collapse

Auteur Topic: Aanzoek Suus25  (gelezen 3635 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Suus25

  • Gast
Aanzoek Suus25
« Gepost op: 16 maart 2008, 17:52:50 »
Tijdens de kerstvakantie van mijn studie wilden mijn vriend en ik nog een dagje wat leuks doen met zijn tweeën. Dus na wat gepuzzel een datum geprikt: vrijdag 28 december.  

Na een paar dagen gaf hij aan dat hij wat leuks ging regelen en dat het voor mij een verrassing zou zijn.  

Aangezien het net voor kerst was had hij een envelop onder de kerstboom gelegd met daarin wat we gingen doen.

Op 1e kerstdag de envelop uitgepakt en ik bleek die vrijdag 's morgens een uitgebreid ontbijt te krijgen, 's middags naar de sauna te gaan en 's avonds uiteten te gaan.

Op de dag zelf was het allemaal erg lekker en relaxed. Ik had 's middags al een keer in de sauna geroepen dat dit wel een mooie dag was om ten huwelijk gevraagd te worden (we hadden het er al vaker over gehad) en dat dit een mooi moment zou zijn tijdens het eten. Hij gaf vervolgens aan dat hij het niet tijdens het eten ging vragen. Dus ik hield verder mijn mond en dacht vandaag is niet de dag.

Na het eten kwamen we thuis en mocht ik 'toevallig' de deur opendoen. Wel viel me op dat er licht brandde. Dus ik deur open gedaan en naar binnengelopen en zag allemaal waxinelichtjes en kaarsjes branden met daarbij rozenblaadjes en rozen liggen. Dus ik loop terug naar mijn vriend (die mijn fiets aan het binnenzetten was, want dat was ik vergeten in de haast) en zeg jij smiecht ik wist het wel!

Vervolgens kwam hij naar de woonkamer, kreeg een liefdesverklaring en de vraag of ik met hem wilde trouwen. Natuurlijk heb ik hier ja op gezegd! Ook lag op tafel een mooie ring.

Achteraf bleek mijn zus in het complot te zitten. Ze werd door mijn vriend gesmst dat we eraan kwamen en dat de kaarsjes aan gestoken mochten worden. Dat was nog even stressen want het waren bijna 100 kaarsjes.

Na 's avonds familie gebeld te hebben hebben we vrijdagavond tot half 2 door het huis gestuiterd! Pas na het weekend konden we een beetje rustig doen....

Volgend jaar april is de grote dag!

Debruidje

  • Gast
Aanzoek Suus25
« Reactie #1 Gepost op: 16 maart 2008, 20:56:56 »
Gefeliciteerd , en wat een leuk aanzoek. Kan me voorstellen dat je nog even hebt gestuiterd :biggrin:

Geniet ervan om alles voor te bereiden

groetjes Deb

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Aanzoek Suus25
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2008, 10:49:10 »
Oh wat lief van je vriend!!
Erg mooi aanzoek!

Patricia bruid 1-08-08

  • Gast
Aanzoek Suus25
« Reactie #3 Gepost op: 20 maart 2008, 15:09:09 »
Leuk hoor! :biggrin:

lachmar

  • Gast
Aanzoek Suus25
« Reactie #4 Gepost op: 10 mei 2008, 01:00:54 »
Leuk aanzoek.
Jeetje zijn wel super veel kaarsen 100!!!!

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Aanzoek Suus25
« Reactie #5 Gepost op: 10 mei 2008, 10:36:14 »
Hoelang laat jij de kerstboom trouwens wel niet staan?!  :biggrin:

Maar een heel lief aanzoek hoor!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards