collapse

Auteur Topic: muziek  (gelezen 32003 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

monky

  • Gast
muziek
« Reactie #25 Gepost op: 29 maart 2005, 22:54:25 »
Wij willen een bekende vragen om dj te zijn. Frank werkt af en toe als geluidstechnicus, als er een band staat gaat hij toch aan het werk. Bovendien vinden we ons gezelschap ook te klein voor een band, we houden het wat intiemer.

bruidje

  • Gast
muziek
« Reactie #26 Gepost op: 30 maart 2005, 06:48:03 »
wij hebben geen muziek
wi draaien savond,s ook gewoon mp3.
dus lekker muziek draaien die we zelf geweldig vinden
en als we naar bed willen doen we gewoon de muziek uit hahahahahahaha

natascha

  • Gast
muziek
« Reactie #27 Gepost op: 30 maart 2005, 07:47:19 »
Muziek uit....ja, als ze de hint dan nog niet snappen .......

kun je het licht nog altijd uit doen............. :rofl:

marieke

  • Gast
muziek
« Reactie #28 Gepost op: 30 maart 2005, 07:59:23 »
Na lang wikken en wegen hebben wij de band geboekt van de drummer die ook in de band van mijn vriend drumt.
De band bestaat uit 4 personenen, incl. zangeres. De band heet Eelman (ex. Nilson, mischien bekend???)

www.eelman.nl

En omdat mijn vriend het natuurlijk ook niet kan laten mag hij met zijn eigen band ook nog ff een paar nummers spelen, ik vind hun muziek te gek, dus ik vind het prima!

Koste het bij jullie ook zoveel moeite om muziek uit te zoeken, wij hadden er allebei nog wel wat andere ideeën over... Deze band vind ik wel ok, maar het was niet mijn eerste keuze (die konden helaas niet)

Liefs, Marieke

natascha

  • Gast
muziek
« Reactie #29 Gepost op: 30 maart 2005, 08:14:01 »
Leuk toch als hij zelf ook even kan spelen............

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
muziek
« Reactie #30 Gepost op: 30 maart 2005, 18:04:52 »
Paul speelt zelf ook in een band en als we een band op onze bruiloft hebben wil hij dus ook wel even een nummertje drummen met zn eigen band. Maar da's dus keiharde metalachtige muziek dus mag ie van mij alleen als afsluiter om iedereen weg te krijgen :biggrin:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
muziek
« Reactie #31 Gepost op: 30 maart 2005, 19:46:13 »
hahahhaa wat een idee....  :laugh:  :biggrin:

irenebreebaart

  • Gast
muziek
« Reactie #32 Gepost op: 30 maart 2005, 19:51:59 »
wij hebben al gezegd: als iedereen maar blijft plakken, dan gaan we zelf wel zingen; dan is de zaal zo leeg!!!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
muziek
« Reactie #33 Gepost op: 30 maart 2005, 20:40:43 »
whahahaha  :laugh:  :laugh:  :laugh:

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
muziek
« Reactie #34 Gepost op: 30 maart 2005, 21:11:43 »
[quote name=\'irenebreebaart\' date=\'30 March 2005, 19:51\']wij hebben al gezegd: als iedereen maar blijft plakken, dan gaan we zelf wel zingen; dan is de zaal zo leeg!!!
[post=\"14205\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ohw dat is wel een idee als ik het zat ben en iedereen weg wil hebben....dan ga ik gewoon staan zingen. Dan hoop ik alleen niet dat ik de schade moet betalen van alle kapotte glazen daarna.....

natascha

  • Gast
muziek
« Reactie #35 Gepost op: 30 maart 2005, 21:13:47 »
Da's een goeie, maar eeehhhh, het is toch ook niet raar als het bruidspaar eerder weggaat (niet dat wij dat doen).
Maar bij veel bruiloften wordt het vertrek van het bruidspaar aangekondigd....
Hebben jullie er geen omkijken naar....
HIHIHIHI :biggrin:

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
muziek
« Reactie #36 Gepost op: 30 maart 2005, 21:15:27 »
[quote name=\'natascha\' date=\'30 March 2005, 21:13\']Da's een goeie, maar eeehhhh, het is toch ook niet raar als het bruidspaar eerder weggaat (niet dat wij dat doen).
Maar bij veel bruiloften wordt het vertrek van het bruidspaar aangekondigd....
Hebben jullie er geen omkijken naar....
HIHIHIHI :biggrin:
[post=\"14262\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Wij blijven slapen in het hotel waar we het feest vieren...dus we kunnen zo vanuit de feestzaal ons bedje inrollen...ennuh de kids, die gaan lekker met mijn ouders mee!!!

Sannievermeer

  • Gast
muziek
« Reactie #37 Gepost op: 30 maart 2005, 21:19:23 »
wij hebben ook een dj!!!

irenebreebaart

  • Gast
muziek
« Reactie #38 Gepost op: 31 maart 2005, 09:00:37 »
Ik denk ook dat wij eerder weggaan van het feest hoor, het lijkt me helemaal niets als je eerst nog iedereen gedag moet zeggen, en dat de zaal dan helemaal leeg is als je weggaat... Maar we denken er nog even over na!

natascha

  • Gast
muziek
« Reactie #39 Gepost op: 31 maart 2005, 11:45:30 »
Wij hebben feest tot 21:00 uur, het is eigenlijk de bedoeling dat iedereen opstaat, afscheid neemt en vertrekt.
Maar dat is een taak van de ceremoniemeester!!!!!!!!!!!!!
We hebben de kleine meid bij ons dus willen we niet nog een uur bezig zijn met handjes schudden............

irenebreebaart

  • Gast
muziek
« Reactie #40 Gepost op: 31 maart 2005, 12:31:33 »
Ja, inderdaad, bij ons hebben we de ceremoniemeester ook al gewaarschuwd voor het einde van de receptie! Ik denk namelijk dat wij gewoon de zaal uitlopen om een uur of 6 en dat de tap dan dicht gaat!!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
muziek
« Reactie #41 Gepost op: 31 maart 2005, 12:44:57 »
Ik hoorde van een collega van mij dat toen zij trouwde ze eerst een receptie hadden en daarna gingen daar aten met een kleiner groepje. Toen de tafel gereed gemaakt werd bleven er veel meer mensen dan de bedoeling was. Mensen die dus niet eens uitgenodigd waren voor t eten maar wel bleven! Komt je achteraf duur te staan!

irenebreebaart

  • Gast
muziek
« Reactie #42 Gepost op: 31 maart 2005, 12:52:39 »
Bij ons is het eten in een andere zaal, maar dat is toch een taak van de ceremoniemeester! Als je die mensen er niet bij wilt hebben (logisch) moet hij/zij ze toch wegsturen???

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
muziek
« Reactie #43 Gepost op: 31 maart 2005, 12:55:55 »
Ja dat lijkt mij dus ook. Die locatie vond t wel best natuurlijk. Die schoof er gewoon wat tafels en stoelen bij. Nou lekker dan.

irenebreebaart

  • Gast
muziek
« Reactie #44 Gepost op: 31 maart 2005, 12:58:57 »
Nou, daar moet je toch niet aan denken! Wat er eigenlijk allemaal fout kan gaan op zo'n dag....

Bungoo

  • Gast
muziek
« Reactie #45 Gepost op: 31 maart 2005, 13:35:31 »
Wij hebben op het avondfeest een DJ (en die blijft muziek spelen tot al het volk weg is, zonder meerkost)
We hebben er dus geen idee van tot wanneer het feest zal duren. Dat zal afhangen van de danslust en ambiance bij de gasten!!

In de kerk zelf hebben we een quintet dat zingt en muziek speelt (piano, viool, cello,...) eerder klassiek en plechtiger dan.

natascha

  • Gast
muziek
« Reactie #46 Gepost op: 31 maart 2005, 13:48:07 »
Dat vindt ik ook zo raar dat je eerst een receptie doet en dan nog moet eten, er zou naar mijn idee een veel te grote druk opstaan, want daarna komen de feest gasten alweer............ :blink:

Sjakie

  • Gast
muziek
« Reactie #47 Gepost op: 31 maart 2005, 14:04:55 »
Ik heb het volgens mij nog nooit anders meegemaakt dan receptie-diner-feest. En als je alles ruim inplant, heb je tijd genoeg om te eten.

Je kan natuurlijk ook eerst eten en dan receptie en dan feest, maar dan blijven de mensen die je niet voor het feest gepland had en wel op de receptie komen, misschien ook op het feest plakken.

C&J

  • Gast
muziek
« Reactie #48 Gepost op: 31 maart 2005, 14:17:49 »
Of gewoon het diner combineren met het feest.
Wij hebben receptie tot een uur of 7 's avonds en daarna gaan we met 35 mensen eten. Vanaf 8 uur hebben we dan een bandje die muziek speelt.
Het eten is dan niet in een keer achter elkaar, maar eerst voorgerecht buffet, dan hoofdgerecht buffet en toetje denk ik pas om 10 uur?

Maar het is maar net wat ieder wil. Als je meer dan 100 man op je feest komt, is dit een beetje duur...

Enne, ieder z'n eigen ding toch? Er bestaat niet zoals als gebruikelijk, alleen maar jullie ideale dag!

Groetjes!

Sjakie

  • Gast
muziek
« Reactie #49 Gepost op: 31 maart 2005, 14:20:00 »
Dat is inderdaad ook een optie, gewoon eten gedurende de avond. Is alleen wel, zoals je zegt, afhankelijk van het aantal mensen dat je uitnodigt.

Blijven jullie de hele avond aan tafel zitten of wordt er ook nog gedanst? Ik vind het bij zoiets altijd wel leuk als je dan bijvoorbeeld na ieder gerecht een andere plek opzoekt, dan zie je ook weer eens andere mensen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards