collapse

Auteur Topic: Hebben Jullie Een Trouwwebsite?  (gelezen 35931 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vogelmeisje

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #25 Gepost op: 2 december 2007, 23:29:12 »
Wij hebben ook een trouwsite die ik bijhoud zodat de mensen om ons heen ook kunnen volgen hoe het gaat, hoe bedoel je nieuwsgierig :wink:.
Een hobby van mij is ook creatief bezig zijn op de pc, dus websites maken/ontwerpen en photoshoppen. De trouwsite heb ik eigenhandig in elkaar gezet en update ik zeer regelmatig.

rickjanca

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #26 Gepost op: 7 december 2007, 10:27:39 »
NA wat geknutsel hebben wij ook een website. Wij vinden het leuk om andere onze voorbereidingen te kunnen laten volgen.

http://home.orange.nl/rickjanca/

bruidpatty

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #27 Gepost op: 4 januari 2008, 11:19:41 »
Ook wij hebben een trouwsite

trouwsite

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #28 Gepost op: 7 januari 2008, 11:30:47 »
Ja, ook wij hebben een trouwwebsite! Ik vind het erg leuk om daar foto's en verhalen op te zetten en mensen op die manier op de hoogte te houden van de voorbereidingen.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #29 Gepost op: 7 januari 2008, 12:36:18 »
Wij hebben er sinds gisteren ook een. We zijn er nog wel mee bezig (computer valt telkens uit), maar het begin is er.

www.wendyenjasper.bruiloftsite.nl

sweetkaylee

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #30 Gepost op: 17 januari 2008, 09:56:28 »
Ja wij hebben er ook 1,maar is nog niet af

Ivy

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #31 Gepost op: 28 januari 2008, 14:29:07 »
nee wij hebben geen trouwsite.. niet zo nodig, zoiets zou ik toch nooit bijhouden, en zie het nut er niet zo van in...

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #32 Gepost op: 28 januari 2008, 14:32:14 »
Ja wij hebben er ook 1,maar doe er niet zo veel mee eigenlijk... :tongue:

bruiloftsite

Charles & Ilonka

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #33 Gepost op: 28 januari 2008, 14:33:33 »
wij hebben hem idd vande week aangemaakt wel grappig om te doen en leuk om terug te kijken  :)

Mara

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #34 Gepost op: 28 januari 2008, 17:14:00 »
Ik heb er gister eentje aangemaakt ik verveelde me hahaha.
Maar hij is nog niet helemaal af.

genic

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #35 Gepost op: 24 februari 2008, 19:12:10 »
ja, wij hebben ook een trouwwebsite en doen ons best om het up-to-date
te houden.

zoals nu hebben we alweer een tijdje niets in het dagboek geschreven,
maar als ik dan een dag er wel achter zit, dan komt het er met terugwerkende
kracht wel in, hihi

en ja, het is wel handig om zo iedereen die wil weten hoe het met de voorbereidingen
staat, op de hoogte te houden

en zeker weten, de berichten in het gastenboek zijn echt leuk om te lezen. nu al,
voordat we getrouwd zijn, maar ik geloof dat we er later, wanneer we de site op
cd-rom hebben, er nog steeds veel van zullen genieten

dus ook voor onszelf is alles wat we als voorbereiding doen en op de website zetten,
een soort van naslagwerk, we genieten er helemaal van

nou, dan nu onze site: http://www.miltonengwendolyn.huwelijkhomepage.nl

Kitty78

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #36 Gepost op: 1 maart 2008, 18:16:38 »

Faith

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #37 Gepost op: 12 januari 2011, 21:40:04 »
Ik reanimeer dit topic even. Ik ben een bruiloftsite begonnen, via onzebruiloftsite.nl, maar heb er eigenlijk spijt van. Het kostte me 12,50 en heb er nu nog reclame op staan, kan er bijzonder weinig mee (geen achtergrond instellen, geen foto's tussen de tekst, opmaak van de tekst is heel beperkt, amper filmpjes en geen muziekje :dry: ).

Dus ik heb nu het plan om gewoon helemaal zelf een trouwsite te bouwen, omdat het me echt wel heel leuk lijkt om er eentje te hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? (Kosten + hoe maken jullie het?)
Alvast bedankt!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #38 Gepost op: 12 januari 2011, 22:38:59 »
Via 't Amerikaanse projectwedding.com en hij is nog erg geheim... :wink:
Verder is er een trouwhyve en een trouwevent op Facebook, alleen staan die nu nog onder de valse vlag van "verjaardagsfeestje"...

Het wordt een soort teaser-campagne... :)

Faith

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #39 Gepost op: 13 januari 2011, 16:54:48 »
Haha, dat schijnen effectieve aandachttrekkers te zijn :tongue: .Edit: als ik dat eerder geweten had! Op projectwedding kun je gratis een wachtwoord instellen voor je bezoekers. Dat was de reden dat ik 12,50 had betaald aan de Nederlandse imitatie... grr  :mad: .

Maar ik ben wel heel blij met je tip, stimpy! Heb er nu ook eentje gestart. Het design is echt prachtig.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #40 Gepost op: 13 januari 2011, 16:56:06 »
Wow inderdaad mooi! Daar ga ik er ook 1 aanmaken!

Fee

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #41 Gepost op: 16 januari 2011, 11:12:43 »
Dus ik heb nu het plan om gewoon helemaal zelf een trouwsite te bouwen, omdat het me echt wel heel leuk lijkt om er eentje te hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? (Kosten + hoe maken jullie het?)

Dat is inderdaad onze manier van de website bouwen. Wij hadden al heel lang het domeinnaam van zijn achternaam via godaddy.com geregistreerd, hier kan je ook websites hosten. Prijs is erg afhankelijk van of je per jaar of bv per 5 jaar betaald. Mijn AS heeft een gratis CRM (typo3) gedownload, zelf de stylesheets gemaakt etc. Daar is hij heel wat avondjes aan kwijt geweest!! Maar inmiddels is die online. En het ontwerp kunnen hergebruiken als we bv over een jaar of 5 aandrang krijgen tot kinderen.

Voordeel: je kan de website onvindbaar maken voor veelgebruikte zoekmachine als Google en Yahoo, zodat alleen mensen die de URL hebben, hem kunnen vinden.
voordeel: je hebt een mooie url (in ons geval huwelijk.zijnachternaam.net)
Nadeel: via whois.com kan zo je adres worden achterhaald (als je bv op een forum zoals hier het url van je website plaatst)

We gebruiken de website als fotoalbum (van ons verlovingsfeest), en als mededelingen / FAQ platform (waar vind het plaats, dresscode, contactgegevens CM, cadeautips etc)
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2011, 11:14:38 door Fee »

Faith

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #42 Gepost op: 20 januari 2011, 17:24:35 »
Dank je, Fee.
Ik heb nu dus een website aangemaakt via projectwedding. Ik ben bij nader inzien denk ik te lui om zoveel werk in het 'technische' te steken. Maar ik denk er nog ff over na, ga het er ook even over hebben met AS.
En anders hebben andere bruiden hier vast nog wel wat aan!

Gertje

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #43 Gepost op: 22 april 2011, 22:22:57 »
Ja, wij hebben ook een trouwsite. Probeer hem regelmatig bij te werken!

Vind het ook leuk om te doen, dus dat is mooi!!  :biggrin:

Annebloem

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #44 Gepost op: 23 april 2011, 16:44:59 »
Ik ben vandaag gestart met een website via mywedding.com. De Nederlandse alternatieven vond ik zo lelijk, dat ik bijna over mijn nek ging!

Onze website wordt puur informatief. Mijn A.s vond het een geweldig idee om zo'n site te maken. Gasten krijgen de url in hun uitnodiging en kunnen op de site aanvullende info vinden. Waar parkeren, hoe zit het met slapen, wat is het programma etc. Op onze site ook geen achternamen, telefoonnummers en e-mailadressen. Die staan al in de uitnodiging zelf!

MenS

  • Gast
Re: Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #45 Gepost op: 20 november 2012, 10:31:26 »
Ik ben erg blij met die van ons. Een nederlandse site en gewoon gratis. Je kunt zelf een hoop keuzes en aanpassingen maeken dus om van spuuglelijk te spreken, nee vind ik niet.
Heb erg veel lol aan mn site. Mn moeder ook die kijkt dagelijks :biggrin:

http://onzetrouwpagina.com/trouwen.asp?pagina=stevenenmargriet

wedding2013

  • Gast
Re: Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #46 Gepost op: 20 november 2012, 13:59:33 »
Ik ben vandaag gestart met een website via mywedding.com. De Nederlandse alternatieven vond ik zo lelijk, dat ik bijna over mijn nek ging!

Onze website wordt puur informatief. Mijn A.s vond het een geweldig idee om zo'n site te maken. Gasten krijgen de url in hun uitnodiging en kunnen op de site aanvullende info vinden. Waar parkeren, hoe zit het met slapen, wat is het programma etc. Op onze site ook geen achternamen, telefoonnummers en e-mailadressen. Die staan al in de uitnodiging zelf!

Ik dacht er ook aan om zoiets te doen, wilde ook rsvp via de site doen (lekker overzichtelijk), ben alleen niet van de social media...en loop liever niet met alles te koop via internet (ook omdat een vriendin van mij trouwde en van haar ouders het hele huis is leeggeroofd tijdens het huwelijk en op meerdere addressen is ingebroken..)

Bruidslin

  • Gast
Re: Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #47 Gepost op: 2 augustus 2013, 14:46:07 »
Onlangs nog iemand een trouwsite gemaakt? De meeste links hierboven doen het niet meer helaas. Ik ben ook met een site bezig :-)

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #48 Gepost op: 4 september 2013, 14:31:44 »
Wij hebben deze :)
Nog wel under construction!!

www.mariekewillem.nl

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #49 Gepost op: 4 september 2013, 14:56:38 »
Ziet er leuk uit :D Trouwlocatie ook :) Heel sfeervol en romantisch :D

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards