collapse

Auteur Topic: Kinderen mee op huwelijksreis?  (gelezen 45605 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lotte2009

  • Gast
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #50 Gepost op: 18 januari 2009, 21:14:53 »
Citaat
Wij trouwen ook 19 juni 09

OOOO wat leuk en ben je ook nog op zoek naar een huwelijksreis???

Citaat
grappig zijn wij ook geweest met onze huwelijksreis

En vonden jullie het leuk als huwelijksreis??? Hadden jullie ook kindjes mee?
WIj zijn er vorig jaar al geweest dus weten wat we kunnen verwachten, kan me voorstellen als je met zijn tweetjes bent dat het iets minder is omdat er echt veeeeeel kinderen zijn hihihi.

Groetjes,
Lotte

Monique_1983

  • Gast
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #51 Gepost op: 19 januari 2009, 10:38:13 »
Wij gaan 5 dagen naar Venetie :)

lindsay

  • Gast
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #52 Gepost op: 20 juli 2009, 11:49:47 »
Wij hebben getwijfeld, 8 dagen zonder onze dochter of 14 dagen met onze dochter op (huwelijks)reis.
We twijfel nog steeds wel een beetje want ja een huwelijksreis maak je maar 1x mee maar ja waar laat ik mijn dochter een week lang.. Wij gaan dus toch gewoon 14 dagen dagen weg met dochter.
Echter zoeken wij nog steeds een leuke vakantie. We willen iets dat als dochterlief s'middags nog een slaapje doet of s'avonds naar bed gaat dat wij nog wel bij zwembad kunnen zitten of op het terras.. dus een huisje met eigen zwembad of een camping. Een hotel vindt ik niet zo heel erg geschikt omdat je dan om 8 uur s'avonds gekluisterd zit op je kamer, dat lijkt me niks!
De mooiste en leukste campings zijn al vol natuurlijk :wink:.. nou zag ik ook nog rossholidays maar ik vindt het best veel geld, 3000/4000 euro voor 2 weken en dan komt je eten en drinken etc er nog bij..

Iemand suggesties/ ervaring ?

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #53 Gepost op: 20 juli 2009, 12:23:18 »
[quote name=\'priesje\' post=\'189362\' date=\'13 November 2008, 14:42\']Alleen wil ik wel écht op huwelijksreis, dus niet naar Eurodisney ofzo.[/quote]

Wie zegt dat je in Disney geen echte honeymoon kan hebben, ik vind Disney geweldig!!! :biggrin:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #54 Gepost op: 20 juli 2009, 21:19:37 »
Wij hebben de ideale oplossing voor een "honeymoon" met kindje (onze zoon is dan 22 maanden). Wij gaan op wintersport (we trouwen 30 Januari) en skieen is nu eenmaal veel en veel leuker met een (grote) groep dan met z'n tweetjes! Dus mijn ouders, zus en zwager en een tante gaan mee, en onze zoon dus ook. Wij krijgen een heerlijk prive-appartement en ons zoontje slaapt bij mijn ouders. Dus lekker met z'n tweeen genieten, maar ook met elkaar :) Ik vind het helemaal super!

Voor als je niet in die luxe positie zit: :wink: Een korte vliegreis lijkt me wel comfortabeler dan een lange autoreis. Gewoon inderdaad naar het zuiden van Europa. Om jezelf stress te besparen zou ik eerder voor een appartement of nog beter, een huisje/villa gaan. Lekker alles voor jezelf, dat is wel prettig met een kleintje!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #55 Gepost op: 18 januari 2013, 14:11:39 »
Wie heeft haar kinderen me genomen op huwelijksreis? Waarheen? Weer hebben maar en klein budget en willen wel naar de zon eigenlijk....tips??

Edit: Topics samengevoegd
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2013, 14:46:49 door JoyceS »

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #56 Gepost op: 25 januari 2013, 19:00:46 »
Wij hebben het níet gedaan. M was 15 maanden oud en zou er eigenlijk niet zo heel veel van meekrijgen. Ik zou hem er geen plezier mee doen en mezelf ook niet..
Als de kinderen wat ouder zijn (en niet meer slapen overdag), zou ik het wellicht wel hebben gedaan... :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #57 Gepost op: 26 januari 2013, 22:45:03 »
Wij nemen onze dochter wel mee op reis, we maken er gewoon een gezinsvakantie van, heerlijk toch kleine dame mee, we trouwen toch zeker als gezin, daar hoort zij ook bij. We hadden ibiza bedacht maar twijfelen nog steeds over de bestemming aangezien ze ook echt fan is van minnie mouse overwegen we ook nog disney ( al dan niet in florida).

judith_75

  • Gast
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #58 Gepost op: 5 februari 2013, 23:10:42 »
Wij nemen onze dochter (4) wel mee. Gaan naar Canada naar haar peetouders. Wel gaan we met zijn tweetjes er een paar daagjes tussenuit en blijft zij daar.

Ze zitten op een veehouderij bedrijf, dus koeien, kalfjes, honden, poezen, zwembad en drie grote jongens die haar adoreren.

Zal niet zo lang zonder haar kunnen. Laatst voor werk 10 dagen in het buitenland vond ik al een crime.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #59 Gepost op: 6 februari 2013, 15:59:41 »
Precies, ik ben voor mijn werk ook wel eens dagen weg en mis haar (en as) dan verschrikkelijk, een week zonder haar is geen optie voor ons.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #60 Gepost op: 11 februari 2013, 16:43:06 »
wij gaan nu denken we een weekendje weg met zijn 2en, soort van huwelijkstripje... en dan gewoon in de zomer nog lekker met onze meiden op vakantie.... Het is toch zo lekker om 2 meisjes zongebruind op het strand te zien keutelen.... of bij eht zwembad, paps en mams wijntje er bij.... *genot*....

BlondeBride

  • Gast
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #61 Gepost op: 15 april 2013, 15:05:12 »
Ik heb een beetje hulp nodig. We trouwen in april (volgend jaar) en we hebben 2 jonge kinderen.

We willen dus eigenlijk ergens naartoe waar het in april al warm genoeg is voor de kinderen om lekker te kunnen zwemmen.

Maar het moet voor ons ook een beetje betaalbaar zijn.

Iemand ideeën?

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #62 Gepost op: 15 april 2013, 15:35:53 »
Misschien de Canarische eilanden of Madeire, goed betaalbaar, maar het weer kan wel wat minder zijn. Vooral omdat het weer zo verandert, maar hier kun je goede betaalbare hotels en appartementen vinden. Vooral in het laagseizoen.

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #63 Gepost op: 15 april 2013, 16:04:56 »
Egypte!  Wij zijn er met kerst geweest met de kinderen.  In april is het er ook heerlijk weer. 

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #64 Gepost op: 15 april 2013, 16:09:41 »
Canarische Eilanden. Met name Fuerteventura is erg kindvriendelijk.
Misschien dat de Griekse Eilanden ook nog een optie zijn.

Jassou

  • Gast
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #65 Gepost op: 15 april 2013, 16:19:13 »
Griekse eilanden zijn nog wat koel in april, dat komt in mei pas op gang. Tenminste, als je echt wil gaan zwemmen in zee enzo. Als je gewoon in spijkerbroek en tshirt wilt kunnen lopen, dan is het weer wel lekker. :)

BlondeBride

  • Gast
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #66 Gepost op: 15 april 2013, 16:48:39 »
Omdat het met de kinderen is wil ik inderdaad wel heel graag dat ze kunnen zwemmen.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #67 Gepost op: 15 april 2013, 16:52:01 »
In april kun je mazzel hebben met het weer maar ook pech. Tenminste binnen Europa.
Omdat je in april wilt zijn andere reizen naar bijv Aruba, Curacao of Mexico misschien wel betaalbaar. Alleen met kinderen misschien wel een lange vlucht.

BlondeBride

  • Gast
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #68 Gepost op: 16 april 2013, 10:25:32 »
Heeft iemand ervaring met lastminute aanbod? AS wil na bruiloft sowieso 3 weken vakantie pakken.

Als we een paar dagen voor de bruiloft gaan kijken voor een last minute met de kinderen, zal er dan iets te vinden zijn wat verder weg?

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #69 Gepost op: 16 april 2013, 10:41:57 »
Ik denk wel dat er in Egypte, Mexico e.d. voldoende lastminute aanbod is- kijk nu maar voor vertrek binnen een week - maar of dat nou budgettair handig is betwijfel ik.
Wij hadden laatst in Egypte een uitstekend hotel,  onder Belgisch management, waar je de kinderen met een gerust hart alles kunt laten eten zonder dat ze ziek worden. 

BlondeBride

  • Gast
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #70 Gepost op: 17 april 2013, 17:12:28 »
welk hotel was dat als ik vragen mag?

Ik ben nu inderdaad aan het kijken naar egypte.

Bij arke scheelt het bij een last minute toch al gauw 750 euro.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #71 Gepost op: 19 april 2013, 20:52:25 »
Het reisbureau waar ik werk hebben we echt altijd wel voldoende lastminutes! Als je een reisbureau in de buurt hebt kun je ook vragen of ze het tegen die tijd voor je in de gaten willen houden! Dan mailen of bellen ze je als ze een aanbieding hebben die bij jullie wensen past!

BlondeBride

  • Gast
Re: Kinderen mee op huwelijksreis?
« Reactie #72 Gepost op: 21 mei 2013, 14:40:55 »
we hebben geboekt voor een reis voor 15 dagen naar Egypte! Met de kinderen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards