collapse

Auteur Topic: Budget Bruidskleding Heinkenszand  (gelezen 11188 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janey

  • Gast
Budget Bruidskleding Heinkenszand
« Gepost op: 28 januari 2008, 22:09:19 »
Hallo,
ik ben van plan om mijn jurk mbv deze winkel te verkopen. Heeft iemand ervaring met deze winkel? Maken ze goede prijzen en zijn ze wel klantvriendelijk? Worden ze snel verkocht?

16mei

  • Gast
Budget Bruidskleding Heinkenszand
« Reactie #1 Gepost op: 23 februari 2008, 15:31:23 »
[quote name=\'janey\' post=\'146841\' date=\'28 January 2008, 22:09\']Hallo,
ik ben van plan om mijn jurk mbv deze winkel te verkopen. Heeft iemand ervaring met deze winkel? Maken ze goede prijzen en zijn ze wel klantvriendelijk? Worden ze snel verkocht?[/quote]


Ben hier in Januari geweest en super geholpen. Ze zien echt wel wat bij je past. Goede prijzen ook. Makkelijk is ook dat je voor de heren hier een pak kunt kopen/huren. Zo kun je het mooi op elkaar afstemmen.  :tongue:

janey

  • Gast
Budget Bruidskleding Heinkenszand
« Reactie #2 Gepost op: 24 februari 2008, 21:30:02 »
Hi,
ja ben hier toevallig 2 weken geleden naar toe geweest en mijn bruidsjurk hangt daar nu dus te koop. Echt hele vriendelijke mensen daar. Ik ben natuurlijk de randstad gewend en daar woont en werkt toch een heel ander typ mens :wink:
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2008, 21:32:08 door janey »

bruid2008

  • Gast
Budget Bruidskleding Heinkenszand
« Reactie #3 Gepost op: 26 februari 2008, 17:54:05 »
[quote name=\'janey\' post=\'151074\' date=\'24 February 2008, 21:30\']Hi,
ja ben hier toevallig 2 weken geleden naar toe geweest en mijn bruidsjurk hangt daar nu dus te koop. Echt hele vriendelijke mensen daar. Ik ben natuurlijk de randstad gewend en daar woont en werkt toch een heel ander typ mens :wink:[/quote]
Ik ken iemand van een ander forum die daar werkt..... ik had toen echter mijn jurk al gekocht. Maar heb binnenkort waarschijnlijk een avondjurk nodig en dan ga ik daar zeker heen.

Tja, en het winkelen in Zeeland is echt een verademing heb ik gemerkt. Toen wij nog maar pas in Zeeland woonden kocht ik een fiets bij de plaatselijke fietsenboer, pin had hij niet en zo'n bedrag kon ik ook niet in een keer bij de pinautomaat opnemen. Hij gaf de fiets gewoon mee.... hij wist toch waar wij woonden, zei ie..... Weken later gooide hij de faktuur in de bus die ik uiteraard direct betaald heb.

16mei

  • Gast
Budget Bruidskleding Heinkenszand
« Reactie #4 Gepost op: 26 februari 2008, 19:15:16 »
Het is best leuk wonen hoor in Zeeland. Alleen..... sommige dingen heb je hier gewoon niet... en dat is af en toe best balen hoor! Als je bijvoorbeeld in brabant trouwt heb je zoveel meer keus uit zaaltjes bijvoorbeeld. Het is of Hartstikke duur, of heel goed zoeken (en dan vind je ook iets tofs zoals wij).  :cool:

bruid2008

  • Gast
Budget Bruidskleding Heinkenszand
« Reactie #5 Gepost op: 26 februari 2008, 20:12:36 »
[quote name=\'16mei\' post=\'151505\' date=\'26 February 2008, 19:15\']Het is best leuk wonen hoor in Zeeland. Alleen..... sommige dingen heb je hier gewoon niet... en dat is af en toe best balen hoor! Als je bijvoorbeeld in brabant trouwt heb je zoveel meer keus uit zaaltjes bijvoorbeeld. Het is of Hartstikke duur, of heel goed zoeken (en dan vind je ook iets tofs zoals wij).  :cool:[/quote]
Ik vind het fantastisch wonen in Zeeland. Wij wonen hier nu bijna 9 jaar en ik ga echt nooit meer weg. Als ik eens uitgebreid wil shoppen dan doe ik dat in Antwerpen of Rotterdam (beiden krap een uurtje rijden) maar de meeste dingen kan ik hier ook gewoon krijgen. Zaaltjes is inderdaad wat moeilijker maar omdat op ons eiland maar 35.000 mensen wonen, wordt er ook niet elke week op een vrijdag getrouwd. Dus de lokatie die wij wilden was gewoon nog vrij..... ik was zelf hoogstelijk verbaasd.

Maar met de rust en ruimte hier, veel strand en het Grevelingenmeer zowat in mijn voortuin,  en de ontzettende leuke bevolking wil ik echt niet meer omruilen voor een leven in de Randstad. Daar heb ik lang genoeg in gezeten.

16mei

  • Gast
Budget Bruidskleding Heinkenszand
« Reactie #6 Gepost op: 26 februari 2008, 22:21:27 »
Leuk om te horen, beetje trots ook wel  :tongue:
Het gekke is ook dat mijn as hubbie en ik ook niet zo goed tegen de drukte kunnen, en dat als we een dagje gewinkeld hebben in bijvoorbeeld Rotterdam, of Roosendaal we weer blij zijn om thuis te zijn.  :rolleyes: En inderdaad je hebt hier toch ook wel een hoop hoor.  :wink: En anders bestellen we het gewoon via internet.
Moet ook zeggen dat we nu een fantastische plek hebben om te wonen een rijtjes huis met onze achtertuin grenzend aan een weiland met uitzicht op de Duinen! Dus nee we willen hier niet meer weg, tenzij we naar spanje kunnen ofzo als we 60 zijn.

janey

  • Gast
Budget Bruidskleding Heinkenszand
« Reactie #7 Gepost op: 29 februari 2008, 18:57:23 »
Nou jullie boffen inderdaad, ik heb altijd in Ouddorp op de camping gestaan en altijd wezen zwemmen bij het Grevelingenmeer (bij de Punt). Maar het lijkt wel een andere wereld waar je als Rotterdammer in terecht komt. Mensen zijn veel relaxter daar alleen soms wel een beetje uit de tijd in sommige kledingwinkels.

16mei

  • Gast
Budget Bruidskleding Heinkenszand
« Reactie #8 Gepost op: 22 april 2008, 20:54:38 »
Yeahoe vandaag mijn jurk + toebehoren gehaald, hangt nu te pronken bij mijn ouders op zolder.
Ik (en mijn aanstaande trouwens ook) ben zo ontzettend goed geholpen daar (Budget Bruidsmode) zo lief, en heel veel geduld, en nog even de jurk nog mooier maken. Zo veel tijd hebben ze erin gestoken. Geweldig gewoon.
Nog even geduld en dan mag ie voor het echie.
Ik ben zo blij......

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards