collapse

Auteur Topic: Mijn Moeder Heeft Gebeld  (gelezen 23035 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Gepost op: 18 maart 2005, 14:04:53 »
We hebben woensdag de kaarten verstuurd, en natuurlijk kwamen donderdag de eerste telefoontjes binnen. :biggrin:
En ja hoor, mijn moeder belde ook (ze heeft niet eens met de verjaardag van onze dochter gebeld, haar kleinkind) maar nu vond ze het nodig om te bellen.
Ze feliciteerde me en vroeg op wat voor dag het is, en al gauw kwam het vraagje of ze er die dag bij zullen zijn....... :huh:
Ik zei dat er een uitnodiging bij in de envelop zat waar op staat wanneer ze welkom zijn. Die had ze dus niet gezien (?????????????).
Ik legde uit dat onze trouwdag intiem is en dus alleen de naasten erbij zullen zijn, zoals ouders en getuigen, en de overige mensen op zaterdag komen.
Ze vroeg of zij bij de ouders hoorden. Nou, nee die dag willen we dat niet.
Heeft ze nou een pizza bord voor haar hoofd ??????????????
Ze denkt dat ze mijn leven kan vergallen en dan gezellig op onze dag mag verschijnen....... :tongue:
Anderhalf jaar terug heb ik nog geprobeerd om contact te zoeken en zij vertelde mij dat we best wel eens konden bellen maar niet bij elkaar over de vloer konden komen. Waarom denkt ze dan dat ze welkom is.
Johan zei ook al: het draait allemaal weer om haar: mag IK ook komen, hoor IK ook bij de ouders???
Nu kan ze lekker lopen rondbazuinen dat ik ga trouwen, maar zij niet welkom is.
Er wonen daar waar zij woont veel mensen die ik ook ken (ik ben daar opgegroeid), leuk als ik m'n gezicht daar laat zien....... :ph34r:
Maar ja, ze zei dat ze het ook niet leuk vondt, maar het wel zou respecteren ( de manier waarop ze het zei, zegt ook heel veel)
Dit heb ik nu eerst gehad, de volgende keer is op het feest....Ben benieuwd....

Natascha
 :unsure:

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2005, 14:53:02 »
jemig Natascha, wat onwijs vervelend!

Ik ken het probleem een beetje (wel in mindere mate hoor). Ik heb ook een tijd lang geen contact met mijn moeder gehad maar sinds een half jaar gaat het weer goed tussen ons. Maar het wederzijdse vertrouwen is soms nog ver te zoeken.

Ik heb haar niet gevraagd als getuige en neem haar niet mee met het uitzoeken van de jurk. Ze gaat wel mee als ik voor het eerst de jurk ga passen. Nu was ze daar ook stiekum erg verontwaardigd over (dat laat ze dan express doorschemeren). Ze zei dat ze het wel jammer vond dat ze niet een speciale rol op mijn bruiloft mocht vervullen en niet echt 'de moeder van de bruid' kon zijn. Nou, wat was ik boos!!! Dat heeft ze aan zichzelf te danken! Dat heb ik haar niet laten weten want dat zou betekeken dat we gelijk weer ruzie krijgen.  

Allemaal erg lastig dus...

Yvonne

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2005, 14:57:38 »
Wat vervelend dat jullie allebij zo'n slechte band hebben met jullie moeder.
En de situatie die danweer gecreerd wordt omdat ze belt ivm de uitnodiging.
Waarschijnlijk wist ze wel wat de bedoeling was, maar dan toch nog ff bellen. Kan me voorstellen dat je daar niet veel vrolijker van wordt. De situatie zal niet voor niets zo zijn geworden...

Hopelijk gaat het op de dag zelf wel goed, en zorgt ze ervoor dat het JULLIE dag van jullie leven wordt, ookal is haar aandeel daar niet groot in.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2005, 15:23:09 »
Wat een vervelende situaties zeg! Natascha, die moeder van jou is wel heel erg. Nu komt t haar wel mooi uit om weer even de moeder te spelen en dan gaat ze jou bellen in de hoop dat je haar gewoon laat komen natuurlijk. Alsof er niks aan de hand is! Goed van je dat je vol gehouden hebt. Het is jouw dag en die moet je zeker niet laten verpesten! Is zij iemand die dan toch gewoon op komt dagen ook al is ze die dag niet uitgenodigd of begrijpt ze de boodschap nu wel?

Prinsesje die moeder van jou is volgens mij al net zo erg, vervelend zeg!

isabel

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2005, 15:31:27 »
vervelend he maar volhouden het is jou dag

groetjes Isabel

WitchPower

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2005, 15:36:21 »
jemig wat een situatie.. maar hopen dat ze zich netjes gedraagt op JULLIE DAG!!

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #6 Gepost op: 18 maart 2005, 16:29:25 »
En precies daarom komt ze dus ook niet op onze dag, alleen de zaterdag erna voor het feest.
Ze weet wel waar we gaan trouwen, maar dan moet ze er 3 kwartier voor rijden, dus ik denk niet dat ze snel zal komen, anders laat ik haar misschien nog wel verwijderen ook.
We willen ook geen publieke trouwerij (dat iedereen van buiten in de zaal kan gaan zitten), dit had mijn tante wel, zitten daar achterin de zaal vage mensen mee te loeren, dus ze zal dáár niet bij zijn.

Natas

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #7 Gepost op: 18 maart 2005, 16:38:19 »
Mijn vriendin die in augustus gaat trouwen is ook bang dat er bepaalde mensen gaan komen die ze absoluut niet wil zien. Ik als CM heb de taak gekregen daar op te letten en ze zo nodig de deur te wijzen. Dus zeker verstandig om dat even te overleggen met je CM, zodat jij je er niet druk om hoeft te maken!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #8 Gepost op: 18 maart 2005, 17:41:01 »
Weten jullie, ik ga nu iets zeggen wat me niet in dank zal worden afgenomen, ook al bedoel ik het niet zo verkeerd als dat jullie misschien opvatten.

Kijk ik kan me indenken dat je niet goed met je moeder overweg kunt, maar hoe eerlijk ben je zelf? berust de situatie op echte feiten? of is het niets meer dan "van horen zeggen" en heb je daaruit je conclusies getrokken. Ik kon het nooit met mijn moeder vinden, en door een moeilijk besluit hebben een geprek gehad... en weet je van beide kanten was het niets meer dan misverstanden!!! pure miscommunicatie! en daarbij het blijft je moeder.... jaren hebben ze jou op laten groeien en het beste met je voor gehad, hoe hard zou het aankomen als jou dochter je niet wilt hebben op haar bruiloft... en dan kan je zeggen dat verdient ze! maar wees eerlijk en kijk ook naar jou portie in het conflict...... ik zou het mezelf nooit vergeven als ik me moeder niet zou uitnodigen op mijn feest omdat ik nu ruzie met haar heb, en misschien over 10 jaar wel niet meer. Het leven is betrekkelijk morgen kan je leven wel over zijn en ook die van je moeder... en dan? hoe voel je je dan?

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #9 Gepost op: 19 maart 2005, 11:07:23 »
[quote name=\'dromer\' date=\'18 March 2005, 17:41\']Weten jullie, ik ga nu iets zeggen wat me niet in dank zal worden afgenomen, ook al bedoel ik het niet zo verkeerd als dat jullie misschien opvatten.

Kijk ik kan me indenken dat je niet goed met je moeder overweg kunt, maar hoe eerlijk ben je zelf? berust de situatie op echte feiten? of is het niets meer dan "van horen zeggen" en heb je daaruit je conclusies getrokken. Ik kon het nooit met mijn moeder vinden, en door een moeilijk besluit hebben een geprek gehad... en weet je van beide kanten was het niets meer dan misverstanden!!! pure miscommunicatie! en daarbij het blijft je moeder.... jaren hebben ze jou op laten groeien en het beste met je voor gehad, hoe hard zou het aankomen als jou dochter je niet wilt hebben op haar bruiloft... en dan kan je zeggen dat verdient ze! maar wees eerlijk en kijk ook naar jou portie in het conflict...... ik zou het mezelf nooit vergeven als ik me moeder niet zou uitnodigen op mijn feest omdat ik nu ruzie met haar heb, en misschien over 10 jaar wel niet meer. Het leven is betrekkelijk morgen kan je leven wel over zijn en ook die van je moeder... en dan? hoe voel je je dan?
[post=\"11095\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ik begrijp jouw situatie wel , maar je hebt geen idee wat er gebeurd is.....
Ik lijk heel erg op mijn vader, vond mijn moeder na de scheiding niet leuk meer, en dit moest ik wekelijks aanhoren, voelde me buitengesloten in het "nieuwe gezin"(mijn moeder had ver voor de scheiding al een relatie met deze man!!!).
Op mijn 17 e werdt ik het huis uitgezet, en moest op kamers, mijn moeder kon niet omgaan met het feit dat ik niet in het gezin paste.
Ze zouden me financieel wel steunen(nooit 1 cent gezien), ik moest alles zelf kopen en betalen van mijn spaargeld (was toen dus op).
Vanaf dat moment moest ik mij verantwoorden bij elke stap die ik zette(waarom ik niet op zondag kwam, hoeveel ik verdiende en wat ik uitgaf, met wie ik omging enz, enz.)

Toen ik een relatie kreeg met Johan zou hij niet deugen( we zijn al 7,5 jaar samen), en dit heeft ze iedereen verteld die het wilde horen.
Ik ben met Johan gaan samenwonen, en toen was ze de controle over mij kwijt, en dat botvierde ze weer op mij....

Toen was ik zwanger, Demy werd geboren, en ze was erbij.
Demy kon niet aan de borst drinken, we lepelden haar voeding naar binnen.
In de kraamweek hebben we veel doktoren, verpleegsters, thuishulp e.d. gezien en gesproken. IK was degene die op dag 5 zei: ik koop flesvoeding en dan is het klaar, kan ze goed groeien. En mijn moeder bleef maar bellen, als ik aan het voeden was, aan het kolven, in gesprek met een arts, zelfs als we lagen te rusten!!

Onze dochter begon erg te spugen en is in de 3 e week bijna GESTIKT in haar eigen slijm, we zijn met loeiende sirenes naar het ziekenhuis gegaan waar ze binnenste buiten is gekeerd, echo's heeft gehad, bloedonderzoeken, medicijnen en andere voeding kreeg.
Ze heeft daar samen met mij 1,5 week gelegen.
En dan komt mijn moeder en zegt of ik wel alles voor haar gedaan heb !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn moeder heeft die 1,5 week mijn familie bij me weggehouden met de leugen dat ik niemand zou willen zien( heeft mijn familie mij verteld). Leugen dus???
Ze verteld ook dat ze een dokter heeft gesproken die Demy zou hebben gezien en bevestigd zou hebben dat het onze schuld zou zijn.
Knap als ik daar niks van weet, want ik was die 10 dagen, 24 uur per dag bij haar!!! Denk je dat dit dan geen leugen is?????????

Sorrie hoor, dit is zo pijnlijk geweest dat ik er 2 jaar voor bij de psycholoog heb gelopen, ben er nu redelijk bovenop en kies voor het geluk van mijn gezin.
Verkeerde beslissing?????
En heeft ze me goed opgevoed? Zet jij je kind van 17 op straat zonder ook maar in overweging te hebben genomen om professionele hulp in te roepen???
Ben ik uitgenodigd toen zij ging verloven( met haar zoveelste man)????
De rest van de familie wel hoor.
Dus trek a.u.b. niet zomaar conclusies omdat je het zelf zo gedaan hebt.
Het is niet voor niks dat iedereen mijn moeder uitkotst, haar zus en zwager, twee exen, mijn schoonfamilie en zelfs haar eigen ouders (mijn opa en oma die voor mij gekozen hebben. Zegt dit genoeg???

En wat vindt je er van dat ze nooit iets met haar kleinkind te maken wil hebben?
Misschien vindt jij dit normaal, ik niet.
Laat me in mijn waarde, je hebt geen idee.
Ik ga nu maar weer mijn tranen drogen zulke mensen zijn mijn tranen niet waard....
Natascha

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #10 Gepost op: 19 maart 2005, 11:18:32 »
Wat een ontzettend rotverhaal Natascha. Ik kan me helemaal voorstellen dat je haar niet op je trouwdag erbij wil hebben!

Dromer, ik vind het knap dat je met je moeder bent gaan praten en dat het bij jullie dus op misverstanden bleek te berusten, maar pas op met wat je naar anderen toe zegt. Je kent hun situatie niet en kunt met zulke opmerkingen mensen dus heel erg kwetsen, ook al zul je het zo niet bedoelen!

knuffelbeertje

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #11 Gepost op: 19 maart 2005, 12:35:08 »
wat vervelend allemaal ik hoop dat
het allemaal goed zal verlopen op je trouwdag

het is jou dag natascha dus geniet er van

ik gun het je van harte

knuffels corrie

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #12 Gepost op: 19 maart 2005, 13:02:06 »
[quote name=\'knuffelbeertje\' date=\'19 March 2005, 12:35\']wat vervelend allemaal ik hoop dat
het allemaal goed zal verlopen op je trouwdag

het is jou dag natascha dus geniet er van

ik gun het je van harte

knuffels corrie
[post=\"11182\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Dat is het precies: ONZE dag, dus wij doen alles zoals wij het willen.
Dank je wel hoor, lief van je.

Natas

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #13 Gepost op: 19 maart 2005, 13:33:02 »
Natas trek mijn mening niet persoonlijk aan!! het was niet op jou gericht het was een algemene mening van mij. En als jij je moeder er niet bij wilt hebben moet je dat ook gewoon niet doen!... zeker niet als dat jou dag juist zou verpesten

ieder verhaal staat appart, maar soms is het wel gewoon even goed om na te denken wat er nou daadwerkelijk gaande is. Bij jou is het duidelijk, een moeder die denkt dat de wereld om haar draait en blind is om te zien wat ze anderen aandoet.

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #14 Gepost op: 19 maart 2005, 14:13:16 »
[quote name=\'dromer\' date=\'19 March 2005, 13:33\']Natas trek mijn mening niet persoonlijk aan!! het was niet op jou gericht het was een algemene mening van mij. En als jij je moeder er niet bij wilt hebben moet je dat ook gewoon niet doen!... zeker niet als dat jou dag juist zou verpesten

ieder verhaal staat appart, maar soms is het wel gewoon even goed om na te denken wat er nou daadwerkelijk gaande is. Bij jou is het duidelijk, een moeder die denkt dat de wereld om haar draait en blind is om te zien wat ze anderen aandoet.
[post=\"11192\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Je slaat de spijker op zijn kop, zo is ze precies.
Ik heb genoeg meegemaakt met haar (letterlijk vanaf de dag dat ik geboren ben),
dus ik voelde me aangevallen toen je zei dat ik maar bij mezelf ten rade moest gaan of het niet voor een gedeelte bij mij weg kwam.
Nu begrijp ik dat het niet zo is, maar het deed wel pijn.
Ik kan er gewoon na bijna 28 jaar nog steeds niet bij dat ze me gewoon niet moet, ongelovelijk. Je groeit er nooit helemaal overheen.
En eerlijk gezegd is dit toch stiekem een beetje mijn manier om haar eens te laten voelen waar ze staat: onderaan!!!!
Sorrie hoor dat ik je verkeerd begreep...

Natas

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #15 Gepost op: 19 maart 2005, 14:29:46 »
nee geeft niet joh, ik zou misschien wel precies hetzelfde hebben gereageerd. En het spijt me als ik je even pijn heb gedaan, dat was nooit mijn bedoeling geweest. Mijn excuses hiervoor

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #16 Gepost op: 19 maart 2005, 15:19:48 »
[quote name=\'dromer\' date=\'19 March 2005, 14:29\']nee geeft niet joh, ik zou misschien wel precies hetzelfde hebben gereageerd. En het spijt me als ik je even pijn heb gedaan, dat was nooit mijn bedoeling geweest. Mijn excuses hiervoor
[post=\"11202\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Zand erover.
Natas

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #17 Gepost op: 19 maart 2005, 17:31:17 »
Natascha, ik kan jou verhaal ZOO goed begrijpen! Jou verhaal komt in heel veel opzichten overeen met wat ik allemaal heb meegemaakt. Iets minder extreem misschien, maar veel dingen zijn gewoon hetzelfde!

Ik kan me jou keuze dus onwijs goed begrijpen!

In mijn situatie is het ook allemaal erg vervelend gewees, maar sinds een jaar of twee probeer ik gewoon in te zien dat alles wat mijn moeder doet, ze uit liefde voor mij doet. Daar ben ik wel van overtuigd, dat ze van me houdt. Alleen is haar idee van liefde soms zo onbegrijpelijk voor mij! Ze kan het gewoon niet hebben en wordt heel verdrietig als ik andere keuzes maak in het leven, keuzes die zij nooit zou maken. Ze denkt dat alleen wat zij doet, het juiste is en dat er geen andere juiste keuzes kunnen zijn. Ze respecteerd dat dan ook niet, ze zal altijd proberen mij de keuze te laten maken die zij denkt dat goed is.  Dat kan soms heel hard aankomen, zeker als het om belangrijke dingen gaat.

Toen ik net met Arjan verkering had, stond ze daar ook helemaal niet achter! Zoals jullie weten zijn Arjan en ik neef en nicht van elkaar (nog steeds raar om te zeggen  want ik ken hem helemaal niet als mijn neef...) en had mijn moeder ruzie met zijn ouders. Zijn ouders hadden namelijk 'partij gekozen' voor mijn vader toen mijn ouders gingen scheiden. (Volgen jullie het nog?)

Toen ik en Arjan dus verkering kregen, zag ze het al helemaal niet zitten. Een zoon van haar grootste 'vijanden' had verkering met haar dochter!!! Nu, bijna 4 jaar later, ziet ze denk ik wel in dat Arjan gewoon heel goed voor mij is. Maar daar heb ik hard voor moeten werken!

Ik kies er nu voor wel mijn moeder uit te nodigen, maar een speciale rol op onze trouwedag kan ze shaken. Ze heeft immers nooit gelooft in onze relatie! en het ergste was nog: Toen we aan haar vertelden dat we gingen trouwen, heeft ze me niet eens gefeliciteerd! Zelfs niet nadat ik haar zei dat het misschien wel een felicitatie waard is. Ze begon alleen maar over dat die trouwdag voor haar wel echt heel moeilijk zal worden, omdat ze dan Arjan's ouders weer zou zien, en mijn vader. Ze wil dus alleen maar begrip...  Maar kan ze dan niet één keer niet aan zichzelf denken maar aan MIJ!??????

Je begrijpt, als mijn moeder me nog niet eens uit zichzelf kan feliciteren met het feit dat ik ga trouwen (met Arjan), maar aan de andere kant wel leuk de moeder van de bruid wil spelen, en met mij een jurk wil uitzoeken enz enz... dat klopt toch niet???

pfff.  zo, dat is er uit.. :unsure:
« Laatst bewerkt op: 19 maart 2005, 17:31:46 door prinsesje »

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #18 Gepost op: 19 maart 2005, 17:59:20 »
OOOOOOHHHHHHHHHHHH meid, wat kan ik me goed in jou verplaatsen.
Hoe is het toch mogelijk dat een moeder niet inziet wanneer haar kind gelukkig is, en dat wanneer een kind volwassen is zelf haar keuzes moet maken.

Ze heeft altijd gezocht naar aandacht, vroeger heeft ze zich uitgemagerd, tijdens haar huwelijken en relaties had ze altijd de grootste verhalen over de aandacht die ze van andere mannen kreeg, zij werd altijd lastig gevallen of beledigd door iedereen. Ze weet van gekheid niet wat voor ziektes en kwalen ze elke keer weer heeft, en naar het ziekenhuis moet voor onderzoeken ( niemand weet wat de uitslagen zijn, want tegen die tijd heeft ze weer wat anders).

Het is niet voor niks dat de hele familie haar links laat liggen en bij elk verhaal grote vraagtekens plaatst......
Ik hoorde een paar jaar geleden van mijn opa en oma en mijn tante dat ze vroeger zo'n medelijden met mij hadden omdat ze zagen hoe ik behandeld werd, nou vraag ik je......

Nu moet ze me met rust laten, ik ben zo ver dat mijn leven goed op de rails heb daar kan zij nu niks meer aan verpesten....

Meid ik hoop dat jij je draai ook hebt gevonden in de relatie met jouw moeder,
en je lekker jullie leventje kunnen leiden.......
Het is jullie gegund......

Natas

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #19 Gepost op: 19 maart 2005, 18:49:19 »
Wat lief van je Natas! :)

Ik wens jou ook alle geluk van de hele wereld, en ik hoop dat je dag NOG mooier wordt dan je had gehoopt!

Yvonne

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #20 Gepost op: 20 maart 2005, 09:38:13 »
ik krijg gewoon kippevel als ik jullie verhalen lees......

karel&ingrid

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #21 Gepost op: 20 maart 2005, 09:40:48 »
Ik  zit  hier  met  een brok in me keel  je  verhaal te lezen natascha en ook de  reacties van de  andere.
Ik  wilden het  ergens  niet maar ineens  schoot  ook  mijn  onwijs goede  relatie( ahum  not  dus)van me moeder  en mij  door me  heen.

Continu  maar boven zonder  reden  woren gestuurt me  deur  van me kamer opslot  draaien  ruiken op de  zolder  dat ze  aan het  koken is  maar  dus  echt  niet naar boven  komen om de deur  te openen   tegen me  vader  zeggen als  ie wat  later  thuis  kwam  ik al  naar boven was gegaan (tot  me vader  er  achter kwam  dat  ik dus helemaal  niet naar beneden  kon komen laat  staan naar boven gaan)
Me  zusje  was in alles  beter  voor haar ik had maar  LEAO gedaan  en  me zusje  HAVO/VWO
Me zusje   heeft  veel gestudeerd ik  had  wel  een baantje  maar dan hier  dan daar(nadat me  droom als  kapster uit  een  was  gevallen door  exceem op de handen)
Zelfs  toen ik  zwanger  was  van  de  oudste  durfde  ze  te zeggen ik ben nog  veel te  jong  om  oma te  worden genoemt :mad:

Me  zusje  trouwden  een aantal jaar geleden  voor de  1ste keer  me moeder  wist  alles  maar ik dus niet.Me  zusje  scheiden  ohhhhh wat  was ze zielig  blablabla ik werdt  in elkaar geslagen door me  ex  maar ik zou  er  zelf  om gevraagt  hebben  want  vroeger  was ik ook zo'n opstandje :dry:  :mad:  :mad:  :mad:
Me  zusje  trouwden  voor de 2de  keer  maar  dan nu  in het buitenland (spanje geen spaanse  man????)me  kinderen  werden uitgenodigt en voor mij werdt  de   na de mededeling  sorry jij bent niet welkom de  deur  voor me  neus  dicht  gesmeten.
En  zij  of hun willen  nog  bij  ons  komen op de  trouwdag nou  noway  dus  het.
Ze  krijgen  wel een kaartje maar  dan met de  datum  er op  wanneer  het  geweest  is.Ongetwijfeld   zal  me  dat  niet  in dank afgenomen  worden  maar  jammer  dan .Wat  door me hele leven  is  gebeurt  hoef  ik  ze niet te zien die dag en heb dan ook zo wie  zo  1 persoon  van de  beveiliging  die  ongenodigden niet  binnen laat en ons  cmster  zal  het  ook niet toestaan.

Zo  en nu  ga  ik me  tranen  drogen  grrrrrrrrrrrrrrrrrr
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2005, 19:31:10 door karel&ingrid »

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #22 Gepost op: 20 maart 2005, 13:48:57 »
Tjonge Ingrid! Huil maar ff lekker uit! Dat lucht hoop ik op. Ik kan me voorstellen dat je je moeder niet op je bruiloft wil hebben! Wat erg wat je verteld! Als ik het zo lees en goed begrijp, dan is het gewoon kindermishandeling te noemen!

Meiden, ik verbaas me er zo over dat er zoveel meiden zijn die kampen met dit probleem! Niet dat ik het ook maar iemand toewens, maar ik ben wel blij dat ik hier ook die steun kan vinden!

Jullie zijn allemaal kanjers!

pief

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #23 Gepost op: 20 maart 2005, 19:26:10 »
Pfff...  :sad:
Het lijkt me zo confronterend als je zelf een kind krijgt en voelt hoeveel liefde je daarvoor hebt. Terwijl je zelf het gevoel hebt diezelfde liefde nooit ontvangen te hebben.

karel&ingrid

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #24 Gepost op: 20 maart 2005, 19:34:26 »
[quote name=\'pief\' date=\'20 March 2005, 19:26\']Pfff...  :sad:
Het lijkt me zo confronterend als je zelf een kind krijgt en voelt hoeveel liefde je daarvoor hebt. Terwijl je zelf het gevoel hebt diezelfde liefde nooit ontvangen te hebben.
[post=\"11301\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Het  is  zelfs   heel erg eng als je  zelf  een kind  krijgt omdat je niet weet hoe moederliefde voelt.
Het heeft  ook een tijdje geduurt  en heb maar  zelf  geaan wat  me  gevoel me ingaf.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards