collapse

Auteur Topic: Hoe Ik Gevraagd Werd  (gelezen 5543 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ringeding

  • Gast
Hoe Ik Gevraagd Werd
« Gepost op: 25 september 2007, 18:50:20 »
Patrick en ik gingen gezellig naar de kermis toe. 2 jaar geleden was daar bij hem de vonk over gesprongen toen we in het reuzenrad zaten. En je raad het al... dit jaar vroeg hij me hoog in de lucht ten huwelijk....

vandaag hebben we het mijn ouders, broer en zus verteld...

Liefs Marianne

Alexia

  • Gast
Hoe Ik Gevraagd Werd
« Reactie #1 Gepost op: 25 september 2007, 20:11:49 »
leuk toch :biggrin:

hoe reageerde je familie?

Ringeding

  • Gast
Hoe Ik Gevraagd Werd
« Reactie #2 Gepost op: 25 september 2007, 20:16:42 »
[quote name=\'Alexia\' post=\'133688\' date=\'25 September 2007, 20:11\']leuk toch :biggrin:

hoe reageerde je familie?[/quote]

Heel blij natuurlijk. Mijn zus schreeuwde zo hard door de telefoon, dat de buren het waarschijnlijk ook gehoord hebben. zaterdag gaan we het de familie van mijn vriend vertellen...

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Hoe Ik Gevraagd Werd
« Reactie #3 Gepost op: 26 september 2007, 10:26:20 »
Je komt toch al weken op dit forum, en het is toch ook al weken geleden dat je gevraagd bent? Ben benieuwd waarom jullie dan nu pas het grote nieuws aan jullie familie verteld hebben?

Ringeding

  • Gast
Hoe Ik Gevraagd Werd
« Reactie #4 Gepost op: 26 september 2007, 11:03:21 »
[quote name=\'Mar1981\' post=\'133722\' date=\'26 September 2007, 10:26\']Je komt toch al weken op dit forum, en het is toch ook al weken geleden dat je gevraagd bent? Ben benieuwd waarom jullie dan nu pas het grote nieuws aan jullie familie verteld hebben?[/quote]

Weken geleden... 4 weken geleden... vind ik nog niet echt heel lang . Maar eigenlijk wilde wachten met vertellen tot we de ringen en een datum hadden.... Maar ik kon het niet langer voor me houden.... dus nu verteld zonder ringen een een datum die we dus waarschijnlijk gaan doen.

Maar hebben jullie het dan allemaal meteen verteld? Vriendin van mij was ook al een tijd geleden gevraagd, maar die hebben het ook pas later aan ouders en vrienden verteld
« Laatst bewerkt op: 26 september 2007, 11:04:56 door Ringeding »

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Hoe Ik Gevraagd Werd
« Reactie #5 Gepost op: 26 september 2007, 12:02:20 »
Ah zo.. Je schrijft dat jullie wilden wachten tot jullie de ringen en een datum hadden, hebben we het hier over verlovingsringen of trouwringen? Overigens is dit gewoon belangstelling, ik bedoel helemaal niet dat ik het raar vind ofzo! Dat je dat niet denkt..
Wij hebben het inderdaad meteen verteld :) Zijn dezelfde dag nog naar mijn ouders gegaan en een dag later hebben we zijn ouders gebeld. Ik had een ring gekregen van mijn aanstaande, gewoon een grappig ringetje, en hij gaf aan dat we nog wel voor een 'echte' ring konden gaan kijken maar ik vond dat niet nodig. De 'echte' ringen gaan we fijn samen uitzoeken en geven we aan elkaar tijdens de ceremonie.

Ringeding

  • Gast
Hoe Ik Gevraagd Werd
« Reactie #6 Gepost op: 26 september 2007, 12:22:03 »
we willen een verlovingsring gebruiken die ook meteen de trouwring wordt. hebben maandag avond een afspraak met de goudsmid die meer ringen(spalken) voor mij heeft gemaakt...

Lucin

  • Gast
Hoe Ik Gevraagd Werd
« Reactie #7 Gepost op: 26 september 2007, 12:45:07 »
Wat leuk, gefeliciteerd!

De een vertelt het gelijk aan familie en vrienden en de ander die wacht daar even mee... met beide niets mis hoor!

nagelzzzz

  • Gast
Hoe Ik Gevraagd Werd
« Reactie #8 Gepost op: 26 september 2007, 13:39:41 »
Hartstikke leuk, gefeliciteerd!

Wij hebben het ook niet gelijk verteld we hebben eerst zelf een datum geprikt en de muziek feestlocatie en het gemeentehuis vastgelegd, daarna hebben we het de familie pas verteld!

Liefs Thea

lodi

  • Gast
Hoe Ik Gevraagd Werd
« Reactie #9 Gepost op: 26 september 2007, 18:13:21 »
leuke manier om gevraagd te worden, lief van hem.
Hier meteen gesmst naar mijn ouders (vriend vroeg me in australie) na twee weken konden mijn ouders me pas feliciteren  :biggrin:
spannend, maandag voor ringen gaan kijken, leuk, succes

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Hoe Ik Gevraagd Werd
« Reactie #10 Gepost op: 27 september 2007, 15:47:25 »
Wat een leuk aanzoek, lekker romantisch hoog in de lucht.
Genoeg roze wolken aanwezig????

Wij hebben het dag daarna aan zijn ouders en broer verteld.
De volgende dag aan mijn ouders, broertje zusje.
Hahaha, ik zou het niet vol kunnen houden om zo lang niks te zeggen.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hoe Ik Gevraagd Werd
« Reactie #11 Gepost op: 16 november 2007, 15:38:17 »
hahaha ik wilde ook net wat gaan schrijven over "in de hoge roze wolken" maar wel heel leuk! gefeliciteerd

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards