collapse

Auteur Topic: De 100: Het Huwelijk  (gelezen 26200 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #25 Gepost op: 7 maart 2008, 11:23:51 »
dat is inderdaad wel een beetje waar, daarom was het ook onze keuze om er 1 in te laten wonen. Misschien had ik je een beetje verkeerd opgevat, maar goed bedankt voor je reactie

Noukie

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #26 Gepost op: 7 maart 2008, 11:45:38 »
[quote name=\'Joyce18\' post=\'152956\' date=\'07 March 2008, 11:23\']dat is inderdaad wel een beetje waar, daarom was het ook onze keuze om er 1 in te laten wonen. Misschien had ik je een beetje verkeerd opgevat, maar goed bedankt voor je reactie[/quote]
Jij ook bedankt voor je reactie. :)  Ik bedoelde het inderdaad niet verkeerd, maar kan nogal eens lomp uit de hoek komen.
Hoe gaat het verder met jullie voorbereidingen?
Al enig idee wanneer je vrijgezellenfeest is? Ik ben erachter gekomen dat de mijne morgen is!  :biggrin:

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #27 Gepost op: 7 maart 2008, 12:33:58 »
Nee maar ik gok 5 april, dan hebben we 's middags nog een laatste bespreking met de ceremonimeesters dus zijn we vrij en kunnen ze ons mooi bezig houden tot de rest komt. Maar het kan ook zo in eens volgende week zijn. Verder is zo goed als alles klaar, alleen nog bloemen bestellen en nog 3 autolintjes maken, en gesprek met de ambtenaar, is al wel gepland. En jullie

Noukie

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #28 Gepost op: 7 maart 2008, 16:09:23 »
Ik ging eerst ook uit van 5 april, leek me wel een mooie datum zo 2 wk van te voren.. maar het is dus nu al! Vind ik eigenlijk ook wel lekker, hoef ik er niet nog weken zenuwachtig voor te zijn, haha

verder hebben wij het meeste wel gedaan.
afspraak met de fotograaf is gemaakt, komende week ga ik mijn jurk weer passen en krijg ik proef make-up en kapsel. BABS is afgelopen woensdag langs geweest. Bloemen ga ik komende week voor kijken, weet al wel wat ik wil. Dus het schiet al op, nog maar 6 weken!
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2008, 16:10:03 door Noukie »

Novemberbruid

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #29 Gepost op: 7 maart 2008, 16:26:36 »
Ik heb de aflevering van gisteren net even via internet bekeken. Ik vond het echt een stuk leuker dan vorige week, gelukkig was dat een eenmalige studio-aflevering.

Leuk om te zien hoe mensen hun bruiloft regelen!

nisanlin

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #30 Gepost op: 7 maart 2008, 20:17:27 »
Ik vond de aflevering ook leuker dan vorige week.

Ik vond dat stelletje wat even uitgebreid ging zitten zoenen echt VIES gatver een beetje minder mag ook wel.

en ja dat christelijke stelletje pff ik weet niet, allemaal echt heel traditioneel, geen seks voor het huwelijk, een prachtig huis maar het staat leeg, meisje blijft thuis bij de kinderen....nja, als ze maar gelukkig zijn

Goudmeske

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #31 Gepost op: 10 maart 2008, 21:26:19 »
Ik vind dat ene oudere stel zoooooooooooo l :biggrin:

die mekaar via een advertentie leerde kennen, en ze verhuist nu voor hem uit dr flatje waar ze meer als 30 jaar gewoond heeft
 :rolleyes:
me hart smelt bij die 2

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #32 Gepost op: 13 maart 2008, 21:31:12 »
Zometeen is het weer tijd voor De 100: Het huwelijk!!! op nederland 1

debby82

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #33 Gepost op: 13 maart 2008, 23:07:47 »
Sorry als ik iemand beledig maar ik vond dat gelovige stelletje van 17 en 19 geloof ik, wat minder. Heb niks tegen geloof, maar ik vond ze zoooo jong, ik ben blij dat ik geen 17 meer ben en eerlijk gezegd ook wel blij dat ik meerdere relaties heb gehad. Maar goed ieder zn ding natuurlijk

splinter

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #34 Gepost op: 13 maart 2008, 23:51:18 »
Grappig, zij zijn juist mijn favoriete stelletje ;-) Ik vind haar zo grappig. En ze zijn inderdaad heel jong maar weten wel heel goed wat ze willen. Zeker toen hij aan het vertellen was over dat er altijd iemand zou zijn voor de kinderen vond ik hem heel volwassen overkomen. Ik vind het erg leuk om een koppeltje met zulke andere overtuigingen te zien :-) Ook dat oudere echtpaar vind ik erg leuk om te volgen.
Groetjes Hylke

Kitty78

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #35 Gepost op: 14 maart 2008, 06:47:51 »
ik heb het gisteren niet afgezien, maar heb wel ff een traantje gelaten bij dat vrouwtje wat niet meer lang te leven had.... :sad:

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #36 Gepost op: 14 maart 2008, 08:04:11 »
Heb het gisteren voor het eerst gezien. Leuk programma om te volgen :)

Noukie

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #37 Gepost op: 14 maart 2008, 09:06:57 »
heb het opgenomen, kijk het vanavond of morgen wel..  :)

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #38 Gepost op: 14 maart 2008, 10:46:16 »
Ik vond het ook een leuk programma. Heel afwisselend! Van heel emotioneel (met die vrouw die ernstig ziek is), tot heel traditioneel (gelovige stelletje) tot heel vertederend (oudere paartje). Erg mooi en leuk om te zien hoe iedereen het trouwen op zijn eigen manier invult en voorbereidt!

Sylvia en Andre

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #39 Gepost op: 14 maart 2008, 11:05:11 »
Normaal zou ik dus nooit naar een dergelijk programma kijken, maar omdat wij er nu toch ook heel erg mee bezig zijn, kijken we toch maar wel en vinden we eigenlijk best wel een leuk en afwisseld programma.

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #40 Gepost op: 14 maart 2008, 11:40:35 »
Dat gelovige stelletje is 23 (zij) en 19 (hij).
Vooral hij is wel jong, terwijl hij wel ouder lijkt vind ik.

Waar ik erg om moest lachen (en wat ik me niet voor kan stellen) is dat zij, toen hij haar naar het water droeg, riep dat ze haar benen niet geschoren had! Ze is in ieder geval wel heel eerlijk! :tongue:

Ik vond deze aflevering ook leuker dan de vorige keer!
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2008, 11:40:53 door @nniek »

Noukie

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #41 Gepost op: 14 maart 2008, 12:22:15 »
[quote name=\'@nniek\' post=\'154071\' date=\'14 March 2008, 11:40\']Dat gelovige stelletje is 23 (zij) en 19 (hij).
Vooral hij is wel jong, terwijl hij wel ouder lijkt vind ik.[/quote]

er is nog een heel gelovig stelletje, die zijn allebei 17 ofzo, nog kinderen dus eigenlijk....

maikaenroy

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #42 Gepost op: 14 maart 2008, 14:06:13 »
vond de uitzending van gister ook wel leuker .
hahaha ja inderdaad die opmerking : heb me benen niet geschoren ! wie gaat er nou trouwen zonder je benen te scheren da kan ik me eg niet voorstellen hoor hhahahaha

kijk al weer uit naar de volgende aflevering !

Eke

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #43 Gepost op: 14 maart 2008, 14:47:02 »
[quote name=\'debby82\' post=\'154006\' date=\'13 March 2008, 23:07\']Sorry als ik iemand beledig maar ik vond dat gelovige stelletje van 17 en 19 geloof ik, wat minder. Heb niks tegen geloof, maar ik vond ze zoooo jong, ik ben blij dat ik geen 17 meer ben en eerlijk gezegd ook wel blij dat ik meerdere relaties heb gehad. Maar goed ieder zn ding natuurlijk[/quote]

Moet zeggen dat mijn hub ook mijn eerste echte vriendje is (wel van die middelbareschoolvriendjes gehad, maar daar doe je niks meer mee dan zoenen..), we zijn wel al 6 jaar samen, maar ik heb niet het idee dat ik iets gemist heb ofzo... Weet juist heel zeker dat ik echt geen betere vent kan krijgen!

Marre

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #44 Gepost op: 14 maart 2008, 16:00:40 »
[quote name=\'Noukie\' post=\'154077\' date=\'14 March 2008, 12:22\'][quote name=\'@nniek\' post=\'154071\' date=\'14 March 2008, 11:40\']
Dat gelovige stelletje is 23 (zij) en 19 (hij).
Vooral hij is wel jong, terwijl hij wel ouder lijkt vind ik.[/quote]

er is nog een heel gelovig stelletje, die zijn allebei 17 ofzo, nog kinderen dus eigenlijk....
[/quote]

als je trouwt voor je 18e moet je ook nog ouders of een voogd hebben die goedkeuring geven voor je huwelijk... ik vind het ziekelijk..

Heb niet eens gekeken, wist niet dat het bestond maar als ik dit hier allemaal zoo lees... pff jeetje 17 mijn god toen speelde ik nog met barbies.. nee dat is overdreven maar get my point???!!!

Ivy

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #45 Gepost op: 14 maart 2008, 16:06:32 »
Die twee van 17 zijn 18 als ze gaan trouwen, dus dan geen toestemming voor.
Tja is idd wel vroeg, ik heb ook niet het geloof wat zij hebben maar ieder zn eigen ding toch? Vind het ook wel vroeg, en heb het idee dat je op latere leeftijd wat zekerder kan zijn van een relatie. Maar aan de andere kant zijn mijn schoonouders op hun negentiende getrouwd en nog steeds erg gelukkig...
En eigenlijk trouw ik ook met mn eerste vriend, heb wel wat scharrels gehad, maar nooit met iemand anders sex gehad.. Maar heb ook niet het idee dat ik iets ga missen...

Maar vond het wel weer leuk gisteren :) Vond het haar van Fieke (het christelijke meisje) erg leuk zitten, jammer dat ik niet zulk lang haar heb...
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2008, 16:08:51 door Ivy »

Marre

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #46 Gepost op: 14 maart 2008, 16:24:49 »
[quote name=\'Ivy\' post=\'154112\' date=\'14 March 2008, 16:06\']Die twee van 17 zijn 18 als ze gaan trouwen, dus dan geen toestemming voor.
Tja is idd wel vroeg, ik heb ook niet het geloof wat zij hebben maar ieder zn eigen ding toch? Vind het ook wel vroeg, en heb het idee dat je op latere leeftijd wat zekerder kan zijn van een relatie. Maar aan de andere kant zijn mijn schoonouders op hun negentiende getrouwd en nog steeds erg gelukkig...
En eigenlijk trouw ik ook met mn eerste vriend, heb wel wat scharrels gehad, maar nooit met iemand anders sex gehad.. Maar heb ook niet het idee dat ik iets ga missen...

Maar vond het wel weer leuk gisteren :) Vond het haar van Fieke (het christelijke meisje) erg leuk zitten, jammer dat ik niet zulk lang haar heb...[/quote]


Ja mijn ouders waren ook 19 (mamma) en 22 (pappa) maare dat vind ik wel heel erg "previous century".. ach jaa ieder zijn ding
ieder zijn mening hihi
ga t maar eens kijken voordat ik überhaupt een mening geef haha :)

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #47 Gepost op: 14 maart 2008, 20:36:40 »
Mijn ouders waren ook nog jong toen ze trouwden, met name mijn moeder. 20 en 27.
Maar toen (bijna 30 jaar geleden) was het ook normaler om jonger te trouwen.

17 en 18 vind ik ook nog wel erg jong. Toen ik 17 was hield ik me nog niet heel veel bezig met jongens. Laat staan trouwen. Sporte toen 10 uur in de week, dus tijd en energie om op stap te gaan had ik toen niet.

Maar ja, je ziet wel dat ze gek op elkaar zijn. En dat ze wel serieus en volwassen al in het leven staan. Ik vind het verder wel een heel leuk programma, erg afwisselend. Maar als ik niet midden in die voorbereidingen zat van onze trouwerij, had ik me er niet zo voor geinteresseerd als nu.

Groetjes Rixt

nisanlin

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #48 Gepost op: 14 maart 2008, 22:20:40 »
Ik geloof niets van dat Ukrainse meisje...zij is echt zo fake als wat. en hij maar betalen....mja! als ze maar gelukkig zijn (en blijven)

Dat jonge stelletje vind ik erg naief overkomen. En ook zo raar: dat je je maar van tevoren al voorneemt om tijdens de huwelijksnacht maar gewoon te gaan slapen. Hoezo suf. Dat zie je dan toch wel? Als je dat van tevoren al gaat bedenken :mellow:

Noukie

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #49 Gepost op: 15 maart 2008, 14:59:14 »
[quote name=\'nisanlin\' post=\'154151\' date=\'14 March 2008, 22:20\']Ik geloof niets van dat Ukrainse meisje...zij is echt zo fake als wat. en hij maar betalen....mja! als ze maar gelukkig zijn (en blijven)

Dat jonge stelletje vind ik erg naief overkomen. En ook zo raar: dat je je maar van tevoren al voorneemt om tijdens de huwelijksnacht maar gewoon te gaan slapen. Hoezo suf. Dat zie je dan toch wel? Als je dat van tevoren al gaat bedenken :mellow:[/quote]
Ik vertrouw dat Ukrainse ding ook voor geen cent nee... hij is volgens mij bang om over te blijven dat ie zn heil maar gezocht heeft in het buitenland, sneu, want volgens mij is hij op zich best oke, alleen erg wanhopig.. vind haar ook erg ordi overkomen, dat soort trouwjurken kan je in Nederland volgens mij echt nergens krijgen!

en die david en fieke, tja... hoop voor ze dat het huwelijk is wat ze ervan verwachten. en dat ze niet eens dr benen had geschoren, vond ik ook heeeeeel apart!!! daar denk je toch wel bij na als je gaat trouwen lijkt me??!!

dat oude stelletje vind ik echt helemaal geweldig!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards