collapse

Auteur Topic: Helemaal Happy :)  (gelezen 3831 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marjolein

  • Gast
Helemaal Happy :)
« Gepost op: 18 februari 2008, 12:32:21 »
Ben helemaal happy en weet nu zeker dat we echt, voor ons, de perfecte locatie hebben gekozen en dat moet ik even kwijt!

Wij zijn afgelopen zaterdag met onze CM's weer naar onze locatie (Bilderberg Kasteel Doorwerth) geweest en ben helemaal blij en gerust gesteld.
Alles wat we willen, kan geregeld worden. De persoon die over de trouwerijen gaat was zakelijk, maar toch ook erg enthousiast. Hij zei: 'Maak je geen zorgen alles komt goed en we maken er een knalfeest van'.
Alle klonk gewoon supergeorganiseerd.
Ik krijg deze week een mail met daarin foto's van de bruidstaarten waar ik uit kan kiezen. Ook komen er menusuggesties aan, maar als we zelf iets heel erg lekker vinden, kunnen ze dat ook regelen. Toen wij zeiden dat we het jammer vonden dat we niet konden voorproeven, kregen we een brunch aangeboden. Dus we mogen binnenkort op zondagmiddag komen brunchen.
Ook hebben ze een aparte ruimte voor de band en krijgt onze band eten aangeboden (van de locatie, niet van ons). Daarnaast hebben ze nog een ruimte voor het bruidspaar om even bij te komen, inclusief een toilet wat extra ruim is, dus erg praktisch met de hoepel in mijn jurk.

Nog een grappig iets...die man begon dus over welke wijn wij bij het eten wilden. Ik zelf drink geen wijn en onze familie en vrienden zijn ook niet echte wijnkenners dus wij hadden zoiets doe maar huiswijn.
Een van onze CM's was op dat moment cola light aan het drinken en ik zag aan zijn gezicht dat hij het niet lekker vond. Wij (hij en ik) zijn echte Coca Cola Light mensen, dus ik vraag aan die man. Welke cola hebben jullie? Hij: Pepsi. Ik vind Pepsi light dus echt niet lekker en vroeg dus of Pepsi Light, Pepsi Max mocht worden. Dit wordt dus nu geregeld. Ik moest hier dus echt om lachen. De wijn boeit niet, maar de cola wel!!! :rolleyes:

Nou volgens mij kan het bijna niet meer mis gaan!

Sue

  • Gast
Helemaal Happy :)
« Reactie #1 Gepost op: 18 februari 2008, 12:49:30 »
Wat een heerlijk gevoel dan he

Gwen

  • Gast
Helemaal Happy :)
« Reactie #2 Gepost op: 18 februari 2008, 13:28:50 »
Fijn dat jullie zo goed gevoel hebben.
Mooie locatie trouwens!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Helemaal Happy :)
« Reactie #3 Gepost op: 19 februari 2008, 12:27:09 »
Nou, dat moet helemaal goed gaan komen!!!
Klinkt nu al prima!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Helemaal Happy :)
« Reactie #4 Gepost op: 19 februari 2008, 13:27:01 »
Klinkt niet verkeerd! Veel plezier met verder voorbereiden voor deze locatie.

marjolein

  • Gast
Helemaal Happy :)
« Reactie #5 Gepost op: 20 februari 2008, 19:43:50 »
Nou toch niet helemaal happy   :sad:
Heb vandaag de menukeuze's gekregen en alle 5 de voorgerechten bevatten vis, terwijl wij duidelijk hadden aangegeven dat de bruidegom zeer allergisch is voor noten en vis  :dry: .
Morgen toch nog maar even bellen en vragen of ze andere menusuggesties hebben, ditmaal met vlees.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards