collapse

Auteur Topic: 1oo Dagen Te Gaan!  (gelezen 5349 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
1oo Dagen Te Gaan!
« Gepost op: 18 maart 2008, 13:37:12 »
Ik kom er ook zojust achter dat het nog precies 100 dagen is tot onze bruiloft!!! :biggrin:  :blink:
Ongelovelijk hoe snel dat gegaan is zeg.... Zo stom maar ik krijg spontaan de kriebels in mn buik! :tongue:

Kleintje

  • Gast
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2008, 14:21:21 »
Ik had dat ook bij 100 dagen. Nu lijkt het als gisteren dat het nog 100 dagen was, maar nu is het nog maar 72! Het gaat echt zoooo snel!

Alexia

  • Gast
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2008, 08:10:53 »
inderdaad... ik zit nu af te tellen tot wij de 100 dagen grens door zijn... nog 106 :biggrin:

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #3 Gepost op: 22 maart 2008, 11:23:23 »
Was zo happy dat ik het op mn werk vertelde. Nu word er elke dag voor me afgeteld. Super leuk!! Heb gister trouwens mijn schoenen binnen gekregen, kan niet beter! :tongue:

hanna

  • Gast
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #4 Gepost op: 22 maart 2008, 19:26:54 »
Bij 100 dagen had ik dat gevoel ook. Nu heb ik in de klas een centimeter van de Karwei hangen en elke dag knippen we een centimeter af. Nu nog 61 dagen, oh wat gaat dat snel (gelukkig)

maikaenroy

  • Gast
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #5 Gepost op: 22 maart 2008, 19:51:10 »
ik had bij 100 dagen het gevoel als of ik af mocht gaan tellen hahaha en aangezien ik dat nu dan ook doe is het voor ons nog maar 47 dagen  :ohmy:
soms denk ik zijn we niets vergeten ??? maar als ik me lijstje pak dan klopt het gelukkig allemaal wel !

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #6 Gepost op: 24 maart 2008, 17:53:32 »
Nog minder dan 100 dagen. Ik was er zo blij mee, en nu zit ik sinds vanmiddag met huilbuien waar ik niet meer uit kom. De locatie staat nog steeds niet vast. We hadden een locatie waar we niet al te veel hoefden te betalen omdat we geen super groot budget hebben. Alleen duurt en duurt het maar wat offertes betreft kunnen ons geen all-in prijs beloven en een ander stelletje wel,dus vriendlief wil er niet meer heen. Vanmiddag bij zn ouders op bezoek en ze zeiden dat we dan een zaaltje moesten vinden. Is er gewoon bijna niet. Ja van speeltuinen of van een kerk. En dat zie ik gewoon echt niet zitten. Zo heb ik mijn huwelijksdag niet voorgesteld. Alles mooi en leuk en dan zit je in een armoedig zaaltje van een speeltuin oid. Moet dat nou mijn feest en diner locatie worden? Ik ben nu wanhopig opzoek naar iets hier in de buurt dat leuk en betaalbaar is. Ik hoop dat het nog gaat.

Pfff, ik moest het even van me afschrijven....

Bruidje08

  • Gast
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #7 Gepost op: 24 maart 2008, 21:28:10 »
Oo, wat vervelend.. als ik jou was zou ik alles gaan afstruinen op internet of de goudengids, op zoek naar een leuke locatie. Er is vast nog wel iets leuks te vinden! Kijk goed rond want er zijn genoeg locaties waar je niet gelijk aan denkt, maar toch heel leuk is. Komt wel goed! Succes!

130608

  • Gast
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #8 Gepost op: 25 maart 2008, 09:14:33 »
ohw... das inderdaad even een domper. Maar... opgewekt ten strijde en inderdaad dat internet afstruinen gaan! Succes ermee!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #9 Gepost op: 25 maart 2008, 12:14:31 »
Dat is vervelend!!
Hopelijk kom je nog wat leuks tegen.

Vanaf die 100 dagen vliegt de tijd!

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #10 Gepost op: 27 mei 2008, 12:30:25 »
Ja nog 30 dagen! :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

Ik heb net een uurtje geleden voor het eerst weer mn jurk gepast,en hij is zoooooo mooi!!! :wub:  :wub:  :wub:  
Hij zat echt vrijwel perfect, een soort omslag stukje stof dat een beetje ingenomen moet worden,maar verder zit hij echt als gegoten. Mn jurk is nog net zo mooi als toen ik hem voor het eerst zag en ik had hem het liefst mee naar huis genomen en de rest van de dag aan gehad!

Ik heb zo vreselijk veel zin in de bruiloft! Aan de ene kant is de tijd heel snel gegaan en nu gaat het me eigenlijk te langzaam...

Ik barst echt van de energie op het moment! Hebben jullie dat ook zo?

x

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #11 Gepost op: 27 mei 2008, 14:14:14 »
Ik heb dat nu al ^^

Aan de ene kant heb ik zoiets van "oh nog 724 dagen" maar aan de andere kant gaat die teller ontzettend snel! Ook de dingen die definitief worden, worden er steeds meer en elke keer weer bezorgd het kriebels!

veronique

  • Gast
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #12 Gepost op: 27 mei 2008, 14:16:10 »
ik ken dat gevoel het is voor mij vandaag ook precies 100 dagen en ik ben ook al aan het aftellen kan niet wachten!!!!

nisanlin

  • Gast
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #13 Gepost op: 27 mei 2008, 19:36:35 »
[quote name=\'Dinyb\' post=\'163941\' date=\'27 May 2008, 14:14\']Aan de ene kant heb ik zoiets van "oh nog 724 dagen" maar aan de andere kant gaat die teller ontzettend snel! Ook de dingen die definitief worden, worden er steeds meer en elke keer weer bezorgd het kriebels![/quote]
Eh, 724 dagen is echt nog wel heel erg veel.... :rolleyes:

maar goed, ik weet ook nog wel dat er bij mijn ticker stond 'nog 4 maanden' ofzo en toen opeens nog maar 3 weken en toen was ik opeens getrouwd :biggrin:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #14 Gepost op: 27 mei 2008, 22:13:10 »
[quote name=\'nisanlin\' post=\'164042\' date=\'27 May 2008, 19:36\'][quote name=\'Dinyb\' post=\'163941\' date=\'27 May 2008, 14:14\']
Aan de ene kant heb ik zoiets van "oh nog 724 dagen" maar aan de andere kant gaat die teller ontzettend snel! Ook de dingen die definitief worden, worden er steeds meer en elke keer weer bezorgd het kriebels![/quote]
Eh, 724 dagen is echt nog wel heel erg veel.... :rolleyes:
[/quote]

Helaas wel  :laugh:  :tongue:

Carolina

  • Gast
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #15 Gepost op: 28 mei 2008, 11:18:37 »
[quote name=\'debby*\' post=\'155305\' date=\'24 March 2008, 18:53\']Nog minder dan 100 dagen. Ik was er zo blij mee, en nu zit ik sinds vanmiddag met huilbuien waar ik niet meer uit kom. De locatie staat nog steeds niet vast. We hadden een locatie waar we niet al te veel hoefden te betalen omdat we geen super groot budget hebben. Alleen duurt en duurt het maar wat offertes betreft kunnen ons geen all-in prijs beloven en een ander stelletje wel,dus vriendlief wil er niet meer heen. Vanmiddag bij zn ouders op bezoek en ze zeiden dat we dan een zaaltje moesten vinden. Is er gewoon bijna niet. Ja van speeltuinen of van een kerk. En dat zie ik gewoon echt niet zitten. Zo heb ik mijn huwelijksdag niet voorgesteld. Alles mooi en leuk en dan zit je in een armoedig zaaltje van een speeltuin oid. Moet dat nou mijn feest en diner locatie worden? Ik ben nu wanhopig opzoek naar iets hier in de buurt dat leuk en betaalbaar is. Ik hoop dat het nog gaat.

Pfff, ik moest het even van me afschrijven....[/quote]

He wat vervelend. Wij gaan over ruim 2,5 maand trouwen en hebben ook nog geen locatie. We zijn er gister bij 1 geweest maar die hadden in hun offerte niet geschreven dat er ook nog zaal huur van €750,- bij kwam!
We hebben nog 3 andere locaties te gaan. Ik denk dat het een dansschool gaat worden. Misschien is dat ook iets voor jullie? dan kun je vaak de catering zelf doen.

Een klein verhaaltje wat ik trouwens van anderen heb gehoord: Een stel had zo weinig geld en die huurden een gymzaal. niets sfeervols aan zou je denken maar het bleek een ontzettend leuke geweldige bruiloft te zijn. Dus het zit niet alleen in de ruimte.  :wink:
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2008, 18:34:10 door Carolina »

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #16 Gepost op: 28 mei 2008, 17:16:19 »
We hebben inmiddels wel een locatie hoor. Echt supermooi!

Ringeding

  • Gast
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #17 Gepost op: 28 mei 2008, 17:24:13 »
Wij hebben vandaag ook nog 100 dagen te gaan...... komt elke dag weer dichterbij...

Carolina

  • Gast
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #18 Gepost op: 28 mei 2008, 19:19:41 »
[quote name=\'debby*\' post=\'164198\' date=\'28 May 2008, 17:16\']We hebben inmiddels wel een locatie hoor. Echt supermooi![/quote]

oh gelukkig. dat is weer een zorg minder! Is het meeste nu geregeld?

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
1oo Dagen Te Gaan!
« Reactie #19 Gepost op: 29 mei 2008, 20:52:47 »
Met nogmaar 28 dagen voor de deur mag dat ook wel ja! :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards