collapse

Auteur Topic: Wie Ervaring Met Essenburgh  (gelezen 7123 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lotus

  • Gast
Wie Ervaring Met Essenburgh
« Gepost op: 19 augustus 2007, 17:06:09 »
Hallo, volgend jaar gaan wij trouwen in kasteel de essenburgh. Wie is daar al eerder getrouwd, graag zou ik wat ervaringen horen. Ik maak me namelijk een beetje zorgen dat er te weinig ruimte is voor de band (4 personen) Volgens de mnsen van de Essenburgh past dat wel, maar heb m'n twijfels. Er moet namelijk wel een beetje ruimte overblijven om te dansen. 's Avonds verwachten wij 120 gasten. En bij de ceremonie max 60 (was ook max volgens essenburgh).

Thora&Neanie

  • Gast
Wie Ervaring Met Essenburgh
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2007, 18:06:18 »
Mijn schoonzus is daar getrouwd, ik vond dat er inderdaad erg weinig plaats is in die hal, tijdens de ceremonie moest ruim de helft van de mensen staan (achteraan en op de trappen). Ze hadden ook een band en die stond ook in de hal ('savonds niet tijdens de ceremonie  :wink: ), het paste wel maar er was erg weinig plaats over om te dansen (maar dat wilden ze ook niet, ze hadden de muziek als achtergrond en wilden geen dansfeest). In de andere kamers waar het feest verder was (de ruimtes om de hal heen) was de muziek best aardig te horen maar daar stonden allemaal tafels en stoelen om gezellig bij elkaar te zitten. Ik vond het een hele mooie lokatie maar wat ruimte betreft niet zo geslaagd eerlijk gezegd.
Je krijgt die 120 mensen er makkelijk in maar als je echt een dansfeest wil  is die al niet zo geschikt, vooral omdat hij ook nog functioneert als doorgang tussen de andere ruimtes, de band stond er er stonden wat mensen langs de kant te kletsen en verder werd er voornamelijk doorheen gelopen.

Het kasteeltje (+ tuin) levert wel mooie foto's op en ze hebben mooie slaapkamers :)
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2007, 18:07:30 door Thora&Neanie »

Krista

  • Gast
Wie Ervaring Met Essenburgh
« Reactie #2 Gepost op: 2 september 2007, 10:33:52 »
Wij hebben kasteel Essenburgh ook bekeken.
Echt een supermooie locatie.
De mensen zijn ook super vriendelijk en behulpzaam.
Wij hebben echter niet voor deze locatie gekozen, omdat wij graag een ruimere dansvloer willen hebben.
Wij hebben ook een 6 persoons band, dus dat zou zowieso niet passen.

Misschien een idee om de band te vragen hoeveel ruimte ze nodig hebben.
Dan kun je inschatten hoeveel (dans) ruimte er nog overblijft.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards