collapse

Auteur Topic: Titanium/stalen Touwringen  (gelezen 16309 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

_Sabien_

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Gepost op: 21 januari 2008, 19:45:30 »
Ik vroeg me af of jullie me misschien kunnen helpen aan websites(of adresjes in/rond utrecht) die mooie titanium of stalen trouwringen kosten. We willen geen goud erin verwerk hebben, omdat we het niet mooi vinden (het geel goud) en niet veel geld willen uitgeven aan onze ringen (denk aan een maximum van 400-500 per paar)

Ik heb al mooie ringen gezien van het merk boccia? Maar kan er op internet vrij weinig over vinden...

Tips iemand?

Bruidje2008

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2008, 19:55:41 »
[quote name=\'_Sabien_\' post=\'145614\' date=\'21 January 2008, 19:45\']Ik vroeg me af of jullie me misschien kunnen helpen aan websites(of adresjes in/rond utrecht) die mooie titanium of stalen trouwringen kosten. We willen geen goud erin verwerk hebben, omdat we het niet mooi vinden (het geel goud) en niet veel geld willen uitgeven aan onze ringen (denk aan een maximum van 400-500 per paar)

Ik heb al mooie ringen gezien van het merk boccia? Maar kan er op internet vrij weinig over vinden...

Tips iemand?[/quote]

Aan websites of adresjes in Utrecht kan ik je niet helpen. Maar ik zou gewoon eens langs een aantal juweliers gaan en vragen naar titanium/stalen ringen. Vaak zijn deze ringen niet zo duur (is natuurlijk ook afhankelijk van of je er al dan niet een briljantje in wil) en eventueel je budget aangeven.

Mara

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2008, 19:56:47 »
in het vaste topic trouwringen staan geloof ik wel wat adressen verder weet ik
niet of het reclame maken is maar op italodesign.nl (of italidesign.nl) hebben ze
mooie en redelijk goedkope ringen.En er is nog een site maar die link heb ik niet bij de hand nu. :dry:
Maar ik heb hem ook gevonden in een topic over trouwringen.

minime

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #3 Gepost op: 21 januari 2008, 21:17:12 »
Over boccia kun je meer info vinden op www.jpc.nl/boccia

Wij hebben ringen van het merk Dora, deze kun je zowel in witgoud als witgoud met titanium als alleen titanium krijgen.www.dora-trouwringen.nl/  Onze ringen waren 425 euro

_Sabien_

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #4 Gepost op: 21 januari 2008, 21:45:05 »
Dank jullie voor de tips. ik ga ook zeker gewoon winkels langs om te kijken. Maar altijd handig om al een idee te hebben.

[quote name=\'minime\' post=\'145634\' date=\'21 January 2008, 21:17\']Over boccia kun je meer info vinden op www.jpc.nl/boccia

Wij hebben ringen van het merk Dora, deze kun je zowel in witgoud als witgoud met titanium als alleen titanium krijgen.www.dora-trouwringen.nl/  Onze ringen waren 425 euro[/quote]

Prachtige ringen, ik kan alleen de alleen titanium ringen niet vinden. Heb de ringen erop zien staan waar ik als eerste helemaal verliefd op was. Ze liggen alleen ver boven ons budget  :dry:

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #5 Gepost op: 21 januari 2008, 22:13:14 »
Wij halen bij deze site waarschijnlijk onze ringen:
http://www.johngreeddesign.co.uk/index.php...en_women=2&

Hopenlijk heb je er wat aan!

Mara

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #6 Gepost op: 21 januari 2008, 22:26:37 »
Ik heb hem gevonden hahaha ik was aan het trouwsurfen :laugh:

http://www.atlantistrouwringen.com/
en
http://shop.atlantistrouwringen.nl/

_Sabien_

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #7 Gepost op: 21 januari 2008, 23:00:37 »
[quote name=\'Maaike999\' post=\'145641\' date=\'21 January 2008, 22:13\']Wij halen bij deze site waarschijnlijk onze ringen:
http://www.johngreeddesign.co.uk/index.php...en_women=2&

Hopenlijk heb je er wat aan![/quote]


Oeoeoe, daar zitten wel heel wat mooie tussen. En niet te duur! Dank je!

K en P

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #8 Gepost op: 22 januari 2008, 10:53:23 »
Kijk ook eens bij het merk Xen.
Ook hele mooie stalen ringen (30 euro per stuk ongeveer)
Boccia is ook in die prijsklasse.

Bij vrijwel elke juwelier (zelfs de Lucardi) hebben ze wel stalen ringen.
Gewoon even de stad in dus zou ik zeggen!

_Sabien_

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #9 Gepost op: 22 januari 2008, 11:00:01 »
Morgen ga ik de stad in.
Slaat vind je wel heel erg veel, maar ik ben wel opzoek naar matchende ringen. Dus te trouwringen onder het staal/titanium.

Maar ik heb na jullie tips heel wat mooit voorbij zien komen!!

happygirl

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #10 Gepost op: 22 januari 2008, 17:08:40 »
wij hebben ook titanium ringen uit jouw prijsklasse, weet zo snel niet het merk eigenlijk :-( maar wij hebben een vrijbekend merk te koop bij veel juweliers dus als je rondgaat kijken komje he vast tegen!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #11 Gepost op: 22 januari 2008, 18:26:15 »
Afgelopen zaterdag zijn wij op de trouwbeurs in Amsterdam geweest. Daar hebben wij ook staan kwijlen bij ringen met titanium/wit goud. Je kan ringen laten maken, maar ook gewoon uit een zeer uitgebreide collectie kiezen. Ringen koop je daar niet zo heel duur en toch leuke modellen.

Hier de internetsite: www.juwelencentrum.nl
Showroom zit in Mijdrecht.

Alexia

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #12 Gepost op: 22 januari 2008, 18:56:23 »
[quote name=\'Liefde is ... wendy & Jasper\' post=\'145795\' date=\'22 January 2008, 18:26\']Afgelopen zaterdag zijn wij op de trouwbeurs in Amsterdam geweest. Daar hebben wij ook staan kwijlen bij ringen met titanium/wit goud. Je kan ringen laten maken, maar ook gewoon uit een zeer uitgebreide collectie kiezen. Ringen koop je daar niet zo heel duur en toch leuke modellen.

Hier de internetsite: www.juwelencentrum.nl
Showroom zit in Mijdrecht.[/quote]

hey, wij waren er ook zaterdag :biggrin:
hoe vond je het?

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #13 Gepost op: 22 januari 2008, 22:21:30 »
Ik vond de trouwbeurs echt supergaaf! Ik heb hele mooie dingen (ook spuuglelijke) gezien. Het is zo goed bevallen dat we waarschijnlijk 29 maart weer naar de beurs gaan, maar dan in Utrecht. Omdat we toch die bon kregen aan het begin bij die tas, hoeven we nog maar 1 kaart te kopen. En die beurs zit niet zo gek ver bij ons vandaan, dus dan staan er hopelijk meer bedrijven uit de buurt bij ons, dan in Amsterdam.

_Sabien_

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #14 Gepost op: 23 januari 2008, 14:45:19 »
Ik ga zondag naar de love&marrige beurs in eindhoven. ik hoop dat eigenlijk heel veel ideeen op te doen. ben vandaag ook in een bruidszaak geweest, maar die was ver boven mijn bedget helaas.

JDJ

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #15 Gepost op: 23 januari 2008, 16:19:37 »
Wij zijn ook opzoek naar "iets anders", dan de standaard gouden ring. Een tijdje geleden hebben wij ook ringen van Xen in een etalage gezien van de Juwelier Punte (Arnhem). Deze vonden we ook mooi én inderdaad betaalbaar.
Aanstaande zaterdag gaan we naar de beurs in Eindhoven om uitgebreid ideeen op te doen.

refro

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #16 Gepost op: 23 januari 2008, 16:39:49 »
Zelf hebben mijn vriendin en ik op het moment verlovings ringen van feniom (combinatie van titanium met zilver) hier is heel veel in mogelijk. Deze kwamen destijds van zilvershop de kameleon in eindhoven, naar mijn idee een hele leuke winkel met heel veel keus als je niet van goud houdt. Reken wel op een aantal weken levertijd  (ik meen 6) maar dat mag denk ik geen probleem zijn.

Zaterdag gaan we ook naar de beurs in eindhoven en mischien ook nog effe bij de kameleon voor ringen informeren. Het idee tot nu toe is titanium met een streepje geel goud.

minime

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #17 Gepost op: 23 januari 2008, 20:41:25 »
Ben je in een bruidszaak geweest voor ringen Sabien?

vla

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #18 Gepost op: 24 januari 2008, 08:45:32 »
Hai
wij wilden ook titanium ringen.
Onze juwelier gaf als tip:
Stel je vingers worden dikker of dunner. Titanium is niet meer te veranderen en goud/ zilver wel.
Dat gaf ons de overslag om geen titanium te doen.

_Sabien_

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #19 Gepost op: 24 januari 2008, 09:48:08 »
[quote name=\'minime\' post=\'146003\' date=\'23 January 2008, 20:41\']Ben je in een bruidszaak geweest voor ringen Sabien?[/quote]


Nee, heb tot nu toe alleen etalage geshopt. Ben gister voor het eerst ene bruidszaak binnengestapt, maar die was in alle opzichten ver boven ons budget.

Zondag ga ik naar eindhoven, en daar gaat pen en papier mee, en alles wat ik mooi en betaalbaar vind ga ik opschrijven. Dan kan ik volgendeweek fanatiek aan de slag.
Dinsdag gaan we in ondertrouw, en dan heeft mijn vriend ook de hele dag vrij. Dan kunnen we dus onze smaken afstemmen.

K en P

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #20 Gepost op: 24 januari 2008, 11:49:48 »
Heb je ook al bruidszaken voor ringen dan?
Ik dacht dat je ringen gewoon bij een juwelier kocht?

minime

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #21 Gepost op: 25 januari 2008, 19:48:37 »
Dat vroeg ik mij dus ook af... En als die er wel zijn denk ik dat ze ook duurder zijn dan een gewone juwelier. Aangezien alles waar trouw of bruid voor staat opeens duurder is  :wink:

_Sabien_

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #22 Gepost op: 26 januari 2008, 08:32:20 »
Hahah, dat verklaard ook warom ik het ineens erg gek vond dat ik geen trouwingen gezien had ik die bruidszaak. Ik dacht aan je vraag op te merken, dat het juist WEL normaal is dat je ze daar vind.

chantal34

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #23 Gepost op: 2 mei 2012, 16:19:07 »
Ik vroeg me af of jullie me misschien kunnen helpen aan websites(of adresjes in/rond utrecht) die mooie titanium of stalen trouwringen kosten. We willen geen goud erin verwerk hebben, omdat we het niet mooi vinden (het geel goud) en niet veel geld willen uitgeven aan onze ringen (denk aan een maximum van 400-500 per paar)

Ik heb al mooie ringen gezien van het merk boccia? Maar kan er op internet vrij weinig over vinden...

Tips iemand?

Wij hebben onze titanium trouwringen bij ZELZI gekocht. Goede kwaliteit en ze leveren snel. Geloof dat je nu ook binnen 30 dagen de ringen kan retourneren mochten ze niet passen of niet je smaak zijn.

Tamaar1983

  • Gast
Titanium/stalen Touwringen
« Reactie #24 Gepost op: 4 mei 2012, 18:00:52 »
Even gekeken, zitten inderdaad erg mooie tussen.
Wij willen geen gouden ringen, maar zilver of
titanium , vanavond met vriendlief de site nog eens doorkijken.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards