collapse

Auteur Topic: The Grand Forever, Sri Lanka  (gelezen 4035 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
The Grand Forever, Sri Lanka
« Gepost op: 26 oktober 2007, 10:59:16 »
Na 2 jaar samenzijn hebben we besloten dat het tijd was om het eerste stukje van mijn leven ook te gaan delen. Ben namelijk als baby van 12 dagen oud geadopteerd vanuit Sri Lanka, en naar Nederland gekomen.
We zouden samen met mijn ouders (nederlandse ouders) naar Sri Lanka gaan voor 3 weken. Die toch een onverwachte wending kregen. We vertrokken op 21 februari 2007.

Op 03-03-2007gingen we van Kandy naar Nuwara Eliya met de trein. De avond ervoor hadden wiebe en ik onze samenlevingscontract ringen opgehaald.
Wiebe wilde graag even met mijn vader praten, dus ik was vroeg naar bed gegaan. 6 uur in de trein in diesel dampen kan erg vermoeiend zijn. Maar contact met de locale sri lankanen is ook erg leuk.

We wisten dat The Grand een mooi en oud koloniaal hotel moest zijn. Maar dit overtrof na die zware treinreis toch echt wel alle verwachtingen. (voor plaatjes kijk op www.tangerinehotels.com en ga dan naar The grand toe). Het was alsof we terug in de tijd gingen, zo mooi.
Maar helaas we moesten meteen door, en na een bezoek aan een thee fabriek, heel veel thee en gehobbel in de auto waren we terug op onze hotel kamer.

Eindelijk douchen, dacht ik, en even lekker op bed liggen niks doen. Hmm verkeerde gok. Wiebe wilde persé met mij naar het park wat in vlakbij was. Uhm hallo het is bijna donker, ik ga niet alleen de straat op daar dan. (gevoels kwestie, aap een goude kooi idee). Maar Wiebe bleef maar volhouden dat hij het persé wilde. Oké jij je zin dacht ik nog. Of ik even wat anders wilde aantrekken dan die vieze broek. ..... huh :ohmy:  :blink:  :mad: wat krijgen we nou dacht ik nog. Maar oké het zal allemaal wel. Dus ja het enige wat ik nog had, was mijn linnen broek of dat dan wel goed was... Ja dat mocht wel.

Na vier rondjes om het park te hebben gelopen en nergens een ingang gevonden, kwam wiebe ineens op het idee om toch maar terug te gaan. Eindelijk naar mijn bed dacht ik nog, kan nog een klein half uurtje liggen... :huh:  :wink:  mooi niet.

Terwijl we terug liepen, zei wiebe ineens moet je dat zien, kom is mee... Dus ik mee naar het prieeltje wat helemaal verstop zat onder een boom (zie foto tenminste als deze er goed bij zijn gekomen)[attachment=7211:attachment].
Ik wilde toch echt naar bed, dus terwijl ik daar zat en naar de fontein, lichtjes en volle maan + sterren zat te kijken, lette ik niet echt op wat wiebe nou vertelde.

Pas toen hij verbolgen zei, zal ik het dan over vier jaar nog maar is een keer proberen. Kwam ik bij de les, huh was je wat aan vertellen dan....??? Ik keek in zijn ogen en dacht alleen nog shit ik heb echt niet opgelet, je was echt bezig met gevoel ofzo.

Wiebe gaf een diepe zucht, en begon zijn verhaal opnieuw, huh maar wat was dat .... tranen... Wiebe wat is er? Uhm ja zucht, droppie (mijn bijnaam) je weet dat onze relatie staat als huis, en nou ja, eigenlijk wil ik je vragen of je met me wilt trouwen......

Geloof dat ik niet meteen geantwoord heb. Maar wel dat ik hem enorm als een schaap heb zitten aankijken.
Uiteindelijk nadat hij zei, ik heb het gisteren aan je vader gevraagd en die vond het goed. Kon ik iets van Ja zeggen.

Daarna heb ik toch echt gezegd en nu wil ik naar binnen want ik heb het koud. Daar hebben we voor de openhaard champagne gedronken (zie foto's) en mijn ouders waren daar natuurlijk bij. Wiebe had ze vanaf de receptie gebeld of naar beneden wilde komen want we hadden wat te vertellen. [attachment=7209:attachment][attachment=7210:attachment]

Mijn vader en moeder waren zeer ontroerd, dat ze zo dichtbij waren. Mijn vader zei: Miepie we hebben je opgehaald als kleine baby, en vlogen met jou terug naar Nederland, als gezin zijn we een paar keer naar jou land terug gegaan, maar telkens vloog met ons weer terug naar wat voor jou huis is.
Nu vlieg je straks terug, met je aanstaande man, bij ons weg, je nieuwe toekomst in. Maak er wat moois van.

Ik heb ze nog nooit zo geroerd gezien mijn ouders, het was een fantastische avond..
En ja die samenlevingscontract ringen bleken toch verlovingsringen te zijn, helemaal hand made, en one of kind, en uit sri lanka. [attachment=7212:attachment]

23-08-08 gaan we trouwen! Jippie!
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2007, 14:35:53 door wiebe&manike »

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
The Grand Forever, Sri Lanka
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2007, 14:14:14 »
Oh wat onwijs romantisch!!
Wat een mooi aanzoek.

Mooie ringen!

Enne... volgens mij moet het 03-03-2007 ipv 2008 zijn, toch?

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
The Grand Forever, Sri Lanka
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2007, 14:36:30 »
[quote name=\'Anke\' post=\'136948\' date=\'26 October 2007, 14:14\']Oh wat onwijs romantisch!!
Wat een mooi aanzoek.

Mooie ringen!

Enne... volgens mij moet het 03-03-2007 ipv 2008 zijn, toch?[/quote]

Haha ja klopt heb het al weer aangepast, ik zit geloof ik al met mijn hoofd in 2008 haha

Groetjes Manike

Alexia

  • Gast
The Grand Forever, Sri Lanka
« Reactie #3 Gepost op: 27 oktober 2007, 15:38:58 »
klinkt erg romantisch. Arme wiebe :wink:

HappyBride

  • Gast
The Grand Forever, Sri Lanka
« Reactie #4 Gepost op: 27 oktober 2007, 17:31:57 »
Wat een super romantisch aanzoek! Heel mooi inderdaad wat je vader zegt, zo vallen alle puzzelstukjes mooi in elkaar! Geniet lekker van de voorbereidingen!
Gefeliciteerd!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
The Grand Forever, Sri Lanka
« Reactie #5 Gepost op: 16 november 2007, 15:25:34 »
*zwijmel* :wub:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards