collapse

Auteur Topic: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?  (gelezen 48281 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #25 Gepost op: 28 september 2012, 10:56:08 »
Ik was 190 euro kwijt voor kapsel en make up. Achteraf had ik mn kapsel denk ik zelf gedaan. Ik heb heel zwaar haar, dus het zakte de hele dag uit en moest ik het bijkrullen. Mijn zusje deed dat zo goed dat ze het ook best zelf had kunnen doen.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #26 Gepost op: 28 september 2012, 11:11:01 »
@ karlijn.. Kom je zelf ook uit Leunen.. Aan de 85 achter je naam, zie ik dat je een jaartje jonger bent  dan ik, dus misschien ken ik je wel (via via ofzo..)
komt lekker dichtbij al dann... volgende week trouwen..heerlijk, veel plezier..
Ik ga mijn haar en makeup laten doen bij Glow.
Dat is een beautysalon, doen ook kapsels. Ze vragen 50 euro voor makeup en 75 euro voor kapsel (incl proefkapsel)
Ze hebben me van de week wat voorbeelden gestuurd van kapsels die zij hebben gedaan en dat zag er goed uit.
Vond het lastig om iemand in venray te vinden, di ook aan huis komt..
Heb weinig zin om oop mijn trouwdag naar een kapsalon te moeten gaan

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #27 Gepost op: 30 september 2012, 14:48:50 »
Mijn moeder heeft visagie gedaan die doet mijn make-up, ik draag nooit zoveel dus op de dag zelf ook niet.

En mijn zus doet mijn haar, hoef alleen zelf de accesoires zoals speldjes en haarlak te kopen.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #28 Gepost op: 1 oktober 2012, 10:35:20 »
weet je al wat je wilt met je haar Dees??

Ingetjuh

  • Gast
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #29 Gepost op: 30 december 2012, 21:49:38 »
mijn buurvrouwtje werk in een kapsalon en doet mij haar voor 60eu incl proefkapsel en ze kom bij mij thuis.. ideaal!!!

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #30 Gepost op: 2 januari 2013, 19:11:28 »
Ik moest voor mijn kapsel €45,- betalen inclusief 2 keer een proefkapsel (ik twijfelde enorm ;) ). En voor de make-up heb ik € 58,- betaald inclusief reiskosten en een week voor de bruiloft mijn wenkbrauwen epileren en mijn wimpers verven.

Ana89

  • Gast
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #31 Gepost op: 15 maart 2013, 09:32:58 »
Proef kapsel + proef make-up
kapsel + make-up op de dag zelf bij mij thuis
en kapsel + make-up s'avonds op locatie voordat het feest begint

250 euro totaal

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #32 Gepost op: 15 maart 2013, 10:22:45 »
Ik hoefde ook alleen maar de accessoires te kopen, mijn schoonzusje deed mijn kapsel en ik had geen make-up (heb ik anders ook niet, lekker mezelf!)

Naomiiiii

  • Gast
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #33 Gepost op: 15 maart 2013, 10:51:32 »
ik ben voor mijn (proef) kapsel en make-up 175 euro kwijt
6 weken vantevoren gaan we de proefsessie doen!!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #34 Gepost op: 15 maart 2013, 11:27:02 »
Mijn zus heeft vorige week mijn haar gedaan zoals ik het ongeveer wil hebben....heel blij mee! Kost me dus alleen de styling spullen en speldjes en zo. Make up doe ik ook zelf, ben daar echt een zeikerd mee dus dat hou ik liever zelf in de hand! Ben wel hard aan het oefenen elke keer met youtube filmpjes! Al met al kost het me denk ik Eur. 50,- voor wat styling spullen...

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #35 Gepost op: 15 maart 2013, 11:28:48 »
Anna en Moonie, welke bedrijven hebben jullie ingehuurd. Ik ben nog op zoek naar een (betaalbare) kapper die ook make-up doet.

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #36 Gepost op: 16 maart 2013, 09:30:10 »
Ik ben voor mijn make up €35 kwijt, is een adviseuse van Oriflame en ze heeft op een workshop bij mij thuis mijn proefmake up gedaan. Ze maakt evt vriendinnen ook op voor €15 per persoon.

Kapsel kost me in totaal €85, inclusief 2 proefkapsels. Had een bon via Sweetdeal om m'n haar op te laten steken bij een kapster in de stad, om ideetjes op te doen. Maar wat zij deed, sprak me wel aan. Ben nog een keer terug geweest voor een tweede proefkapsel omdat m'n lief het niks vond, en op de dag zelf kost het hetzelfde bedrag als zij in de kapsalon vraagt, alleen dan komt ze in huis. €35 per keer.

Dus ben in totaal €120 kwijt en als het kapsel in 1x goed was geweest, zelfs €85. Best een nette prijs geloof ik, als ik sommige andere prijzen voorbij zie komen!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #37 Gepost op: 18 maart 2013, 04:20:39 »
Tam, moest jij bij Oriflame dan ook voor minimaal 50 euro aan producten afnemen bij die workshop..??
Ik wide namelijk eerst ook Oriflame doen (stonden een keer op een bruidsbeurs)
Heel duidelijk gevraagd of er echt geen kosten bijkwamen bij die 35 euro. "nee hoor mevr, u betaald echt alleen 35 euro voor de workshop en de dag zelf.."
Lees ik ind e voorwaarden die ze stuurt dat je wel even voor minimaal 50 euro moet afnemen..
Dat was voor mij een reden om hen niet te nemen..
Ik ben blij om te lezen dat ze jou goed zijn bevallen tot nu toe.

lauraatjeh

  • Gast
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #38 Gepost op: 18 maart 2013, 16:06:13 »
Mijn make-up wordt ook door Oriflame gedaan voor 35 euro. Ik hoefde ook niet eerst voor minimaal 50 euro aan producten af te nemen..  Mijn moeder, oma en beste vriendin laten ook hun make-up doen door hen voor 15 euro pp.

Kapster weet ik nog niet wat het gaat kosten maar waarschijnlijk iets van 30 euro maar.. Het is gewoon mijn eigen kapster met haar salon aan huis (bij haar thuis) maar ze komt op de bruiloft gewoon naar mijn moeders huis. Daar doet ze dan ook gelijk haar haar en dat van m'n oma.

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #39 Gepost op: 18 maart 2013, 18:57:43 »
Ik hoefde idd ook helemaal geen producten af te nemen. Maar omdat m'n vriendinnen voor een bepaald bedrag hadden besteld, mocht ik als gastvrouw voor €45 aan producten bestellen. Maar het was heel vrijblijvend, niemand hoefde te bestellen en er lag dus helemaal geen druk op. Ik heb ten wel een aantal producten gekocht die ze bij mij had gebruikt, dan kan ik zelf bijwerken gedurende de dag. Dus ja, ben erg tevreden! Had ook nog een proef bij Rituals en vond dat lang zo mooi niet.

BiancaIngmar

  • Gast
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #40 Gepost op: 19 maart 2013, 13:54:45 »
Voor proefkapsel en -make-up (in kapsalon) en op de dag zelf aan huis ben ik € 155,-- kwijt (valt mij mee als je bedenkt hoeveel tijd zij kwijt is). Wil ook voor mijn moeder en schoonmoeder styling haar en make-up laten doen dit kost € 45,-- per persoon.

Angèl_

  • Gast
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #41 Gepost op: 6 april 2013, 20:00:13 »
Voor Proefkapsel en -make-up + kapsel en  make-up op de dag zelf betaal ik €110.00. 
Twee weken voor de grote dag wordt proef gedaan, ook dit gebeurt bij mij thuis.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Hoevel Kost Je Bruids Make Up/ Kapsel?
« Reactie #42 Gepost op: 6 april 2013, 21:26:18 »
Ik ben in totaal 150,- kwijt.
Dat is 1 keer proef bij de kapper en op de dag zelf. Wel in de kapsalon, maar die is hier om het hoekje en zij vind het fijn om niet alles mee te hoeven nemen (en dan erachter te komen dat ze iets is vergeten)
En 1 keer proef bij de visagiste die daarna op de dag zelf bij mij thuis komt.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards