collapse

Auteur Topic: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding  (gelezen 481238 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ABC

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #150 Gepost op: 6 april 2011, 00:01:47 »
Moet eerlijk zeggen, ik had haar winkel niet eerst gegoogled. Ik wist dus nergens van. Achteraf gezien, als ik van tevoren wist wat ik nu weet, was ik ook niet naar haar toegegaan. En misschien heb ik geluk gehad dat mijn jurk wel goed geleverd is. Maar ik dacht, naast al die negatieve berichten, zal ik ook iets positiefs posten.

Maar ik merk, ook wel terecht gezien haar verleden, dat alles omtrent Aranka in het verkeerde keelgat schiet. Wat ik als laatste nog wil zeggen, is dat mensen met slechte ervaringen de hardste schreeuwers zijn. De mensen bij wie alles goed is gegaan, zullen vaak niet van zich laten horen. Het kan dus best zijn dat het niet allemaal alleen maar slecht is.

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #151 Gepost op: 6 april 2011, 09:16:35 »
Omdat ik graag zelf wil bepalen of een bericht blijft staan of niet. Als iemand mij quote, zal die quote blijven staan, ook al verwijder ik mijn eigen bericht. Stel je nu voor dat Aranka een echte zware crimineel is. Dan voel ik me schuldig dat ik hier reclame voor haar zit te maken en dan haal ik mijn bericht weg, maar zullen de quotes blijven staan. Nu ben ik er zelf nog van overtuigd, noem me naief, dat ze echt opnieuw is begonnen en dan gun ik haar ook het beste.

Of misschien ben ik ook wel gewoon een controlfreak haha.

Antwoord met quote  :wink:: Als echt blijkt dat een bericht verwijderd moet worden, omdat dit soort redenen kan je altijd dit aan de mods vragen die dat regelen. We zullen dat echt niet voor iedere post doen, maar zeker in zulke gevallen wel.

Maewyn

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #152 Gepost op: 6 april 2011, 10:06:05 »
Nou ben ik geen mod hier ofzo, maar eh... als iemand dat vraagt, dan quote je toch niet? Dat is toch een kleine moeite?

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #153 Gepost op: 6 april 2011, 10:48:36 »
Dat snap ik, maar vaak zien mensen dit niet eens. Ik quote nu ook om dingen duidelijker te maken aangezien er een paar posts tussen zaten. Ik wilde vooral aangeven dat er ook als ze gequote is er nog best wat aan te doen is.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #154 Gepost op: 6 april 2011, 12:00:39 »
Even OT: Het is een vrij land en een vrij forum... (gelukkig maar toch). je kan als gebruiker vragen of mensen je niet willen quoten, maar het ze niet verbieden dmv. een onderschrift  :wink:.

Er is geen reden om aan te nemen dat ABC Aranka is of een nepmadam is. Aranka is wel lid op dit forum, onder een andere naam en al tijden niet meer actief geweest. Als ABC een positieve ervaring heeft dan mag ze die uiteraard plaatsen.

@ABC, wellicht wel leuk om ook hier wat meer te plaatsen?

Weer on topic nu... :)
« Laatst bewerkt op: 6 april 2011, 12:33:53 door stimpy »

ABC

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #155 Gepost op: 6 april 2011, 12:56:49 »
Idd Stimpy, iedereen mag doen en laten wat hij wil. Dacht alleen dat we hier met volwassenen zaten en had gehoopt dat deze volwassenen met doodnormale verzoekjes rekening zouden houden. Helaas...

In ieder geval, ik zal zeker meer gaan posten hier. Alleen al om te laten zien dat ik echt een bride 2 be ben, die toevallig een positieve ervaring bij een omstreden bruidswinkel heeft :-)

Pepper

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #156 Gepost op: 6 april 2011, 14:48:02 »
Ik ben dan heel benieuwd naar fotoi van jouw jurk. En naar een plaatje van de jurk waar deze op moet lijken. Hmmz en eigenlijk ook wel een beetje naar het aankoopbewijs.

Ja, sceptisch, maar ik lees al te lang over haar oplichtingspraktijken. I'm just not buying it.

twijfeltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #157 Gepost op: 6 april 2011, 15:01:12 »
Idd Stimpy, iedereen mag doen en laten wat hij wil. Dacht alleen dat we hier met volwassenen zaten en had gehoopt dat deze volwassenen met doodnormale verzoekjes rekening zouden houden. Helaas...
Heeft niets te maken met volwassen zijn of niet.
Ik word er gewoon rebels van, zeker in deze context, maar zoals gevraagd is de vorige quote verwijderd, graag gedaan.
Zullen we het hierbij dan laten zitten zonder verder gedoe te laten losbarsten?

Ik neem aan dat deze quote geen kwaad kan, gewoon om aan te geven waar ik op reageer.
Leek me wel zo duidelijk.
Gewoon gebruik makend van de mogelijkheden van dit forum.

ABC

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #158 Gepost op: 6 april 2011, 15:25:16 »
Dankjewel Twijfeltje! En ik zal voor alle geïnteresseerden een foto plaatsen in het topic 'show je jurk'.

Gertje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #159 Gepost op: 6 april 2011, 18:28:33 »


Gisteren ben ik bij [size="3"]AMIGA PRONOVIAS/AMALA te Breda[/size] geweest. Ik woon in de randstad, dus was best een pittig eind rijden. Maar wat een prachtige winkel. Netjes, clean en rustig. We werden netjes aan een tafel geplaatst (waren in totaal met 5 personen) en voorzien van koffie/thee etc. De verkoopster kwam aan tafel zitten en vragen te stellen wanneer we gingen trouwen en wat mij aansprak. Ik liet de collage zien die ik had gemaakt en helaas hadden ze niet de jurk van Pronovias die ik heel graag wilde passen. De keuze in jurken die ik had gemaakt waren heel simpel en sluik zonder applicaties. Zij vroeg of ik niet meer een bruidsjurk wilde proberen dan een avondjurk. Kijk proberen kan altijd dus dat wilde ik ook wel. Ik kreeg netjes een torselet aan (bij de andere winkel kreeg ik dat niet, schoenen had ik al gekocht dus die heb ik meegenomen). Ik had eerst 2 jurken aan die me totaal niet stonden en daarna een van Jesus Peiro die heel mooi was, maar niets voor mij. Toen begon ik te denken dat ik 'm daar ook niet ging vinden. De verkoopster vroeg wat ik van kant vond en ik ga aan dat ik het wel mooi vond. Dus toen kwam ze met een Pronovias jurk met kant & tule. Deze was toch wel erg mooi. Toen ik de paskamer uit kwam waren mijn vriendinnen en ik erg onder de indruk... ik ging op het opstapje (erg handig) voor de spiegel staan en had wel zoiets van JA dit is 'm. Ik kreeg er nog een prachtige lange sluier bij en ik was verliefd en we kregen allemaal vochtige ogen. Daarna nog een sluike jurk gepast met kant. Ook mooi maar viel in het niet bij die andere. De andere jurk nog een keer aangetrokken en ja het was het helemaal. Ze vroeg of ik nu al een keuze wilde maken en ik gaf aan dat ik eerst een wijntje nodig had (had helemaal hartkloppingen vd jurk), dat was allemaal prima en ik mocht gewoon bellen om nog een keer te komen passen met moeder & schoonmoeder. Heb er nu een nachtje over geslapen en ben nog steeds gek vd jurk. Ik ga pas volgend jaar trouwen dus misschien moet ik nog meer jurken gaan passen, maar eigenlijk denk ik niet dat ik een andere jurk ga vinden die dit gevoel gaat geven. Hij heeft alles wat ik niet in een trouwjurk zoek.... strapless (wilde ik niet), wijd (wilde ik ook niet) en applicaties (kant).... kortom alle principes overboord en verliefd!
Samengevat: keurige & mooie winkel, nette verkoopster die absoluut niet opdringerig is.



Jahaaa, wat leuk!!! Zoals ik al bij andere topics gepost heb, heeft mijn schoonmoeder mij voor mijn verjaardag geheel onverwachts, mijn trouwjurk gegeven. We gingen kijken voor oorbellen en liepen langs Amiga Breda. Wij naar binnen om even te kijken, en de verkoopster gaf aan dat, je eigenlijk alleen op afspraak mag komen, maar dat ze wel even tijd voor me had. Moet je, je voorstellen. Ik had tot 15.00 uur gewerkt en hier en daar al wat luchtjes geroken, die me niet helemaal bevielen. Maar ik dacht dat ik alleen maar oorbellen ging passen. Dus in Amiga, brak het zweet me dubbel en dwars uit, toen ze ook nog eens een prachtjurk voor mijn neus hing. Mijn schoonmoeder wilde dat ik hem zou passen, dus ik stond daar ineens in mijn halve nakie in een paskamer, met de verkoopster. Ik was sowieso flabbergasted door alles wat er ineens gebeurde en stamelde tegen de verkoopster: sorry als je me een beetje ruikt, maar ik kom net uit mijn werk rennen. Ze stelde me meteen gerust, door te zeggen dat ze dat veel vaker meemaakte.
Mijn schoonmoeder verraste me daarna door de jurk te betalen. Achteraf bleek dat ze al vanaf vorig jaar januari, toen wij ons verloofde, aan het sparen is gegaan voor mijn jurk met de koopzegels van de AH. Lief hè?? Nou je snapt dus wel: niets dan goeds over de lieve, vriendelijke hulp bij Amiga. Volgende week dinsdag 12 april heb ik eerste pas. Jippie, kan niet wachten.
Mocht jij trouwens foto's maken????
« Laatst bewerkt op: 6 april 2011, 18:49:08 door Gertje »

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #160 Gepost op: 6 april 2011, 18:34:54 »
ABC: Ik heb de jurk gezien in het "show je jurk topic". Vind hem echt heel erg mooi. Maar jij hebt zelf de jurk niet aan daar toch?

ABC

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #161 Gepost op: 6 april 2011, 19:32:52 »
@Marijkje: nee, dat is het model. Die foto heb ik laten staan. Ik had vanmiddag ook een foto van mij in de jurk in de winkel van Aranka geplaatst, maar die heb ik weer weggehaald. Ik zal hem er nu weer even bijplaatsen, maar haal hem er vanavond weer vanaf. Dit is wel een foto van de 1e pas (jurk is hier en daar aangepast), de andere foto's zijn de groot om hier up te loaden.

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #162 Gepost op: 6 april 2011, 19:48:30 »
Thnx ABC. Ik moet zeggen dat je jurk er inderdaad mooi uitziet.
Ik heb net ook de aflevering gekeken op uitzending gemist en misschien gaat ze toch haar best doen om vanaf nu wel goed te werk te gaan. We zullen zien. (Don't shoot me...  :tongue: )
Ik ben in ieder geval heel blij voor jou dat jij wel je jurk hebt en er erg tevreden over bent! :wink: Ik vind hem in ieder geval mooi!
« Laatst bewerkt op: 6 april 2011, 19:48:54 door Marijkje »

ABC

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #163 Gepost op: 6 april 2011, 20:01:01 »
@Marijkje: Dankjewel voor je leuke reactie :biggrin: Laten we hopen dat ze idd vanaf nu het juiste pad gaat bewandelen en misschien zelfs nog wel al haar slachtoffers kan terugbetalen (ik hoop het echt!).

Cendy

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #164 Gepost op: 8 april 2011, 13:17:56 »
Heeft iemand van jullie ervaring met Bruidsmode Annette in Middelharnis?
Ik wil daar denk ik binnenkort gaan kijken voor een jurk, en nu ben ik wel benieuwd naar ervaringen van anderen  :wink:

sandra84

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #165 Gepost op: 8 april 2011, 14:19:44 »
Hoi Cendy,

Ik heb hier mijn jurk gekocht. Inmiddels hangt hij bij mij thuis, moet nog even wachten voor ik hem aanmag (13mei). Ik ben erg tevreden.

De bruidsmode is boven de damesmode winkel. Kleine ruimte, maar erg veel verschillende jurken en niet duur. Ze zeggen eerlijk of iets leuk staat of niet en nemen echt de tijd voor je.

Ze hebben niet veel keus is lingerie en schoenen, maar deze heb ik ergens anders gekocht. Bij de tweede pas mijn lingerie en schoenen meegenomen, zodat hij op de goede lengte gemaat kan worden.Ook word de jurk echt mooi op maat gemaakt. Als het nodig is halen ze de hele jurk uit elkaar en maken ze hem op maat. Je ziet er dan niets meer van.

Heel veel plezier met passen.

groetjes Sandra

MichelleJ

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #166 Gepost op: 11 april 2011, 16:29:59 »
hier is al een topic voor! 'recensietopic bruidswinkels'

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #167 Gepost op: 11 april 2011, 17:33:05 »
@MichelleJ, helemaal correct, ik hang 'em eronder...

Kastanjaa

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #168 Gepost op: 11 april 2011, 20:48:22 »
Afgelopen zaterdag ben ik bij De Sluier in Arnhem geweest. Een klein zaakje, mijn woonkamer is nog groter, maar toch een aantal jurken (ook grote maten). De verkoopster luisterde goed naar wat ik absoluut NIET wilde en we zijn begonnen met passen. De eerste 4 jurken waren het allemaal niet, veel te veel bling bling. Toen gaf ik zelf aan bij een jurk op pop dat ik die wel rustig vond (maar die was gekleurd) en zoiets zocht. Toen pakte ze een jurk die ik wel mooi vond. Omdat we 's middags nog ergens anders een pas afspraak hadden wilde ik mij niet op deze jurk focussen.

Wat ik persoonlijk minder goed vond aan de sluier is dat mijn metgezellen niets te drinken kregen. Maar goed... als je de prijzen van de jurken ziet dan snap ik het ook wel. (zijn vrij goedkoop)

's Middags zijn we naar Prinses Bruidsmode in Apeldoorn geweest. Een hele andere ervaring. Een grote zaak met mega veel jurken. Netjes ontvangen, metgezellen kregen koffie, thee of water met een petit fours. Ik gaf duidelijk aan wat ik niet wilde en wat ik wel wilde. De verkoopster ging wat jurken halen en daarna begon het passen. Na zo'n 12 jurken aan gehad te hebben (of voorgehangen omdat de maat te klein was) hadden we nog steeds niets gevonden. Telkens weer kwam de verkoopster met te veel tierelantijntjes en kralen, iets wat ik dus absoluut niet wilde. We waren al bijna 2u aan het passen toen we samen langs de rekken gingen lopen. Toen ik heb ik er 2 jurken tussen uitgehaald die mij wel wat leken. De eerste stond echt super mooi, maar was spierwit. Ik heb indonesisch bloed en een iets donkere huid. Dit stak dus heel erg af. Helaas was de jurk ook niet in een andere kleur leverbaar. De tweede jurk kwam nog het meest in de buurt van wat ik wilde, maar was het ook net niet.

Tijdens mijn pas-sessie van ruim 2u hebben 2 bruidjes hun jurk daar wel gekocht en was er 1 nog aan het passen waarvan ik het idee had ook te slagen in die jurk. Misschien ben ik gewoon heel moeilijk, dat kan. Heb ook niet de makkelijkste maat, dat scheelt ook wel.

Wat ik minder vond bij Prinses is dat er meerdere bruiden tegelijk aan het passen zijn. De metgezellen van de anderen zitten jouw dus ook aan te kijken als hun bruid aan het omkleden is. Van te voren heb ik gebeld en gevraagd of ze ook grote maten hebben (heb maat 46) dit hadden ze wel werd gezegd. Bij het passen heb ik echter geen één jurk aan gehad die paste!! Ik stond dus steeds met een open rug in de winkel. De verkoopster probeerde het wel netjes weg te werken, maar echt mooi was het niet. Nu heb ik hier zelf niet zo'n moeite mee, maar ik kan mij voorstellen dat anderen dit wel vervelend vinden.
« Laatst bewerkt op: 11 april 2011, 20:50:17 door Kastanjaa »

Malia2001

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #169 Gepost op: 12 april 2011, 09:17:53 »
@Gertje... wat lief van je schoonmoeder! En wat fijn dat ze tijd voor je hebben kunnen vrijmaken bij Amiga. Ik ben dus afgelopen zaterdag weer geweest want de jurk is de hele week in mijn hoofd blijven hangen en ik heb besloten om 'm dan toch maar gelijk te bestellen, al trouw ik pas in juli 2012. Ik had deze keer mijn dochter (is 6 jaar) en mijn moeder & schoonmoeder mee. We werden weer keurig ontvangen door dezelfde verkoopster (was ook erg fijn). Mijn dochter mocht met mij mee het pashokje in, wat ze helemaal super vond en de verkoopster deed ook superlief tegen haar. De moeders waren zwaar onder de indruk en gaven me helemaal gelijk dat deze jurk het moest worden. Omdat ik de jurk ging bestellen mochten er deze keer wel foto's gemaakt worden (de eerste keer mocht ik dus idd geen foto's maken... m'n vriendin heeft het toen stiekem wel met haar telefoon gedaan). De verkoopster heeft heel veel foto's gemaakt en mijn dochter mocht mijn sluier nog op en zo op de foto. Daarna maten opgenomen etc. Ik heb nog gevraagd of ik korting kon krijgen, dat kon ze niet dmv geld doen, maar ik mag nog wel t.w.v. 100 euro aan accessoires uitzoeken. Ik ben gevallen voor de Pronovias Alce (zal later een foto plaatsen in de andere rubriek), waarbij de schouderbandjes verwijderd zullen worden en de jurk dus strapless is. Verder heb ik er nog een lange sluier bij.

Maar omdat jij de jurk ook gaat bestellen, mag je toch wel foto's maken?
Veel plezier met alle voorpret!

MichelleJ

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #170 Gepost op: 12 april 2011, 16:52:34 »
Misschien voel je je inderdaad beter thuis op het Hyves forum  :unsure:
"Wij" houden van quoten :)

pinkbride

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #171 Gepost op: 12 april 2011, 16:59:20 »
Misschien voel je je inderdaad beter thuis op het Hyves forum :unsure:
"Wij" houden van quoten :)

ik ben ook vrij regelmatig te vinden op hyves forum maar vind het quoten veel makkelijker weet iedereen gelijk waar je t over heb
([size="1"]sorry ik heb je gequote)[/size]
« Laatst bewerkt op: 12 april 2011, 17:00:03 door pinkbride »

MichelleJ

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #172 Gepost op: 12 april 2011, 17:06:12 »
([size="1"]sorry ik heb je gequote)[/size]

LOL
Je mag mij quoten hoor :) En ik vind het ook makkelijk, hoef ik niet steeds terug te zoeken waar iemand op reageert.

Gertje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #173 Gepost op: 12 april 2011, 22:02:51 »
@Gertje... wat lief van je schoonmoeder! En wat fijn dat ze tijd voor je hebben kunnen vrijmaken bij Amiga. Ik ben dus afgelopen zaterdag weer geweest want de jurk is de hele week in mijn hoofd blijven hangen en ik heb besloten om 'm dan toch maar gelijk te bestellen, al trouw ik pas in juli 2012. Ik had deze keer mijn dochter (is 6 jaar) en mijn moeder & schoonmoeder mee. We werden weer keurig ontvangen door dezelfde verkoopster (was ook erg fijn). Mijn dochter mocht met mij mee het pashokje in, wat ze helemaal super vond en de verkoopster deed ook superlief tegen haar. De moeders waren zwaar onder de indruk en gaven me helemaal gelijk dat deze jurk het moest worden. Omdat ik de jurk ging bestellen mochten er deze keer wel foto's gemaakt worden (de eerste keer mocht ik dus idd geen foto's maken... m'n vriendin heeft het toen stiekem wel met haar telefoon gedaan). De verkoopster heeft heel veel foto's gemaakt en mijn dochter mocht mijn sluier nog op en zo op de foto. Daarna maten opgenomen etc. Ik heb nog gevraagd of ik korting kon krijgen, dat kon ze niet dmv geld doen, maar ik mag nog wel t.w.v. 100 euro aan accessoires uitzoeken. Ik ben gevallen voor de Pronovias Alce (zal later een foto plaatsen in de andere rubriek), waarbij de schouderbandjes verwijderd zullen worden en de jurk dus strapless is. Verder heb ik er nog een lange sluier bij.

Maar omdat jij de jurk ook gaat bestellen, mag je toch wel foto's maken?
Veel plezier met alle voorpret!

Ja, ik (of liever gezegd, mijn schoonmoeder) heeft hem al betaald, dus hij is van mij. Dan mag ik inderdaad vast foto's maken. Helaas hebben ze mijn afspraak die ik voor vandaag had staan, afgebeld. Nu staat hij op 16 augustus. De verkoopster zei, dat ik namelijk in 9 maanden tijd nog af kan vallen of aan kan komen. Als ik dan vandaag helemaal opgemeten was en de jurk vermaakt zou worden, is dat vrij risicovol uiteraard. Stel dat hij dan helemaal op mijn maat is gemaakt, en ik ben dunner of dikker, moet hij weer vermaakt worden. Dus in feite erg logisch. Maar ik had me er vreselijk op verheugd uiteraard. Nu nog 17 weken wachten. Ach ja, tijd gaat snel!!!
Wat fijn dat je de keuze hebt kunnen maken. En super dat je voor €100,- spulletjes mag uitzoeken!!!
Wie weet komen we elkaar nog tegen daar, hahahahahahah
Jij ook veel plezier toegewenst!!!!

suzanned

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #174 Gepost op: 17 april 2011, 10:37:38 »
Gisteren voor het eerst op pad geweest!

Ik ben met mij AS naar de bruidssuite in Amsterdam-Zuid geweest. Heel vriendelijke ontvangst en mooie boutique. Ze vroeg eerst naar de datum van onze bruiloft. Ze gaf toen direct aan dat ik wel een beetje aan de late kant was en daardoor niet alles meer mogelijk is misschien. Ze moest dit van tevoren aangeven om teleurstellingen te voorkomen. Beetje onduidelijk want wat dit nu precies betekent voor een jurk die ik zou willen weet ik niet...
Wel heel goed geholpen, ik wist niet zo goed wat ik wilde dus we hebben verschillende jurken bekeken, uiteindelijk wel 8 stuks gepast. Niet gerealiseerd dat je ineens met een vreemde meid in je blote kont staat in de paskamer, toch helemaal niet ongemakkelijk. Heel leuk om te zien hoe mijn AS steeds reageerde als ik naar buiten kwam :)
Niet DE jurk gevonden helaas, denk wel dat ik weet wat ik ongeveer wil.

Volgende week ga ik naar mariage bruidsmode in Purmerend. Daar hebben ze ook herenmode (verzoek van AS :) )

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards