collapse

Auteur Topic: Strooien  (gelezen 28131 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

natascha

  • Gast
Strooien
« Gepost op: 14 maart 2005, 13:11:24 »
Bij het zoeken naar de trouwlokatie stuitten wij op veel lokaties waar niet (meer) gestrooid mag worden. :mad:
Waar wij nu gaan trouwen mag je op het plein strooien (gelukkig).
Belletjes blazen is wel leuk, maar ik vindt strooien nét even leuker. :biggrin:
Hoe zit dat bij jullie lokaties??????

Natascha. :cool:

P.S. Ik heb nog een zak met WITTE confetti, wie heeft hier belang bij?????

WitchPower

  • Gast
Strooien
« Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2005, 13:16:50 »
Helaas bij onze locatie mag er niet gestrooid worden... dus moeten ze maar een alternatief zoeken.. geen rijst, confettie en andere dingen die troep maken.

dus ik denk dat het bellenblazen wordt!!

natascha

  • Gast
Strooien
« Reactie #2 Gepost op: 14 maart 2005, 13:20:59 »
[quote name=\'Mike & belinda\' date=\'14 March 2005, 13:15\']Staat wel in de folder dat het niet mag vanwege de rode loper, maar op het pleintje ervoor mag het wel....We hebben voor de kinderen wel een bellenblaas want dat kan toch wel een heel leuk effect geven.......


Verder hebben we 7 witte bruidsduiven, ben er nog niet uit of we laten strooien
[post=\"9902\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ja, voor de kinderen is het wel leuk ja.
Alleen uitkijken, die dingen maken vlekken!!!!!!!!

Natas

trolly

  • Gast
Strooien
« Reactie #3 Gepost op: 14 maart 2005, 13:23:02 »
Geen idee wat er gaat gebeuren, wijzelf zorgen daar niet voor, misschien dat onze CM het doet................... we zullen het zien................

Trolly

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Strooien
« Reactie #4 Gepost op: 14 maart 2005, 13:24:31 »
nou ik had het er met mijn schoonmoeder over toen ik dus belleblaas voor proef had gekocht.... maar toen zei ze "nee Daan dat is niet aan jou om te bepalen, je moet je laten verassen!" hmmm oke dus dat wordt een verassing

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Strooien
« Reactie #5 Gepost op: 14 maart 2005, 13:27:42 »
ja ik vrees dat er niets anders op zit....

WitchPower

  • Gast
Strooien
« Reactie #6 Gepost op: 14 maart 2005, 13:30:46 »
[/quote]

Ja, voor de kinderen is het wel leuk ja.
Alleen uitkijken, die dingen maken vlekken!!!!!!!!

Natas
[post=\"9911\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Hmm is dat zo... ggrrrrrrrrrrr ach we zullen wel zien wat het wordt hihih ook wij zullen ons wel laten verrassen.. owjee. zit me net te bedenken dat de ceremonimeester in de de groenvoorziening zit.. straks gaan ze strooien met houtsnippers.......

natascha

  • Gast
Strooien
« Reactie #7 Gepost op: 14 maart 2005, 13:36:27 »
Leuk effect op de foto's.
Die dingen komen hard aan hoor.....
Natas

Daan

  • Gast
Strooien
« Reactie #8 Gepost op: 14 maart 2005, 18:19:37 »
Wij mogen ook niets strooien.... Meiden hou er rekening mee dat bij eventuele bellenblaas vlekken op jurk en pak kan komen...

Sannievermeer

  • Gast
Strooien
« Reactie #9 Gepost op: 14 maart 2005, 19:23:48 »
moet meteen aan de reclame denken van Aviko!! met de aardappels die geluk brengen en het bruidspaar een aantal aardappels naar hun gegooit krijgen

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Strooien
« Reactie #10 Gepost op: 14 maart 2005, 20:58:14 »
oh, ik hoop dat onze ceremoniemeesters dat ook weten!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Strooien
« Reactie #11 Gepost op: 14 maart 2005, 21:26:52 »
ach vast wel...... wat me ook wel leuk lijkt is allemaal een met gas gevulde ballon de lucht in te laten.....

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Strooien
« Reactie #12 Gepost op: 14 maart 2005, 21:27:30 »
oh! Da's ook wel een leuk idee inderdaad! Kost wel veel geld denk ik...  :huh:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Strooien
« Reactie #13 Gepost op: 14 maart 2005, 21:28:51 »
nou ja hoeft toch niet persee hoeveel ballonnen zitten er wel niet in 1 verpakking en dan nog zal je misschien hooguit 15 euro kwijt zijn....

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Strooien
« Reactie #14 Gepost op: 14 maart 2005, 21:51:13 »
Die balonnen vind ik ook leuk Dromer. Ik ben ceremonie"meester" bij de bruiloft van mijn beste vriendin en zij trouwt op tzelfde stadhuis als wij volgend jaar. Daar mag je dus ook niet strooien. We zullen dan voor bellenblaas gaan en inderdaad witte balonnen op gaan laten. Vind dat wel een heel leuk idee. Dan maken we er kaartjes aan, dat zij net getrouwd zijn en of de vinder een kaartje wil sturen naar hun adres. Vind ik wel een leuk idee!

irenebreebaart

  • Gast
Strooien
« Reactie #15 Gepost op: 14 maart 2005, 22:52:28 »
En het ziet er ontzettend leuk uit! En het valt qua prijs nog wel mee! Misschien even googlen... Wij mogen bij de kerk niet strooien, het gemeentehuis weet ik eigenlijk niet. Moeten we nog even navragen! Maar bij de kerk kost het 60 euro als er wel gestrooid wordt, dus dat mogen de strooiers dan zelf betalen!!

WitchPower

  • Gast
Strooien
« Reactie #16 Gepost op: 15 maart 2005, 08:14:36 »
[quote name=\'Sannievermeer\' date=\'14 March 2005, 19:23\']moet meteen aan de reclame denken van Aviko!! met de aardappels die geluk brengen en het bruidspaar een aantal aardappels naar hun gegooit krijgen
[post=\"10023\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Gewone aardappels of in de vorm van frieten  :biggrin:  doe mij dan maar frieten hihihih

en die balonnen dat is ook super!!! maar ja.. denk dat we dat in ons achterhoofd moeten houden voor iemand die nog gaat trouwen... want ik geloof dat wij er niks over te zeggen hebben over het hoe en wat met strooien

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Strooien
« Reactie #17 Gepost op: 15 maart 2005, 12:06:44 »
dames ik heb even geinformeerd naar ballonnen en je moet rekening houden met 1 euro per stuk. Valt mij mee..... zelf ballonnen kopen en vullen valt tegen... dat zijn pittige prijzen

natascha

  • Gast
Strooien
« Reactie #18 Gepost op: 15 maart 2005, 14:12:48 »
Kijk eens op feestartikelen.nl
Daar vind je veel leuke dingen voor een trouwerij, maar ook balonnen enz.

Hartstikke leuk, heb ik ook het één en ander gekocht.

Natas.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Strooien
« Reactie #19 Gepost op: 15 maart 2005, 15:00:58 »
daar ga ik dan ook even kijke, ik heb al een balletje opgegooid bij mijn schoonmoeder, hopelijk doet ze er wat mee

natascha

  • Gast
Strooien
« Reactie #20 Gepost op: 15 maart 2005, 15:04:07 »
[quote name=\'dromer\' date=\'15 March 2005, 15:00\']daar ga ik dan ook even kijke, ik heb al een balletje opgegooid bij mijn schoonmoeder, hopelijk doet ze er wat mee
[post=\"10281\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Mijn schoonmoeder is ook al bezig, heb ik al allemaal versieringen gekocht, zei ze zonet dat ik niks moest kopen want ze was druk bezig.............

Lekker op tijd dus, ik heb al balonnen, slingers, confetti.

Natas

Pappeline

  • Gast
Strooien
« Reactie #21 Gepost op: 15 maart 2005, 18:52:57 »
Meiden let op!!

Ik hoorde van de week van mn zusje dat je toestemming moet vragen aan de gemeente als je balonnen wilt oplaten. Hier schijnt dat tenminste zo te zijn, maar weet niet of dat voor iedere gemeente geld :sad:

Gr pappeline

Sjakie

  • Gast
Strooien
« Reactie #22 Gepost op: 15 maart 2005, 19:23:46 »
Het gaat erom dat vliegtuigen er geen last van hebben. Wij wonen vlak bij een vliegveld en moesten inderdaad bij de gemeente melden dat we een ballonnenwedstrijd gingen houden met onze sportvereniging. Ik weet niet of je ook een vergunning moet aanvragen, volgens mij is melding maken genoeg! Dusse, toch maar even aan de bel trekken bij (schoon) ouders en ceremoniemeesters!!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Strooien
« Reactie #23 Gepost op: 15 maart 2005, 19:39:56 »
Je moet ook echt overal toestemming voor vragen zeg  :blink:

karel&ingrid

  • Gast
Strooien
« Reactie #24 Gepost op: 15 maart 2005, 19:50:17 »
Denk niet dat er bij ons gestrooit  gaat worden met  iets.
Zit meer te  denken aan  afstekende   fakkels  van de  fside  en  ronkende  motoren  van enkel  corradofreaks.Eventueel  nog   witte ballonnen  op laten lijkt me ook nog  wel wat.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards