collapse

Auteur Topic: Trouwfeest In Het Clubhuis Van De Jachthaven Van Mijn Ouders?  (gelezen 5909 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

debby82

  • Gast
Trouwfeest In Het Clubhuis Van De Jachthaven Van Mijn Ouders?
« Gepost op: 25 februari 2008, 00:03:21 »
Ik zit met een beetje een dilemma, mijn vriend en ik kunnen niet echt een perfecte feestlocatie vinden in Zaandam en nu hebben mijn ouders aangeboden dat we het in het clubhuis van hun jachthaven kunnen geven. Op zich is dat een heel oubollige lmaar wel grote ocatie maar het is wel echt vet goedkoop. Diverse ervaren barmensen die mijn ouders kennen hebben al aangeboden om gratis te bediening en bar te doen en alle drankjes zijn onder de 1 euro. Ik bepaar ongeveer 1000 euro op het feest en dat vind ik best veel geld. Het voordeel is ook nog dat ik champagne of andere dranken gewoon kan inkopen en er niks extras voor hoef te betalen. En nu zaten we te bedenken om het dan maar zelf helemaal mooi aan te kleden. Met mooie fakkels op het terras en veel bloemen en ballonnen binnen (dan nog is het veel goedkoper). Leuke kleden op de tafels etc. Een vriend die een drive-inn show heeft (een hele goede) kan daar makkelijk zijn drive inn show kwijt. Het is wel veel werk maar eigelijk vind ik het wel leuk en mijn vriend begint ook aan het idee te wennen. Er is veel parkeergelegenheid het is alleen een beetje afgelegen en niet heel erg in de buurt van de trouwlocatie (dat is in Zaandam en de jachthaven in Amsterdam, ongeveer 20 km) . Ik vraag me alleen af of het niet goedkoop over gaat komen op mensen. Wij geven voor de rest veel geld uit aan de bruiloft en besparen niet echt. En ik wil niet dat het als een buurtfeestje over gaat komen. Wat denken jullie?

130608

  • Gast
Trouwfeest In Het Clubhuis Van De Jachthaven Van Mijn Ouders?
« Reactie #1 Gepost op: 25 februari 2008, 00:19:20 »
Dat je gewoon lekker moet doen wat jullie leuk vinden. Als jij het goedkoper wilt houden en jij vindt het leuk, waarom niet?? Je kunt het inderdaad toch leuk aankleden enzo?! Maar als je De perfecte locatie zoekt en je wilt wel meer geld uitgeven, zou ik gewoon ook nog even verder zoeken?? Ik vind zelf de feestlokatie erg belangrijk en heel bepalend voor je dag, dus ik zou er niet op bezuinigen.
Maar nogmaals, de jachthaven kan ook leuk zijn/worden! Afstand is geen probleem lijkt me, zo ver is het niet.
Wij hebben bus geregeld voor vervoer van gasten. Maar Zaandam Amsterdam lijkt me prima te doen?!

knijn80

  • Gast
Trouwfeest In Het Clubhuis Van De Jachthaven Van Mijn Ouders?
« Reactie #2 Gepost op: 25 februari 2008, 10:06:39 »
Lijkt mij ideaal, als je zoveel geld uit kan sparen!
Je kan het zelf helemaal leuk aankleden natuurlijk.

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Trouwfeest In Het Clubhuis Van De Jachthaven Van Mijn Ouders?
« Reactie #3 Gepost op: 25 februari 2008, 10:29:12 »
Ik vind het niet goedkoop overkomen. Een jachthaven is toch juist chique? En dat het twintig kilometer rijden is van waar jullie trouwen zou geen probleem moeten zijn. Lang niet iedereen houdt het feest ook (vlak)bij de locatie waar ie trouwt, dat hoeft ook niet hoor :)
En mja als je de perfecte locatie niet kunt vinden.. en je ouders bieden dit aan, en al dat barpersoneel ook en het is goedkoop.. ik zou het wel weten!

Annemieke

  • Gast
Trouwfeest In Het Clubhuis Van De Jachthaven Van Mijn Ouders?
« Reactie #4 Gepost op: 25 februari 2008, 12:15:33 »
Leuk idee toch? Zeker als je er geld op kunt besparen en het er (toch) heel mooi uit komt te zien.

Waar je wel even om moet denken is of de jachthaven een vergunning heeft om dit soort feesten in het clubhuis te geven. Anders zou je voor vervelende verrassingen kunnen komen te staan.

debby82

  • Gast
Trouwfeest In Het Clubhuis Van De Jachthaven Van Mijn Ouders?
« Reactie #5 Gepost op: 25 februari 2008, 16:26:50 »
De jachthaven is niet echt sjiek, het is een beetje een arbeidersjachthaven, een vereniging waar iedereen alles samen doet. En ik denk dat ze geen vergunning nodig hebben, ze hebben wel vaker feesten gegeven en het ligt midden in een natuurgebied, niemand zal merken dat daar een feest is. Het is ook alleen maar beschikbaar voor leden van de jachthaven, maar ik denk dat we het wel gaan doen idd. Thnx dames.
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2008, 16:27:21 door debby82 »

Alexia

  • Gast
Trouwfeest In Het Clubhuis Van De Jachthaven Van Mijn Ouders?
« Reactie #6 Gepost op: 25 februari 2008, 17:17:37 »
ook al is het niet chique, je kunt het zelf zo chique maken als je wilt... bijvoorbeeld kijken of je hoezen kunt huren voor over de stoelen, inderdaad kleden enzovoorts enzovoorts enzovoorts... is toch juist super zo'n 'goedkope' locatie

mods

  • Gast
Trouwfeest In Het Clubhuis Van De Jachthaven Van Mijn Ouders?
« Reactie #7 Gepost op: 25 februari 2008, 22:07:16 »
wij huren het 'bijgebouw' van de kerk
ook een goedkope zaal dus die we helemaal zelf zullen moeten opleuken
(ook bar regelen, glazen, eten, drinken etc)
ik vond het ook eerst te 'goedkoop' maar nu ben ik er erg blij mee
alles kan precies zo worden zoals ik wil!
en we hebben uitzicht op de mooiste kerk van de hele stad
en het terein is 'afgesloten'

uiteindelijk is het misschien wel meer werk maar het word dan ook zoals je zelf wilt.
en ik denk niet dat er uiteindelijk iemand is die zal zeggen 'wat is deze zaal goedkoop'
uiteindelijk gaat het om jullie, het feest en de sfeer!

debby82

  • Gast
Trouwfeest In Het Clubhuis Van De Jachthaven Van Mijn Ouders?
« Reactie #8 Gepost op: 25 februari 2008, 23:29:41 »
We zijn vandaag nog even wezen kijken en het ziet er nu wel heel rommelig uit. Maar als we de reddingsboeien en afschuwelijke schilderijen weghalen is het eigelijk gewoon een "lege" zaal waar we mee kunnen doen wat we willen. Dan geef ik daar liever wat extra geld aan uit. Er hangen alleen wel erg oudewetse lampen maar daar moeten we dan maar balonnen aan hangen ofzo. We zijn in principe wel positief maar gaan ook nog ergens anders kijken. Het enige nadeel is dat in principe alle leden van de jachthaven binnen mogen komen lopen en op eigen rekening drinken. Maar er worden wel meer feesten gegeven en in de praktijk komt dat eigelijk niet zo veel voor. Hooguit dat ze me even in mijn jurk komen bekijken want ze kennen me allemaal al van kinds af aan. Maar dan drinken ze maar een drankje van mij en dan hoepelen ze daarna op. Ik denk dat ze dat wel begrijpen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards