collapse

Auteur Topic: De 100: Het Huwelijk  (gelezen 26202 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Noukie

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Gepost op: 29 februari 2008, 12:08:34 »
Gister voor het eerst op Nederland 1 bij de NCRV (21.30 uur), De 100: Het Huwelijk. Opvolger van Babyboom, maar nu niet met baby's, maar met bruiloften. Ik heb het gekeken, mede omdat wij er via het gastenboek op onze trouwsite ook voor gevraagd zijn  :laugh: (maar geen haar op mijn/ons hoofd die daar aan denkt!). Was best leuk om te kijken omdat ik zelf natuurlijk ook veel met trouwen bezig ben (owja, joh?  :wink: ) Wat een stellen zitten erbij, één stel is pas 17!  :rolleyes: En er was een stel van 81, zo vertederend! Erg leuk om te kijken!

Nog meer mensen die dit gezien hebben?

Sue

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #1 Gepost op: 29 februari 2008, 12:11:27 »
nope.

komt dit wekelijks? ik ben de laatste tijd nl ook best veel bezig met huwelijken enzo  :wink:

nisanlin

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #2 Gepost op: 29 februari 2008, 12:13:43 »
Ja, gekeken!

Vond het opzich wel leuk, maar vond Babyboom toch leuker.

Die 2 stellen van boven de 80: echt superleuk. En jeetje ja een stelletje van 17, dat vind ik toch wel erg jong hoor, maar goed.

vond het ook wel grappig wat alles gemiddeld kost volgens hen: bij alles zaten wij er ruim onder :biggrin:

en die mensen die dachten 5000-7000 euro te gaan uitgeven, maar haar jurk kostte al 2500....nou dat wordt lastig denk!

Noukie

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #3 Gepost op: 29 februari 2008, 12:16:09 »
[quote name=\'Sue\' post=\'151914\' date=\'29 February 2008, 12:11\']nope.

komt dit wekelijks? ik ben de laatste tijd nl ook best veel bezig met huwelijken enzo  :wink:[/quote]
volgens mij vanaf nu elke week ja, donderdagavond half 10 nederland 1  :)

[quote name=\'nisanlin\' post=\'151916\' date=\'29 February 2008, 12:13\']Ja, gekeken!

Vond het opzich wel leuk, maar vond Babyboom toch leuker.

Die 2 stellen van boven de 80: echt superleuk. En jeetje ja een stelletje van 17, dat vind ik toch wel erg jong hoor, maar goed.

vond het ook wel grappig wat alles gemiddeld kost volgens hen: bij alles zaten wij er ruim onder :biggrin:

en die mensen die dachten 5000-7000 euro te gaan uitgeven, maar haar jurk kostte al 2500....nou dat wordt lastig denk![/quote]
ik verbaasde me erover dat zoveel mensen denken voor minder dan 7000 klaar te zijn.. ik vrees dat wij die laatste cirkel goed gevuld hadden, haha  :ashamed:

ik vond Babyboom ook leuker/interessanter. dat ging voor een groot gedeelte ook over gezondheid natuurlijk, trouwen is eigenlijk meer een 'luxe'.

Ringeding

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #4 Gepost op: 29 februari 2008, 17:01:41 »
Ik heb gekeken (opgenomen) en ik kom zelf ook nog op televisie als het goed is.
Dat stel met die jurk van 2500 euro zijn namelijk vrienden van mij.

Ik ga alle afleveringen maar opnemen, want ik kan het nooit live zien, en ik wil mezelf natuurlijk ook wel eens op tv zien hihi
« Laatst bewerkt op: 29 februari 2008, 17:04:24 door Ringeding »

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #5 Gepost op: 29 februari 2008, 17:14:59 »
Ik zag te laat dat het op tv was. Ik heb alleen gezien dat een zanger een zangeres ten huwelijk vroeg. Maar ben van plan het volgende week donderdag op te nemen, zodat ik in ieder geval kan kijken. Zat vandaag ergens te lezen dat het wel een interessant programma kon zijn, omdat je best nog wel wat tips op kan doen.

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #6 Gepost op: 2 maart 2008, 01:30:19 »
Ik heb het ook gezien...puur toeval, want ik had er nog niet eerder van gehoord. Ook babyboom zegt me helemaal niets :biggrin: En verder ben ik normaal gesproken op donderdagavond niet eens thuis.

Vond het wel grappig, maar als je zelf binnenkort niet in het huwelijksbootje stapt, dat er dan ook niet veel aan is.

Vond het wel interessant te weten dat men gemiddeld 12000 euro aan een trouwerij uit geeft. En inderdaad het stel dat alleen al voor de jurk 2500 euro uitgeeft, en verder in totaal 5000. Vind ik toch netjes. En wat me ook opviel, dat stel dat gaat trouwen, maar niet samenwonen. En dat vanwege hun kinderen. En inderdaad het stel van 17 jaar, dan ben je toch nog wel heel erg jong.

Groetjes Rixt

Eke

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #7 Gepost op: 4 maart 2008, 15:21:33 »
Heb het ook gekeken, maar als ik niet ging trouwen of weinig met trouwen had, zou ik het niet zo vinden, vond het zowieso niet zo heel boeiend, maar de tips van die psych wel!

Hoop dat het wat leuker word naarmate het programma vordert!

Patricia bruid 1-08-08

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #8 Gepost op: 4 maart 2008, 15:34:43 »
Wij hebben het ook gezien De 100: Het Huwelijk we zijn ook wel van plan het te blijven volgen!
Groetjes

Butterfly

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #9 Gepost op: 4 maart 2008, 18:00:20 »
Mochten jullie het nog willen zien dan kun je de aflevering bekijken op uitzendinggemist.nl  Heb ik ook gedaan!

Mara

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #10 Gepost op: 4 maart 2008, 18:34:41 »
[quote name=\'Butterfly\' post=\'152476\' date=\'04 March 2008, 18:00\']Mochten jullie het nog willen zien dan kun je de aflevering bekijken op uitzendinggemist.nl  Heb ik ook gedaan![/quote]

ohh dat ga ik morgen ff doen   was dat helemaal vergeten

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #11 Gepost op: 4 maart 2008, 20:52:24 »
Ik heb de HDDecoder ingesteld dat ie het van de week opo gaat nemen. Ik ben zo iemand die dat soort dingen vergeet te kijken. Maar nu kunnen we van de week eens kijken of het een programma is wat we blijven volgen. Ik begreep al wel uit een glossyblad dat er ook praktische vragen behandeld worden, wat misschien wel interessant is om te volgen.

Ivy

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #12 Gepost op: 5 maart 2008, 11:03:25 »
Heb het gisteren bekeken, wij hebben digitale tv en daar kan je ook gemiste afleveringen van 1,2, en 3 bekijken..
Ik vond de eerste aflevering wel wat saai eigenlijk.. maar ga het wel is vaker bekijken..

Ringeding

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #13 Gepost op: 5 maart 2008, 12:33:56 »
Sommige vragen zich af hoe het kan dat die vrienden van mij (van die jurk van 2500 euro) de trouwdag voor in totaal 6000 euro hebben kunnen doen.
Zoals jullie op 3 april kunnen zien in de aflevering van Het huwelijk, gaan die vrienden trouwen in hun eigen lunchroom. (scheelt natuurlijk al weer in de locatie kosten). Daar was ook de receptie (scheelt natuurlijk weer, alles tegen kostprijs). Ze hadden verder geen feest, maar zijn gaan eten met een beperkte groep mensen.

Dus tja, zo kun je het ook doen  :wink:
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2008, 12:34:21 door Ringeding »

Ivy

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #14 Gepost op: 5 maart 2008, 14:59:39 »
Ja idd zo kan het natuurlijk ook.. Lijkt me erg fijn als je zoiets tot je beschikking hebt...
En het is zo duur als je het zelf wil maken...

splinter

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #15 Gepost op: 5 maart 2008, 15:12:11 »
Ik heb het net nog via www.uitzendinggemist zitten bekijken :-) Erg leuk! Al vroeg ik me af of die vrouw die op het laatst ten huwelijk gevraagd werd nu echt heel blij was?!
Groetjes Hylke

Noukie

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #16 Gepost op: 5 maart 2008, 15:46:19 »
[quote name=\'splinter\' post=\'152631\' date=\'05 March 2008, 15:12\']Ik heb het net nog via www.uitzendinggemist zitten bekijken :-) Erg leuk! Al vroeg ik me af of die vrouw die op het laatst ten huwelijk gevraagd werd nu echt heel blij was?!
Groetjes Hylke[/quote]
die van dat zangduo bedoel je?

splinter

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #17 Gepost op: 5 maart 2008, 18:34:18 »
Ja inderdaad :biggrin:  die bedoelde ik! Kan aan mij liggen hoor....
Groetjes Hylke

Eke

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #18 Gepost op: 6 maart 2008, 11:12:35 »
Hmmz, op hun blog stond van wel, misschien was ze wat overdonderd?

Noukie

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #19 Gepost op: 6 maart 2008, 16:24:17 »
Vanavond aflevering nummer 2, ben benieuwd!

lodi

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #20 Gepost op: 6 maart 2008, 16:34:13 »
ik kijk ook hoor.
ten tijde van babyboom was ik zwanger en nu ga ik zelf trouwen, alsof ze het er om doen LOL.
leuk om zoveel verschillende verhalen te horen

Noukie

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #21 Gepost op: 7 maart 2008, 08:52:28 »
En gisteravond was het dus weer..
wat vonden jullie ervan? Ik heb me zitten verbazen over dat christelijke stelletje.. Die zijn niet echt van deze tijd...  hebben een huis maar wonen er niet in?!

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #22 Gepost op: 7 maart 2008, 10:15:35 »
Wij hebben ook een huis en ik woon er alleen in, het gaat om principes en niet om dat je niet van deze tijd bent. Het is tegenwoordig gewoon normaler om samen te wonen maar dat betekent volgens mij niet dat iets anders niet van deze tijd is, sorry voelde me een beetje aangesproken, ik weet dat er vaker zo over wordt gedacht en ik veroordeel niemand die samen woont maar vind het soms wel een beetje naar dat er zo naar gekeken wordt.

heel relaas maar oke

Catt

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #23 Gepost op: 7 maart 2008, 10:26:16 »
Goh, ik kijk net via uitzending gemist, ben nog niet helemaal weg van het programma (ben geen fan van Carolien Tensen), moet misschien wat meer op gang komen...maar ik blijf wel kijken!

Groetjes, Catt

Noukie

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #24 Gepost op: 7 maart 2008, 11:12:30 »
[quote name=\'Joyce18\' post=\'152940\' date=\'07 March 2008, 10:15\']Wij hebben ook een huis en ik woon er alleen in, het gaat om principes en niet om dat je niet van deze tijd bent. Het is tegenwoordig gewoon normaler om samen te wonen maar dat betekent volgens mij niet dat iets anders niet van deze tijd is, sorry voelde me een beetje aangesproken, ik weet dat er vaker zo over wordt gedacht en ik veroordeel niemand die samen woont maar vind het soms wel een beetje naar dat er zo naar gekeken wordt.

heel relaas maar oke[/quote]
jij woont er zelf in, dat vind ik heel wat anders dan dat je een huis hebt en dat het huis maandenlang leeg staat! dat mensen niet samen willen wonen voor het huwelijk is hun keuze, maar ik snap niet zo goed dat je dan wel een huis hebt en dat huis dan maandenlang leeg laat staan. Vind ik ook nog eens zonde van de huur of hypo.
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2008, 11:12:47 door Noukie »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards