collapse

Auteur Topic: 2 Verschillende Dagen  (gelezen 11992 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

isabel

  • Gast
2 Verschillende Dagen
« Gepost op: 29 maart 2005, 13:33:45 »
Zijn er nog mensen die op 2 verschillende momenten trouwen voor de wet en voor de Kerk. Doen jullie dan 2 maal jullie jurk aan of doe je dan voor de wet iets anders aan????


Groetjes Isabel

natascha

  • Gast
2 Verschillende Dagen
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2005, 13:45:24 »
Wij hebben de trouwerij wel over twee dagen verdeld, maar niet 1 dag wettelijk huwelijk, 1 dag kerkelijk.
Wij trouwen niet in de kerk.

Wij gaan de eerste dag foto's maken, trouwen, bruidstaart, en eten met de naaste familie en close vrienden.
De tweede dag houden we het feest, en is iedereen welkom.

Beide dagen doen wij onze trouwkleren aan.
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2005, 13:57:49 door natascha »

Bungoo

  • Gast
2 Verschillende Dagen
« Reactie #2 Gepost op: 29 maart 2005, 13:49:02 »
zelf trouw doe ik alles op één dag, maar mijn ouders zijn indertijd (28 jaar geleden) wel op twee opeenvolgende dagen getrouwd en mijn moeder heeft twee keer haar jurk aangedaan! (en gelijk had ze, wie heeft nu nog de kans om twee keer haar kleed te mogen aantrekken: ik zou ook wel willen  :biggrin: )
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2005, 13:49:46 door Bungoo »

Fie

  • Gast
2 Verschillende Dagen
« Reactie #3 Gepost op: 29 maart 2005, 14:03:28 »
wij trouwen zowel voor de wet als voor de kerk, maar dat doen we op een dag.
ik heb een grotendeels witte jurk, en weet zeker dat die niet echt schoon zal blijven.

Fie

isabel

  • Gast
2 Verschillende Dagen
« Reactie #4 Gepost op: 29 maart 2005, 14:07:09 »
Das mijn probleem als ik hem de vrijdag al aandoe hoe ziet hij er dan nog uit de tweede dag ???
Isabel

Yvonne

  • Gast
2 Verschillende Dagen
« Reactie #5 Gepost op: 29 maart 2005, 14:29:43 »
Sorry, Ik kan je daar niet mee helpen. Wij hebben maar 1 dag feest!!!

irenebreebaart

  • Gast
2 Verschillende Dagen
« Reactie #6 Gepost op: 29 maart 2005, 15:01:33 »
Wij hebben ook maar 1 dag feest, maar je moet doen waar je je zelf het prettigst bij voelt! Als je op vrijdag alleen naar het gemeentehuis gaat en verder niets doet, dan zal je jurk niet vies worden, maar dan heeft het natuurlijk ook niet zo veel nut dat je dan je jurk aanhebt, omdat het maar voor een half uurtje is... Maar het is natuurlijk wel heel erg leuk als je ook nog andere dingen gaat doen (alleen dan loop je wel meer risico op vlekken!). Ik weet niet hoe je dagplanning er verder uit ziet, maar volgens mij doe je alles op zaterdag? Dan zou ik er denk ik voor kiezen de jurk alleen op zaterdag aan te doen, maar ieder zijn eigen ding!!

natascha

  • Gast
2 Verschillende Dagen
« Reactie #7 Gepost op: 29 maart 2005, 15:18:58 »
Tip: neem als je foto's maakt even een kleed mee voor als het op de lokatie niet helemaal schoon en droog is, die leg je elke keer onder je jurk, blijft je jurk een stuk schoner......

seertje

  • Gast
2 Verschillende Dagen
« Reactie #8 Gepost op: 29 maart 2005, 19:01:54 »
Wij gaan ook op twee verschillende dagen trouwen:

op dinsdag voor de wet
en op vrijdag voor de kerk

ik trek de jurk pas het vrijdag's aan want ik vind het het leukste als hij me pas ziet als ik in de kerk kom aanlopen.

het lijkt me ook wel leuk om gewone kleding aan te doen als we voor de wet gaan trouwen.

op zaterdag houden we nog een feest voor onze vrienden en ik weet nog niet zeker of ik de jurk dan ook nog aandoe, ligt er een beetje aan hoe hij dan nog uitziet

groetjes :rolleyes:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards