collapse

Auteur Topic: De 100: Het Huwelijk  (gelezen 26201 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lodi

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #50 Gepost op: 15 maart 2008, 17:59:56 »
hihi ik lees precies wat ik ook dacht toen ik donderdag keek. :biggrin:
maar vind het een leuk programma juist omdat ik er net zelf zo mee bezig ben.
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2008, 19:45:52 door lodi »

Eke

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #51 Gepost op: 16 maart 2008, 13:49:32 »
Ja, die jurk van die Oekrainsche.... mijn hemel!! En dan wel in de kerk trouwen.... zou me doodschamen.... Echt een golddigger, hahaha

Vind het alleen wel heeeeeeeeeeeeel langdradig allemaal, word echt veel herhaald uit de vorige uitzendigen, dat vind ik erg jammer, mag wel iets hoger tempo hebben! Wel jammer dat er geen tips meer komen van die therapeute, maar heb haar boekje geleend bij de bieb, maar eens kijken of ik wat kan leren, hahaha

Kitty78

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #52 Gepost op: 16 maart 2008, 14:40:38 »
ja dat buitenlandse grietje vertrouw ik ook niet helemaal......


weet iemand trouwens hoe het is afgelopen met dat vrouwtje met kanker?

Lotte2009

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #53 Gepost op: 16 maart 2008, 14:59:13 »
Je hebt een website van de 100 huwelijken daar kon ik niks vinden over hoe het nu met ze gaat. Sommige stellen houden daar wel een blog bij. Ik zit ook elke week trouw voor de buis, maar jeetje wat een verschillende stellen. Tuurlijk dat weet je ergens ook wel, maar dit is wel van het ene in het andere uiterste.

Ik lees hier dat sommige schrijven Fieke en David zo volwassen, nou sorry!! ik vind het juist helemaal niet volwassen om op zo'n manier het huwelijk in te gaan. Wat weten die nou al van het echte leven? bedoel hebben nog nooit op zichzelf gewoond, laat staan samen! Hebben het al over kindjes en idd niet werken maar voor de kindjes zorgen. Als ik die koppies zie denk ik wat heb jij voor een baan dan?? 19 jaar! Maar goed wat ik hier ook heb gelezen ik heb dat geloof niet wat zij wel hebben. Maar ik denk nog altijd geloof of niet ik vind het een hele stap om zonder dat je nog maar weet hoe het is om samen te wonen meteen te trouwen. Wat als het tegen valt?? Of gebeurd dat nooit tegenvallen als je erin geloofd??

En dan inderdaad die Ukrainse nou duhhh kan me die reacties van de omgeving wel voorstellen hoor....ben benieuwd hoelang dat goed gaat!

Eke

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #54 Gepost op: 16 maart 2008, 18:52:00 »
[quote name=\'Lotte2009\' post=\'154281\' date=\'16 March 2008, 14:59\']Je hebt een website van de 100 huwelijken daar kon ik niks vinden over hoe het nu met ze gaat. Sommige stellen houden daar wel een blog bij. Ik zit ook elke week trouw voor de buis, maar jeetje wat een verschillende stellen. Tuurlijk dat weet je ergens ook wel, maar dit is wel van het ene in het andere uiterste.

Ik lees hier dat sommige schrijven Fieke en David zo volwassen, nou sorry!! ik vind het juist helemaal niet volwassen om op zo'n manier het huwelijk in te gaan. Wat weten die nou al van het echte leven? bedoel hebben nog nooit op zichzelf gewoond, laat staan samen! Hebben het al over kindjes en idd niet werken maar voor de kindjes zorgen. Als ik die koppies zie denk ik wat heb jij voor een baan dan?? 19 jaar! Maar goed wat ik hier ook heb gelezen ik heb dat geloof niet wat zij wel hebben. Maar ik denk nog altijd geloof of niet ik vind het een hele stap om zonder dat je nog maar weet hoe het is om samen te wonen meteen te trouwen. Wat als het tegen valt?? Of gebeurd dat nooit tegenvallen als je erin geloofd??

En dan inderdaad die Ukrainse nou duhhh kan me die reacties van de omgeving wel voorstellen hoor....ben benieuwd hoelang dat goed gaat![/quote]

Ik denk zowiezo dat je er nooit vanuit moet gaan dat het niet goed gaat, of zal gaan... Maar ik kan me niet voorstellen dat je na 3 verkering niet weet of je met elkaar verder gaat, samenwonen zal daar weinig in veranderen denk ik! En dan nog, als er dan problemen voorkomen, dan zijn daar toch ook oplossingen voor? En ik denk dat hun met hun geloof er altijd in blijven geloven dat god hun kracht zal geven om er samen uit te komen, en wie weet is dat ook wel zo, maar dat is aan hun...

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #55 Gepost op: 17 maart 2008, 17:47:06 »
[quote name=\'Eke\' post=\'154318\' date=\'16 March 2008, 18:52\'][quote name=\'Lotte2009\' post=\'154281\' date=\'16 March 2008, 14:59\']
Je hebt een website van de 100 huwelijken daar kon ik niks vinden over hoe het nu met ze gaat. Sommige stellen houden daar wel een blog bij. Ik zit ook elke week trouw voor de buis, maar jeetje wat een verschillende stellen. Tuurlijk dat weet je ergens ook wel, maar dit is wel van het ene in het andere uiterste.

Ik lees hier dat sommige schrijven Fieke en David zo volwassen, nou sorry!! ik vind het juist helemaal niet volwassen om op zo'n manier het huwelijk in te gaan. Wat weten die nou al van het echte leven? bedoel hebben nog nooit op zichzelf gewoond, laat staan samen! Hebben het al over kindjes en idd niet werken maar voor de kindjes zorgen. Als ik die koppies zie denk ik wat heb jij voor een baan dan?? 19 jaar! Maar goed wat ik hier ook heb gelezen ik heb dat geloof niet wat zij wel hebben. Maar ik denk nog altijd geloof of niet ik vind het een hele stap om zonder dat je nog maar weet hoe het is om samen te wonen meteen te trouwen. Wat als het tegen valt?? Of gebeurd dat nooit tegenvallen als je erin geloofd??

En dan inderdaad die Ukrainse nou duhhh kan me die reacties van de omgeving wel voorstellen hoor....ben benieuwd hoelang dat goed gaat![/quote]

Ik denk zowiezo dat je er nooit vanuit moet gaan dat het niet goed gaat, of zal gaan... Maar ik kan me niet voorstellen dat je na 3 verkering niet weet of je met elkaar verder gaat, samenwonen zal daar weinig in veranderen denk ik! En dan nog, als er dan problemen voorkomen, dan zijn daar toch ook oplossingen voor? En ik denk dat hun met hun geloof er altijd in blijven geloven dat god hun kracht zal geven om er samen uit te komen, en wie weet is dat ook wel zo, maar dat is aan hun...
[/quote]

Met dat laatste ben ik het inderdaad eens. Wij hebben ook nooit samengewoond, maar na een relatie van 4 jaar met heel veel ups en downs weet je wat je aan elkaar hebt. Mijn visie is dat ik al zou ik gaan samenwonen dat ook niet als uitprobeerfase zie maar ook als een comitment aan elkaar. Je investeert daar ook in en doet het niet ff van als het tegenvalt ga ik weer weg, nee je kiest voor elkaar. En dat is denk ik ook het geval bij dit stel. Zij kiezen voor elkaar in voor en tegenspoed en zij zullen ook tegenslagen en soms ook denken waar ben ik aan begonnen maar dat heb je ook als je hebt samengewoond dat ik kan ik me gewoon niet voorstellen dat je dat dan niet hebt. Iedereen heeft zijn onhebbelijkheden, maar liefde overwint alles.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #56 Gepost op: 17 maart 2008, 18:12:52 »
Wij hebben de eerste aflevering gemist, omdat we te laat eraan dachten om het te kijken. Nu nemen we het iedere week standaard op, zodat we het in ieder geval kunnen zien als we eraan denken. Maar ik vind het zeker wel een interressant programma, ook omdat wij nu zelf gaan trouwen. Ook die etiquette die van de week te zien was, was wel even een leuk onderwerp. Zo zie je nog een paar dingetjes waar je niet snel aan denkt.
Maar ook wij hebben twijfels bij dat buitenlandse meisje. Vond het jurkje wel mooi, maar zeker gewaagd en al helemaal voor de kerk.
Ook zijn wij benieuwd naar Fieke en David, want die houden er andere ideeen dan ons op na --> geen seks voor het huwelijk, in de 1e huwelijksnacht gewoon slapen, niet samenwonen voordat je getrouwd bent. Wij staan daar heel anders tegenover, terwijl we toch geloven.
Ook ben ik benieuwd naar die vrouw met kanker en dat oude stel vond ik ook heel schattig.
Oftewel: een geslaagd programma voor ons  :biggrin:

nisanlin

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #57 Gepost op: 17 maart 2008, 20:09:57 »
[quote name=\'Joyce18\' post=\'154412\' date=\'17 March 2008, 17:47\'][quote name=\'Eke\' post=\'154318\' date=\'16 March 2008, 18:52\']
[quote name=\'Lotte2009\' post=\'154281\' date=\'16 March 2008, 14:59\']
En dan inderdaad die Ukrainse nou duhhh kan me die reacties van de omgeving wel voorstellen hoor....ben benieuwd hoelang dat goed gaat![/quote]
Ik denk zowiezo dat je er nooit vanuit moet gaan dat het niet goed gaat, of zal gaan... Maar ik kan me niet voorstellen dat je na 3 verkering niet weet of je met elkaar verder gaat, samenwonen zal daar weinig in veranderen denk ik! En dan nog, als er dan problemen voorkomen, dan zijn daar toch ook oplossingen voor? En ik denk dat hun met hun geloof er altijd in blijven geloven dat god hun kracht zal geven om er samen uit te komen, en wie weet is dat ook wel zo, maar dat is aan hun...
[/quote]
Met dat laatste ben ik het inderdaad eens. Wij hebben ook nooit samengewoond, maar na een relatie van 4 jaar met heel veel ups en downs weet je wat je aan elkaar hebt. Mijn visie is dat ik al zou ik gaan samenwonen dat ook niet als uitprobeerfase zie maar ook als een comitment aan elkaar. Je investeert daar ook in en doet het niet ff van als het tegenvalt ga ik weer weg, nee je kiest voor elkaar. En dat is denk ik ook het geval bij dit stel. Zij kiezen voor elkaar in voor en tegenspoed en zij zullen ook tegenslagen en soms ook denken waar ben ik aan begonnen maar dat heb je ook als je hebt samengewoond dat ik kan ik me gewoon niet voorstellen dat je dat dan niet hebt. Iedereen heeft zijn onhebbelijkheden, maar liefde overwint alles.
[/quote]
Maar hou er dan wel rekening mee dat zij, naast het feit dat ze nooit hebben samengewoond, ook nog een cultuurverschil hebben....Liefde overwint alles ja, maar het kan soms errug lastig zijn hoor! Ik spreek uit ervaring, mijn vriend is Turks en sinds een jaar wonen we nu samen in Nederland....nou geloof me dat is niet altijd zonder slag of stoot gegaan en dan is mijn vriend nog heel open voor alles etc. Ik zou nooit, nooit, NOOIT trouwen met iemand met wie ik niet samen heb gewoond en ZEKER niet als diegene ook nog nooit in Nederland is geweest. Het is ZO anders! Ik dacht van tevoren ook dat ik mijn vriend door en door kende, want we zagen elkaar vaak en we belden elke dag, maar sinds we samenwonen weet ik dat ik hem voor een deel echt niet kende, en pas nu leren we elkaar echt kennen, en nog steeds.

Maar goed, ieder zijn keuze, ik ken heel veel meisjes die getrouwd zijn met een jongen die nog steeds in het buitenland woont of andersom, tsja, ik zou het niemand aanraden. Zeker de Oost-Europese meisjes...een beetje gezond wantrouwen is in iedere relatie op zijn plaats en zeker in een buitenlandse relatie. Want er zijn gewoon heel veel personen die puur en alleen voor een verblijfsvergunning een relatie aangaan. En daar wil je dan toch niet mee getrouwd zijn

Eke

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #58 Gepost op: 17 maart 2008, 21:41:31 »
[quote name=\'nisanlin\' post=\'154444\' date=\'17 March 2008, 20:09\'][quote name=\'Joyce18\' post=\'154412\' date=\'17 March 2008, 17:47\']
[quote name=\'Eke\' post=\'154318\' date=\'16 March 2008, 18:52\']
[quote name=\'Lotte2009\' post=\'154281\' date=\'16 March 2008, 14:59\']
En dan inderdaad die Ukrainse nou duhhh kan me die reacties van de omgeving wel voorstellen hoor....ben benieuwd hoelang dat goed gaat![/quote]
Ik denk zowiezo dat je er nooit vanuit moet gaan dat het niet goed gaat, of zal gaan... Maar ik kan me niet voorstellen dat je na 3 verkering niet weet of je met elkaar verder gaat, samenwonen zal daar weinig in veranderen denk ik! En dan nog, als er dan problemen voorkomen, dan zijn daar toch ook oplossingen voor? En ik denk dat hun met hun geloof er altijd in blijven geloven dat god hun kracht zal geven om er samen uit te komen, en wie weet is dat ook wel zo, maar dat is aan hun...
[/quote]
Met dat laatste ben ik het inderdaad eens. Wij hebben ook nooit samengewoond, maar na een relatie van 4 jaar met heel veel ups en downs weet je wat je aan elkaar hebt. Mijn visie is dat ik al zou ik gaan samenwonen dat ook niet als uitprobeerfase zie maar ook als een comitment aan elkaar. Je investeert daar ook in en doet het niet ff van als het tegenvalt ga ik weer weg, nee je kiest voor elkaar. En dat is denk ik ook het geval bij dit stel. Zij kiezen voor elkaar in voor en tegenspoed en zij zullen ook tegenslagen en soms ook denken waar ben ik aan begonnen maar dat heb je ook als je hebt samengewoond dat ik kan ik me gewoon niet voorstellen dat je dat dan niet hebt. Iedereen heeft zijn onhebbelijkheden, maar liefde overwint alles.
[/quote]
Maar hou er dan wel rekening mee dat zij, naast het feit dat ze nooit hebben samengewoond, ook nog een cultuurverschil hebben....Liefde overwint alles ja, maar het kan soms errug lastig zijn hoor! Ik spreek uit ervaring, mijn vriend is Turks en sinds een jaar wonen we nu samen in Nederland....nou geloof me dat is niet altijd zonder slag of stoot gegaan en dan is mijn vriend nog heel open voor alles etc. Ik zou nooit, nooit, NOOIT trouwen met iemand met wie ik niet samen heb gewoond en ZEKER niet als diegene ook nog nooit in Nederland is geweest. Het is ZO anders! Ik dacht van tevoren ook dat ik mijn vriend door en door kende, want we zagen elkaar vaak en we belden elke dag, maar sinds we samenwonen weet ik dat ik hem voor een deel echt niet kende, en pas nu leren we elkaar echt kennen, en nog steeds.

Maar goed, ieder zijn keuze, ik ken heel veel meisjes die getrouwd zijn met een jongen die nog steeds in het buitenland woont of andersom, tsja, ik zou het niemand aanraden. Zeker de Oost-Europese meisjes...een beetje gezond wantrouwen is in iedere relatie op zijn plaats en zeker in een buitenlandse relatie. Want er zijn gewoon heel veel personen die puur en alleen voor een verblijfsvergunning een relatie aangaan. En daar wil je dan toch niet mee getrouwd zijn
[/quote]

Bedoelde met dat niet eerst samenwonen David en Fieke, dat andere stel met die Oekraïnse doet me niet veel, alleen dat ie erg dom is...

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #59 Gepost op: 18 maart 2008, 07:29:51 »
ik bedoelde idd ook david en fieke.

xbruidjex

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #60 Gepost op: 18 maart 2008, 10:53:06 »
ik vind het onzin dat iedereen het ''dom'' vind van die jongen met die ukrainse. wat nou als ze echt van elkaar houden? en gelukkig met elkaar zijn? ik weet uit ervaring hoe pijnlijk het is als iedereen je maar dom vind om in het buitenland te gaan wonen voor de liefde.

niet iedereen zit achter geld aan. (zo rijk ziet hij er ook niet uit vind ik hoor) je hebt natuurlijk wel mensen die het daarom gaat. maar dat merk je vanzelf wel. het loopt vanzelf stuk. maar om het van te voren al te roepen.. zoals mensen dat in zijn omgeving ook doen. dat is erg pijnlijk voor die jongen

Noukie

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #61 Gepost op: 18 maart 2008, 10:59:33 »
[quote name=\'xbruidjex\' post=\'154484\' date=\'18 March 2008, 10:53\']ik vind het onzin dat iedereen het ''dom'' vind van die jongen met die ukrainse. wat nou als ze echt van elkaar houden? en gelukkig met elkaar zijn? ik weet uit ervaring hoe pijnlijk het is als iedereen je maar dom vind om in het buitenland te gaan wonen voor de liefde.

niet iedereen zit achter geld aan. (zo rijk ziet hij er ook niet uit vind ik hoor) je hebt natuurlijk wel mensen die het daarom gaat. maar dat merk je vanzelf wel. het loopt vanzelf stuk. maar om het van te voren al te roepen.. zoals mensen dat in zijn omgeving ook doen. dat is erg pijnlijk voor die jongen[/quote]
zo rijk ziet ie er misschien niet uit nee, maar zij zoekt wel even een nieuwe auto voor hem uit, duurste model etc etc... en als ze echt van elkaar houden, het zou kunnen, maar het straalde er niet echt vanaf. Ik blijf haar een golddigger vinden.

Eke

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #62 Gepost op: 18 maart 2008, 11:28:22 »
[quote name=\'Noukie\' post=\'154486\' date=\'18 March 2008, 10:59\'][quote name=\'xbruidjex\' post=\'154484\' date=\'18 March 2008, 10:53\']
ik vind het onzin dat iedereen het ''dom'' vind van die jongen met die ukrainse. wat nou als ze echt van elkaar houden? en gelukkig met elkaar zijn? ik weet uit ervaring hoe pijnlijk het is als iedereen je maar dom vind om in het buitenland te gaan wonen voor de liefde.

niet iedereen zit achter geld aan. (zo rijk ziet hij er ook niet uit vind ik hoor) je hebt natuurlijk wel mensen die het daarom gaat. maar dat merk je vanzelf wel. het loopt vanzelf stuk. maar om het van te voren al te roepen.. zoals mensen dat in zijn omgeving ook doen. dat is erg pijnlijk voor die jongen[/quote]
zo rijk ziet ie er misschien niet uit nee, maar zij zoekt wel even een nieuwe auto voor hem uit, duurste model etc etc... en als ze echt van elkaar houden, het zou kunnen, maar het straalde er niet echt vanaf. Ik blijf haar een golddigger vinden.
[/quote]

Uhhhmmm, ze zocht een Jaguar voor hem uit.... :unsure: dat geeft toch wel een beetje aan hoe of wat??? Een beetje Jaguar kost toch wel zo'n 80.000 euro...

Ik wil niet oordelen over mensen die ik niet ken, dat is niet goed, maar ik vind dit zo nep!
Ze hadden ruzie gehad, een heel weekend lang, en toen hij wegging, tijdens een ruzie, vroeg hij haar ten huwelijk, terwijl ze net hadden besloten uitelkaar te gaan.... :unsure:  Weet t niet hoor...

Kleintje

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #63 Gepost op: 18 maart 2008, 11:40:53 »
Ik heb de aflevering gisteren gezien. Ik begrijp best dat die man met die Oekraïnse moe wordt van vooroordelen, maar aan de andere kant, als je inderdaad ziet dat zij die auto uitzoekt en dat ze zo'n beetje alles verder krijgt....
Ik vond die orthodoxe kerk ook een beetje vreemd. Allemaal rare rituelen met voorwerpen kussen enzo.

Ik was met m'n vriend aan het kijken en toen ze tevoorschijn kwam met die jurk zei mijn vriend iets van: "zo, dat is wel een heeeel diep decollete. Dat ziet er echt niet uit." Ik moest lachen en maakte een grapje dat mijn jurk ook zo'n decolleté had. Voor een moment had ik hem voor de gek gehouden want hij zei heel serieus: "Ja?" Ik natuurlijk lachen en vertelde dat ik dat één van de lelijkste jurken ooit vond en dat mijn jurk er een stuk degelijker uit ziet. Hij opgelucht...

Vond inderdaad ook wel dat er veel herhaling is. Je ziet iedere keer stukjes uit de vorige uitzending. Die vrouw van dat oude stel die naar friesland verhuisde woonde trouwens in de flat tegenover mij. Herkende de straat meteen. Vond het trouwens wel zielig dat die man haar helemaal niet steunde toen ze de deur van haar flat dichttrok. Het leek wel alsof hij zoiets had van: Zullen we nu gaan?
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2008, 11:43:11 door Kleintje »

xbruidjex

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #64 Gepost op: 18 maart 2008, 13:12:11 »
ja ze zochten een jaguar uit. dat hoeft ook niet zo heel veel te kosten. je hebt ze voor heel wat prijsklasses en misschien was hij wel 2dehands? hij had toch een eigen bedrijf of zoiets? zet het op naam van je bedrijf en je kan het weer goedkoper krijgen. maar waarom zou ze niet mee beslissen? het wordt een auto van hen samen.

ja sorry ik kijk tegen dit soort dingen heeeeeel anders aan. ik heb zoiets van niet oordelen tot het tegendeel is bewezen.

die jongen heeft ook wel nagedacht van te voren hij heeft alles vast staan voordat ie ging trouwen zodat als ze uit elkaar gaan ze niet zowat zijn hele bedrijf mee kan nemen. dus dom kan ik het niet noemen.

maarja ieder zijn eigen mening natuurlijk  :biggrin: je weet nooit wat er gebeurd is nadat ze getrouwd zijn/ of ze nog bij elkaar zijn. en misschien hebben jullie wel gelijk.. en is het binnen een maand over. wilde gewoon mijn mening geven dat het niet altijd over geld hoeft te gaan.

Eke

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #65 Gepost op: 18 maart 2008, 13:24:34 »
Moet zeggen, wat als je als kansloos meisje uit het oostblok zo'n kans kan krijgen? Kijk, het is geen Brad Pitt Look a like, maar hij is ook niet weer zo lelijk als een gans (mooi is anders, maar hij is wel verzorgd) en als ie een goed karakter heeft en je hebt wat meer kansen in het rijke Nederland, why not?

Ivy

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #66 Gepost op: 21 maart 2008, 09:28:23 »
En hebben jullie het gisteren gekeken...?
Hoe snel die Elena nederlands leert zeg, echt goed!!
En ik denk dat je wel rekening moet houden met cultuur verschillen, ik vind ze erg schattig bij elkaar, en die jurk, nou ik vond het ook te maar ik denk dat dat in de oekraine heel anders is wss is het daar veel weldadiger in kleding enzo... idd niet te snel over oordelen.. Aangezien hij ook echt niet dom is en met een eigen bedrijf onder huwelijkse voorwaarden trouwt...

Van Fieke een beetje naief dat ze dacht dat het huwelijk wel veel al zou oplossen... :huh:
En ze keken nu niet met passie naar elkaar ofzo.. ja meningen verschillen maar ik moet mn man toch ook echt seksueel aantrekkelijk vinden...

En nu weet ik ook waarom ik niet wil dat mn vriend zn mobiel bij zich heeft die dag :biggrin:

Eke

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #67 Gepost op: 21 maart 2008, 09:32:55 »
[quote name=\'Ivy\' post=\'154912\' date=\'21 March 2008, 09:28\']En hebben jullie het gisteren gekeken...?
Hoe snel die Elena nederlands leert zeg, echt goed!!
En ik denk dat je wel rekening moet houden met cultuur verschillen, ik vind ze erg schattig bij elkaar, en die jurk, nou ik vond het ook te maar ik denk dat dat in de oekraine heel anders is wss is het daar veel weldadiger in kleding enzo... idd niet te snel over oordelen.. Aangezien hij ook echt niet dom is en met een eigen bedrijf onder huwelijkse voorwaarden trouwt...

Van Fieke een beetje naief dat ze dacht dat het huwelijk wel veel al zou oplossen... :huh:
En ze keken nu niet met passie naar elkaar ofzo.. ja meningen verschillen maar ik moet mn man toch ook echt seksueel aantrekkelijk vinden...

En nu weet ik ook waarom ik niet wil dat mn vriend zn mobiel bij zich heeft die dag :biggrin:[/quote]

Ga t dit weekend wel even kijken via uitzendiggemist, ben erg benieuwd als ik dit zo lees!

In Rusland en omstreken is het een teken van rijkdom om  er (in onze ogen) ordinair uit te zien... Zo zie je maar weer!

Noukie

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #68 Gepost op: 21 maart 2008, 09:45:13 »
Ik heb het opgenomen, dus kijk het vanavond of morgen wel even!  :)

svdh

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #69 Gepost op: 21 maart 2008, 09:49:53 »
[quote name=\'Ivy\' post=\'154912\' date=\'21 March 2008, 09:28\']Van Fieke een beetje naief dat ze dacht dat het huwelijk wel veel al zou oplossen... :huh:
En ze keken nu niet met passie naar elkaar ofzo.. ja meningen verschillen maar ik moet mn man toch ook echt seksueel aantrekkelijk vinden...[/quote]

Nou ik vond der ook naief hoor. Hoezo zou een huwelijk dingen oplossen? En ze zagen er ook niet echt uit alsof ze net getrouwd waren. Maar dat kan voor een camera natuurlijk weer anders zijn.
Ik had ook even op de site gekeken en ze had daar ook wel een rare reactie geplaatst over de trouwdag.

Ivy

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #70 Gepost op: 21 maart 2008, 09:58:08 »
tja maar misschien zijn er wel meer mensen met de gedachte dat het trouwen zelf al iets oplost.. Nou ik heb eerder zoiets van eigenlijk een soort teleustelling omdat ik weet dat er na onze bruiloft eigenlijk niets gaat veranderen!!
We wonen al zo lang samen, het enige is dat ik mn vriend m man mag noemen...
Maar goed bij hen was het een iets grotere verandering al, maar dan nog je moet toch weten dat je er zelf aan zal moeten werken..

lodi

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #71 Gepost op: 21 maart 2008, 10:09:46 »
Ik vond het ook zo vreemd dat ze zeiden dat ze niet meer verliefd waren, ik bedoel hoe oud zijn ze, ze moeten hun hele leven nog met elkaar. Was dan niet getrouwd of had wat verder gekeken.
Ik ben elke dag nog verliefd op mijn vriendje en vind het heerlijk als hij thuis komt :biggrin:  maar he dat is mijn mening.

Dat oekraiense meisje, heeft me echt verbaast dat ze zo snel nederlands leerde, misschien toch echte liefde.

Haha die mobiel die af ging, net op dat moment, je zou door de grond zakken :)

Kitty78

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #72 Gepost op: 21 maart 2008, 10:43:09 »
op onze trouwdag check ik dus wel ff of mijn vent zijn mobiel op stil heeft staan hahaha

Ivy

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #73 Gepost op: 21 maart 2008, 10:52:08 »
[quote name=\'lodi\' post=\'154933\' date=\'21 March 2008, 10:09\']Ik vond het ook zo vreemd dat ze zeiden dat ze niet meer verliefd waren, ik bedoel hoe oud zijn ze, ze moeten hun hele leven nog met elkaar. Was dan niet getrouwd of had wat verder gekeken.[/quote]

ben jij nog verliefd dan? Ik denk dat iedereen dan een ander idee over verliefdheid heeft... Ik heb nu af en toe ook nog wel is vlinders.. Maar zie die eerste verliefdheid echt als iets biochemisch, in het begin razen de hormonen e.d. door je heen en daarom voel je je zo verliefd, vlinders in je buik, alles is geweldig en je liefde heeft geen minpuntje... Maar na een paar maanden gaat dat toch echt wel over ..
En dan heb je echte liefde, dat is toch net zo mooi en misschien wel mooier! Als je nadat je biochemie weer tot rust is gekomen je nog steeds voor elkaar kiest...

[quote name=\'Kitty78\' post=\'154937\' date=\'21 March 2008, 10:43\']op onze trouwdag check ik dus wel ff of mijn vent zijn mobiel op stil heeft staan hahaha[/quote]

Die van mij mag hem niet bij zich hebben! :biggrin:

Kitty78

  • Gast
De 100: Het Huwelijk
« Reactie #74 Gepost op: 21 maart 2008, 10:53:57 »
nouw wij moeten m bij ons hebben, omdat we moeten bellen als we klaar zijn bij de fotograaf ivm met zelf foto'smaken met onze hond erbij

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards