collapse

Auteur Topic: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam  (gelezen 108125 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #125 Gepost op: 2 juli 2008, 16:21:44 »
@ Dolfie, bij de meeste binnenlocaties moet je wel betalen, om wat voor bedrag het gaat varieert echter.
Schouwburg Kunstmin in Dordrecht is mooi. Het kost alleen wel 50 euro om er foto's te maken..

kruidje

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #126 Gepost op: 9 augustus 2008, 13:13:53 »
Help, help ...

We gaan over een paar weken trouwen 29 augustus 2008, maar druk op zoek naar een binnenlocatie voor de foto's.

We gaan 's-middags foto's maken in Delft. Buitenlocatie zal de omgeving Prinsenhof zijn, maar nu nog een binnenlocatie want je weet het nooit met het weer..

Wie kan mij hierbij helpen.
O ja we gaan ook foto's maken bij de Rottemeren, maar ja dat is ook een buitenlocatie.

Bedankt

Kruidje

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #127 Gepost op: 22 augustus 2008, 16:31:19 »
Zomaar, top off my head, Diergaarde Blijdorp

snabbi

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #128 Gepost op: 18 januari 2010, 23:51:39 »
Zelf heb ik ook interesse in tips. Ik wilde in eerst de foto's laten maken bij het Stoomdepot in Crooswijk, maar dit is niet doorgegaan. Ik heb begrepen dat de SS Rotterdam vanaf half februari toegankelijk is. Dit is dan weer in Katendrecht.

Ik zal overigens trouwen bij de oliphant dus leuke plekken op zuid zijn zeker welkom.

Mayfair

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #129 Gepost op: 19 januari 2010, 10:23:01 »
Hoi Snabbi,

De Oliphant is redelijk dichtbij de SS Rotterdam +/- 10-15 minuten rijden met de auto.
Wij zijn er al op geweest en voor ons was gelijk duidelijk dat wij daar onze foto's willen maken.
Wij vinden het helemaal prachtig maar het moet maar net jouw smaak zijn.
Als je iets meer info wilt moet je maar even een PB sturen.

gidpris

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #130 Gepost op: 3 februari 2010, 12:56:37 »
[quote name=\'Mayfair\' post=\'299131\' date=\'19 January 2010, 10:23\']Hoi Snabbi,

De Oliphant is redelijk dichtbij de SS Rotterdam +/- 10-15 minuten rijden met de auto.
Wij zijn er al op geweest en voor ons was gelijk duidelijk dat wij daar onze foto's willen maken.
Wij vinden het helemaal prachtig maar het moet maar net jouw smaak zijn.
Als je iets meer info wilt moet je maar even een PB sturen.[/quote]

Hee, wat leuk! Wij zijn gisteren op de SS Rotterdam geweest. Wij overwegen ook om er te trouwen. De enige twijfels die wij eigenlijk hebben is de prijs. Voor de rest: helemaal super. Goede mogelijkheden en om foto's te maken al helemaal geweldig! :biggrin:

snabbi

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #131 Gepost op: 3 februari 2010, 20:25:54 »
Wij nemen zeker een kijkje voor de foto's. Daar werd van gezegd dat het alleen om de toegang tot de boot zou gaan, maar kan me goed voorstellen dat wanneer je ruimtes gaat huren dat daar de kosten wel in zitten.

Mayfair

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #132 Gepost op: 4 februari 2010, 22:48:34 »
@ Gidpris: de prijzen zijn inderdaad schrikbarend zeker als je ziet wat er nog allemaal bij komt  :dry: wat vonden jullie er trouwens verder van?
Ben erg benieuwd!

@ Snabbi: dat valt inderdaad wel mee ja! Er is ons wel verteld dat we van te voren goed moeten informeren welke zalen dan verhuurd zijn omdat daar dan natuurlijk geen foto's gemaakt kunnen worden. Weten jullie al wanneer je kan gaan kijken?

snabbi

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #133 Gepost op: 4 februari 2010, 23:48:25 »
[quote name=\'Mayfair\' post=\'304326\' date=\'04 February 2010, 22:48\']@ Gidpris: de prijzen zijn inderdaad schrikbarend zeker als je ziet wat er nog allemaal bij komt  :dry: wat vonden jullie er trouwens verder van?
Ben erg benieuwd!

@ Snabbi: dat valt inderdaad wel mee ja! Er is ons wel verteld dat we van te voren goed moeten informeren welke zalen dan verhuurd zijn omdat daar dan natuurlijk geen foto's gemaakt kunnen worden. Weten jullie al wanneer je kan gaan kijken?[/quote]
Nee de reacties waren eigenlijk vrij kort en meer in de trant van vanaf de 15de is het open

gidpris

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #134 Gepost op: 6 februari 2010, 19:51:23 »
[quote name=\'Mayfair\' post=\'304326\' date=\'04 February 2010, 22:48\']@ Gidpris: de prijzen zijn inderdaad schrikbarend zeker als je ziet wat er nog allemaal bij komt  :dry: wat vonden jullie er trouwens verder van?
Ben erg benieuwd![/quote]

Wij vonden het geweldig. Zowiezo vinden wij de scheepvaart super (we wonen praktische aan de Nieuwe Waterweg). Het schip is een plaatje op zich. Ook binnen is het erg mooi. Mooi klassiek trappenhuis en veel jaren 50 inrichting. Sommige ruimtes zijn daar een uitzondering in. Het schip is namelijk onderverdeeld in '3 bedrijven'. Zoveel mogelijk is in de jaren 50 stijl terug gebracht.

Het ontvangst was wat aan de rommelige kant, door de hectiek van de aanstaande opening, maar toch zijn we op een heel vriendelijke en warme manier opgevangen. Geen opdringerig gedoe, en alle mogelijkheden zijn verteld of via de e-mail nog verstrekt.

Voor ons is het denk ik 90% zeker dat wij er in ieder geval gaan trouwen. Dat is ook wel aan de prijzige kant als je dit vergelijkt met plekken die worden aan geboden door verschillende gemeente, maar op zich nog goed te doen. De extra dingen zijn echter wel kostbaar. Denk hierbij aan diner of feest. Maar als je een goed budget hebt, dan is het wat ons betreft een aanrader. Het is hoe dan ook een mooie en unieke locatie.

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #135 Gepost op: 6 februari 2010, 20:43:34 »
Wij hebben op de Kop van Zuid foto's gemaakt. Je kunt daar alle kanten op, water, industrie, klassieke gebouwen. Het waaide wel keihard, maar het was strakblauw. Het zijn echt supermooie op en top Rotterdamse foto's geworden.

biertje

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #136 Gepost op: 31 mei 2010, 17:52:53 »
Hallo allemaal,

wij zoeken nog een fotolocatie in Rotterdam Zuid...zowel buiten als binnen.

iemand tips of ervaringen?

groetjes biertje

Suusjeuh

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #137 Gepost op: 31 mei 2010, 18:04:32 »
Zuid? Ik denk bij Rotterdam aan; dierentuin, erasmusbrug, euromast...

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #138 Gepost op: 31 mei 2010, 18:40:49 »
Wij hebben foto's gemaakt op de kop van Zuid (aanrader vind ik zelf). Als je echt op Zuid zelf foto's wil maken, hangt het ervan af wat voor sfeer je zoekt denk ik. Charlois (oude stuk is mooi), Park bij Ahoy? Bij de Kuip?

biertje

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #139 Gepost op: 31 mei 2010, 19:38:48 »
Wij hebben foto's gemaakt op de kop van Zuid (aanrader vind ik zelf). Als je echt op Zuid zelf foto's wil maken, hangt het ervan af wat voor sfeer je zoekt denk ik. Charlois (oude stuk is mooi), Park bij Ahoy? Bij de Kuip?

Ik zag inderdaad al vaker kop van zuid voorbij komen, maar ik kan me daar nou niet echt een beeld bij krijgen. Ja de erasmusbrug enzo...maar wat heb je daar dan nog meer voor moois zitten?

groetjes biertje

MacNouk

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #140 Gepost op: 31 mei 2010, 19:42:33 »
Op de kop van zuid zit:

Hotel New York
Erasmus brug
Uitzicht over de maas
Willems brug
Hef
Nieuwe Luxor theater
Enne Metro station Wilhelmina plein (ondergronds) alleen geloof ik dat je daar geen foto's mag maken

Nog een extra tip google street view!

succes!

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #141 Gepost op: 1 juni 2010, 11:52:02 »
Wij hebben inderdaad daar bij het water foto's gemaakt, bij hotel New York en je hebt aan de kade daar veel verschillende uitzichten, van industrieel modern aan de ene kant tot het Holland Amerika lijn op de achtergrond aan de andere kant. Het is een enorm veelzijdige plek en op en top Rotterdams. :) Eigenlijk die hele straat rondom hotel NY (Koninginnehoofd).

bruidje2011

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #142 Gepost op: 8 juni 2010, 00:04:32 »
Hi allemaal

Volgend jaar juni gaan wij trouwen en zoeken een trendy trouw/Feestlocatie. Ik ben al weken een selectie aan het maken maar kan niks vinden :sad:  Wie oh wie kan ons helpen

Wij zoeken een locatie voor ong. 70 man diner, 100 man feest
qua style: een beetje bacardi/lounge achtig sfeertje
of een sfeer wat je in amerika heel veel ziet( buitenlocatie, stijlvol)

ik kom er echt niet uit. Het enige wat een beetje in de buurt komt is momenteel sunrise in aqua best

wie heeft er ideeen?

alvast bedankt

LeanneK

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #143 Gepost op: 8 juni 2010, 07:03:29 »
Misschien de Hipper in Gorinchem?

Marcella

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #144 Gepost op: 8 juni 2010, 08:06:17 »
Helaas niet echt een buitenlocatie maar wel prachtig uitzicht en entourage: Bellevue in Dordrecht op het Groothoofd.
Wij vonden dit een schitterende locatie incl. een prachtige bruidsuite helaas viel het buiten ons budget.

bruidje2011

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #145 Gepost op: 8 juni 2010, 10:44:52 »
hi bellevue in dordrecht is heel mooi geworden. Ik heb er gewerkt toen ik 16 was  :biggrin:  maarja het is het net niet voor mij. Wel qua entourage maar geen tuin. ik wil het liefst dat je een mooie tuin heb waar je de trouwceremoni kan houden. ik weet dat het heel moeilijk is om wat te vinden met zoveel eisen  :wink:

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #146 Gepost op: 8 juni 2010, 10:58:34 »
Dan is Hipper in Gorinchem inderdaad een hele goeie optie! Is volgens mij met tuin en lekker trendy :)

bruidje2011

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #147 Gepost op: 8 juni 2010, 11:02:40 »
ja de hipper vind ik wel mooi op de foto's maar de entree niet zo. We gaan er wel effe kijken het is niet ver weg dus....

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #148 Gepost op: 8 juni 2010, 11:17:31 »
En misschien Finley aan de Loosdrechtse Plassen? Ligt op ong 75 km van Dordrecht. Ik ben er zelf nooit geweest, maar hoorde laatst van een bruiloft die daar gehouden was, erg enthousiaste verhalen.

www.finley.nl

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #149 Gepost op: 8 juni 2010, 11:20:49 »
Oh dat is doe plek die je telkens bij X-factor zag!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards