collapse

Auteur Topic: Rare Reactie  (gelezen 11839 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nog even wachten

  • Gast
Rare Reactie
« Gepost op: 27 november 2007, 10:29:03 »
ik belde net onze trouwlocatie om te vragen hoe het zat met de reserveringen voor onze datum. Toen vertelde ze dat er voor 2008 nog bijna nog geen boekingen waren en dat ik in de zomer van 2008 vroeg genoeg zou zijn met reserveren! ik vond dat wel erg raar! ik ga toch niet in de zomer van 2008 reserveren als ik in maart 2009 wil trouwen?

Alexia

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2007, 10:35:10 »
in principe zou de zomer vroeg genoeg zijn om te reserveren, dan is het nog zo'n 9 maanden van tevoren. Op zich op tijd. En zij weten natuurlijk over het algemeen wel hoe het bij hun verloopt.

Maar als jij gewoon wilt reserveren, doe dat ook, zeg dan van dat je het al vast wilt leggen. Wij hebben ook alles meer dan een jaar van tevoren gereserveerd en dat ging prima hoor.

Nog even wachten

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #2 Gepost op: 27 november 2007, 10:44:42 »
ik denk ook dat ik volgende week gewoon even terugbel. zal je net zien, wachten we tot de zomer en dan kunnen we straks niet meer op onze tijd of datum trouwen!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Rare Reactie
« Reactie #3 Gepost op: 27 november 2007, 12:09:59 »
Daarom.
Wij hebben ook een jaar of wat van te voren gereserveerd, wij wilden het risico ook niet lopen.
Gelukkig waren we op tijd, in die week dat wij ons feest gaven hadden ze nog 3 andere bruiloften.
Vaak kunnen ze wel een goede voorspelling doen, maar iedereen maakt wel eens een foutje.
Als je reserveert, laat alles dan wel goed op papier zetten, niet dat ze tegen die tijd het een en ander gaan veranderen qua prijzen ofzo.

Nog even wachten

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #4 Gepost op: 27 november 2007, 12:57:22 »
Moet ik eigenlijk alleen bij de trouwlocatie (het museum) aangeven dat we daar willen gaan trouwen, en het daar ook reserveren. of moet ik het ook bij de gemeente aangeven (nog voor de ondertrouw)?

Vond het ook een rare mevrouw, ze feliciteerde niet eens ofzo. nu hoeft dat ook niet perse, maar het lijkt me toch wel leuk om mensen te feliciteren die op jouw locatie willen gaan trouwen. maar ja, misschien had ze haar dag niet.

nisanlin

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #5 Gepost op: 27 november 2007, 13:11:41 »
Nou, ik vind die reactie eigenlijk vrij logisch...zo zou ik ook reageren. Het is nu wel gewoon erg vroeg. Maar goed, als jij dat al wil vastleggen moet dat wel kunnen natuurlijk.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Rare Reactie
« Reactie #6 Gepost op: 27 november 2007, 13:12:03 »
Wij werden ook niet gefeliciteerd hoor, door niemand die we belden.
Maar goed.
Ik zou gewoon alles vastleggen wat je al vast kan leggen.
Dat pakt niemand meer van je af.
Ondertrouw hoeft nu nog niet, of je wil op valentijnsdag in ondertrouw, dat is vaak wel geliefd.
Als je voor je ondertrouw een maand van te voren belt is het ook nog goed vaak.
Maar de meeste vrouwen zijn zo enthousiast en bellen eerder  :wink:  :biggrin:

happygirl

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #7 Gepost op: 27 november 2007, 15:22:54 »
wij konden het pas een jaar van te voren vastleggen...eerder dat deden ze niet hier!

Noukie

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #8 Gepost op: 27 november 2007, 15:53:58 »
Je trouwt pas in 2009! Dus je hebt nog meer dan een jaar.. ik zou dus lekker nog een paar maandjes wachten met dingen vastleggen. En daarbij, maart is volgens mij niet echt een populaire maand (net als april) dat scheelt echt, want dan kun je vrijwel overal nog terecht  :)

1Hanneke

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #9 Gepost op: 27 november 2007, 17:28:50 »
Het is nog wel heel ver weg natuurlijk... maar als je echt absoluut een bepaalde datum en tijdstip wilt hebben en 100% zeker bent van de locatie vind ik het helemaal niet raar om dat al vroeg vast te leggen. De meeste mensen zullen wel een stuk later doen, maar je zal maar net hebben dat er nog iemand is voor wie jouw datum heel speciaal is en die legt het wel vast en jij hebt een probleem... Mensen van de locatie kunnen natuurlijk wel inschatten hoelang van tevoren de meeste mensen vastleggen, maar als er één voor je is kan dat maar net genoeg zijn.
Wat betreft de gemeente, wij moeten bij de dierentuin de datum vastleggen, en zij regelen dat dan met de gemeente. We krijgen dan papieren thuis om het allemaal vast te leggen, maar we hoeven dus niet zelf met de gemeente te bellen. Als je in ondertrouw gaat moet je volgens mij al helemaal precies vertellen waar je hoe laat gaat trouwen, dus dan moet het wel vastliggen. Maar ondertrouw is maar een jaar geldig dus dat kan je nu nog even niet doen.

Nog even wachten

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #10 Gepost op: 28 november 2007, 08:16:49 »
Dank jullie wel voor de reacties!

2009 lijkt nog heel ver weg omdat het nu 2007 is. maar over een jaar en 3 maanden is onze grote dag al! Dat gaat op zich wel heel snel.
We gaan in januari overal kijken en echt beginnen met regelen. maar de datum en locatie wil ik in ieder geval al wel vast hebben staan. Ik weet dat maart niet echt een populaire maand is, maar je weet maar nooit! zo hebben wij in ieder geval de eerste keus hahahaha! Met het ondertrouw zijn we nog helemaal niet bezig, daar hebben we nog tijd genoeg voor. ik denk dat ik me een stuk lekkerder voel als de datum en locatie vaststaan. heb er nu steeds aan moeten denken. ik denk dat het ook komt doordat het dan een stuk realistiser wordt dat we dan echt gaan trouwen!

Nog even wachten

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #11 Gepost op: 28 november 2007, 09:37:23 »
ik heb gebeld!!!!!! bij het museum staat de datum nu in optie en we gaan 11 januari in het stadhuis kijken!!! spannend!!!!!!!! ben helemaal blij! ze deed nog wel een beetje moeilijk, maar uiteindelijk hielp ze me wel!

1Hanneke

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #12 Gepost op: 28 november 2007, 09:43:48 »
Super zeg  :biggrin:
Jammer dan dat ze lastig doen of het raar vinden, jouw dag staat vast en dat pakken ze niet meer af!

Nog even wachten

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #13 Gepost op: 28 november 2007, 11:06:10 »
ben ook wel een beetje hyper nu eigenlijk! heb ook gelijk even gebeld naar het bedrijf waar wij de auto gezien hebben. het was een superaardige man die erg veel info gaf. hij vertelde dat er in de auto water en tissues aanwezig zijn. ook hebben de witte parapluus bij zich voor de zon of regen! hij staat in februari ook op de L&M beurs in den haag, maar hij raadde me wel aan om van te voren een keer langs te komen en te boeken omdat zijn ervaring is dat er op de beurs heel veel boekingen gedaan worden. als we van te voren bij hem boeken krijgen we ook kortingsbonnen voor de beurs.
Had net mn vriend aan de telefoon en die was ook helemaal enthousiast! zo leuk allemaal! ben echt helemaal hyper! het echte werk is begonnen!!!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Rare Reactie
« Reactie #14 Gepost op: 28 november 2007, 12:12:43 »
Oh wat leuk!!!
 :biggrin: Als je in dit tempo doorgaat ben je over een maand klaar met regelen  :tongue:

Nog even wachten

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #15 Gepost op: 28 november 2007, 13:44:02 »
hahahahahahaha! dat is ook weer niet de bedoeling hahahaha! wil er zo lang mogelijk van genieten! met de rest doen we ook gewoon lekker rustig aan. we hebben ook nog geen feestlocatie enzo. maar deze dingen is wel makkelijk als het al vaststaat! ik ben een hele erge planner, wil alles zeker weten en alles zoveel mogelijk plannen.

marjolein

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #16 Gepost op: 28 november 2007, 18:46:40 »
Wij hadden onze lokatie ook al vroeg gereserveerd. Wij trouwen in juni 2008 en hadden onze lokatie al in November 2006 de lokatie vastliggen. De fotograaf hadden we in februari 2007 geregeld en de band in april 2007. Ik ben ook een regelaar en doordat we zo vroeg waren, konden wij bij iedereen als eerste terecht, konden we de tijdstippen, data etc. alles wat we wilden! en de tijd vliegt ik bedoel de lokatie hebben wij een jaar geleden vastgelegd en nu zijn we nog maar zes maanden van onze trouwdag vandaan. Een jaar vliegt voorbij.

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Rare Reactie
« Reactie #17 Gepost op: 28 november 2007, 20:45:56 »
Wij waren een jaar en 4 maanden van te voren en toen was de datum die we eerst wilden al bezet bij de locatie en dat voor april. Het is wel zo dat iedereen steeds eerder moet gaan reserveren omdat anderen dat ook steeds doen en k denk dat het over een paar jaar gewoon wordt dat je je bruiloft 2 jaar van tevoren moet gaan regelen. Aan de ene kant misschien leuk omdat je er lang mee bezig kan zijn, maar ik denk ook soms een beetje vervelend voor anderen.

Nog even wachten

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #18 Gepost op: 29 november 2007, 08:23:22 »
Dat ben ik wel een beetje met je eens Joyce. Het is eigenlijk wel raar dat je zo lang van te voren moet reserveren. Het is flink balen als je niet zo lang de tijd hebt/neemt om te plannen en je kunt dan bijna nergens meer terecht!

Eke

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #19 Gepost op: 29 november 2007, 09:30:45 »
Maar je weet dat toch dat je als je niet snel bent dat het voor je neus langs gaat? Wie het eerst komt, die het eerst maalt! Heel jammer, maar zo is het nou eenmaal!

Nog even wachten

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #20 Gepost op: 29 november 2007, 09:59:26 »
ook dat is waar!

Sue

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #21 Gepost op: 30 november 2007, 08:34:02 »
Fijn voor je dat de datum en tijdstip al vastligt. Je hebt groot gelijk hoor, als je echt perse op die dag wil trouwen, gewoon vastleggen, dan weet je het zeker!
En nu lekker genieten van de rest van de voorbereidingen

Noukie

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #22 Gepost op: 4 december 2007, 16:36:55 »
[quote name=\'Nog even wachten\' post=\'140632\' date=\'29 November 2007, 08:23\']Dat ben ik wel een beetje met je eens Joyce. Het is eigenlijk wel raar dat je zo lang van te voren moet reserveren. Het is flink balen als je niet zo lang de tijd hebt/neemt om te plannen en je kunt dan bijna nergens meer terecht![/quote]
Vind ik echt onzin, wij hebben in totaal 9 mnd voorbereidingstijd en dat is meer dan zat! Ik vind het zelf al erg ruime voorbereidingstijd, ben nu eigenlijk wel klaar met alles en moet nog ruim 4 mnd wachten.
Vriendin van me heeft een half jaar voorbereidingstijd en ook dat is prima te doen. Het ligt dus denk ik echt aan jezelf hoe lang je ermee bezig wil zijn en hoe 'bridezilla' je bent (grapje).

Nog even wachten

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #23 Gepost op: 5 december 2007, 08:58:51 »
hahahaha! ik ben een enorme bridezilla noukie! hahahahahaha, nee hoor! het ligt er denk ik ook aan op welke datum je wil trouwen. Als je op 8-8-08 wil trouwen zul je eerder moeten beginnen met plannen dan wanneer je op 14 januari trouwt. ik vind het ook gewoon leuk om er nu al mee bezig te zijn. ik kan een enorme stresskip zijn en nu kan ik alles lekker op mn gemak uitzoeken en regelen.

rockin' wedding

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #24 Gepost op: 22 maart 2008, 13:09:30 »
Zo lang vtv plannen...pfff...ik snap het wel, maar ik zou gewoon niet zo lang kunnen wachten op de bruiloft! Maar wij hebben wel wat makkelijker praten omdat de feestlokatie het café van mijn ouders is, de catering door een vriend van de familie gedaan wordt, de dj een goede bekende van ons is en de fotograven een aantal goede vrienden van ons zijn.

Nog 5 maanden en 20 dagen te gaan: we zitten goed op schema....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards