collapse

Auteur Topic: Barbados  (gelezen 5378 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Noukie

  • Gast
Barbados
« Gepost op: 12 augustus 2007, 12:15:18 »
Wij zijn ons aan het oriƫnteren voor huwelijksreizen.. hebben al heel veel mooie dingen gezien, er is zoveel! Gister kwamen we Barbados tegen, lijkt mij helemaal super! Heeft iemand daar ervaring mee?

Alexia

  • Gast
Barbados
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2007, 18:40:26 »
geen ervaring, maar het ziet er mooi uit (wij waren gisteren toevallig ook even aan het kijken)... het is alleen echt klein Engeland. Geen idee of je dat een probleem vindt!

Noukie

  • Gast
Barbados
« Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2007, 21:09:51 »
[quote name=\'Alexia\' post=\'128731\' date=\'12 August 2007, 18:40\']geen ervaring, maar het ziet er mooi uit (wij waren gisteren toevallig ook even aan het kijken)... het is alleen echt klein Engeland. Geen idee of je dat een probleem vindt![/quote]
Ja, zag ik idd ook.. maar ligt eraan hoe dat echt is zeg maar... ben weleens op tenerife geweest waar allemaal engelse slo*ries rondliepen, dus hoop niet dat het zo is daar... maar ja, ziet er wel errug mooi uit! hmmm...

sweeetypie

  • Gast
Barbados
« Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2007, 09:18:11 »
Onze huwelijksreis gaat wel naar Barbados, volgend jaar mei. Wij doen een combinatie met St. Lucia, een totaal ander eiland, dus dat moet een mooi contrast worden.  :wub:

Ik vind het wel nadelig dat we in Londen over moeten stappen en dat we op de terugreis een tussenstop hebben op Antigua. Maar het zal vast wel de moeite waard zijn!!

Ik zie het wel als voordeel dat er niet massa's Nederlanders en Duitsers naar Barbados trekken (Als dat wel zo zou zijn hadden we waarschijnlijk wel een directe vlucht, dus viel ons nadelige punt weg!)  :laugh:

En met die britse slo*ries zal het ook wel meevallen, die gaan liever naar 'goedkope' eilanden met veel zuipfestijn zoals Tenerife e.d.. Ik denk dat Barbados te 'Sophisticated' is voor zulke dames.... :rolleyes:

Maarja... dat zal ik volgend jaar ondervinden... en dan heb jij je huwelijksreis er waarschijnlijk al (bijna) op zitten!!

Succes met het maken van een keuze... er zijn teveel mooie oorden voor een huwelijkreis... :sun:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Barbados
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2007, 10:55:09 »
Nee, geen ervaring mee.
Maar het ziet er wel erg mooi uit!

Noukie

  • Gast
Barbados
« Reactie #5 Gepost op: 11 januari 2008, 14:32:43 »
Ik vond dit oude topic van mijzelf weer terug, haha... maar het is dus geen Barbados geworden. We gaan een combireis maken.. eerst naar Sint Maarten en daarna naar St Barths.  :biggrin:

HappyBride

  • Gast
Barbados
« Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2008, 15:13:49 »
Dat klinkt ook goed Nouki! Zo zie je maar dat je met je huwelijksreis alle kanten op kunt inderdaad! Er is zoveel moois te zien op de wereld! Welke hotels zitten jullie of heb je een soort van rondreis? Vertrekken jullie meteen na het trouwen?

Kim&Thomas

  • Gast
Barbados
« Reactie #7 Gepost op: 10 februari 2008, 17:01:21 »
Hey Sweety,

Wanneer gaan jullie precies naar Barbados??

Groetjes,

Vogelbloempje!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards