collapse

Auteur Topic: Fotolocaties Binnen  (gelezen 26128 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gerj@n

  • Gast
Fotolocaties Binnen
« Reactie #25 Gepost op: 28 januari 2008, 20:04:33 »
Hallo allemaal,

Ook wij (hoe kan het ook anders) worstelen ook erg met de vraag voor een binnen locatie voor de foto's!
Waar wij aan zaten te denken (als het regent natuurlijk) is misschien een oud Hollandse molen van binnen.
Misschien dat dit een idee is wat anderen ook inspireert?
Op de website molendatabase.nl zijn door heel Nederland ca. 10.000 molens in totaal te vinden!

Maar om daar nu een hele reportage te gaan schieten is ook weer zo wat...
We wouden het daarom misschien nog combineren met een oud Hollandse boerderij, en / of op een hooizolder of zow. Van eenhooizolder weet ik zeker dat je speelse foto's kunt maken!  :)

Maar het blijft moeilijk!

Dus ook voor ons geldt dat alle tips welkom zijn!  :)

Sue

  • Gast
Fotolocaties Binnen
« Reactie #26 Gepost op: 4 februari 2008, 11:24:42 »
[quote name=\'Sue\' post=\'140912\' date=\'03 December 2007, 11:52\']Onze fotograve komt uit een andere provincie dus is niet erg bekend hier.
Maar ik had het besproken met mijn aanstaande en die vindt het grote onzin, een binnenlocatie. We maken gewoon foto's, klaar. Makkelijk he, mannen  :tongue:[/quote]

En ja hoor, nu komt 'ie alsnog met....maar we moeten nog wel een fotolocatie hebben als het regent.......hellup. Ik had het helemaal uit m'n hoofd gezet omdat hij het niet nodig vond en nu vind hij het blijkbaar toch nodig.....dus nog maar even flink verzinnen dan....... :ohmy:

suzan1983

  • Gast
Fotolocaties Binnen
« Reactie #27 Gepost op: 4 februari 2008, 14:00:53 »
Wij hebben de foto's gemaakt in een tropische tuin. Hier aten we ook.
Erg mooi, maar daarna was mijn jurk dus totaal verpest. Helemaal zwart aan de onderkant en naderhand toen ik hem wilde wassen zag ik allemaal andere nare vlekken zitten. Waarschijnlijk hars of iets dergelijks.

Maar als idee:

Een boerderij, tussen de dieren
museum
dierentuin, binnenverblijven
winkelcentrum (lekker spontaan)
Bioscoop

Het is natuurlijk maar net wat voor foto's je wilt.
Succes allemaal met zoeken.


Opzich kun je natuurlijk ook erg leuke foto's krijgen in de regen met een mooie paraplu, alleen moet je dan niet in de bagger staan natuurlijk.

Groetjes Suzan
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2008, 14:02:41 door suzan1983 »

Sandra1977

  • Gast
Fotolocaties Binnen
« Reactie #28 Gepost op: 5 februari 2008, 08:52:33 »
Misschien het museum in Veendam? Schijnt ook mooi te zijn om foto's te maken. Verder vind ik het station van Groningen ook een aanrader.

Backspace

  • Gast
Fotolocaties Binnen
« Reactie #29 Gepost op: 5 februari 2008, 11:12:13 »
Bedankt nog steeds voor alle tips!
Alleen hebben we nog steeds niet iets gevonden waar we écht blij mee zijn.
Dus we zoeken rustig verder.. We hopen gewoon op droog weer, dan gaan we gewoon lekker buiten foto's maken, dan maar even kou lijden :wink:.

Station Groningen is misschien wel leuk, maar een beetje uit de richting. En we houden allebei er neit zo van om door de mensenmassa te lopen en dan in de belangstelling te staan.

Boerderij, daar hebben we zelf totaal niets mee. Dus die valt af (maar kan wel erg mooi zijn!!)

Tropische tuin is ook te ver weg voor ons, helaas. Anders hadden we dat gedaan.

En een molen, is dat een beetje mooi van binnen dan? Opzich lijkt me dat ook wel leuk en we hebben hier genoeg keuze aan molens!

suzan1983

  • Gast
Fotolocaties Binnen
« Reactie #30 Gepost op: 5 februari 2008, 13:41:20 »
jeetje, lees nog eens terug en zie dat ik allemaal ideen gepikt heb. sorry dames, haha
Niet gezien.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards