collapse

Auteur Topic: Trouwschoenen Voor Hem  (gelezen 5286 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sander en sabine

  • Gast
Trouwschoenen Voor Hem
« Gepost op: 28 februari 2008, 21:54:57 »
Hallo, ik ben op zoek naar witte (lak) schoenen voor onder mijn witte Archetipo pak..

Het is zo moeilijk om een beetje fatsoenlijke witte schoen te vinden..

Weet iemand misschien een site of winkel waar ik eventueel die schoenen kan krijgen?
« Laatst bewerkt op: 28 februari 2008, 21:55:21 door sander en sabine »

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
Trouwschoenen Voor Hem
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2008, 22:59:59 »
[quote name=\'sander en sabine\' post=\'151853\' date=\'28 February 2008, 22:54\']Hallo, ik ben op zoek naar witte (lak) schoenen voor onder mijn witte Archetipo pak..

Het is zo moeilijk om een beetje fatsoenlijke witte schoen te vinden..

Weet iemand misschien een site of winkel waar ik eventueel die schoenen kan krijgen?[/quote]

Ik weet niet of je ze ondertussen hebt gevonden, maar in de zomercollectie van Manfield zitten witte schoenen voor heren als ik het me goed kan herrinneren, op internet www.manfield.nl en dan bij de herencollectie kijken. Je kan ook naar een manfield zaak gaan bij jou in de buurt.
Daarnaast heeft mijn vriend ze bij ROKA in Rotterdam gekocht. Geen lak, gewoon witte hoge schoenen met een gewone neus. Ze hebben ze daar ook in laag model eventueel. Kost wel wat, 169 euro maar dan heb je ook wel wat ze hebben ze in elk geval in alle maten, want aangezien die van mij maat zeilboot heeft ze hadden ook die maat. ROKA zit ook in Haarlem en in Goor. Als je op de site klikt bij collectie en dan bij assecoires, op de tweede pagina staan ze al, ze zijn van carlo piagnatelli www.rokafashion.nl
Succes, en benieuwd of je hier wat aan hebt.
Groet Manike
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2008, 23:01:05 door wiebe&manike »

ATB

  • Gast
Trouwschoenen Voor Hem
« Reactie #2 Gepost op: 12 mei 2008, 23:24:36 »
Misschien in een winkel met kleding/schoeisel voor ballroomdancing.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Trouwschoenen Voor Hem
« Reactie #3 Gepost op: 13 mei 2008, 13:25:33 »
En laat eens een advertentie achter op marktplaats. Want daar kun je echt van alles vinden.

Bruidje 080808

  • Gast
Trouwschoenen Voor Hem
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2008, 20:33:50 »
hoi hoi

die van mij heeft ze bij Sascha gekocht, je hebt nu gewoon in de stad veel witte mannen schoenen bij de gewone schoenen winkels

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards