collapse

Auteur Topic: Ervaring Met Kasteel Wijenburg  (gelezen 12981 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Krista

  • Gast
Ervaring Met Kasteel Wijenburg
« Gepost op: 9 september 2007, 14:43:17 »
Ik ben erg benieuwd wie er in Kasteel wijenburg zijn getrouwd of nog gaan trouwen.
Hebben jullie nog leuke tips?
Wij hebben er in ieder geval heel erg veel zin in.
22 mei 2008 wordt onze dag!

marjolein

  • Gast
Ervaring Met Kasteel Wijenburg
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2007, 20:41:22 »
Geen ervaring wel een foto gezien in een van de bruidsmagazines, zag er daarin in ieder geval prachtig uit.
« Laatst bewerkt op: 9 september 2007, 20:41:45 door marjolein »

Wendy0908

  • Gast
Ervaring Met Kasteel Wijenburg
« Reactie #2 Gepost op: 17 september 2007, 10:51:18 »
Een vriendin van mij is hier getrouwd en ik was daarbij ceremoniemeester. Zij hadden ook de herauten erbij geregeld en dit gaf een erg leuk effect aan de trouwdag. Het bruidspaar werd dan officieel aangekondigd en de gasten werden bij het diner door de heraut naar hun plek gebracht.
Verder vond ik het kasteel echt geweldig. Allemaal aardige mensen en uiteraard een prachtige omgeving voor trouwfoto's.

Biankie

  • Gast
Ervaring Met Kasteel Wijenburg
« Reactie #3 Gepost op: 17 september 2007, 20:22:01 »
Op 27 september 2008 trouwen mijn vriend en ik in Kasteel Wijenburg.
We hebben het al gereserveerd en zijn superblij met deze keuze.
Je hebt de gehele dag het kasteel tot je beschikking voor jullie en jullie gasten.

Je kan natuurlijk altijd een afspraak maken voor een bezichtiging. Dan kun je zowel buiten
als binnen alles eens zien.

Er wordt geregeld een Lazy Sunday georganiseerd waar je naartoe kunt.
Een van de huisbands speelt die dag in het kasteel, er is een mini Wedding Fair, met fotografen, bloemisten, ambtenaar van de burgelijke stand e.d. En onder het genot van een drankje en diner kun je de midag en avond in het kasteel doorbrengen.
Wij zijn zelf afgelopen juni naar de Lazy Sunday geweest, was helemaal geweldig. Je kunt dan ook andere mensen mee nemen als je wilt. Bij ons zijn de ceremoniemeester en aanhang mee geweest en hebben een heerlijke dag gehad.

Aanstaande zondag, 23/09, is er weer een Lazy Sunday dus wellicht een leuk ideetje om naartoe te gaan!!!

Krista

  • Gast
Ervaring Met Kasteel Wijenburg
« Reactie #4 Gepost op: 18 september 2007, 18:26:48 »
Dank je wel voor jullie leuke reacties.
Wij hebben ondertussen ook gereserveerd voor 22 mei 2008.
We zijn nu ook uitgenodigd voor de lazy sunday.
Lijkt me inderdaad een erg leuke gelegenheid om het kasteel ook aan onze ceremoniemeesters te laten zien.
Heb er al helemaal zin in!

Biankie

  • Gast
Ervaring Met Kasteel Wijenburg
« Reactie #5 Gepost op: 18 september 2007, 20:49:40 »
Wat leuk om te horen dat jullie je trouwlokatie gevonden hebben!!!
Op de lazy sunday kun je echt nog eens op je gemak rondkijken, zonder dat er iemand mee loopt. Is
toch net ff anders!

Zie ons al helemaal staan daar in de blauwe salon. En de bruidssuite is ook wel heel apart he?
Alleen het over de drempel dragen wordt een klein probleempje...haha.

Cor1nne

  • Gast
Ervaring Met Kasteel Wijenburg
« Reactie #6 Gepost op: 24 september 2007, 17:27:06 »
Hallo,
Een goede keuze denk ik!
Mijn zus en zwager zijn hier getrouwd en het was voor zowel hen als voor ons een geweldige dag! Lekker eten, goede wijn, prachtige locatie en goede organisatie/personeel!
Geniet er van!

Jay

  • Gast
Ervaring Met Kasteel Wijenburg
« Reactie #7 Gepost op: 25 november 2007, 22:07:03 »
Hai Krista !

Hier Johan en JJ,
Zag je boodschap mbt kasteel Wijenburg. onze ervaring ? Helemaal TOP ! Wij zijn op dezelfde datum (!) getrouwd dat jullie gaan trouwen maar dan 5 jaar geleden op 22-05-2002! Locatie : top, eten: top, herauten en het paard: top, huisband Peng Offe : top, gastheer Johan: top !

Tip : als je een leuk en relaxed dagprogramma wilt hebben : wij zijn 1400 hr getrouwd, daarna champagne en taart, fotoshoot en rondleiding voor de gasten. Diner in de kelder van 1700-2000 en aansluitend om 2000 hr het feest geopend met Peng Offe : iedereen maar dan ook iederen op de dansvloer de rest van de avond !

Reden hoe wij aan Wijenburg kwamen ? Vrienden trouwden daar precies een jaar eerder en wij waren er ook bij als daggast.

Veel succes !

Johan & JJ

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ervaring Met Kasteel Wijenburg
« Reactie #8 Gepost op: 26 november 2007, 10:52:30 »
Dat klinkt TOP!!!  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards