collapse

Auteur Topic: Zaterdag Vrijgezellenfeest!  (gelezen 8489 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

femkemarije

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Gepost op: 21 februari 2008, 18:42:05 »
Komende zaterdag heb ik mn vrijgezellenfeest! Ben benieuwd wat we gaan doen want ik heb echt geen idee. Iedereen is druk bezig geweest met elkaar mailen maar mij vertellen ze niet. Ik hoop niet dat we rare of actieve* dingen gaan doen, maar volgens mij komt het wel goed! Het is in amsterdam, dus genoeg te doen. Ik laat weten hoe het was zaterdag!

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #1 Gepost op: 21 februari 2008, 19:58:00 »
Echt hoor... hoe weet jij nou weer wanneer je vrijgezellenfeest is? Dat hoor je toch niet te weten???? :biggrin:
Maar in ieder geval alvast veel plezier!

HappyBride

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #2 Gepost op: 21 februari 2008, 23:24:16 »
Spannend! Voor ons bljift het ook nog een verrassing tot het laatste moment, zou op zich wel willen weten wanneer het is zodat ik me mentaal een beetje kan voorbereiden, ben dus wel een beetje jaloers op je dat jij het wel weet!  :dry: Maar ja ik ga me er maar gewoon aan over geven die dag, en er een geweldig feest van maken!
Heel veel plezier en geniet er lekker van zaterdag! :biggrin:

femkemarije

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #3 Gepost op: 22 februari 2008, 06:08:20 »
[quote name=\'LadyXochi\' post=\'150597\' date=\'21 February 2008, 19:58\']Echt hoor... hoe weet jij nou weer wanneer je vrijgezellenfeest is? Dat hoor je toch niet te weten???? :biggrin:
Maar in ieder geval alvast veel plezier![/quote]

Nou ik moest het wel weten omdat ik vrij moest regelen op mn werk, ik werk nl ook vaak in weekenden. En iedereen kon maar 1 dag, dus die moest ik vrij regelen! Maar het is alsnog een verrassing wat we gaan doen!

Sue

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #4 Gepost op: 22 februari 2008, 12:53:16 »
Veel plezier morgen! Enne, ik hoop dat ik het ook van tevoren weet hoor, kan ik er tenminste een beetje rekening mee houden  :tongue:

Noukie

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #5 Gepost op: 22 februari 2008, 13:20:02 »
Apart hoor dat je van te voren weet waar en wanneer het is. Maar in jouw geval wel logisch omdat je vrij moet nemen.
Veel plezier in ieder geval!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #6 Gepost op: 22 februari 2008, 13:28:47 »
Veel plezier morgen! Leuk dat het nog een verrassing is wat je gaat doen.
Bij mij zijn ze ook al bezig met een vrijgezellenparty te regelen, maar ik trouw pas over meer dan een jaar  :blink:  Ze zitten nu al in de familie geheimzinnig te doen en ik heb al eisen mogen doorgeven wat ik beslist niet en wel wil. En ook wie ik beslist niet mee wil hebben op mijn party. Ik weet nog net de activiteit niet van die dag of avond, alleen dat ze gaan proberen voor mij en mijn a.s. het op dezelfde dag te organiseren.

Annemieke

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #7 Gepost op: 22 februari 2008, 14:16:12 »
Veel plezier morgen! Laat je weten wat ze voor je gepland hebben en hoe het was?

knijn80

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #8 Gepost op: 22 februari 2008, 14:23:35 »
Heel veel plezier morgen!
Ik ben benieuwd wat ze voor je in petto hebben.

lodi

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #9 Gepost op: 22 februari 2008, 15:57:46 »
veel plezier morgen :)

Gwen

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #10 Gepost op: 23 februari 2008, 09:01:09 »
Veel plezier vandaag. Geniet er van!

Alexia

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #11 Gepost op: 23 februari 2008, 16:02:05 »
nog veel plezier. Hopelijk heb je een leuke dag

femkemarije

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #12 Gepost op: 24 februari 2008, 11:18:22 »
Hier mijn verslag!!!

Het was echt super gezellig! Eerst kwam iedereen bij mij verzamelen, dat wist ik niet maar gelukkig was mn huis opgeruimd,  :biggrin:  Daarna gingen we de stad in (amsterdam) en hebben we ergens in de jordaan een hele lekkere high tea gedaan. Vervolgens gingen we een wandeltocht door de wallen doen, met een hele gezellige gids en daarna een drankje doen en toen eten. Klinkt heel simpel, maar dat was ook wat ik graag wou, gezellig met vriendinnen! En iedereen kon het goed met elkaar vinden en was lekker aan het kletsen. Ik hoefde gelukkig niet voor aap te lopen, maar had engelen vleugeltjes om (een hint naar het feest waarop ik mn AS gevonden had, toen had ik ze ook om, precies dezelfde). Ik kreeg allemaal kadootjes die naar mij verwezen, grappig dus, moest raden van wie het was, erg leuk. En natuurlijk something old, something new, something borrowed, something blue. Superdag dus!

Ike

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #13 Gepost op: 24 februari 2008, 11:21:41 »
Klinkt zeker leuk!

Alexia

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #14 Gepost op: 24 februari 2008, 12:03:28 »
klinkt erg gezellig!

Patricia bruid 1-08-08

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #15 Gepost op: 24 februari 2008, 15:00:18 »
Gezellig hoor!...ik vindt dat jullie leuke dingen hebben gedaan!
Groetjes

Gwen

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #16 Gepost op: 24 februari 2008, 16:38:54 »
Klinkt als een zeer geslaagde dag!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #17 Gepost op: 24 februari 2008, 18:28:45 »
Leuk dat het zo goed bevallen is!

Annemieke

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #18 Gepost op: 24 februari 2008, 21:08:29 »
Leuk dat je een gezellige dag beleefd hebt! En nu echt aftellen naar je trouwdag!

knijn80

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #19 Gepost op: 25 februari 2008, 10:26:03 »
Leuk dat je zo'n gezellige dag hebt gehad. En nu op naar DE dag!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #20 Gepost op: 25 februari 2008, 11:06:55 »
Wat een leuk programma. Het hoeft ook niet spectaculair te zijn als je het maar naar je zin hebt gehad en dat komt wel naar voren uit je verslag. Geniet nog van de laatste weken van je vrijgezellenbestaan.

Sue

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #21 Gepost op: 25 februari 2008, 15:15:47 »
Klinkt leuk hoor! En zeker fijn als iedereen ook lekker met elkaar aan het kletsen is he, is alweer een zorg minder  :tongue:

HappyBride

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #22 Gepost op: 7 maart 2008, 11:01:38 »
Fijn dat het zo gezellig is geweest! Klinkt inderdaad erg leuk allemaal! Gezellig met vriendinnen een dagje op pad! Die cadeautjes was ook een erg leuk idee!
Ik ben erg benieuwd wanneer ik aan de beurt ben! Spannend!

femkemarije

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #23 Gepost op: 11 maart 2008, 10:12:28 »
Hier een foto van mijn vrijgezellendag! De verklede man was een andere vrijgezel! Ik hoefde gelukkig alleen vleugels om!

HappyBride

  • Gast
Zaterdag Vrijgezellenfeest!
« Reactie #24 Gepost op: 12 maart 2008, 23:02:01 »
Heb mijn vrijgezellenfeest afgelopen zaterdag gehad! haha! en ik me nog afvragen wanneer het zou zijn! Het was echt helemaal super! Echt gezellig zo'n dag met je beste vriendinnen! Had wel een paar dagen nodig om ervan bij te komen hoor!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards