collapse

Auteur Topic: Costa Rica?  (gelezen 4364 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

knijn80

  • Gast
Costa Rica?
« Gepost op: 14 januari 2008, 10:54:11 »
Hallo,

Wij zitten te denken om met onze huwelijksreis naar Costa Rica te gaan.
Wij zijn nog nooit buiten Europa geweest, dus ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

Is het aan te raden?
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2008, 10:54:34 door knijn80 »

Chester

  • Gast
Costa Rica?
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2008, 11:07:37 »
Wij zijn ook naar Costa Rica geweest op onze huwelijksreis. Ik kan het je echt aanraden!
Het is een schitterend land met echt nog heel veel regenwoud enzo. Je komt ook echt allerlei beesten tegen en dat maakt het wel heel speciaal. De bevolking is ook heel erg vriendelijk en het eten is goed.
het enige nadeel is dat de wegen veelal heel erg slecht zijn en dat als je van de ene plaats naar de andere reist je vaak veel tijd kwijt bent voor een heel korte afstand.
Wij hebben onze reis bij fox reizen geboekt en waren daar erg tevreden over.

Linnie

  • Gast
Costa Rica?
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2008, 22:49:21 »
Wij waren ook nog nooit buiten Europa geweest en zijn voor onze huwelijksreis naar Costa Rica geweest. Wat een schitterend land! Ik kan het je echt aanbevelen!!

Groot voordeel van Costa Rica vond ik de vrij korte afstanden tussen de verschillende locaties. Je bent wel even bezig om van A naar B te komen, maar er zit geen haast achter. Ook tijdens het reizen hebben we nog een aantal uitstapjes gemaakt.

Wij hebben een groepsreis via de Fox gemaakt, ik kan het je aanbevelen.

Als je meer wilt weten, hoor ik het wel!

knijn80

  • Gast
Costa Rica?
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2008, 11:36:17 »
Mijn vriend is nogal al lang, en die ziet erg tegen de vliegreis van ca. 9 uur op.
We hebben niet langer gevlogen dan 3 uurtjes naar Spanje. Hij ziet Griekenland meer zitten (daar zijn we ook nog nooit geweest). Maar als ik foto's en verhalen over Costa Rica hoor, dan weet ik het wel!

Linnie, vertel! Ik wil alles weten! Heb je ook  foto's van jullie reis?
Door jullie reacties over Fox heb ik een brochure aangevraagd van FOX, en het ziet er goed uit.
Zo'n individuele rondreis lijkt mij wel wat. Wat voor reis hebben jullie gedaan Chester?
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2008, 11:38:45 door knijn80 »

Chester

  • Gast
Costa Rica?
« Reactie #4 Gepost op: 19 januari 2008, 17:59:41 »
Wij hebben deze rondreis geboekt, wel met een groep en dat is ons alles meegevallen. http://www.groepsrondreizen.nl/reis/progra...?packageid=2659
Mijn man is overigens ook best lang, en hij heeft geen last gehad van de vlucht. Lekker zit anders natuurlijk, maar in zo'n groot vliegtuig zit je echt wel wat ruimer als dat je naar spanje vliegt.

Nogmaals, ik kan het jullie echt aanraden, het is zo'n schitterend land! Als ik de foto's bekijk wil ik echt weer terug, al wil ik nog zoveel  zien op de wereld, dus helaas... Maar wie weet ooit.

Linnie

  • Gast
Costa Rica?
« Reactie #5 Gepost op: 20 januari 2008, 13:30:14 »
Wij hebben de 18-daagse reis gemaakt, Natuurlijk Costa Rica.

Ik heb zeker foto's, als je even een pb-tje stuurt met je mailadres zal ik er een paar sturen.

Wij vlogen met Martinair en hebben daarbij een upgrade naar comfort class geboekt. Dan heb je meer beenruimte en krijg je ook een mediaplayer met films, muziek en documentaires. Ik kan het je aanraden, dat maakte voor ons de reis toch een stuk comfortabeler.

marliek

  • Gast
Costa Rica?
« Reactie #6 Gepost op: 21 januari 2008, 20:26:29 »
hallo wij hebben ook geboekt voor onze huwelijksreis naar costa rica maar het is toch alleen martinair die naar C.R vliegt en dat zijn volgens mij standaard vliegtuigen of heb ik het mis?
Wij reizen met koning aap omdat we dan in alle delen van costa rica komen en dat wild we graag.
we hebben de rondreis el dorado voor lnatuurliefhebbers (23 dagen)
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2008, 20:33:24 door marliek »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards