collapse

Auteur Topic: Malediven Of Bahamas  (gelezen 19530 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bijnatrouwen

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #25 Gepost op: 15 oktober 2007, 19:00:09 »
Wij zijn nog steeds niet uit over de accomodatie, dit omdat we er een paar hebben gevonden die qua prijs en sterren wel goed zitten. Niemand heeft echter op zoover.nl nog een reactie achtergelaten en ik ben bang dat het tegen kan vallen...

Heb gehoord dat embudu village wel leuk is, mooie prijs ook, maar helaas is die al volgeboekt als wij willen gaan..
We denken nu aan hotel Equator 3*** 15 dagen voor €3346 AI (dit is echt het allergoedkoopst tot nu toe) maar via een Duitse reisorganisatie waarbij de reissom direcht overgemaakt moet worden.

Ik ben wat dit betreft een beetje terughoudend, ga liever naar een Nederlands reisbureau waar ik én gespreid kan betalen én ook zeker weet dat alles goed gaat. Heeft hier iemand ervaringen mee?

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Malediven Of Bahamas
« Reactie #26 Gepost op: 15 oktober 2007, 21:01:29 »
Ik heb er geen ervaring mee, maar zou het ook geen prettig idee vinden om dat hele bedrag in 1x over te maken.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #27 Gepost op: 16 oktober 2007, 16:56:15 »
Ik weet dat dit reisburo ervaring heeft met de Malediven:
www.dimension-reizen.nl

Misschien dat hun nog wat voor je kunnen betekenen.

Veel succes met boeken. En die prijs die je noemde is dat voor 1 of 2 personen?

bijnatrouwen

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #28 Gepost op: 16 oktober 2007, 22:33:54 »
Hoi Wendy,

Die prijs die ik gister noemde was voor 2 personen. Inmiddels is dezelfde reis nu 600 euro duurder :S

Vandaag ben ik bij een paar reisbureau's langsgeweest. Bijna iedereen adviseerde mij een combireis Sri Lanka/Malediven te doen of Dubai/Malediven, omdat je naar hun zeggen je na 4-5 dagen Malediven gaat vervelen! De optie Dubai/Malediven is echt heel duur (bijna 8000 euro voor 10 dagen AI voor 2 pers) dus nu kijk ik naar 8 dagen...

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Malediven Of Bahamas
« Reactie #29 Gepost op: 17 oktober 2007, 01:02:06 »
pfff wat een geld!

Alexia

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #30 Gepost op: 17 oktober 2007, 12:35:30 »
oei, dat is idd een hoop geld :ohmy: ...

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #31 Gepost op: 17 oktober 2007, 12:50:05 »
Het is wel een heleboel geld, maar aan de andere kant als je het geld er voor over hebt, zo'n reis maak je waarschijnlijk nooit meer. Maar je kan ook Sri lanka eerst aandoen en dan door naar de malediven. Zelf trekt sri lanka mij niet zo.
Ik weet iemand die pas ook op de malediven is geweest voor 10 dagen en heeft het daar heerlijk gehad. Alleen moet je niet verwachten dat je 's avonds flink kan stappen en overdag reteveel excursies kan doen. Het is echt luieren en zwemmen en dan houdt het al gauw op (ok, en genieten dan hoort daar natuurlijk ook bij).

Veel succes met het maken van je keuze.

Alexia

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #32 Gepost op: 17 oktober 2007, 17:06:11 »
dat snap ik natuurlijk ook :wink:
Wij hebben ook flink wat geld opzij gezet omdat dit een reis zal zijn die we daarna niet snel meer zullen maken.

bijnatrouwen

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #33 Gepost op: 18 oktober 2007, 08:39:07 »
Gister hebben we geboekt! Nu is het allemaal officieel.

We trouwen 29 maart, 31 maart 's avonds vliegen we naar de Malediven en 8 april vliegen we terug.. (dus sowieso -2 dagen!!!)

We hebben voor een all inclusive reis in een landvilla met jacuzzi 3645 euro betaald voor 2 personen. We hebben gekozen voor Meeru Island Resort (www.meeru.com). Ik kijk er nu al naar uit, vooral als je hoort dat het zo rustig en warm is. Dat hebben we echt nodig!

@Alexia; waar willen jullie naar toe?

Alexia

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #34 Gepost op: 19 oktober 2007, 16:29:10 »
jeeej, lekker dat je geboekt hebt. ziet er trouwens mooi uit.

wij willen naar de Malediven maar aangezien het tegen die tijd in een deel ervan regenseizoen is, is het nog maar afwachten of het lukt.
Anders willen we kijken naar Mauritius, Dubai of anders toch richting de Dominicaanse Republiek ofzo!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Malediven Of Bahamas
« Reactie #35 Gepost op: 21 oktober 2007, 13:49:09 »
Ziet er idd goed uit!!

HappyBride

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #36 Gepost op: 21 oktober 2007, 14:11:14 »
Dat ziet er inderdaad geweldig uit!
Wij willen ws ook naar de Malediven en dat het dan regenseizoen maak ik me eigenlijk niet zo druk over. Het regent daar schijnbaar toch nooit dagen achter elkaar en de temperatuur is er altijd lekker! Een paar uurtjes in de watervilla vertoeven vinden we tijdens onze honeymoon denk ik ook niet heel erg! Ik wil naar het Fullmoon resort en dan een watervilla (www.fullmoonmaldives.com)
MMMMMMM heb er nu al zin in!!!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Malediven Of Bahamas
« Reactie #37 Gepost op: 21 oktober 2007, 14:22:37 »
heerlijk!!!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #38 Gepost op: 21 oktober 2007, 14:54:54 »
Ik heb gehoord dat je in het regenseizoen makkelijk naar de Malediven kunt gaan, omdat het in een keer los barst, een paar uur (of minuten) keihard regent en daarna weer stralend weer is. Dit heb je dan niet wanneer je buiten het regenseizoen gaat, maar als je het niet zo heel bezwaarlijk vind kun je natuurlijk gewoon gaan. Of een verlate huwelijksreis (mits je dit wilt natuurlijk).

Alexia

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #39 Gepost op: 21 oktober 2007, 16:29:48 »
mmmm... :) naja we zien wel waar we terecht komen. als het kan graag natuurlijk,maar dat merken we wel bij het reisbureau

bijnatrouwen

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #40 Gepost op: 22 oktober 2007, 12:52:27 »
@Happybride; wij wilden ook graag in een watervilla, maar waar we ook keken het was bijna 1000 euro per persoon duurder... Full moon is ook heel mooi en lekker groot!!! Tip lees verhalen van anderen op zoover.nl (die tip had ik ook gekregen van iemand hier, onwijs handig bij het maken van je keuze!)

Ik maak me nu een beetje zorgen om haaien, kakkerlakken, krabben en andere enge beestjes die je pijn kunnen doen..  :dry:

Bij het reisbureau zeiden ze dat je wel kon zwemmen, maar dat je beter waterschoenen aan kunt doen vanwege stekelige koraal en vissen enz. brrrrrr... eng! Maar ach als je lekker kunt luieren en genieten van de zon en je hubby die je beschermt tegen die enge beestjes maakt het allemaal niet meer uit  :rolleyes:

Voor de rest is het aan te bevelen om AI te gaan, omdat alles best duur is..

@Alexia; Dubai schijnt ook onwijs mooi te zijn.. Misschien is een combireis van 2 weken Dubai/Malediven een optie...  :wink:  

Voor iedereen heb ik een tip, kijk op www.reise.nl een nederlandse site die duitse reizen aanbiedt voor goedkoper. Onze reis werd alleen aangeboden in landvilla's maar wij wilden perse een jacuzzi villa..  :laugh:
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2007, 12:53:31 door bijnatrouwen »

Alexia

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #41 Gepost op: 22 oktober 2007, 16:34:24 »
o ik wil er ook echt heen :biggrin:

:wink: maar Dubai is ook mooi, dus het is even afwachten wat we gaan doen inderdaad. Jij in elk geval veel plezier alvast.

HappyBride

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #42 Gepost op: 22 oktober 2007, 18:50:40 »
@bijnatrouwen: Bedankt voor de tips! Op zoover hadden we inderdaad al gekeken. De prijzen voor het seizoen dat wij willen gaan zijn helaas nog niet bekend. Maar als ik kijk naar de prijzen van dezelfde maand vorig jaar dan scheelde een watervilla met een beachvilla bij Fullmoon maar €200 pp dat valt dus best mee toch? Ik zal eens op de duitse site die je aangaf kijken, misschien dat dat nog wat scheelt. Je kunt schijnbaar ook alleen maar vanaf dusseldorf rechtstreeks vliegen hoorde ik. Succes met uitzoeken en veel plezier!

Patrijs

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #43 Gepost op: 30 november 2007, 18:42:07 »
Toevallig ben ik op vakantie geweest naar de Malediven en naar de Bahamas.
Voor het honeymoon gevoel zijn de Malediven wel de beste keus. Prachtige witte stranden!! Verder bijzonder weinig te beleven dan genieten van het klimaat, de onderwaterwereld (ook om te snorkelen) en van elkaar natuurlijk! Het valt overigens reuze mee met stekelige dingen althans in de resorts waar wij naar toe zijn geweest. (Vilamendhoo/ Embudhu)
De goedkoopste aanbieder voor ons in die tijd was Neckermann. Omdat we specifiek voor het duiken gingen hebben we ook bij de duikreisorganisaties gekeken maar Neckermann was echt het goedkoopst.
Groeten Patrijs

HappyBride

  • Gast
Malediven Of Bahamas
« Reactie #44 Gepost op: 6 januari 2008, 12:26:19 »
@ bijnatrouwen: we hebben eindelijk geboekt!  :applaus:
Het is het full moon resort gebleven. We zijn € 4000 kwijt met twee personen 10 dagen in een watervilla op basis van halfpension, valt dan best mee toch?  :wink:
Heb er enorm veel zin in! We vliegen met Emirates dat schijnt een goede maatschappij te zijn. We hebben een stop op dubai. Dat kon niet anders omdat we perse de maandag na ons trouwen wilden vliegen, de enige directe vlucht gaat namelijk op zaterdag en een dag na ons trouwen zagen we niet zitten en een week later ook niet dus vandaar. Nu nog maar 5 maanden wachten! Maar wel een mooi vooruitzicht! Jullie nog maar 3 maanden! Lekker joh!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards