collapse

Auteur Topic: We Zijn Eruit!  (gelezen 8348 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nog even wachten

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Gepost op: 7 januari 2008, 08:47:40 »
Afgelopen zaterdag zijn we naar het visserijmuseum in vlaardingen geweest om de trouwzaal te bekijken. Ik moet zeggen dat het erg tegenviel. je komt gewoon bij de balie binnen en de zaal is heel klein. Jammer, want we hadden er goede hoop op dat het heel leuk zou zijn. Nu gaan we vrijdag kijken in het stadhuis van vlaardingen en dat zal ook onze trouwlocatie worden!

Ook hebben we zaterdag gekeken naar een locatie voor het feest en dat zal waarschijnlijk een boerderij uit 1658 worden in maassluis! helemaal leuk dat het nu eindelijk is begonnen!

Alexia

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #1 Gepost op: 7 januari 2008, 09:07:08 »
gaat lekker :)

leuk he, het gevoel dat je er echt mee bezig bent en dat je dingen hebt geregeld :biggrin:

Nog even wachten

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #2 Gepost op: 7 januari 2008, 10:08:22 »
Inderdaad! het wordt voor mijn vriend nu ook allemaal wat echter. voor mannen is dat toch anders dan voor vrouwen. wij zijn er veel meer mee bezig. hij zei ook als eerste dat hij die zaal wel zag zitten!

nisanlin

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #3 Gepost op: 7 januari 2008, 15:24:25 »
Leuk!

Alexia

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #4 Gepost op: 7 januari 2008, 16:26:15 »
[quote name=\'Nog even wachten\' post=\'143529\' date=\'07 January 2008, 10:08\']Inderdaad! het wordt voor mijn vriend nu ook allemaal wat echter. voor mannen is dat toch anders dan voor vrouwen. wij zijn er veel meer mee bezig. hij zei ook als eerste dat hij die zaal wel zag zitten![/quote]

dat is ook zo, ik ben er ook meer mee bezig dan Jan, maar toch vind hij het stiekem ook wel heel erg leuk om dingen te doen en te bedenken!

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
We Zijn Eruit!
« Reactie #5 Gepost op: 7 januari 2008, 18:52:48 »
Hee, ben jij ook vlaardingse? :biggrin:
Wij gaan ook in het stadhuis trouwen, vind het visserijmuseum en deltahotel te duur haha :tongue:

HappyBride

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #6 Gepost op: 7 januari 2008, 22:31:54 »
Leuk dat je een locatie gevonden hebt! Nu gaat alles inderdaad een beetje vorm krijgen! Leuk hoor!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
We Zijn Eruit!
« Reactie #7 Gepost op: 8 januari 2008, 00:00:47 »
Heerlijk om er zo mee bezig te zijn!!!
Veel plezier met locaties afstruinen en vooral wegdromen dat jullie daar straks als bruidspaar mogen staan.

Nog even wachten

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #8 Gepost op: 8 januari 2008, 08:30:57 »
[quote name=\'Rose\' post=\'143600\' date=\'07 January 2008, 18:52\']Hee, ben jij ook vlaardingse? :biggrin:
Wij gaan ook in het stadhuis trouwen, vind het visserijmuseum en deltahotel te duur haha :tongue:[/quote]

Ik ben zelf geen vlaardingse, maar mijn vriend komt wel oorspronkelijk uit vlaardingen. Zijn enige wens voor de bruiloft is dat hij in vlaardingen wilde trouwen! en wie ben ik om daar geen gehoor aan te geven! ik ben allang blij dat hij het leuk vind om te trouwen!

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
We Zijn Eruit!
« Reactie #9 Gepost op: 8 januari 2008, 09:58:24 »
Ik heb straks afspraak bij een pannekoekenhuis... Is een mooie ruimte,en het leek mij wel een leuk idee om pannekoeken te gaan eten... Of vinden jullie dat niks?

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
We Zijn Eruit!
« Reactie #10 Gepost op: 8 januari 2008, 12:41:24 »
Als dat bij jullie past moet je het doen!!!
Ik persoonlijk zou het niet zo snel doen, maar wat je wel gelijk creeert is een lekker ongedwongen sfeer.
En het heeft nog iets grappigs ook!

Nog even wachten

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #11 Gepost op: 8 januari 2008, 13:32:31 »
meestal heeft een pannekoekenhuis een oude en romantische uitstraling! Net als wat Anke zegt, als het bij jullie past zou ik het zeker doen!

bruidpatty

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #12 Gepost op: 8 januari 2008, 18:52:31 »
He wat leuk!

Ik trouw in schiedam maar ben in vlaardingen op zoek geweest naar feestlocatie!

Veel plezier met het vastleggen van de trouwzaal, blijft erg leuk om het "definitief" te maken.

Alexia

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #13 Gepost op: 8 januari 2008, 18:59:10 »
[quote name=\'debby*\' post=\'143671\' date=\'08 January 2008, 09:58\']Ik heb straks afspraak bij een pannekoekenhuis... Is een mooie ruimte,en het leek mij wel een leuk idee om pannekoeken te gaan eten... Of vinden jullie dat niks?[/quote]

ik vind het ook wel een erg leuk idee! Inderdaad, zoals iemand zegt, een soort ongedwongen sfeer.
Maar dan moet je wel iets hebben voor de mensen die geen pannekoeken lusten (die zijn er ook. Raar maar waar hihi)

Nog even wachten

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #14 Gepost op: 9 januari 2008, 15:49:48 »
[quote name=\'bruidpatty\' post=\'143807\' date=\'08 January 2008, 18:52\']He wat leuk!

Ik trouw in schiedam maar ben in vlaardingen op zoek geweest naar feestlocatie!

Veel plezier met het vastleggen van de trouwzaal, blijft erg leuk om het "definitief" te maken.[/quote]

heb je de zaal nog gevonden? wij houden ons feest in de ridderhof in maassluis.

Els1

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #15 Gepost op: 9 januari 2008, 19:59:19 »
Wij trouwen ook in het stadhuis van Vlaardingen. Het is er erg mooi hoor !

bruidpatty

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #16 Gepost op: 9 januari 2008, 20:43:53 »
Nee we zijn er nog niet uit waar we het feest gaan geven.
Hebben gekeken bij prikkewater maar een groot nadeel vindt ik dat de drank op nacalculatie is, heb geen zin in nog een rekening achteraf...

We zoeken dus vrolijk verder...

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
We Zijn Eruit!
« Reactie #17 Gepost op: 9 januari 2008, 22:11:31 »
En de wijnboerderij?
http://home.hetnet.nl/~lholland/index.html
Wij gaan daar ook kijken, heb alleen geen idee wat de prijzen zijn en hoe groot het is!

Nog even wachten

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #18 Gepost op: 10 januari 2008, 08:52:29 »
prikkewater vonden wij inderdaad ook niet echt leuk. ik vind de locatie niet leuk. nu betalen wij gewoon 1 bedrag per persoon en met alle binnenlands gedistileerde drankjes. alleen voor buitenlands gedistileerd betalen we 5 euro per persoon meer. we doen dit echter niet, want de mensen die wodka enzo drinken zijn op 1 hand te tellen.

sonja010

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #19 Gepost op: 23 januari 2008, 20:48:03 »
hoi,

wat leuk dat er nog meer mensen zijn uit omgeving schiedam
wij gaan 4 september 2008 trouwen
dus ook nog een heleboel regelen haha
wij zijn er nog helemaal niet uit wat we nou willen gaan doen
een receptie of een feest dus nog ff denken haha
ik ben er echt elke dag mee bezig maar mijn vriend vindt het allemaal wel erg snel om alles te regelen
( echt mannen he!!!!!!!!!!) haha :tongue:


groetjes sonja

Charles & Ilonka

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #20 Gepost op: 23 januari 2008, 21:49:20 »
dan mag je idd wel gaan opschieten wij zijn in mei 2007 al begonnen en een aantal lokatie's waren al vol voor 25 april iekssssssss........ja en dan ga je toch maar even haast maken met alles.
wij trouwen nu in het koetshuis in IJsselmonde hebben daar alles op 1 dag lekker makkelijk  :biggrin:

groetjes charles en Ilonka

Nog even wachten

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #21 Gepost op: 24 januari 2008, 08:37:44 »
mijn vriend vind het ook allemaal erg vroeg! maar ja, nu hebben we tenminste wel overal de eerste keus! ik ben er ook veel meer mee bezig dat hij. ik krijg regelmatig te horen dat we ook nog andere dingen te doen hebben dan alleen trouwen! hahahaha! maar ja, als ik me dan een dag voorneem om er niks over te zeggen, dan begint hij er wel over  :tongue:

Alexia

  • Gast
We Zijn Eruit!
« Reactie #22 Gepost op: 24 januari 2008, 14:32:51 »
[quote name=\'Nog even wachten\' post=\'146044\' date=\'24 January 2008, 08:37\']mijn vriend vind het ook allemaal erg vroeg! maar ja, nu hebben we tenminste wel overal de eerste keus! ik ben er ook veel meer mee bezig dat hij. ik krijg regelmatig te horen dat we ook nog andere dingen te doen hebben dan alleen trouwen! hahahaha! maar ja, als ik me dan een dag voorneem om er niks over te zeggen, dan begint hij er wel over  :tongue:[/quote]

zo was het bij ons ook hoor... we (naja ik vooral) begonnen ruim 1,5 jaar van tevoren, in het begin had Jan ook zoiets als jouw vriend, maar tegenwoordig is hij juist degeen die bang is dat we dingen vergeten te regelen enzo dus ik word nu steeds aan m'n kop gezeurd hihi

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards