collapse

Auteur Topic: Taart  (gelezen 10811 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

irenebreebaart

  • Gast
Taart
« Reactie #25 Gepost op: 14 april 2005, 20:15:10 »
[quote name=\'Yvonne\' date=\'14 April 2005, 13:00\']Wel gaaf marieke, Zo'n verassing...

Denk dat een banketbakker voor zijn dochter wel iets heel speciaals zal maken...
Ben ook benieuwd wat het gaat worden!!
[post=\"19711\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Dat denk ik ook!! wij hebben een taart die we bestellen bij de lokatie, maar hij zag er wel heel leuk uit! We gaan natuurlijk wel even proeven bij de bakker, dat snap je wel!!!

Sannievermeer

  • Gast
Taart
« Reactie #26 Gepost op: 14 april 2005, 20:31:37 »
Wij hebben geen trouwtaart!! aan de ene kant vind ik het  :sad:  maar ja anders wordt het een vreetfestijn!! Ja wij trouwen pas om half vier dus de daggasten krijgen bij ons koffie met gebak(laten multivlaai komen :tongue: ) en dan trouwen om half vier dus rond half vijf zijn we bij de feestzaal en gaan om half zes/kwart voor zes al eten!! Dus om nu daar nog tussen door een trouwtaart achter je kiezen werken vinden we ook niks!! En s avonds bij de feestavond weer gebak! Zou een beetje te veel worden!! Dus ze krijgen s middags en avonds gebak!!

irenebreebaart

  • Gast
Taart
« Reactie #27 Gepost op: 14 april 2005, 20:34:05 »
[quote name=\'Sannievermeer\' date=\'14 April 2005, 20:31\']Wij hebben geen trouwtaart!! aan de ene kant vind ik het  :sad:  maar ja anders wordt het een vreetfestijn!! Ja wij trouwen pas om half vier dus de daggasten krijgen bij ons koffie met gebak(laten multivlaai komen :tongue: ) en dan trouwen om half vier dus rond half vijf zijn we bij de feestzaal en gaan om half zes/kwart voor zes al eten!! Dus om nu daar nog tussen door een trouwtaart achter je kiezen werken vinden we ook niks!! En s avonds bij de feestavond weer gebak! Zou een beetje te veel worden!! Dus ze krijgen s middags en avonds gebak!!
[post=\"19882\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ja, dan wordt het een beetje te veel van het goede!! Wij hebben 's middags koffie met broodjes bij ons thuis (bij m'n moeder), dan gaan we trouwen en kerk, dus de mensen zullen dan wel toe zijn aan een stukje taart met koffie... Daarna hebben we receptie en dan eten, dus het is een lekkere onderbreking bij ons!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Taart
« Reactie #28 Gepost op: 14 april 2005, 21:00:04 »
ik moet echt allemaal maar zien hoe het bij ons af gaat lopen, echt de tijd hebben we er namelijk niet voor........ ja ik wil het wel maar ja het wordt dan wel even moeilijk..... arghhhh iets om nog over na te denken bij ons...

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Taart
« Reactie #29 Gepost op: 14 april 2005, 21:02:55 »
De gasten verzamelen rond 13.00/13.30 uur bij mijn ouders en dan verwacht ik eigenlijk wel dat ze thuis al een broodje gegeten hebben.
Maar mijn moeder kennende staat er vast wel wat te knabbelen klaar voor ze.
Na het stadhuis gaan wij foto's maken en dan gaan de gasten al naar de locatie. Daar krijgen ze een drankje, rond 18.00 uur gaan we eten en als toetje hebben we een bruidstaart. Voor de avondgasten nemen wij Petit Fourtjes.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards