collapse

Auteur Topic: gezocht fotolocatie omgeving mijdrecht/vinkeveen/uithoorn  (gelezen 3886 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
gezocht fotolocatie omgeving mijdrecht/vinkeveen/uithoorn
« Gepost op: 16 maart 2013, 16:33:23 »
We zijn op zoek naar een leuke fotolocatie, het liefst binnen en buiten, in de omgeving van Mijdrecht. We wilden eerst foto's maken in de Metaalkathedraal in Utrecht, maar ze hebben geen zekerheid of hun huurcontract wordt verlengd, daarnaast neemt het ook teveel tijd in beslag om heen en weer te rijden. We willen maximaal een kwartier/20 minuten rijden.
Hopelijk heeft iemand leuke ideeën :)

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: gezocht fotolocatie omgeving mijdrecht/vinkeveen/uithoorn
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2013, 11:43:13 »
Binnenlocaties vind ik ook wel moeilijk...
Buiten is misschien de Botshol (Waverveen) heel mooi. Ik vind dat altijd een prachtig natuurgebied, maar weet niet of het ook geschikt is om trouwfoto's te maken.
Verder is Klinkhamer misschien leuk (ben jij als kind vast ook vaak geweest!)
En Kasteel de Haar is ook prachtig. Haarzuilens is vanuit Mijdrecht een klein half uurtje rijden, dus misschien kan dat net?
Wanneer trouwen jullie? Voor Klinkhamer en de Botshol moet het natuurlijk wel mooi weer zijn...

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: gezocht fotolocatie omgeving mijdrecht/vinkeveen/uithoorn
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2013, 13:31:29 »
Bedankt Karlijn, Botshol is inderdaad erg mooi. Bij Klinkhamer ben ik bang voor "zonnende mensen". We gaan in mei trouwen 2014 dus we gaan dit jaar in mei wel even kijken bij deze opties :), hebben we meteen een goed beeld.
Kasteel de Haar is misschien ook wel een leuke optie, in ieder geval bedankt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards