collapse

Auteur Topic: *kriebeldekriebel*  (gelezen 4088 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

altootje86

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Gepost op: 11 september 2007, 23:39:43 »
pffff volgende week vrijdag is het alweer zover... de zenuwen beginnen nu echt de kop op te steken! zeker omdat het echt de allerlaatste dingetjes zijn die nog gedaan moeten worden. en dat terwijl mijn studie onverwacht nog meer aandacht vraagt als vorig jaar...

wat moet er nog gebeuren:

- a.s donderdag naar de stad om nog even de cadeautjes voor ouders (fotolijsten) en CM's (cadeaubonnen) te halen en de bedankkaartjes te laten kopieren. die moeten nog wel even gemaakt worden, dus denk dat ik daar morgen (woensdagavond) even voor ga zitten.

- a.s. zaterdag mijn jurk afpassen en bij mijn schoonouders weghangen! mag ik hem voor de laatste keer in het 'geheim' aan haha!

's avonds is mijn vrijgezellenfeest... ben zeer benieuwd!
We kwamen erachter doordat twee weken geleden een as schoonzus liet vallen dat het op een zaterdag zou zijn (gevolgd door boze blikken van mn as zwager hihi) dus toen waren er nog twee opties open. we dachten eerst dat het afgelopen zaterdag zou zijn, omdat ik toen tot 5 moest werken (en komende za tot 8) en we een barbecue hadden wat natuurlijk een perfecte dekmantel kan zijn. maar toen we ons aan het omkleden waren bedachten we dat een goeie vriend nog in duitsland zat, dus kans werd steeds kleiner. en zeker toen ik me wist te herinneren dat een vriendin van mij had gezegd dat ze me "sowieso volgende week zou zien" dus hoewel wat vertraagd, viel het kwartje toch wel. dus even afwachten nog!

- maandag nog even snel overleg met de BABS (ging ook al niet zo soepel, we zijn er gisteren maar zelf eens achteraan gegaan omdat ze zelf nog niet gebeld had) hoewel dat ook al niet zo handig geregeld is (mijn vriend heeft zonder met mij te overleggen een afspraak gemaakt om 8 uur, terwijl ik moet werken tot 8 en zelfstandig een reistijd heb van een uur * lang leve de NS met zijn tactische treintijden* dus nog maar even kijken hoe dat gaat haha. dat was de enige dag dat zij kon (sjongejonge, kijk dan ff in je agenda wie je moet trouwen en bel zelf even zoals afgesproken)

-waarschijnlijk dinsdags de bedankjes ophalen. dat ging itt sommige andere dingen 10x zo soepel! en uiteindelijk blijkt dat nog de goedkoopste optie te zijn die we hadden, dus helemaal goed! nog wel even de kaartjes maken.

- volgende week woensdag kapper (belde vanmorgen, bleek dat de specifieke kapster, dat mijn haar zou knippen een week van tevoren, nu al weekeind heeft  :huh:  dus dat kan pas volgende week woensdag!  :mad: (had speciaal afgesproken dat zij het zou doen, maar zou nog even bellen wanneer ze aanwezig zou zijn. zij weet precies hoe weinig er af moet zeg maar :wink:)

- en donderdags nog even de muziek afgeven bij het gemeentehuis (moet nog gebrand worden) en dan komt mijn moeder me ophalen. ik denk dat ik, nadat we de jurk weer bij mijn schoonouders hebben opgehaald de kaartjes aan de bedankjes vast ga maken (heb verder weinig tijd tussen de colleges door, en die wil ik toch al zo min mogelijk missen) en de rest van mijn nagels ga doen... en een beetje proberen te relaxen!


stiekem lijkt het best wel wat zo. maar denk dat dat uiteindelijk wel meevalt. het is vooral het idee dat het zo snel dichterbij komt, en dat er steeds meer mensen vragen of ik al zenuwachtig ben. pffff hoe meer ze dat vragen hoe erger het wordt.  :ohmy: maar heb er gelukkig bovenal heel erg veel zin in....  :biggrin:

sorry dat het zo'n enorm verhaal is geworden, maar is wel ff lekker om alles op een rijtje te zetten  :rolleyes:

Alexia

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #1 Gepost op: 12 september 2007, 10:50:22 »
succes de komende week! Komt allemaal vast wel goed. Veel plezier zaterdag met het vrijgezellenfeest!

Wel een beetje vreemd verhaal van die BABS. hopelijk komt het wel goed met het gesprek e.d.

Bruidje2008

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #2 Gepost op: 12 september 2007, 11:03:16 »
Het komt vast allemaal wel goed! Succes met de laatste regeldingetjes!

altootje86

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #3 Gepost op: 12 september 2007, 16:08:28 »
pfff gelukkig heeft ze er na nog een keer gebeld te hebben mee ingestemd om het te verplaatsen naar half 9. dan heeft mijn as tijd om mij op te halen en kunnen we gewoon normaal dat gesprek doen haha. ben benieuwd....

pfffff....af en toe zijn die kriebeltjes wel heel erg aanwezig... hopen dat ik me nog wel een beetje normaal kan concentreren... tot nu toe werkt mijn studie (gelukkig?) als een soort afleider... maar goedkomen gaat het zeker!

triesje

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #4 Gepost op: 12 september 2007, 16:28:11 »
Hoi,

Wij gaan de 21ste ook trouwen en ik wordt nu ook al aardig nerveus hoor.
Waarschijnlijk heb ik mijn feest a.s vrijdag.
Ben benieuwd hoe erg ik voor l*l moet lopen,hahaha.... :biggrin:
Zaterdag heeft mijn a.s zijn feestje.

Maandag nog even naar de tandarts en kapper met mn mams.En savonds komt de CM nog eff alles met ons doornemen.

En Dinsdag komt de pedicure en daarna hebben we in het stadhuis een gesprek met onze BABS !!!
Hij klonk erg vriendelijk dus we zien het wel....

Woensdag wordt mn jurk bij de stomerij nog even helemaal gestreken.

En Donderdag tja... alles klaarzeten en hopen dat ik kan slapen savonds :wink: .

Ik ben zo bang dat ik wat vergeet of dat de dag in de soep loopt,ik kan er niets aan doen.
En als ik op de buienradar kijk wordt het weer er ook niet beter op :sad: ......

Ben ik de enige die me zo druk maak :blink:  ?

Groetjes Tries.

altootje86

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #5 Gepost op: 13 september 2007, 11:06:20 »
pfff ja hoop echt dat het weer een beetje meezit, maar als ik de dinsdagvoorspelling zag... :blink: nu dus maar hopen dat als het valt, het dinsdag is en dat het dan op is voor de rest van de week... (als je me nog kunt volgen)

je bent dus niet de enige... maar kan mezelf gelukkig goed bezig houden!

Backspace

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #6 Gepost op: 13 september 2007, 13:59:32 »
Als je op Zoover kijkt, kun je een weersvoorspelling voor de komende 14 dagen zien. [klik op nederland, op je provincie, op je plaats en dan zie je weersverwachting staan in één van de tabbladjes] Dan wordt er voor vrijdag max 17 graden verwacht, niet heel warm, maar wel veel zon en weinig bewolking.

Succes met de laatste voorbereidingen en tegelijkertijd met je studie!

altootje86

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #7 Gepost op: 16 september 2007, 23:07:44 »
oei... zie net dat de regenkans tot nu toe op 55% staat... :blink:

verder nog nieuws: de bloemist kan niet het boeket samenstellen zoals ik dat wilde; de stefanotis zijn vh jaar heel slecht. andere mogelijkheid waar ik dan aan dacht was gerbera's maar dat is hetzelfde verhaal... morgen nog maar eens bellen wat dan te doen, want het gipskruid waar hij aan dacht ligt niet zo in mijn smaak... zit weer lekker mee allemaal maar goed. we blijven optimistisch :wink:

verder gisteren mijn vrijgezellenfeest gehad; was echt heel leuk.

ik dacht dat ik tot acht uur moest werken, maar rond 6 kwam ineens mijn beste vriendin/CM de winkel binnenhuppelen. nou is ze pas sinds kort daar weg, dus ze kon natuurlijk ook gewoon even een babbeltje komen maken met haar oud-collega's. ik had wel iets in de gaten natuurlijk; ik wist al dat het gisteren zou zijn maar goed. staat ze ineens met mijn spullen voor mijn neus dat ik mee moest komen!

prima, zo gezegd zo gedaan. ze heeft me toen thuis afgezet, daar on ik nog even douchen en eten, want zij moest ook nog even opfrissen en eten bij degene die het samen met haar organiseerde. rond zeven uur waren ze weer bij mij, en mocht ik me direct weer uitkleden... ik moest een pyjama-broek aandoen, kreeg een groot geel gestippeld hemdje aan, felgroene kikkerpantoffels en een douchemuts op mijn hoofd. voor buiten mocht ik een badjas aan.

zo vertrokken en hup, onderweg naar de zeelandhallen (veel bekijks vanuit de auto haha) dat is sinds donderdag heropend en daar zat dus een bowlingbaan... heel gezellig met een hele club meiden gebowld (1x gewonnen) en een heleboel gebabbeld. rond half 11 zijn we opgesplitst, de helft ging naar huis om uiteenlopende redenen en de andere helft ging nog mee de stad in...

wat wel weer een voordeel was, is dat als je er zo debiel bijloopt, je veel (leuke) reacties krijgt (vooral teleurstelling en aanmoedigingen om nog niet te gaan trouwen haha) en gratis drankjes!!! flink gefeest en eenmaal thuisgekomen direct mijn bedje ingerold (had mn pyjama toch al aan :wink:)

ze hadden mijn as eerst in een kuikenpak gehesen, zijn toen gaan karten en daarna naar een cafetaria/cafe op het dorp, inmiddels aangekleed in alleen een supersize luier haha!

we hebben beide iig veel lol gehad, en beiden baalden we een beetje dat het op een zaterdag was omdat nu de helft het gewoon niet laat wilde maken (voor de zondag thuis)

morgen overleg met de BABS... en nog maar es overleggen met die bloemist.

altootje86

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #8 Gepost op: 18 september 2007, 09:05:23 »
nog een verdere update... :wink:

gister dus overleg gehad met de BABS, wat een leuk vrouwtje! ben tot nu toe steeds tevredener met onze keuze ( uit een boekje op basis van alleen foto, woonplaats en partijlidmaatschap vind ik pers. niet dat je een keuze kunt maken maar goed)

ze heeft hier wel twee uur gezeten (normaal doet ze zoiets in een uurtje) en gewoon gezellig gebabbeld over onszelf (en af en toe over haar haha) en weer lekker uitgebreid over onze eerste ontmoeting verteld (staat ook op onze trouwsite) en wat ons verder bezig houdt...

verder zien alleen de weersvoorspellingen er steeds slechter uit, dus toch nog maar eens heel goed gaan nadenken over een binnenlocatie voor de foto's :s

verder is doordat het gesprek gisteren zo lang duurde er geen tijd meer geweest om de bloemist te bellen. dat ga ik dus vanavond nog even doen; en nog even contact opnemen met de goederenloods om het definitieve aantal daggasten door te geven; en verder nog voor de bedankjes om nog even te vragen of we die moeten betalen bij ophalen of dat we een factuur krijgen. en dan nog proberen in de stad te komen en een verassing te halen (voor een speciaal persoon) en daarna nog naar college. pfff... tis wel weer druk, want om 8 uur staat de dominee nog op de stoep om de allerlaatste details nog even door te nemen.

morgen nog even naar de kapper (gelijk uit college) en dan is het alweer donderdag... tas inpakken, CM komt nog wat spulletjes ophalen en dan via mijn schoonmoeder naar mijn moeder thuis. en dan gaat het eigenlijk toch wel een beetje beginnen....... spannend!

en nu maar hopen dat die verschrikkelijke neusverkoudheid gigasnel verdwijnt, want heb er weinig zin in dat ik vrijdag met een rood clownsneusje op alle foto's sta... flink aan het smeren met vaseline en aan de neusspray, en gelijk ook maar een flinke vitamine C kuur...
« Laatst bewerkt op: 18 september 2007, 09:07:33 door altootje86 »

Lucky Bride

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #9 Gepost op: 18 september 2007, 09:29:14 »
@ Daphne-->

Zozo, je hebt het nog best druk deze week!

Zag daar straks dat het weer as vrijdag als het goed is weer opklaart!!

Succes met alle drukte, de laatste voorbereidingen en natuurlijk beterschap! :wink:

altootje86

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #10 Gepost op: 18 september 2007, 10:32:33 »
tja... teletekst, zoover en mijn eigen as hebben nogal tegenstrijdige berichten haha!

blijf vandaag maar lekker thuis denk ik, het college van vandaag heeft, vermoed ik weinig toegevoegde waarde aan de ppt-slides (die al online staan). zeker omdat ik zo verkouden ben loop ik liever niet het risico het erger te maken, hoewel ik dus nog wel ga proberen in de stad te komen. maar dan moet het wel droog zijn. (of is dat het inmiddels al?) heb mijn dag tot nu toe gevuld met stomen, smeren en snuiten, en ondertussen nog even gelezen haha. zo nog maar eens sprayen, me goed inpakken en op pad denk ik zo. komt allemaal wel goed!

Gwen

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #11 Gepost op: 18 september 2007, 10:33:27 »
Succes met de laatste dingen. Je hebt het inderdaad nog druk, maar dat is misschien ook wel lekker.
Kan je je ook niet te veel zenuwachtig maken!

altootje86

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #12 Gepost op: 19 september 2007, 10:20:19 »
nee idd... al vraag ik me af of ik me nog wel een beetje normaal kan concentreren zometeen! nog twee colleges...

aaaahhh nog twee nachtjes slapen!!! dan mag ik eindelijk mijn jurk aan! niks geen gevis meer hoe die eruit ziet!

(en natuurlijk vergeten de batterij van mn mobiel op te laden, zodat ik het dierenpension kan bellen of ze nog last-minute reserveringen kunnen hebben... anders moeten we toch echt nog eens heel diep en snel gaan nadenken waar we ons boefje laten logeren... )

afijn, de stress begint steeds ergere vormen aan te nemen, maar dat overleven we wel. de weersvooruitzichten lijken iig steeds positiever te worden!

triesje

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #13 Gepost op: 19 september 2007, 10:39:40 »
Oh meiden,
Nu wordt ik echt zenuwachtig hoor !
Hahaha.....
Ben zo bang dat ik iets vergeten ben.....

Maar goed,gister een gesprek met onze babs gehad.
Wat ben ik blij zeg !
Echt een hele leuke vent.

Met ons a.s huis gaat het gelukkig ook allemaal volgens schema.

Alleen hoop ik dat we een beetje weer hebben....
Maar dat valt alleen maar af te wachten.

Pffff,nog heel even......

Liefs Tries :biggrin:

RainbowR1

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #14 Gepost op: 19 september 2007, 10:51:30 »
Triesje en altootje86, heel veel plezier overmorgen! Niet te veel lopen zenuwen, maar vooral lekker genieten! (haha, ik heb nog makkelijk praten, het duurt nog wel even voordat ik ga trouwen  :wink: )

Xx

Jaccla

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #15 Gepost op: 19 september 2007, 12:21:11 »
Hoi Altootje en Triesje,

Hier een tip van een newlywed ( een weekje eerder dan jullie): Probeer er zoveel mogelijk van te genieten en het op de dag zelf zoveel mogelijk los te laten. Het loopt zoals het loopt en andere gasten hebben het toch niet door als iets niet helemaal zo gaat als gepland. Dit zorgt ook voor wat lucht tijdens de grote dag, was mijn ervaring.
Dat de laatste dagen erg stressvol zijn, klopt. Wij hebben ook tot afgelopen donderdag alles lopen regelen. Vanaf donderdagavond heb ik alles op me af laten komen en zoveel mogelijk proberen te genieten van elk moment. Wat bij mij hielp, was wat afleiding. Ik heb dat samen met mijn 2 getuigen/ vriendinnen gedaan in de zin van een "beautyavond" met een hoop lekkere hapjes en de nodige maskertjes en zo.

Ik wens jullie in ieder geval net zo'n super dag toe als wij hebben gehad.

Groetjes Jaccla

Backspace

  • Gast
*kriebeldekriebel*
« Reactie #16 Gepost op: 19 september 2007, 22:44:26 »
Spannend, nog maar 2 nachtjes!
Ik kan me voorstellen dat de zenuwen steeds meer beginnen te komen! Succes met de laatste voorbereidingen, maar geniet ook nog maar van deze dagen! Voor je 't weet is het vrijdag!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards