collapse

Auteur Topic: Ervaring Met Het Gouden Hart  (gelezen 134846 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brittalicious

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Gepost op: 29 augustus 2007, 07:22:34 »
Hallo,

Mijn vriend en ik gaan waarschijnlijk volgend jaar trouwen  :laugh: , maar ik heb niet zo'n groot budget en wil hoop een mooie trouwjurk te kunnen vinden voor ongeveer € 500,- tot € 750,-.
Nu heb ik twee bruidsateliers gevonden die zelf trouwjurken maken waarbij je zelf een basismodel kunt uitzoeken en deze wordt dan helemaal aangepast naar jouw wensen. Het ziet er allemaal prachtig uit en de prijzen klinken erg goed! Maar ik vraag me toch af hoe dat kan?? Is het allemaal wel echt zo mooi dan....

Dus ik zou graag willen weten of iemand bij 1 van deze bruidsateliers (of een ander atelier met hetzelfde concept) haar bruidsjurk heeft laten maken??? Verder zijn alle tips welkom!

Alvast bedankt voor de reacties.

RainbowR1

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2007, 08:33:54 »
Over beide bruidsateliers bestaan al topics.
Anastasi
Het gouden hart

Verder zijn er ook nog andere bruidszaken waar je met een beperkt budget je kan uitleven. In het forum Kleding staan veel tips!

Succes!

Xx

linda2007

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #2 Gepost op: 29 augustus 2007, 11:54:28 »
Hoi hoi,

Mijn vriend en ik hebben onze kleding laten maken bij het gouden hart in utrecht. De service is echt fantastisch. Alles is mogelijk en je kan alles vragen en precies krijgen zoals jij het wilt.

We hebben een pak en een jurk voor € 750,00. Dit is bij hun altijd een vaste prijs. Dat is wel ontzettend makkelijk. Iedere jurk die ze hebben kost € 499,00.

Je komt daar langs en dan bespreek je wat je mooi vind. Ze heeft een aantal jurken en pakken hangen die gepast kunnen worden. Ze adviseersd je ook wat je wel en niet mooi vind. Vervolgens worden je maten opgenomen en wordt de jurk precies voor je op maat gemaakt.

Het is wel spannend omdat je het eindresultaat van te voren niet kan zien. Maar het gaf me zo'n goed gevoel toen ik daar was dat ik er alle vertrouwen in heb.

Succes met he zoektocht naar je droomjurk.

P.s. Je kan ook eerst even langs gaan om te kijken hoe het werkt e.d.

liefs linda

loezje

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #3 Gepost op: 29 augustus 2007, 16:43:14 »
Ik weet niet waar je woont, maar in Schiedam bij c'est moi heb je jurken tot 550 euro. Ze zitten ook in Brabant. FF googlen.

Ik ben er ook geslaagd en had, vond ik, een hele mooie jurk!

Succes ermee!

Marloes

RainbowR1

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #4 Gepost op: 29 augustus 2007, 16:49:00 »
Kijk eens in dit topic: Eindelijk wat gevonden. Hier heb ik ook een aantal bruidszaken (inclusief link) neergezet die vriendelijke prijzen hanteren :biggrin:

Succes!

Xx

Brittalicious

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #5 Gepost op: 31 augustus 2007, 15:58:51 »
Bedankt voor de goede tips! Hier kan ik zeker wat mee. Ik heb de links al toegevoegd aan mijn Favorieten lijst!!!  :laugh:

chantal en johan

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #6 Gepost op: 3 september 2007, 14:28:26 »
Hoi,

Ik heb net mijn jurk besteld bij het gouden hart. Ik trouw al over 5 weken maar gelukkig kon het nog.

liefs chantal

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #7 Gepost op: 5 oktober 2007, 16:53:44 »
Ik heb dit bericht verwijdert omdat het al heel vaak op het forum staat.

Kanonier

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #8 Gepost op: 5 oktober 2007, 17:02:11 »
Aangepast

Anke heeft al gedaan wat ik hoopte hihi
« Laatst bewerkt op: 5 oktober 2007, 17:03:23 door Kanonier »

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #9 Gepost op: 6 oktober 2007, 09:24:42 »
IK zou hier toch wel even de waarschuwing willen zien dat de dames hier NIET bij het gouden hart moeten kopen!!!! Met name omdat de naam van de winkel in de titel staat.

Dan kunnen ze via de zoekfunctie opzoeken wat er aan de hand was.
« Laatst bewerkt op: 6 oktober 2007, 09:25:07 door LadyXochi »

cobie

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #10 Gepost op: 6 oktober 2007, 10:13:54 »
ik heb bij het zoeken gekeken omdat ik er vanmiddag een afspraak heb.
Ik zie een paar slechte reacties. Maar om daar nou zo'n reactie voor te plaatsen lijkt mij een beetje overdreven.

Mijn vriendin heeft daar een prachtige jurk vandaan en de service was perfect.
De reactie die ik lees heeft ook met een pak te maken en nog wel met een huurpak.

Dames € 150,00 voor een pak die voor je op maat wordt gemaakt is natuurlijk ook heel erg weinig. Dit is natuurlijk geen excuus dat de kleding dan wel goed moet zijn.

Kijk naar de jurk die ernaast staat en ik ben alweer tevreden. Die ziet er toch prachtig uit.
Ik ga er vanmiddag naar toe. Daarna zal ik mijn eerlijke reactie plaatsen.
Ik ga meerdere jurken dragen op mij dag dus misschien dat ik er wel meteen 1 meeneem als dat mogelijk is.

Voor iedereen die van plan is om een jurk te kopen zal ik het volgende aanraden. Kijk zelf even, je eigen gevoel is meestal wel goed.
Iedere trouwzaak heeft zijn goede en slechte ervaringen. Het is alleen zo dat er op de goede ervaringen minder diep wordt ingegaan.

Ik ben benieuwd hoe het vanmiddag afloopt.

Joyce76

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #11 Gepost op: 6 oktober 2007, 13:38:44 »
Ik heb daar ook mijn jurk besteld en ben tot nu toe netjes behandeld !
Wat ik alleen niet begrijp aan het verhaal van die jurk en dat pak is dit .
Hoe kun je er in hemelsnaam pas 1 dag voor de grote dag achterkomen dat er iets mis is met de kleding ??
Ik weet niet , maar ik ga toch eerst afpassen voor ik mijn jurk straks meeneem hoor !
En als hij niet goed is dan zorgt ze er maar voor dat het goed komt !!!!
Zo is dat afgesproken en zo staat het ook in het contract dat we hebben getekend .
Je neemt uit een winkel toch ook niet zomaar iets mee zonder het te passen en na te kijken ??
Ik tenminste niet  :huh:
Een jurk ,pak en kinderkleding voor dat geld is natuurlijk weinig .
Maar met 600 euro borg is het dat niet meer !!
Dan zou ik toch bij het ophalen gaan kijken of alles wel klopt .
Maar goed , ik ben dan ook wel achterdochtig aangelegd eerlijk gezegd .
Tegen mij heeft ze trouwens gewoon eerlijk verteld dat het hele spul uit China komt en niet ergens anders vandaan .
Ik heb zelfs de boekjes gezien van de leveranciers waar zij alles besteld .
Dus ook de accesoires en zo !

Ik begrijp echt niet dat mensen dingen zo klakkeloos meenemen zonder te controleren !
Dit is absoluut niet aanvallend bedoeld hoor , vat het zo dus aub ook niet op !!!

Mijn jurk is nog niet klaar en heb dus alleen nog ervaring van hoe het gaat met bestellen bij haar .
Ik weet dus niet hoe het gaat bij het ophalen nog .
Maar wel weet ik dat er afgesproken is dat ik het eerst ga afpassen voor ik de jurk meeneem en als het niet goed is dat zij dat gaat (laten) verhelpen op haar kosten .
Ik zal wel laten weten hoe het afgelopen is tegen die tijd .
Over een week of 3 ongeveer zal mijn jurk wel klaar zijn , gezien ik hem 3 weken geleden heb besteld .
Jullie horen het dan nog wel van me !

Groetjes Joyce

cobie

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #12 Gepost op: 6 oktober 2007, 15:33:51 »
Ik ben dus vanmiddag ook geweest. Ik ben heel goed geholpen en heb daar dan ook meteen 3 van mijn 4 jurken besteld.
Dit is ontzettend uitzonderlijk voor mij dat ik dat meteen doe maar ik had er echt een goed gevoel over en ik heb zelfs al 1 jurk meteen meegenomen. Die had ze op voorraad en hij zat als gegoten.

@joyce, ik denk dat je bedoelt dat de accessoires uit china komen en dat je daar het boekje van hebt gezien want die heb ik ook gezien.

De kleding komt bij verschillende leveranciers vandaan en het klopt inderdaad van het altelier in Zwisterland.
Misschien dat er wel iets van de kleding uit china komt maar de jurken. Als ik het goed heb begrepen.
Maakt me trouwens voor de rest ook weinig uit. Ik heb nu 1 van de jurken die ik ga dragen voor mijn neus hangen en hij is zo mooi.

De andere 3 duren ongeveer 2-3 maanden. Ze belt me als ze klaar zijn en dan kan ik ze komen passen. Als het niet goed is dan wordt het op haar kosten vermaakt. maar het wordt op maat gemaakt dus het zit vast wel goed.

Ik vind het allemaal wel heel spannend.
Ik hou jullie op de hoogte.

Wil wel even alle wilde verhalen die er hier op staan uit de wereld helpen. Het is dus echt niet een slechte zaak. Ik werd ontzettend goed geholpen.

Iedere zaak heeft zijn goede en slechte dingen. Het is alleen zo dat op alle slechte dingen altijd veel dieper wordt ingegaan.

Als je 1000 klanten hebt en je hebt er 3 slechte klanten tussen en die post overal berichten dan krijg je op een gegegven moment een slechte naam. Ik heb een beetje het gevoel dat dat hier gebeurt. Niet alleen met het gouden hart maar ook met andere zaken.

Zodra ik nieuws heb over mijn jurken laat ik het weten.

rokiraley04

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #13 Gepost op: 6 oktober 2007, 22:09:23 »
Ik werd ook heel goed behandeld hoor toen ik er kwam bestellen mijn vriendin en mijn moeder waren ook mee en het hele gezin ze was poeslief maar vertlede steeds iets anders ik heb naar de naam van het atelier in zwitserland gevraagd maar krijg je niet te horen en ik kreeg de kans niet om te kijken naar de spullen want toen we kwamen kon ik alleen maar mijn jurk passen de rest hing al in hoezen ingepakt en werd in de auto gelegd want ze had na mij nog een afspraak want ze heeft het verschrikkelijk druk.
Ik kon haar toen we erachter kwamen ook niet meer bellen want ze was een paar dagen weg.
Ik ben wat dat aangaat te goed van vertrouwen denk ik maar nu na alles wat er gebeurt is vertrouw ik niet meer zomaar iedereen.
Ze had ons toegezegd dat alles ok zou komen dus dan vertrouw je daarop je betaald er tenslotte ook voor.
Maakt niet uit of het veel of weinig is het moet gewoon goed zijn.
De jurk lijkt op het plaatje idd erg mooi maar was van hele slappe goedkope kwaliteit en ze zegt dat het origineel is maar nergens zijn labels in te vinden alleen een chinees label in het pak.
De jurk van mijn oudste dochter was ook zo een slappe goedkope uitvoering en had net als mijn jurk een hele andere halslijn dan die van mijn 2 jongste dochters die wel mooie kwaliteit waren het was net of het ergens anders gemaakt was of gewoon goedkope jurken waren heel raar.
Maar is ook niet opgevallen want de 2 jongste waren 3 weken eerder wezen passen want toen waren die van mij en mijn oudste dochter nog niet klaar dus ik heb hun jurken niet echt gevoeld omdat zei ze bij ze aantrok en uitrok en wij op de bank keken en 3 weken later wist ik echt niet meer precies hoe die halslijn eruit zag van hun.
Toen ik het aan haar vroeg en vertelde wist ze niet waar ik het over had en vond het ze heel vreemd maar ze komen bij haar binnen dan moet ze dat toch merken en weten.

rokiraley04

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #14 Gepost op: 6 oktober 2007, 22:21:33 »
En ik vind het heel jammer dat jullie mijn bericht hebben verwijderd en alleen de goede reclames laten staan mensen hebben ook het recht om slechte dingen te horen over iets.
Het was een waarschuwing en oproep om hulp voor mij om nog meer mensen met slechte ervaringen te horen en dan voornamelijk over het kleding huren.

Joyce76

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #15 Gepost op: 6 oktober 2007, 23:01:48 »
@Cobie , ik had het inderdaad over de accesoires  :biggrin:
Maar dacht eerlijk gezegd dat de jurken daar ook vandaan kwamen .
Heb ik niet gevraagd eigenlijk  :wink:
Trouwens , heb je niet een foto van de jurk die je al hebt hangen ??
Ben razend nieuwschierig nu  :blush:
Als je hem niet op het forum wilt zetten, mag je me ook pben hoor !
Tenminste , als je dat wilt natuurlijk .

@Rokiraley , het is erg jammer dat je zo een slechte ervaring met hgh hebt .
Maar zelf zou ik er op gestaan hebben om ALLES af te passen voor ik het mee neem .
Dat komt omdat ik dus helemaal niet goed van vertrouwen ben .
En soms is dat best handig , zoals in dit soort gevallen dus .
Ben ook erg benieuwd hoe alles bij mij gaat aflopen als de jurk klaar is .
Want ik laat me dus echt niet opjagen omdat zij toevallig nog een andere afspraak heeft !
Dan moet ze de afspraken maar lekker ruim maken zoals het hoort .
Voor zo een grote dag hoort alles piekfijn in orde te zijn en dat gaat dus mooi ook gebeuren .
Wat dat betrefd ben ik vrij makkelijk hoor .
Als ze er niet mee akkoort gaat wil ik gewoon mn geld terug en anders aangifte met advokaat en alles erbij !
Principe kwestie word het dan voor mij want afspraak is afspraak !
Als ik jou was zou ik er dus echt wel werk van gaan maken , want het is niet misselijk wat je in totaal kwijt bent aan geld .
En dan heb ik het nog niet eens over je gevoel op je trouwdag !!!!
Dus mijn advies zou zijn , regel een advokaat en maak er flink werk van .

Ondanks dat hoop ik toch dat mijn jurk goed zal zijn .
En dan vooral de kleur eigenlijk .
Ik heb een vrij aparte kleur die zij Champagne noemt maar volgens mij niet is ...
Meer een soort van grijs glans zeg maar , heel apart .
Ik laat meer weten als mijn jurk bij haar klaar is !

Groetjes Joyce

cobie

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #16 Gepost op: 7 oktober 2007, 17:59:05 »
Ik geloof dat je even moet ophouden met deze onzin.
Ik moet van de winkel zijn  :biggrin:   :biggrin:
Stuur me maar een pm bericht dan geef ik je mijn telefoonnummer. Ik kan in al je berichten precies lezen wat er gebeurt is. En omdat ik daar ook mijn kleding heb besteld weet ik veel over hoe ze werkt. Ze heeft het mij pas nog uitgelegd.
Bel me gerust als je het niet vertrouwt.

Vind wel dat je iedereen allemaal verwijten voor de voeten gooit.
Misschien dat als je zoveel frustraties in je hebt je beter niet op berichten kunt reageren.

Nogmaals we zitten hier allemaal op voor de gezellig heid.
het is helemaal niet erg om iets negatiefs over een zaak te zeggen maar je kunt ook doordraven.

en mij van dingen beschuldigen vind ik onacceptabel.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #17 Gepost op: 7 oktober 2007, 18:00:45 »
Ik heb als moderator een aantal berichten verwijdert omdat het nu persoonlijk gaat worden.
Vecht het uit via de PB berichten of laat het rusten.
Een ervaring delen is goed, maar houd het binnen de perken alsjeblieft, anders worden ze ook weer verwijdert.
Dit is een gezellig forum, laten we het ook zo houden.

rokiraley04

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #18 Gepost op: 7 oktober 2007, 18:11:59 »
Bericht verwijdert.
« Laatst bewerkt op: 7 oktober 2007, 18:28:44 door Anke »

cobie

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #19 Gepost op: 7 oktober 2007, 18:29:54 »
inderdaad anke,

dat bedoel ik ook steeds te zeggen.

Bedankt

rokiraley04

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #20 Gepost op: 16 oktober 2007, 13:26:39 »
Sorry cobie dat ik je beschuldigde.
Ik was heel boos en heb daarna het gouden hart het voordeel van de twijfel gegven.
Maar de booshied is weer toegenomen na vandaag ik wil jullie hier toch van op de hoogte houden.
Heeft iemand naar het gouden hart gebeld om te vragen of zij cobie was want dat heeft ze mij verteld.
De vlekken zijn dus niet uit de kleding gegaan wat ik eigenlijk ook al had verwacht.
Ik ben nu dus naar het polietieburo geweest gisteren nadat ik geen antwood op mijn mail had gekregen ze had me nl. toegezegd dat ze contact 15 okt. zou opnemen omdat dan de kleding bij de stomrij vandaan zou komen.Ze gaat nu zelf iets halen om de vlekken te proberen te verwijderen maar volgens mij word het dan nog erger want de vlekken zitten er nu zolang in en ook gestoomd zegt volgens mij krijg je het er dan nooit meer uit.
Ook heb ik het bij het politieburo over atelier in zwitserland gehad en over chinese labels in zwitserse kostuums ze moesten daar om lachen en ze zeiden dat ze misbruik maken van de goedgelovigheid van mensen.
Ze zijn bij de politie erg fel op zulke internet bedrijven die alles via internet regelen bij hun thuis.
Ik had ook de 3 jurken meegenomen die ik hier nog thuis heb van de meiden en liet ze de verschillen zien die ook duidelijk op de fots te zien zijn die ik inmiddels van de fotograaf heb en waar ook duidelijk de pakken op staan waar van alles aan mankeert.
Ik heb inmiddels mijn verz. ook gebeld en die regelen vias de rechtsbijstandverz. een advocaat voor mij.
Ik dacht dat ik die niet had maar zat dus wel bij mijn pakket in.
Als jullie meer bewijzen willen of fotos willen zien vraag gerust.
Ik hewb nu dus mail gestuurd naar aranka van het gouden hart met de vraag naar bon en bewijs dat het naar de stomerij is geweest en ook naanm of adres van atelier in zwitserland.
Ik de laatste vraag al een paar keer gevraagd maar krijg dan geen antwoord maar ze heeft niks te verbergen.
Als dat ze is waarom is ze er dan niet open en eerlijk over vraag ik me af.
Zodra ik meer nieuws heb lezen jullie het wel.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #21 Gepost op: 16 oktober 2007, 15:18:53 »
Suc6.
Je maakt er in ieder geval werk van.

Alexia

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #22 Gepost op: 16 oktober 2007, 18:14:00 »
succes met het vervolg

rokiraley04

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #23 Gepost op: 16 oktober 2007, 21:53:43 »
Ik heb mijn geld terug maar niet zonder slag of stoot.
Ik heb vanmiddag een mail met fotos naar hart van nederland gestuurd met mijn verhaal van begin tot het eind.
Ja hoor 2 half uur later telefoon hart van nederland ze wilden graag nog wat dingen weten want ze hadden naar aranka gebeld en die had ze verteld dat ze het geld teug ging storten nadat ze had gehoord van hun dat ik ze had gemaild.
Ik heb gezegd tegen degene die aan de telefoon had dat ik het even zou afwachten dus.
Ja hoor nog geen 5 minuten daarna mail van aranka en meteen ook de telefoon.
ze stuurde een mail dat ze een middeltje had gekocht bij het kruidvat en dat ze wel dacht dat de vlekken eruit gingen want ze werden al lichter en ze maakte het geld meteen over.
Ook aan de telefoon was het aranka dat ze het geld ging overmaken en dat ze dacht dat ik het was aan de telefoon en dat ze had opgehangen maar dat ze toen was teruggebeld en dat het echt hart van nederland was.
Ze had een goedje gekocht en de vlekken waren er bijna uit.Het mooiste is dat ze de jurk gewoon in de wasmachine had gedaan dat deed ze altijd met de jurken maar toen ik zei waarom moet ik dan 75 euro stomerij kosten betalen zei dat ze het daarna naar de stomerij had gebracht omdat de vlekken er niet uit waren gegaan.
Wel gek want toen wij de kleding gebracht haden had ze het meteen smiddags naar de stomerij gebracht mailde ze me.
Volgens mij heeft ze dus niks naar de stomerij gebracht maar die kosten ben ik dus wel nog kwijt.
155 euro maar de rest krijg ik wel terug.
Ze heeft me darna wel 2 keer door de telefoon en ook nog weer via de mail gevraagd of ik het hierbij wil laten zitten want ze wil niet met haar hoofd op de tv.
Jullie moeten dus zelf weten of jullie nog willen huren of kopen bij haar maar degene die ik aan de telefoon had van hart van nederland zei dus ook nog dat de kleding idd uit china komt en niet uit zwitserland want dat hadden ze al uitgezocht in die tijd en ook de jurken die ze zegt dat het originele jurken zijn , zijn gewoon nagemaakte dus eigenlijk gewoon plagiaat en strafbaar omdat zij ze als originele jurken verkoopt.

cobie

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #24 Gepost op: 16 oktober 2007, 22:17:54 »
Fijn dat je je geld terug hebt gekregen. Ik vind eerlijk gezegt wel dat je je erg onbeleefd hebt gedragen. Maar dat is mijn mening.
De wasmachine is 30 minuten denk ik dus dat kan toch allemaal makkelijk.
Ik weet zeker dat ik een originele jurk heb. Dus dat klopt niet. Vind het ook vreemd dat ze dat zomaar zeggen.

In ieder geval heb je nu je geld terug. Kun je het nu laten rusten.
Fijne avond

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards