collapse

Auteur Topic: muziek  (gelezen 32004 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvonne

  • Gast
muziek
« Reactie #50 Gepost op: 31 maart 2005, 14:24:27 »
Wij eten ook gedurende de hele avond. Onze groep is niet zo groot en dan is dat goed te doen!!!
Eerst receptie en die stopt om 19.00 Dan komen er nog avondgasten bij die ook mee eten. Er hoeft niemand zichhzelf uit te nodigen voor het eten, want dat beslissen wij zelf!!

Bungoo

  • Gast
muziek
« Reactie #51 Gepost op: 31 maart 2005, 14:27:53 »
De receptie duurt bij ons ruim twee uur (van 17u15 tot 19u15) daarop zijn zo'n 250 mensen uitgenodigd. Van die 250 zijn er dan nog een 130 die blijven om te eten en te feesten. De maaltijd is gepland om ongeveer rond 20u of 20u30 te beginnen (tegen dat iedereens naam is afgeroepen om aan tafel te gaan zitten en zo) Na het eten (1 hoofdgerecht) is er tijd voor speeches en dergelijke. Dan kunnen we beginnen aan het dessertbuffet (dat dan ook voor de rest van de avond/nacht blijft staan voor wie nog trek heeft). Na het dessert is er dan de openingsdans en het feest !!

Yvonne

  • Gast
muziek
« Reactie #52 Gepost op: 31 maart 2005, 14:33:25 »
Klinkt gezellig!!!
Jullie hebben een flinke grote groep.....

natascha

  • Gast
muziek
« Reactie #53 Gepost op: 31 maart 2005, 15:04:25 »
[quote name=\'Sjakie\' date=\'31 March 2005, 14:04\']Ik heb het volgens mij nog nooit anders meegemaakt dan receptie-diner-feest. En als je alles ruim inplant, heb je tijd genoeg om te eten.

Je kan natuurlijk ook eerst eten en dan receptie en dan feest, maar dan blijven de mensen die je niet voor het feest gepland had en wel op de receptie komen, misschien ook op het feest plakken.
[post=\"14469\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Misschien dat zulke dingen hieranders gaan, ik heb diverse trouwerijen meegemaakt waar de daggasten mee gingen met eten.
Na het eten begon het feest en daar kwamen dan weer andere mensen bij.
Zo hoef je geen mensen weg te sturen die niet langer welkom zijn.
En het is hier meestal óf een receptie óf een feest, maar niet beide.
Want wie nodig je voor een receptie uit , en wie voor een feest???
Ik vindt het nu al moeilijk, laat staan als je drie verschillende groepen hebt.... :blink:

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
muziek
« Reactie #54 Gepost op: 31 maart 2005, 15:40:04 »
Daarom gaan wij na het stadhuis eerst borrelen met de daggasten en dan met hun eten.
Wij hebben bewust niet voor een receptie gekozen, maar voor één groot feest met een DJ. Iedereen is vanaf 20.00 uur welkom en om 00.00 uur zwaaien we ze weer uit. Net mooi 4 uurtjes feest (vind ik).

Ennuh wij trouwen op een woensdag, dus de meeste moeten de volgende dag als het goed is gewoon weer werken...... :tongue:

irenebreebaart

  • Gast
muziek
« Reactie #55 Gepost op: 31 maart 2005, 16:13:59 »
Wij hebben wel én een receptie én een feest. Het is bij ons niet zo moeilijk hoor wie er wanneer mogen komen, want wie we er echt graag bij willen hebben komen gewoon 's avonds, ongeveer 90 a 100 man. De rest komt op de receptie. Wij hebben receptie van 16.45 tot 18.00, en gaan daarna eten. Om 20.30 uur begint het feest, wij komen dan om 2100 ongeveer binnen.

natascha

  • Gast
muziek
« Reactie #56 Gepost op: 31 maart 2005, 17:33:12 »
[quote name=\'cadanawo\' date=\'31 March 2005, 15:40\']Daarom gaan wij na het stadhuis eerst borrelen met de daggasten en dan met hun eten.
Wij hebben bewust niet voor een receptie gekozen, maar voor één groot feest met een DJ. Iedereen is vanaf 20.00 uur welkom en om 00.00 uur zwaaien we ze weer uit. Net mooi 4 uurtjes feest (vind ik).

Ennuh wij trouwen op een woensdag, dus de meeste moeten de volgende dag als het goed is gewoon weer werken...... :tongue:
[post=\"14497\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

He daar krijg je toch vrij voor!!!!!!!!!!!!!!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
muziek
« Reactie #57 Gepost op: 31 maart 2005, 19:45:44 »
[quote name=\'natascha\' date=\'31 March 2005, 17:33\'][quote name=\'cadanawo\' date=\'31 March 2005, 15:40\']Daarom gaan wij na het stadhuis eerst borrelen met de daggasten en dan met hun eten.
Wij hebben bewust niet voor een receptie gekozen, maar voor één groot feest met een DJ. Iedereen is vanaf 20.00 uur welkom en om 00.00 uur zwaaien we ze weer uit. Net mooi 4 uurtjes feest (vind ik).

Ennuh wij trouwen op een woensdag, dus de meeste moeten de volgende dag als het goed is gewoon weer werken...... :tongue:
[post=\"14497\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

He daar krijg je toch vrij voor!!!!!!!!!!!!!!
[post=\"14535\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Alleen de directe familie...ouders, kinderen, broers en zusters.
Neven, nichten, ooms, tantes en vrienden niet.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
muziek
« Reactie #58 Gepost op: 24 mei 2005, 15:09:37 »
hoera hoera wij hebben ook muziek geregeld, we zouden het eerst niet doen maar we hadden toch zoiets van hmmmm ja als het wel minder weer wordt hang je weer en heb je geen gezellige muziek ofzo... dus nu heb ik een band geregeld die ook speelde op de bruiloft van mijn vriendin,......

Sjakie

  • Gast
muziek
« Reactie #59 Gepost op: 24 mei 2005, 15:10:52 »
Gezellig Dromer! Heeft de band ook een website of zo, kunnen we voorgenieten...  :biggrin:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
muziek
« Reactie #60 Gepost op: 24 mei 2005, 15:34:15 »
nee helaas die hebben ze niet heb even op hun kaartje gekeken maar daar staat dus niets.....

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
muziek
« Reactie #61 Gepost op: 24 mei 2005, 21:17:44 »
Leuk Daan!
Wat voor band is het?

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
muziek
« Reactie #62 Gepost op: 24 mei 2005, 21:59:51 »
een 2 mans band met drum en keybord

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
muziek
« Reactie #63 Gepost op: 25 mei 2005, 18:35:50 »
Ben benieuwd! :)

bruidje

  • Gast
muziek
« Reactie #64 Gepost op: 25 mei 2005, 20:54:02 »
leuk meid.
weer een puntje weggestreept

irenebreebaart

  • Gast
muziek
« Reactie #65 Gepost op: 25 mei 2005, 21:37:01 »
Leuk Daan! Ben benieuwd!! Altijd gezellig om een bandje te hebben!!

patries

  • Gast
muziek
« Reactie #66 Gepost op: 25 mei 2005, 22:00:42 »
Wij hebben ook een band gehuurd. Je kunt ze zien blend it via deze site.
Het is een vrij jonge band, en omdat het 2 zangeressen zijn  is de muziek heel gevarieerd, ze zijn een echte alllround band.

Wij zijn er heel blij mee!!

Joanne

  • Gast
muziek
« Reactie #67 Gepost op: 25 mei 2005, 22:13:38 »
de website ziet er goed uit

SaSh23062005

  • Gast
muziek
« Reactie #68 Gepost op: 26 mei 2005, 07:36:11 »
Wij hebben twee live bands. (gratis!!) De eerste is de big band waar ik zelf ook in speel, die zal ongeveer drie kwartier spelen. Daarna komt er een leuek funk achtige band. Is de band van de gitarist van de big band en ze zijn echt onwijs goed (vinden wij in ieder geval) ze spelen covers, maar heeb ook eigen nummers. Over die eigen nummers was ik eerst een beetje sceptisch, tja je weet toch nooi of die wel goed inhet gehoor liggen bij ons, maar toen we ze ehoord hebben waren we helemaal om. Wat goed zeg!!!!

Daarnaast is iemand anders bij ons in de big band bekend met draaien van cd (beetje dj achtig) dus die ga ik vragen of hij tussen de sets van de bands wil de muziek wil verzorgen!!!

Is wel een errug groot voordel als je al in de muziek wereld zit, scheelt heel veel geld!!!

Ben echt heel blij dat de muziek is geregeld!!  :biggrin:

Groetjes,

Sharon

SaSh23062005

  • Gast
muziek
« Reactie #69 Gepost op: 26 mei 2005, 07:37:48 »
[quote name=\'SaSh23062005\' date=\'26 May 2005, 06:36\']Wij hebben twee live bands. (gratis!!) De eerste is de big band waar ik zelf ook in speel, die zal ongeveer drie kwartier spelen. Daarna komt er een leuek funk achtige band. Is de band van de gitarist van de big band en ze zijn echt onwijs goed (vinden wij in ieder geval) ze spelen covers, maar heeb ook eigen nummers. Over die eigen nummers was ik eerst een beetje sceptisch, tja je weet toch nooi of die wel goed inhet gehoor liggen bij ons, maar toen we ze ehoord hebben waren we helemaal om. Wat goed zeg!!!!

Daarnaast is iemand anders bij ons in de big band bekend met draaien van cd (beetje dj achtig) dus die ga ik vragen of hij tussen de sets van de bands wil de muziek wil verzorgen!!!

Is wel een errug groot voordel als je al in de muziek wereld zit, scheelt heel veel geld!!!

Ben echt heel blij dat de muziek is geregeld!!  :biggrin:

Groetjes,

Sharon
[post=\"29705\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Jeetje, heb wel veel type fouten he (en dat voor een secretaresse!!  :blink: )

Sorry!!  :unsure:

gwenda

  • Gast
muziek
« Reactie #70 Gepost op: 26 mei 2005, 07:43:48 »
gaaf joh... wij vonden een band best wel duur... en we konden heel goedkoop aan dj's komen en aan zangers... dus dat hebben wij maar gekozen.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
muziek
« Reactie #71 Gepost op: 26 mei 2005, 18:55:14 »
Leuk sharon! En wel heel handig om zulke contacten te hebben. Scheelt zeker een hoop geld. Paul speelt zelf ook in een bandje en hij wil zelf heel graag ook een half uurtje optreden op ons feest. Hij speelt alleen een soort metal dus lang niet alle gasten zullen het mooi vinden, maar wel leuk dat ze hem nou een keer horen spelen.

SaSh23062005

  • Gast
muziek
« Reactie #72 Gepost op: 27 mei 2005, 12:07:53 »
Ja goed he! Ben er wel heel blij mee hoor! En het leuke is ook dat het mensen zijn die ik allemaal goed ken.. De mensen van de Big Band blijven na hun "optreden" ook op het feest, dus het wotrdt echt onwijs gezellig!! Leuk dat jou vriend ook in een band speelt! Kan me goed voorstellen dat hij ook graag met zn band wil spelen op jullie bruiloft! En ach joh, het is toch jullie feestje! De mensen die het neit mooi vinden gaan maar even fijn buiten staan tijdens die paar nummertjes!  :biggrin:

Groetjes,

Sharon  :tongue:

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
muziek
« Reactie #73 Gepost op: 27 mei 2005, 13:02:14 »
Wij hebben uiteindelijk voor een dj gekozen.

Dit is zijn website (de eigenaar hiervan is dus zelf DJ, david van schie)

Moniek

  • Gast
muziek
« Reactie #74 Gepost op: 16 juli 2005, 18:36:23 »
Wij hadden een lekker jazztrio. Ik houdt niet zo van harde muziek. Ze speeldenlekker rustig zodat we ook nog leuk konden kletsen enzo. Echt ideaal. Het was het Rotterdam Jazz Trio.

Kijk maar ff op jazz.mooirotterdam.nl

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards