collapse

Auteur Topic: Ervaring Met Het Gouden Hart  (gelezen 134859 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rokiraley04

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #25 Gepost op: 16 oktober 2007, 22:52:39 »
Ze zullen het gerust wel hebben uitgezocht en zeggen het vast niet zomaar.De polietie waar ik was zei ook al dat deze jurken niet origineel konden zijn want die worden niet zomaar in een ander atelier gemaakt en zitten dan ook de labels in van het merk dat je koopt en geen chinees label.
Je kan wel zeggen dat het maar 30 min. is en dat wel kan maar waarom moet ik het dan gestoomd terug brengen dus was gier al een keer 75 euro kwijt en toen moest ik het bij haar nog een keer betalen omdat er strepen op zaten terijl ze het dus gewoon in de wasmachine had gegooid.
 Ik vind het maar raar maar ja dan ben ik gek zeker.
Ik heb haar idd gezegd dat ik het laat zitten nu verder als ik mijn geld op de rek. heb maar ik wilde toch graag hier vertellen hoe verder was afgelopen.
Verder onderneem ik geen stappen hoor.
Wat anderen verder doen moeten ze weten maar ik kijk voortaan wel beter uit ik doe niks meer via internet maar gewoon via de winkel.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #26 Gepost op: 17 oktober 2007, 00:31:38 »
Fijn dat je je geld teughebt

Alexia

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #27 Gepost op: 17 oktober 2007, 12:34:33 »
blij dat je je geld terug hebt!

ik vind het vanuit haar een rare zaak (maar dat vond ik toch al) en misschien hebben anderen zoals cobie goede ervaringen, jij niet en dat is ook belangrijk. Ik ben heel blij voor je dat je je geld terug krijgt, alleen jammer dat dit pas gebeurt nadat ze hoort dat je de media erbij haalt.

rokiraley04

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #28 Gepost op: 17 oktober 2007, 12:50:08 »
Ja dat bedoel ik dus ook en ik zou heel graag weleens de jurk van cobie willen zien die ze al heeft.
Misschien kan ze hem hier op het forum plaatsen ik ben heel erg benieuwd.
Ik hoop dat haaar andere jurken dan net zo mooi zijn als degene die ze al heeft.
Toen ik daar nl. was 4 keer in totaal hingen er een stuk of 20 jurken alleen maar bestelde en die al eens verhuurd waren dus ik vind het heel knap dat ze meteen een jurk heeft mee kunnen nemen die nog paste ook.
Maar goed ik wens haar veel succes en hoop dat het bij haar wel allemaal goed gaat.

Bruidje2008

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #29 Gepost op: 17 oktober 2007, 18:46:56 »
Fijn dat je je geld terug hebt, en goed dat je je verhaal hier op het forum gezet hebt, dan hebben anderen er nog iets aan.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #30 Gepost op: 17 oktober 2007, 20:45:39 »
Ik heb niet helemaal gevolgd waar dit verhaal over ging, maar wat ik er wel uit op maak is dat jij een hele slechte ervaring met dit bedrijf hebt gehad. Ik ben blij dat er over (bruids)zaken goede en slechte berichten komen, want dan kun je alles wel lezen wat de rest mee gemaakt heeft bij een zaak.
Want als er alleen maar goede reacties komen dan kun je je afvragen of het allemaal niet te perfect is om waar te zijn. Zelf ben ik nog (lang) niet zo ver dat ik over een bruidsjurk kan vertellen of uberhaupt er een uit kan gaan zoeken, maar ik lees wel zo veel mogelijk de recenties van bruiden die hun ervaringen vertellen, al is het maar om je keuze makkelijker te maken (of juist moeilijker  :tongue: ).

In ieder geval heb je (een deel)je geld terug gekregen (het verhaal is me dan niet helemaal duidelijk) en dat je er werk van gemaakt hebt, vind ik ook goed. want er zullen zat mensen zijn die ontevreden zijn, maar er toch uiteindelijk niets aan doen omdat ze geen zin hebben in gezeur. En je ziet het maar, als je dreigt met tv-programma's of dergelijke komen ze al heel gauw over de brug...

Joyce76

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #31 Gepost op: 20 oktober 2007, 10:24:39 »
Fijn dat je je geld in elk geval terug hebt !

Groetjes Joyce

pam79

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #32 Gepost op: 23 januari 2008, 20:57:55 »
Hallo mensen,

enige tijd geleden heb ik hier verteld dat ik mijn jurk bij HGH had besteld. Na het lezen van veel negatieve reacties was ik erg geschrokken maar ja ik had de jurk al besteld.
Nu heb ik 3 maanden later dan de levertijd de jurk eindelijk mogen zien. Ik was zo blij dat de jurk er was en toen ik de jurk zag zag ik wel dat er bepaalde dingen niet klopten maar ik wist ook niet meer zeker hoe de "echte" jurk er ook weer uitzag.
Ik zei tegen Aranka (de dame van HGH) dat hij echt leek op mijn jurk maar dat er bepaalde dingen misten aan mijn jurk. Zij zou dit nog gaan verbeteren en naderhand nog contact met mij opnemen.
Thuis begon ik toch echt te twijfelen of de jurk wel zo was als in de winkel. Ik ben dus naar de bruidswinkel gegaan om de orginele jurk te bekijken. Mijn vriendin ( die ook mee was naar HGH ) en ik zagen dat de jurken totaal niet op elkaar leken qua details en afwerking.
Nu heb ik de jurk dus bij HGH geannuleerd omdat het voor mij gevoel een imitatie jurk was terwijl Aranka mij een orginele jurk heeft toegezegd.
Aranka was niet blij met de annulering en blijft erbij dat de jurk orgineel is. Ik heb haar om de papieren van Demetrios (merk van de jurk) gevraagd zodat zij kan bewijzen dat het een orgineel is.
Nu zou ik graag in contact willen komen met andere bruidjes om eventueel stappen tegen haar te ondernemen aangezien ik van mening ben dat het niet helemaal zuiver is betreft HGH.
Tevens was de vertraging doordat de jurk bij de douane er niet door kwam maar zij wou nooit een ordernummer doorgeven van TNT zodat ik kon nagaan of dit echt zo was. Tegen een andere bruid die bij haar besteld had had zij gezegd, in dezelfde periode, dat haar oma en opa overleden waren.
Ik geloof nu dus niks meer van wat zij nu zegt.
Dus meiden die ook benadeelt door haar zijn neem contact met mij op.
Groetjes Pam

marjolein

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #33 Gepost op: 23 januari 2008, 21:32:14 »
Het lijkt zo onderhand tijd voor radar ofzo...
alweer iemand die niet tevreden is over HGH.

nisanlin

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #34 Gepost op: 23 januari 2008, 22:30:43 »
het kan ook echt niet voor die prijs, originele jurken, dat zou ik ook echt niet geloven.

Op trouwshop is ook een heel topic over HGH misschien kun je daar nog gelijkgestemden vinden

Marjoleinmm

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #35 Gepost op: 23 januari 2008, 23:12:47 »
vervelend zeg..
op dit trouwforum is volgens mij ook een ander topic erover met meerdere bruiden die erover klagen.. trouwshop zijn volgens mij veel positieve berichten

succes in ieder geval!

Bruidje2008

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #36 Gepost op: 24 januari 2008, 08:14:53 »
Wat vervelend voor je Pam!
Ik snap dat je dit helemaal uit wilt gaan zoeken, want het klopt m.i. ook niet helemaal.

En het kan eigenlijk ook niet hè, een originele jurk van b.v. €2000,- en zij kan diezelfde originele jurk voor een paar honderd euro leveren..

Heb je nu je de (originele) jurk bij de bruidsmodezaak gekocht? Heb je nog wel genoeg tijd tot aan je bruiloft?

Anyway, veel succes er mee!

Genny

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #37 Gepost op: 24 januari 2008, 10:33:18 »
He bah, wat vervelend nou weer!!! :mad:  Ik hoop dat je eruit komt, en inderdaad de krachten bundelen is vaak een goed, handig en belangrijk begin.

Sterkte en succes

Genny

Lytsfamke

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #38 Gepost op: 24 januari 2008, 12:53:47 »
erg vervelend voor je meis..

maar innd wat hierboven ook al gezegt wordt:
In bruidszaken zitten vaak een klein verschil in bedrag en dat komt vaak door hoeveel personeel er in die bruidszaak werken...
Een beetje naief om te denken dat je een orginele jurk voor 500 kan kopen terwijl die in andere zaken 1500 is (bij wijze van)

jammer dat het zo is gelopen en hopelijk he je een mooie alternatief!


xx
famke

Alexia

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #39 Gepost op: 24 januari 2008, 14:29:33 »
heel vervelend voor je, maar het verbaast me inderdaad niet erg, net als Nisanlin zegt.

ik zou inderdaad de verschillende trouwfora afgaan (doe je vast) want er zijn vast meerdere topics over.

heb je al een andere jurk?

pam79

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #40 Gepost op: 24 januari 2008, 15:15:01 »
Hallo meiden,

ik had zelf ook wel het idee dat het niet zou kunnen voor 500 euro een bruidsjurk te leveren.
Maar ergens dacht ik: niet geschoten is altijd mis. Ben nou eenmaal een optimist.
Gelukkig heb ik wel mijn droomjurk gevonden en thuis hangen.
Via marktplaats vond ik iemand met dezelfde jurk die ik zo graag wou en nog bij dezelfde bruidswinkel gekocht als waar ik was wezen passen.
De maten waren ook nog goed op een kleine vermaking aan de bovenkant na. Mijn rug is wat breder dan de hare maar na een telefoontje naar de bruidwinkel met uitleg kan ik daar heen om de jurk te laten vermaken.
Volgens mij was dit dus mijn lot. Eerst stressen over de ene jurk en alsnog voor een leukere prijs de echte jurk vinden.
11 februari is de afspraak met de coupeuse van de bruidswinkel.
Hoewel het goed is afgelopen vind ik wel dat HGH mij veel stress heeft bezorgd en dat verpestte toch een beetje de voorbereidingen van mijn trouwdag.
Daarom wil ik andere toekomstige bruidjes waarschuwen en deze dame laten zien dat je niet zomaar de dag van mensen kan verpesten.
Als jullie ook maar iets lezen dat iemand er iets tegen wil doen zouden jullie mij dan willen waarschuwen zodat ik contact met de persoon kan opnemen?
Alvast bedankt!!
Groetjes Pamela

Alexia

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #41 Gepost op: 24 januari 2008, 16:20:40 »
zou even de zoekfunctie gebruiken want er zijn hier ook wat negatieve reactie. Misschien kan je hun een pm ofzo sturen.

verder ben ik blij dat je wel gewoon je jurk hebt gevonden, het komt vast helemaal goed maar ik kan me goed voorstellen dat het even stressen is

Bruidje2008

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #42 Gepost op: 24 januari 2008, 19:17:03 »
[quote name=\'pam79\' post=\'146124\' date=\'24 January 2008, 15:15\']Hallo meiden,

ik had zelf ook wel het idee dat het niet zou kunnen voor 500 euro een bruidsjurk te leveren.
Maar ergens dacht ik: niet geschoten is altijd mis. Ben nou eenmaal een optimist.
Gelukkig heb ik wel mijn droomjurk gevonden en thuis hangen.
Via marktplaats vond ik iemand met dezelfde jurk die ik zo graag wou en nog bij dezelfde bruidswinkel gekocht als waar ik was wezen passen.
De maten waren ook nog goed op een kleine vermaking aan de bovenkant na. Mijn rug is wat breder dan de hare maar na een telefoontje naar de bruidwinkel met uitleg kan ik daar heen om de jurk te laten vermaken.
Volgens mij was dit dus mijn lot. Eerst stressen over de ene jurk en alsnog voor een leukere prijs de echte jurk vinden.
11 februari is de afspraak met de coupeuse van de bruidswinkel.
Hoewel het goed is afgelopen vind ik wel dat HGH mij veel stress heeft bezorgd en dat verpestte toch een beetje de voorbereidingen van mijn trouwdag.
Daarom wil ik andere toekomstige bruidjes waarschuwen en deze dame laten zien dat je niet zomaar de dag van mensen kan verpesten.
Als jullie ook maar iets lezen dat iemand er iets tegen wil doen zouden jullie mij dan willen waarschuwen zodat ik contact met de persoon kan opnemen?
Alvast bedankt!!
Groetjes Pamela[/quote]

Fijn dat je alsnog je droomjurk gevonden hebt.
En goed van je dat je andere bruidjes wilt waarschuwen. Er is idd iemand op dit forum die ook een slechte ervaring heeft met HGH, even de zoekfunctie gebruiken.

Succes!

Cella

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #43 Gepost op: 31 januari 2008, 22:53:15 »
Hi,

Afgelopen maandag ben ik ook hier geweest en kon helaas niet mijn jurk vinden bij haar. Ben smiddags gelijk door gegaan naar een echte bruidswinkel. Covers Cuture in Utrecht waar ik echt super ben geholpen zonder afspraak (pluspunt voor hun).
Kwam daar de jurk van mijn dromen tegen en dacht gelijk misschien kan ik die ook wel via HGH bestellen.
Maar aangezien er enige twijfel was bij de beide moeders en vriendin die ik heb meegenomen heb ik hun een mail gestuurd. Zie hieronder.

Hoi Aranka,
 
Dank je wel voor je gastvrijheid gisteren.
 
Gistermiddag heb ik de jurk van mijn dromen gevonden en totaal wat anders dan wat ik gepast heb bij jou.
Toevallig is het een jurk van Maggie Sottero.
Ik wil graag mijn jurk bij jou kopen omdat me dat ruim 1000 euro scheelt.
 
Maar de dames die ik mee had gisteren willen graag geloven dat je de echte jurken tot jou bezit kan krijgen maar ergens is er nog wel een twijfel.
En ergens is die ook bij mij, weet alleen niet wat het is.
 
Kan je mij aantonen dat je de echte jurken in je bezit hebt door bijvoorbeeld een overeenkomst of iets dergerlijks te tonen tussen jou en Maggie Sottero. En lever je ook echtheidscertificaten bij de jurken?
En is er een mogelijkheid dat je de jurk besteld die ik graag wil en dat ik hem dan bij jou kom passen om te zien of die hetzelfde zit als de jurk die ik aan heb gehad.
 
Ik hoor het graag van je!
.

Tot op heden heb ik nog geen reactie van haar ontvangen terwijl ze de eerste 2 keer via de mail heel snel reageerden (binnen 2 uur). Nu begin ik ook te twijfelen. Uiteraard hoop ik dat ik een positief bericht van haar krijg maar ben bang van niet.

Zodra ik iets gehoord heb laat ik het jullie weten.

Bruidje2008

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #44 Gepost op: 1 februari 2008, 08:20:14 »
Tsja, ik zou mijn jurk dus nooit bij HGH bestellen na wat ik hier op dit forum gehoord heb over die winkel.
Je weet van te voren dat het geen originele jurken zijn, dus zou ik de gok ook niet wagen..

Noukie

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #45 Gepost op: 1 februari 2008, 10:02:39 »
Tuurlijk zijn het geen originele jurken, zou wel heel raar zijn als ze die voor zoveel minder geld zou verkopen, toch? dan zou iederen haar jurk wel bij HGH halen. Nee hoor, trap er niet in.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #46 Gepost op: 1 februari 2008, 10:49:10 »
Ik sluit me volledig aan bij Noukie.
Aangezien er genoeg negatieve reacties naar voren zijn gekomen zou ik het ook zeker niet doen.
Daarbij, het kan nooit dat het 1000 euro scheelt, dat bestaat gewoon niet, die jurken zijn nep.
Ik zou er ook niet intrappen, als je het goedkoper wil vinden zou ik op marktplaats kijken anders gewoon een keer gek doen voor je trouwen en die jurk (origineel) kopen!

Patricia bruid 1-08-08

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #47 Gepost op: 1 februari 2008, 14:34:53 »
Wij kunnen er mee over praten , onze kostuums komen er ook vandaan...
Wij zelf leestte het ook pas naderhand over hgh!
Moet zeggen oke van te voren wisten we van ons zelf , dat het niet exact het zelfde zal worden , als wat wij
wauwen , afgezien van een merk , maar dat ze kleuren blind bleek te zijn nee...  :blink:
Want ik en me  dochtertje kregen een jurk , waarvan de kleur ontbrak wie ik er graag bij had gezien.
Ik had haar erover gemaild dat de pak , jurken oke waren , alleen dat er een kleur ontbrak en of ze ook aan accosaires deed maar niks meer van dr vernomen...
Toen heb ik maar besloten , om de kleur maar zo te laten , stel dat de kleur anders weer verkeerd uitpakt. :unsure:
Ik heb gelezen dat ze dit bij iedereen haast heeft geflikt , eerst doet ze aardig en dan als je haar met iets confronteerd , dan hoor je niks meer van haar.
Sorry maar zo maak je geen  vrienden! :mad:
Maar ja gelukkig stoor ik me niet meer aan haar , en me zoek tocht naar wat ik nog moet hebben zit wel goed! :wink:  :biggrin:
Groetjes

Marjoleinmm

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #48 Gepost op: 1 februari 2008, 17:04:50 »
[quote name=\'Anke\' post=\'147657\' date=\'01 February 2008, 10:49\']Ik sluit me volledig aan bij Noukie.
Aangezien er genoeg negatieve reacties naar voren zijn gekomen zou ik het ook zeker niet doen.
Daarbij, het kan nooit dat het 1000 euro scheelt, dat bestaat gewoon niet, die jurken zijn nep.
Ik zou er ook niet intrappen, als je het goedkoper wil vinden zou ik op marktplaats kijken anders gewoon een keer gek doen voor je trouwen en die jurk (origineel) kopen![/quote]

helemaal mee eens!

130608

  • Gast
Ervaring Met Het Gouden Hart
« Reactie #49 Gepost op: 1 februari 2008, 17:58:34 »
Wat een verhaal. Lijkt mij ook stug dat je een merkjurk met zo'n groot verschil in prijs kan kopen. Ben benieuwd of jullie nog wat gehoord hebben!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards