collapse

Auteur Topic: muziek  (gelezen 32001 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Essie

  • Gast
muziek
« Reactie #75 Gepost op: 2 augustus 2005, 21:48:10 »
Wij hebben zelf een band samen gesteld. Vrijwel al onze vrienden kennen elkaar middels bandjes. De een drumt, de anders speelt gitaar en de ander zingt. Het zijn allemaal vrienden van elkaar die allemaal nog wel in een band spelen, maar dan afzonderlijk van elkaar. En wij brengen ze nu weer samen!! Ze gaan de hele avond covers spelen, alhoewel, ze spelen niet de hele avond, maar tussendoor wat. Kan ook niet anders, want onze vrienden willen natuurlijk ook genieten. Op het moment dat ze niet spelen wordt er door het neefje van mijn as een mp3 gedraaid, welke wij zelf zullen maken. Enfin, de covers zijn vnml jaren 65 muziek, counting crows, beegees, golden earring, u2, toto, en noem het maar op! Voordeel hiervan is dat iedereen van de gasten wel nummers mee kan zingen! Echt, voor mij was dit gelijk geregeld, gelukkig waren de jongens ook heel enthousiast allemaal en zijn ze nu al aan het oefenen! Ben erg benieuwd!!

bruidje

  • Gast
muziek
« Reactie #76 Gepost op: 2 augustus 2005, 22:15:26 »
jaaa we hebben een hele leuke cd laten maken oor mijn schoonvader.
hier staan allemaal hele leuke meezingers op voor in de bus.
de ene nog gekker en gezelliger dan de ander.
bij het uitzoeken en beluistern van de muziek liepen mijn schoonmoeder de kids en ik met de hond al in polonaise door de kamer whahahahah dat zal laggen worden in de bus we hebben er nu al helemaal zin in

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
muziek
« Reactie #77 Gepost op: 3 augustus 2005, 15:23:12 »
Leuk idee Monique! Zo hou je de stemming er onderweg ook helemaal in!

Elsa

  • Gast
muziek
« Reactie #78 Gepost op: 17 augustus 2005, 20:19:03 »
Wij doen geen band oid, we willen zelf een aantal cd's maken die dan gedraaid worden. Scheelt ook weer in de kosten :wink: Gewoon lekker achtergrondmuziek, zodat iedereen elkaar kan verstaan :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards