collapse

Auteur Topic: Vandaag voor de 2e keer mijn jurk gepast, maar niet tevreden.....  (gelezen 6288 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

suus098

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Hoi allemaal,

Vandaag voor de 2e keer mijn jurk gepast. Ik heb mijn jurk gekocht in augustus en begin maart mocht ik voor de eerste keer komen passen. De jurk was iets te groot besteld en moest dus worden ingenomen. Bij mijn eerste pasbeurt kreeg ik een torselet en hoepel aan en is de jurk bij het bovenlijfje afgespeld. Ik was helemaal tevreden, want afgespeld zat de jurk super.

Vandaag voor de 2e keer wezen passen. Weer dezelfde torselet en hoepel aan en toen mijn jurk aan. Ik merkte meteen al dat mijn jurk niet lekker zat. Mijn torselet kwam erboven uit en het bovenstukje stond af. Verder zat de jurk zo strak dat ik enorme kwabben bij mijn bovenarmen en oksel had....echt verschrikkelijk....Toen ik aangaf dat mijn torselet heel erg irriteerde wilde ze mij dan wel een torselet aan doen die iets ruimer zat. Toen ze (het eerste) torselet los maakte zagen mijn schoonmoeder en moeder meteen dat mijn rug helemaal rood en geiriteerd was van het torselet. Toen de jurk met het 2e torselet nog steeds niet lekker zat opperde ze dat ik anders zonder torselet moest omdat er een ingebouwd korset in mijn jurk zat. Dat was echt een verademing. De jurk stond veel mooier. Bijna geen kwabben meer bij mijn oksels en rug.

Ik merk alleen wel dat als ik mijn armen bv omhoog doe, dat ik dan enorme inkijk heb in mijn jurk.......Toen ik daar wat van zei zei de coupeuse, ja maar als ik de jurk strakker ga maken dan zeg je weer dat hij te strak zit en dan kan ik hem niet groter meer maken....

Eind van de middag thuis gekomen met toch wel een rot gevoel. Ik heb het idee dat ze mij maar een beetje vervelend vond....

De volgende keer dat ik de jurk ga passen/ophalen is 2 dagen voor mijn bruiloft, maar ik twijfel of ik morgen zal bellen om mijn ongenoegen te uiten.....

Denken jullie dat een strapless bh onder mijn jurk een optie is? Ik had nu trouwens een torselet van Di Lorenzo aan...

groetjes Suus

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Vandaag voor de 2e keer mijn jurk gepast, maar niet tevreden.....
« Reactie #1 Gepost op: 4 april 2013, 20:47:28 »
Wat vervelend.
Ik zou gewoon bellen om te vragen of je de jurk nog eens mag komen passen maar nu met strapless bh. Omdat je je er toch zorgen om maakt.

Dano

  • Gast
Re: Vandaag voor de 2e keer mijn jurk gepast, maar niet tevreden.....
« Reactie #2 Gepost op: 4 april 2013, 21:41:08 »
Ik heb ook een korset in mijn jurk zitten dus doe ook een strapless bh aan.
Kan prima hoor, ik vond het anders zo dubbelop.
De bovenkant vond ik ook best afstaan en had inkijk dit hebben ze opgelost
door daar langs de bovenkant een draadje in te rijgen en die iets aan te trekken,
nu sluit het mooi aan en geen inkijk.
Erg jammer dat je met het gevoel dat je vervelend bent weggaat.
De klant is koning toch en het betreft hier je trouwjurk je betaald er veel geld voor
en je wil er toch gewoon mooi uitzien op je trouwdag en je niet rottig of onzeker voelen in je jurk.
Ik zou toch nog even bellen en zeggen dat je met een vervelend gevoel weg bent gegaan
en niet tevreden bent met hoe de jurk zit.
Succes en ik hoop dat het snel naar tevredenheid opgelost wordt.

xxxdreamxxx

  • Gast
Re: Vandaag voor de 2e keer mijn jurk gepast, maar niet tevreden.....
« Reactie #3 Gepost op: 5 april 2013, 04:43:05 »
oh wat vervelend zeg...

Zeker je ongenoegen uiten, het zou vervelend zijn als je op je bruiloft er niet zó uitziet als jij dat wilt!

Succes!

BlondeBride

  • Gast
Re: Vandaag voor de 2e keer mijn jurk gepast, maar niet tevreden.....
« Reactie #4 Gepost op: 5 april 2013, 09:19:49 »
Wat rot zeg!

Zeker even bellen en ze moeten het maar oplossen.

suus098

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Vandaag voor de 2e keer mijn jurk gepast, maar niet tevreden.....
« Reactie #5 Gepost op: 5 april 2013, 10:56:27 »
Heb net even gebeld en ga 25 april nog een keer extra passen! Ik heb gezegd dat ik mij niet helemaal happy voelde hoe de jurk nu zat.

Ondertussen ook contact gehad met een zaak die bruidslingerie verkoopt. Zij gaven ook aan dat bij dames met een vollere cup de torseleten vaak niet mooi zitten omdat ze de boel heel erg omhoog pushen.

Ik ga nu een torselet van Flattering Me proberen. Een merk waar hun hele goede ervaringen mee hebben. Ook ga ik nog een strapless bh proberen.

Groetjes Suus

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Vandaag voor de 2e keer mijn jurk gepast, maar niet tevreden.....
« Reactie #6 Gepost op: 5 april 2013, 14:32:20 »
Als je een strapless bh draagt en je vind nog dat de jurk wat open staat waardoor je inkijkt hebt, als je hem aan hebt, met 1 stikje je jurk aan je bh vast maken, werkt perfect!

Ingetjuh

  • Gast
Re: Vandaag voor de 2e keer mijn jurk gepast, maar niet tevreden.....
« Reactie #7 Gepost op: 5 april 2013, 14:42:36 »
dat klinkt indd niet goed!!!!
je moet je wel 100% goed voelen in je jurk.. succes!!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vandaag voor de 2e keer mijn jurk gepast, maar niet tevreden.....
« Reactie #8 Gepost op: 7 april 2013, 21:40:11 »
Vervelend! Gewoon even bellen, binnenkort nog een afspraak plannen en vanalles uit proberen. Van tevoren even uitleggen wat je dwars zit. Kortom, strapless bh mee, torseletten proberen etc. En nee dan ben je niet vervelend, je betaald een hoop geld voor een jurk en die moet wel naar wens zijn.
Succes!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards