collapse

Auteur Topic: Volwassen bruidsmeiden  (gelezen 72525 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #50 Gepost op: 5 oktober 2012, 21:47:54 »
@Marlie, leuk zeg! Ik had mijn jurk voor de bruiloft van mn vriendin pas een week ervoor gehaald maar was omdat ik nogal flunctueer in gewicht haha!

Verder komen er maar 2 andere kinderen op mijn bruiloft en vooral de jongste daarvan laat zich niet door een vreemde.dingen vertellen Haha dus dat.risico neem ik niet.. dan krijst ze de boel bij elkaar! Maar komt goed, heb al wel wat.dingen in gedachten en wie weet zij zelf ook.. Met de shoot wil ik ze er niet bij ;-)

Bamp;N

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #51 Gepost op: 10 oktober 2012, 13:10:08 »
Wij hebben een aantal volwassen bruidsmeisjes. We hebben onze zussen van 10, 14, 19 en 24 gevraagd. Wel een aardig leeftijdsverschil dus, maar we vonden het wel een mooi idee :) Ik zou het leuk vinden als ze alle vier een donkerblauwe jurk dragen (is samen met goud ons 'themakleur'). Wel allemaal een verschillende, net wat ze zelf mooi vinden en wat ze goed staat (wij betalen ze overigens wel). We gaan binnenkort dus maar eens op jurkenjacht ;). Iemand nog goede winkeltips?

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #52 Gepost op: 10 oktober 2012, 14:28:23 »
Assepoester en Dreamdresses beiden in Arnhem
en ik heb ook eens een jurk gekocht bij l'amour bridal in den haag.

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #53 Gepost op: 10 oktober 2012, 14:29:40 »
Dit waren wij, afgelopen augustus als bruidsmeisjes bij mijn vriendin op de bruiloft.

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #54 Gepost op: 10 oktober 2012, 14:55:50 »
Wij hebben een aantal volwassen bruidsmeisjes. We hebben onze zussen van 10, 14, 19 en 24 gevraagd. Wel een aardig leeftijdsverschil dus, maar we vonden het wel een mooi idee :) Ik zou het leuk vinden als ze alle vier een donkerblauwe jurk dragen (is samen met goud ons 'themakleur'). Wel allemaal een verschillende, net wat ze zelf mooi vinden en wat ze goed staat.

Zou je niet proberen om hetzelfde te dragen? Of iig de oudste en jongste 2, anders krijg je echt 4 verschillende kleuren denk ik.

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #55 Gepost op: 10 oktober 2012, 15:16:32 »
mijn schoonzusje liet 3 andere jurken maken van dezelfde stof.
(ik hoop dat de foto duidelijk is)

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #56 Gepost op: 10 oktober 2012, 17:55:25 »
wat een ontzettend leuke foto's en gave jurken..Heel leuk, witte jurken en hele mooie kleur linten..

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #57 Gepost op: 11 oktober 2012, 10:12:13 »
De witte en de roze jurken komen uit hong kong, allemaal laten maken, maar bij de witte jurken, hadden ze alle maten verkeerd. We hadden de maten opgenomen en aan de hand daarvan zijn ze gemaakt. Maar bij 1 was ie te ruim, bij mij te krap en bij nog iemand, te lang.  :dry:

De roze jurken, idee was leuk, maar ze waren gewoon niet goed gemaakt. we hadden geluk dat ze het de hele dag hielden.

Andere vriendin had jurkjes laten maken in China, alle meiden moesten hem laten vermaken.   :dry:
(wel leuk de bijpassende stropdassen van de mannen. ;) )
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2012, 10:14:08 door Kity »

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #58 Gepost op: 11 oktober 2012, 10:28:10 »
Me and my bridesmaids: (en mijn schoonzusje, maar zij is een verhaal apart  :dry:)



zoals ik al zei, ik had ze de vrije hand gegeven, want wij konden het niet voor ze betalen. Maar ik vind het eigenlijk ook wel erg leuk zo. :p

en nou ben ik wel even uitgespamt.  :biggrin:

Jassou

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #59 Gepost op: 11 oktober 2012, 11:02:23 »
Leuke foto's zeg kity! Heel ontspannen en vrolijk. Die met al de verschillende jurken vind ik eigenlijk nog het leukst: allemaal aparte individuen met hun karakters (incl je sz ;) )

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #60 Gepost op: 11 oktober 2012, 11:15:42 »
kity, welke is je schoonzus dan op de foto?
Ik heb het verhaal hierover gemist denk ik.
Maar op de blauwe jurk links en de wat feller roze jurk na, passen ze super mooi bij elkaar, alsof ze toch ergens bij elkaar horen..

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #61 Gepost op: 11 oktober 2012, 11:20:10 »
Felroze? dat ben ik. :P De donkerblauwe, dat is mijn nichtje, zij is ook erg apart (vergeleken met de rest) de meest rechter, dat is mijn schoonzusje, zij was geen bruidsmeisje, maar elke keer als ik met mijn bruidsmeisjes op de foto wou, kwam zij erbij staan, in haar roze jurkje.  :dry: dus ze staat bij heel veel foto's onterecht op. (en ze deed ook min of meer of het haar bruiloft (ze had wat vrienden uitgenodigd) en haar bruidsmeisjes (ze vroeg de fotograaf om wat foto's te maken waar zij min of meer middelpunt was) waren, maar dat hoofdstuk hebben we afgesloten (geen oude koeien uit de sloot halen, geen oude koeien uit de sloot halen.......*zen*)) Ik heb trouwens wel de dag van mijn leven gehad, ondanks dit soort dingen. ik dacht ook dat mijn man haar vrienden had uitgenodigd, maar kwam er later achter dat zij ze had uitgenodigd, waarom zou je dat ik godsnaam doen? iemand uitnodigen voor je broers bruiloft???

(op haar bruiloft heb ik heel bewust afstand gehouden, had geen zin om in gezeur)
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2012, 11:24:27 door Kity »

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #62 Gepost op: 11 oktober 2012, 11:38:32 »
hahah, ik dacht dat jij de meest rechtse was op de foto..Maar dat is dus "guestzilla" Dat doe je toch niet, gasten uitnodigen op andermans bruiloft. Errug raar..
Maar goed.. je hebt het achter je gelaten..knap hoor.

En als bruid mag je lekker opvallen, dus is die roze jurk een schot in de roos, haha.
Klopt het dat je meerdere jurken had, of was jij dat niet?

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #63 Gepost op: 11 oktober 2012, 13:12:56 »
Ja, dat was ik, als we niet te veel afdwalen wil ik ook daarvan wel foto's plaatsen. ;) zal thuis even kijken.

Bamp;N

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #64 Gepost op: 11 oktober 2012, 18:19:19 »
Kity, wat een leuke foto’s! En bedankt voor de winkeltips :) Woon alleen zelf in het hoge noorden, dus denk dat ik maar naar wat winkels in de regio Groningen/Assen opzoek ga. Maar bedankt voor het meedenken!

Ctje, thanks voor de tip. Maar denk dat het ook wel weer heel leuk kan zijn als ze alle vier wat verschillends aanhebben. Wel belangrijk dat het een beetje een eenheid blijft, dat ben ik met je eens. Hmm. Nog maar eens over nadenken hoe we dat precies gaan bewerkstelligen dan ;)

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #65 Gepost op: 12 oktober 2012, 12:51:04 »
Ik en mijn bruidsmeisjes in de trouwjurk:


Nog 1 in de chinese (felroze jurk, mocht geen blauw, dus koos ik blauw voor de bruidsmeisjes)


Mijn favoriete jurk, die bijna niet op de foto stond ondanks dat ik het had gevraagd aan de fotograaf, met vrienden waar ik bruidsmeisje ben geweest:


Ik en een paar van mijn bruidsmeisjes, in mijn rode jurk: (beetje overbelicht, maar foto is genomen door een vriend)


LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #66 Gepost op: 12 oktober 2012, 12:53:21 »
Wow hoeveel jurken had jij wel niet Kity haha, ik zie er zoveel voorbij komen. Maar wel allemaal heel mooi!!!

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #67 Gepost op: 12 oktober 2012, 13:00:07 »
4 maar, maar ik was er ook belachelijk weinig voor kwijt. :p of nou ja, ik, mijn moeder.

en omdat ze toch het schattigste zijn: jonge bruidsmeisjes.....


linker meisje is melissa. :)

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #68 Gepost op: 12 oktober 2012, 13:07:31 »
hahah, ik dacht dat jij de meest rechtse was op de foto..Maar dat is dus "guestzilla" Dat doe je toch niet, gasten uitnodigen op andermans bruiloft. Errug raar..
Maar goed.. je hebt het achter je gelaten..knap hoor.


guestzilla, geweldig gevonden, nu kan ik niet meer zonder te lachen naar mijn sz kijken...

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #69 Gepost op: 14 oktober 2012, 17:10:47 »
Volgens mij heb je een heerlijk ontspannen dag gehad.. En heerlijk zoveel jurken..
Niet veel omkleedstress? Hoeveel tijd was je hiermee kwijt tijdens de dag>?
Ik ga met mijn trouwdag ook twee keer van outfit wisselen..heb er nu ongeveer een kwartier per keer voor ingeboekt..
Hoef alleen van jurk en schoenen te wisselen..

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #70 Gepost op: 14 oktober 2012, 20:41:19 »
Wow, Kity, die rode jurk  :wub:
Hele leuke foto's allemaal ...  :biggrin:

Ik had echt nooit rode kleding aan, maar die rode jurk, ik was er gelijk weg van, vandaar dat ik die er ook bij had gekocht en omdat het zo hoorde, maar goed.


Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #71 Gepost op: 14 oktober 2012, 20:52:36 »
Volgens mij heb je een heerlijk ontspannen dag gehad.. En heerlijk zoveel jurken..
Niet veel omkleedstress? Hoeveel tijd was je hiermee kwijt tijdens de dag>?
Ik ga met mijn trouwdag ook twee keer van outfit wisselen..heb er nu ongeveer een kwartier per keer voor ingeboekt..
Hoef alleen van jurk en schoenen te wisselen..

Ik heb heel veel over me heen laten komen, was al om 5 uur opgestaan, de mannen stonden om 8 uur op de stoep en ik moest voor12 uur bij mijn schoonouders zijn. om half 2 trouwden we, daarna fotoshoot en om 18:00 in het restaurant, tot 3:00....... 2 diner rondes, echt zwaar..... maar ik heb dus alles over me heen laten komen, de cm's hebben alles opgelost wat niet liep. loslaten noemen ze dat... :P ik hoorde ook later pas dat mijn zwager de auto tegen een paaltje had geparkeerd, er was niet genoeg brood voor mijn familie, een oom was lukraak eten aan het bestellen voor de lunch, de taart was afgeslacht en er iets was met de stoelen en de fotograaf. :) super cm's had ik....

Omkleedstress viel mee, maar dat kwam omdat ik weigerde om een rode chinese jurk aan te trekken voor de theeceremonie. die was 's morgens en dan zou ik dus bij mijn schoonouders nog eens om moeten kleden naar de bruidsjurk en ander kapsel en sluier op enz... (mijn ouders maakten het niet uit, maar wit is de chinese rouwkleur en bij mijn schoonouders moest alles in het rood, mocht niet eens roze uitnodigingen bestellen) qua tijdsplanning hadden we het waarschijnlijk niet gehaald. nu was het al krap aan. 

voor de rest was ik alleen voor ander kapsel veel tijd kwijt. ik had 1 hoepel die onder 3 jurken kon, de chinese jurk was een kwestie van aan en uit en bij de rest kon ik de hoepel aan houden, de jurken gingen er gewoon over heen. kreeg uiteraard wel hulp. ow ja en een andere kleur haarversiering erin. incl toilet denk ik dat ik iets van 20 minuten kwijt was. behalve de wisseling van het kapsel, dat duurde voor mijn gevoel echt een eeuwigheid. in de tussentijd kreeg ik ook nog eens ander makeup...
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2012, 20:54:20 door Kity »

Freshy

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #72 Gepost op: 10 januari 2013, 14:51:18 »
Ook ik heb 2 volwassen bruidsmeisjes. Het zijn de dochters van mijn CM (mijn nicht) Zo is alles mooi samen te combineren!
Wat gaaf zeg meerdere trouwjurken. Ik zit te twijfelen of ik voor een 2e jurk ga. Een jurk voor het feest erbij..

Sandra Franken

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #73 Gepost op: 14 januari 2013, 13:54:27 »
Wouw kity wat een organisatie! Prachtige jurken ook trouwens.
Wij twijfelen nog of we voor volwassenen gaan aangezien we alleen baby/peuters kinderen in de familie/ vriendengroep hebben en daardoor dus geen bruidskinderen hebben. Deze kids zijn echt te jong vinden wij. Ik denk dat mijn vriendinnen dit wel helemaal leuk gaan vinden, maar de mannen..... hahaha ik zal het eens voorzichtig laten vallen. Misschien dat de reactie meevalt. ;D

Fransje

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #74 Gepost op: 16 januari 2013, 09:16:26 »
Van het weekend hebben wij onze "bruidsdames" gevraagd (en ze zeiden ja! :D ). Wij kennen geen kleine kinderen in de familie (en we willen eigenlijk zoveel mogelijk de eer van allerlei dingen binnen de familie te houden), dus bruidsmeisjes/bloemmeisjes kwamen er sowieso niet. De bruidsdames zijn dan tegen die tijd 16 (mijn zusje) en 26 (mijn schoonzusje). Ik heb ze bewust bruidsDAMES genoemd, want ze krijgen ook taken. Zo houden ze voor de bruid (moi) spulletjes bij zich zoals zakdoekjes (wordt huilen!) en make-up enzo. Bovendien helpen ze met de foto's (jurk rechttrekken e.d.) en hebben ze het recht om te zeggen: "je lacht stom!" :P Eveneens bij de foto's (ik heb nogal de neiging mijn wenkbrauwen omhoog te trekken zodra er een foto gemaakt wordt terwijl ik normaal in natuurlijke omstandigheden dat niet doe). De bruidsdames mogen van ons elk een bruidsjurk uitzoeken. De bruidsjurken hebben wel een aantal regels:
- niet zwart of wit (dus in kleur, want er is maar één bruidspaar)
- geen sleep
- een bepaald budget en het komt uit China (goedkoper... want er zijn grenzen natuurlijk)
- baljurkmodel (omdat het thema "Victoriaans bal" is. Je kunt niet alles in thema houden, maar wel in de buurt komen).

PS: we hebben een aparte CM... dus ze nemen niet de taken over van CM.


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards