collapse

Auteur Topic: Zalencentrum De Brug Te Reeuwijk  (gelezen 5536 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

saya

  • Gast
Zalencentrum De Brug Te Reeuwijk
« Gepost op: 13 november 2007, 10:04:59 »
Hallo, kent iemand deze locatie? Op de site zie ik geen enkele foto's staan en ik heb al gegoogled.
Heb vandaag info opgevraagd, maar ben eigenlijk erg nieuwsgierig naar hoe het eruit ziet, dus zodoende mijn vraag.

alvast bedankt

RainbowR1

  • Gast
Zalencentrum De Brug Te Reeuwijk
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2007, 08:21:31 »
Zalencentrum de brug ken ik niet (ja, ik weet waar het ligt...). Ik vier mijn feest in partycentrum Amicitia in Reeuwijk. Ligt aardig in de buurt van elkaar ;-)

Hopelijk is De brug iets voor jullie! Succes! Laat je het even weten als je wat hebt gehoord?

Sarpa

  • Gast
Zalencentrum De Brug Te Reeuwijk
« Reactie #2 Gepost op: 4 december 2007, 17:13:59 »
Sinds dit weekend heeft De Brug een nieuwe site incl foto's. www.zalencentrumdebrug.l
De moeite waard om nog eens opnieuw naar de site te kijken! Of anders eens met de beheerder te gaan praten. Er worden veel bruiloften en feesten gegeven!

succes!
groeten Sarpa

saya

  • Gast
Zalencentrum De Brug Te Reeuwijk
« Reactie #3 Gepost op: 5 december 2007, 09:40:52 »
Sarpa, dank je wel!
De nieuwe site had ik inderdaad nog niet gezien, ziet er zeker leuk uit zeg.
We hebben ook al een mailtje van de beheerder ontvangen dus we gaan zeker kijken.

Groetjes

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Zalencentrum De Brug Te Reeuwijk
« Reactie #4 Gepost op: 11 februari 2009, 11:56:00 »
't Topic bestaat al een tijdje, maar ik ben benieuwd of er nu nieuwe mensen zijn die ervaring met deze zaal hebben.

Wij hebben namelijk een offerte aangevraagd, die in verhouding met anderen wel mee viel (nog gigantisch duur maar toch :-)).

Dus, wat zijn jouw/jullie ervaringen met Zalencentrum 'De Brug'?

Puma in love

  • Gast
Zalencentrum De Brug Te Reeuwijk
« Reactie #5 Gepost op: 11 februari 2009, 15:15:50 »
Ik ben daar binnen geweest om mijn DJ te zien draaien. Ik heb deze locatie dus niet meegemaakt als bruid.
Ik vond het wel netjes eruit zien. Mooie grote sfeervolle lampen in de zaal! Ik weet niet hoeveel ruimtes ze daar hebben, maar de bruiloft waarbij wij mochten kijken, was in de zaal gelijk rechts van de voordeur. Ze hadden een man of 70 denk ik, maar ik vond de zaal daar te groot voor, het oogde nogaal leeg.
Als de prijs je goed bevalt zou ik het gewoon doen! Ziet er netjes uit!

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Zalencentrum De Brug Te Reeuwijk
« Reactie #6 Gepost op: 13 februari 2009, 10:55:21 »
Dankjewel. Wij hebben 's avonds 200 gasten, moest makkelijk passen zei ze. Dan lijkt mij 70 pers indd wel erg weinig in een grote zaal.

'k Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die daar hun feest gevierd hebben!

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Zalencentrum De Brug Te Reeuwijk
« Reactie #7 Gepost op: 11 mei 2009, 19:54:18 »
Inmiddels nog mensen die hun feestje in de Brug in Reeuwijk gevierd hebben of die er iets over kunnen zeggen?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards