collapse

Auteur Topic: Mijn Moeder Heeft Gebeld  (gelezen 23039 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #25 Gepost op: 20 maart 2005, 19:45:41 »
Misschien wel juist omdat ik een kind kreeg was het heel confronterend, ik kan niks hebben als het  om mijn kind gaat.
En je kunt je dus niet voorstellen dat je moeder zo tegen je doet.
Vindt je het gek dat ik vroeger wel eens dacht dat ik geadopteerd was???

Natas

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #26 Gepost op: 5 april 2005, 13:04:32 »
Zondag vierde mijn oma haar verjaardag, en natuurlijk was mijn moeder er ook met haar zoveelste vriend. :sad:
Ze hebben 3 uur lang niks tegen ons gezegd...........niks gevraagd..........
Ook mijn zus heeft niks over onze trouwerij gezegd.....alsof het een enge ziekte is ofzo................... :blink:
We zijn maar lekker veel buiten geweest met de kinderen.
Toen ik even binnen zat met mijn tante te praten zaten ze in het hoekje te smoezen, ze zaten helemaal aan de andere kant van de kamer zich af te zonderen. :ph34r:
Elke keer als ik met iemand aan het praten was begonnen ze weer te fluisteren.
Ik dacht al bij mezelf: Ga lekker buiten zitten bij de kinderen, daar hoor je thuis.
Toen ze weggingen liepen ze langs ons heen zonder gedag te zeggen, ook niet tegen Demy. :ohmy:
Mijn opa en oma hebben zich gek geërgerd aan hun gedrag......wie niet eigenlijk.
Ze heeft een week geleden tegen de familie gezegd dat ze mij een brief gaat schrijven, omdat mijn tante wel welkom is op onze trouwdag, en zij niet.
Daar werd ze dus boos over.....en nu zit al meer dan een week te wachten op de brief (die dus niet komt).
Ik heb mezelf voorgenomen dat als het weeeeeeer een boze brief wordt, ze de uitnodiging mag verscheuren, omdat ze dan niet meer welkom is.
Alles wat de trouwdag negatief beïvloed wordt afgeketst, zij dus ook !!!
Ze snijdt zichzelf in de vingers.....onze trouwdag wordt de mooiste dag !!!!!!!!!!!!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #27 Gepost op: 5 april 2005, 13:13:20 »
Heel goed Natas!

Sjakie

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #28 Gepost op: 5 april 2005, 13:16:03 »
Ik kan me hier eigenlijk niets bij voorstellen, omdat ik zelf niet in zo'n situatie zit. Maar ik begrijp wel dat het heel vervelend is! Ik zou denk ik ook zeggen: of je helpt mee aan ONZE dag door je te gedragen of je komt maar niet!

Succes ermee in ieder geval!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #29 Gepost op: 5 april 2005, 13:16:56 »
zo lang je dat maar voor ogen houd natas!!!.... jou dag!!!

irenebreebaart

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #30 Gepost op: 5 april 2005, 14:28:13 »
Ik ben het met de meiden eens! Het is jouw dag en ze hebben zich maar aan jouw wensen aan te passen en als ze dat niet doen dan blijven ze toch lekker weg!!!!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #31 Gepost op: 5 april 2005, 14:40:11 »
Ik ben het ook helemaal met je eens! Als t zo moet wordt het zonder haar veel gezelliger!

Yvonne

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #32 Gepost op: 5 april 2005, 15:02:05 »
Ik hoop dat je je voor dit een beetje kan afsluiten en genieten van jullie dag. ook al zal dat misschien helemaal zonder haar zijn......

irenebreebaart

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #33 Gepost op: 5 april 2005, 15:03:40 »
Wie weet komt die brief wel helemaal niet en kan je lekker (met je moeder in een hoekje...) genieten van je trouwdag!! En anders heeft ze het er zelf naar gemaakt!!!

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #34 Gepost op: 5 april 2005, 15:04:46 »
Ik ben nu echt zover dat ik liever heb dat ze helemaal niet komt dan dat ik het risico neem dat ze de boel verpest.............
Op de trouwdag zelf is ze er in elk geval niet bij...........dat is al een opluchting!!!

irenebreebaart

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #35 Gepost op: 5 april 2005, 15:06:27 »
Kan het me goed voorstellen hoor Natas!! Alleen al die 'dreiging' van zou er misschien nog wat gebeuren... ik begrijp dat je  haar dan liever niet hebt!!

Yvonne

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #36 Gepost op: 5 april 2005, 15:17:07 »
Ik zal aan je denken de 7e......
Gelukkkig hoef je je op deze dag geen zorgen om haar te maken....

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #37 Gepost op: 5 april 2005, 16:07:32 »
Nee, ik verwacht niet dat ze in cognito (schrijf ik dat goed) verschijnt.......

bruidje

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #38 Gepost op: 5 april 2005, 16:53:44 »
o gelukkig meid


ik kan me voorstellen dat je niet wil dat er iets misloopt op je trouwdag
dat zou de hel dag een domper geven
dus gewoon doen hoe je zelf wil hoor

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #39 Gepost op: 5 april 2005, 16:58:25 »
Ik heb een goede man getroffen waardoor ik goed sterk ben geworden.
En daardoor kan ik nu voor mezelf opkomen en zeggen dat ik haar niet nodig heb.
En ik voel me er goed bij.

Ha   Ha :hail:

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #40 Gepost op: 5 april 2005, 17:03:32 »
[quote name=\'irenebreebaart\' date=\'05 April 2005, 14:28\']Ik ben het met de meiden eens! Het is jouw dag en ze hebben zich maar aan jouw wensen aan te passen en als ze dat niet doen dan blijven ze toch lekker weg!!!!
[post=\"16025\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ik sluit mij geheel bij de andere meiden aan!!!!

Het is jouw dag en deze mag je door niemand laten verpesten...ook niet door je moeder!!!!

bruidje

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #41 Gepost op: 5 april 2005, 19:39:28 »
echt toppy van je meid

supperrrrrrrrrrrrrrr :applaus:  :applaus:  :applaus:  :applaus:

pief

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #42 Gepost op: 5 april 2005, 21:53:37 »
GOOD FOR YOU!!
Toch sterkte meid, want 't is niet niks.

ikki

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #43 Gepost op: 5 april 2005, 23:25:24 »
Ik kan me zo goed voorstellen hoe het is.
Wij hebben het ook wel een beetje maar dan dus met Jeanot zijn moeder, dus ik ken het gevoel.

Knap dat je er zo mee omgaat! :wink:

Dikke knuffel

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #44 Gepost op: 6 april 2005, 09:18:24 »
[quote name=\'ikki\' date=\'05 April 2005, 23:25\']Ik kan me zo goed voorstellen hoe het is.
Wij hebben het ook wel een beetje maar dan dus met Jeanot zijn moeder, dus ik ken het gevoel.

Knap dat je er zo mee omgaat! :wink:

Dikke knuffel
[post=\"16401\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Nou dat was ook niet van de ene op de andere dag hoor,
Het heeft me wel 4,5 jaar geduurd voor ik m´n moeder kon zeggen dat ze zich  niet met mijn leven moet bemoeien, en ze zelf ook geen heilige is.
Voor Johan is ze echt bang, hij zegt haar gewoon meteen waar het op staat.
Daar doet ze nu poeslief tegen, daarom belt ze ook overdag, dan is Johan er niet.......slap hé?

ikki

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #45 Gepost op: 6 april 2005, 17:44:05 »
Tja Snow heeft er 13 jaar over gedaan om eindelijk definitief tegen zijn moeder te durven zeggen dat hij geen contact meer met haar wil.
Daar ben ik ook heel trots op dat hij het nu eindelijk heeft gedaan, ook al zullen sommige dat misschien niet begrijpen  maar goed.

Het blijft moeilijk en ik vind het knap!

Sjakie

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #46 Gepost op: 6 april 2005, 18:27:52 »
Natuurlijk blijft het moeilijk, ondanks alles blijft het toch je moeder. Maar ik kan me, na verhalen van jullie gelezen te hebben, wel voorstellen dat in sommige gevallen het beter is om geen contact meer te hebben.

Ik vind het ook echt knap als je zoiets durft te zeggen tegen iemand die toch eigenlijk een belangrijke rol speelt (of eigenlijk zou moeten spelen) in jouw leven. Kan me indenken dat je daar trots om bent! :)

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #47 Gepost op: 6 april 2005, 18:39:32 »
in mijn persoonlijkheid zit het min of meer gebakken om eerlijk te zijn, ook al kan dat heel hard aankomen..... zo zeg ik mijn vader en moeder geregeld hoe ik er over denk en dan slikken ze vaak wel even. Ik probeer het wel subtiel te brengen uiteraard,....

Ik kan me wel indenken dat het voor mensen die dat niet hebben heel moeilijk is om zo te zijn. Waar ik het zie als opheldering zien anderen het toch als kwetsend. Ik vind het bijzonder moedig hoe je met de situatie omgaat natas!! werkelijk waar... dat mag best gezegd worden. En leer er ook van, leer harder te zijn in je doen en laten, zo wandeld niemand meer over je heen...

Sjakie

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #48 Gepost op: 6 april 2005, 18:42:31 »
Ik zou zoiets dus volgens mij niet kunnen. Mijn zwakste punt (al zeg ik het zelf) is dat ik anderen geen kritiek kan geven, in ieder geval niet waar ze bij zijn. Als de mensen waar het om gaat er niet bij zijn, is het natuurlijk makkelijk, maar wel een beetje achterbaks, dus dat probeer ik te voorkomen. Ik probeer eraan te werken, maar helaas lukt het nog niet altijd... :sad:

natascha

  • Gast
Mijn Moeder Heeft Gebeld
« Reactie #49 Gepost op: 6 april 2005, 19:23:36 »
Ik vindt het zelf heel vervelend als mensen gekwetst zijn, maar in dit geval ben ik zo vaak gekwetst geweest, dat zij nu maar eens mag voelen wat ik al die jaren gevoeld heb.
Als ze dat tenminste doorheeft.
Ik ben blij dat ik een sterk persoon naast me heb, hoop alleen niet dat ik té hard wordt.........hihihihihihi

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards