collapse

Auteur Topic: 'generale Repetitie'  (gelezen 5982 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Noukie

  • Gast
'generale Repetitie'
« Gepost op: 13 maart 2008, 09:01:46 »
Zoals al een tijdje bekend was, zou ik gister een soort van generale repetitie hebben.. oftwel: proef make-up, proefkapsel en nogmaals mn jurk passen. Heb wel gemerkt dat ik niet echt stressbestendig ben, maar dat komt vast wel goed op 18 april...

Om half 9 stond de visagiste voor de deur. Zij heeft zowel mij als mn moeder erg mooi opgemaakt. Daarna gelijk door naar de kapper, daar moesten we om 10 uur zijn (werd ietsjes later ;-)). De kapster heeft twee kapsels uitgeprobeerd, maar tijdens het tweede kapsel kreeg ik ineens in mn hoofd dat ik misschien toch iets anders wilde... gelukkig was er nog tijd en heeft ze dus een derde kapsel uitgeprobeerd. Dat was het helemaal! 's Middags nog wel even kijken of het matchte bij mn jurk, maar daar hadden we eigenlijk alle vertrouwen in... Om half één stonden mijn vriendinnen alweer op de stoep en zijn we snel doorgecrosst (in weer en wind) naar Sposa Bella (de bruidszaak). Daar mijn jurk weer gepast! En gelukkig was ik helemaal blij met de combi jurk en haar. Ook was ik nog op zoek naar bijpassende sieraden.. dat werd nog best een hele toer, maar uiteindelijk is het met de hulp van mn vriendinnen (en uiteraard mijn moeder) helemaal gelukt! Ik ben er klaar voor!

Ook nog langs de bloemist geweest voor het boeket en de corsages (nee, wij zijn niet zo traditioneel, ik zoek dat gewoon zelf uit! :-)). Hij besteld het eea qua kleuren en aan de hand daarvan maak ik over een week of twee mijn (onze ;-)) definitieve keuze.

Nu wordt het echt aftellen...

superwoman

  • Gast
'generale Repetitie'
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2008, 09:06:13 »
haha, ik kan me het al helemaal voorstellen.
Stress, maar wel leuk toch?
Wel slim om het zo te doen, dan weet je echt zeker dat alles gaat lukken op de finale-dag. Zal toch minder stres geven dan.  :cool:

Bruidje08

  • Gast
'generale Repetitie'
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2008, 10:24:16 »
Leuk he, die kriebels. Komt vast helemaal goed! :biggrin:

Noukie

  • Gast
'generale Repetitie'
« Reactie #3 Gepost op: 13 maart 2008, 10:32:39 »
[quote name=\'superwoman\' post=\'153877\' date=\'13 March 2008, 09:06\']haha, ik kan me het al helemaal voorstellen.
Stress, maar wel leuk toch?
Wel slim om het zo te doen, dan weet je echt zeker dat alles gaat lukken op de finale-dag. [color=\"#FF0000\"]Zal toch minder stres geven dan.  :cool:[/color][/quote]

daar hoop ik idd ook op, haha... op DE dag moet ik het allemaal maar gewoon over me heen laten komen...

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
'generale Repetitie'
« Reactie #4 Gepost op: 13 maart 2008, 10:51:37 »
Klinkt goed, maar je weet het een slechte generale is een perfecte uitvoering!! Dus dat komt vast helemaal goed, ook al ging he tnu niet heel slecht :) Heb je nog foto's gemaakt of niet

Sue

  • Gast
'generale Repetitie'
« Reactie #5 Gepost op: 14 maart 2008, 12:31:17 »
Leuk hoor. Nu kun je echt af gaan tellen he

Noukie

  • Gast
'generale Repetitie'
« Reactie #6 Gepost op: 14 maart 2008, 13:10:33 »
[quote name=\'Sue\' post=\'154084\' date=\'14 March 2008, 12:31\']Leuk hoor. Nu kun je echt af gaan tellen he[/quote]
inderdaad, nog maar 5 weken te gaan!  :ohmy:   :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards