collapse

Auteur Topic: Mijn Aanzoek!  (gelezen 4188 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mariska 05-09-2008

  • Gast
Mijn Aanzoek!
« Gepost op: 6 oktober 2007, 07:01:14 »
Na ruim 5 jaar samen zijn ben ik op 20 mei 2007 ten huwelijk gevraagd!
We waren net een gezellig weekendje weg geweest en waren bezig op zolder om de foto's op de computer te zetten.
Ik zat naast het bureau in de zitzak mee te kijken en vroeg om een kusje.  :)
Dus hij komt naar me toe om een kusje te geven (zit dan op zijn hurken voor me) en verliest zijn evenwicht waardoor hij op zijn knieën terecht komt. Uit een grapje zeg ik: "Ga je nu op je knieën voor me?"
Eerst gaat hij snel rechtop zitten maar bedenkt zich en gaat alsnog op zijn knieën voor me zitten en dan komt de grote vraag: "Wil je met me trouwen?"
Daar hoefde ik niet lang over na te denken: "Ja, ik wil heel graag met je trouwen!!!"

Toen we vorige maand in Rome waren, bekende hij dat hij me eigenlijk in Rome ten huwelijk had willen vragen. Vanaf dat we de vakantie in december geboekt hadden had hij het idee om me bij de Spaanse trappen of bij de Trevi-fontein te vragen.
Toen ik hem vroeg of hij het "jammer" vond dat hij het eerder gevraagd had, zei hij dat het moment waarop hij me vroeg nou eenmaal aanvoelde als een goed moment en dat hij dus geen spijt had!  :wub:

Alexia

  • Gast
Mijn Aanzoek!
« Reactie #1 Gepost op: 6 oktober 2007, 18:41:55 »
ahhhh wat lief :biggrin:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Mijn Aanzoek!
« Reactie #2 Gepost op: 6 oktober 2007, 18:46:48 »
Wat onwijs lief!!!!
Daar kun je ook geen nee tegen zeggen.

nisanlin

  • Gast
Mijn Aanzoek!
« Reactie #3 Gepost op: 6 oktober 2007, 22:53:18 »
Die momenten zijn nog bijzonderder dan geplande momenten vaak, dus hardstikke leuk :)

lodi

  • Gast
Mijn Aanzoek!
« Reactie #4 Gepost op: 9 oktober 2007, 18:27:44 »
wat een lief aanzoek, prachtig

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mijn Aanzoek!
« Reactie #5 Gepost op: 16 november 2007, 15:32:48 »
ohw das inderdaad ook wel heel lief dat hij dat zei! maar wat vond jij? vond jij het jammer dat hij je eerder gevraagd had?

Mariska 05-09-2008

  • Gast
Mijn Aanzoek!
« Reactie #6 Gepost op: 30 november 2007, 08:59:14 »
Sorry, voor de late reactie!!! :blush:
Nee, ik vond het helemaal niet erg dat hij mij eerder ten huwelijk gevraagd heeft! Om heel eerlijk te zijn was ik telkens een beetje teleurgesteld als er weer een 'bijzonder" moment achter de rug was en hij me nog niet gevraagd had! Ik was er namelijk helemaal klaar voor! Daarom was het een nog grotere verrassing toen hij me na een weekendje weg (en weer niet gevraagd :mad: )  thuis ten huwelijk vroeg. Ik had dat helemaal niet verwacht! En hij ook niet! Want hij had tot in Rome willen wachten  :tongue:

Sue

  • Gast
Mijn Aanzoek!
« Reactie #7 Gepost op: 30 november 2007, 09:10:10 »
Wat leuk zeg, en in ieder geval lekker spontaan  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards