collapse

Auteur Topic: Twijfels over de jurk  (gelezen 203670 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #25 Gepost op: 25 maart 2008, 07:00:29 »
Ok, ik snap het niet helemaal hoor. Ik kan me herinneren dat je hartstikke blij was met je jurk ... wil je nou echt je jurk annuleren omdat je geen stukje stof mee kunt krijgen? Is dat niet wat overdreven?

Ik snap wel dat je de stof nodig hebt om er andere dingen bij te matchen, maar je kunt toch nooit exact dezelfde kleur treffen. Wat wij doen met het pak van mijn vriend bijvoorbeeld, is zijn pak bij dezelfde winkel kopen. Dan kan hij mooi op zijn gemak passen met verkoopsters die weten hoe mijn jurk er uit ziet zodat zij kunnen zeggen of het er bij past of niet.

Schoenen kun je in dezelfde kleur laten verven door de bruidswinkel, en met je boeket tref je toch nooit dezelfde kleur, bloemen laten zich niet dwingen toch?

Echt, serieus, ik denk dat je je er veel te druk om maakt.

Maria

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #26 Gepost op: 25 maart 2008, 07:26:49 »
Heb je geen stola? Ik heb een stola en als ik ergens de kleur van moet weten of het matcht, neem ik de stola gewoon mee.

Eke

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #27 Gepost op: 25 maart 2008, 09:04:21 »
[quote name=\'KarinT82\' post=\'155298\' date=\'24 March 2008, 14:42\']Hoi Jojanne,

Ik heb je pb gehad. Ik dacht ik zet mijn verhaal maar hier, dan hebben andere meiden er misschien ook nog wat aan.
Dit is mijn ervaring met Aphrodite in Barneveld:
Ben bij Aphrodite gaan passen en en een hele mooie jurk tegen gekomen waar ik 2 weken lang dag en nacht aan heb gedacht (maar nog niets gekocht). Ik werd geholpen door Belinda, die er nog niet zo lang werkte, een aardige meid.
Na 2 weken bij een andere bruidszaak gaan passen en een mooie jurk gekocht (althans een krabbel gezet dat ik binnen 2 weken de helft zou aanbetalen). Op de terugweg sloeg meteen al de twijfel toe.
5 dagen erna nogmaals die eerste bruidsjurk bij Aphrodite gepast en tot de conclusie gekomen dat ik die wilde en dus niet degene waar ik voor getekend had. De verkoopster (Beppie) verzekerde mij dat ik onder die andere jurk nog uit kon komen. 'Zij hadden precies dezelfde voorwaarden', zei ze. Tja, misschien wat naief, maar zij zit natuurlijk in 'het wereldje' en ik geloofde haar. In de winkel Aphrodite naar die andere zaak gebeld en gezegd dat ik de jurk wilde annuleren. Ik kreeg meteen te horen dat dat niet zomaar kon en dat ik zowiezo aan die helft aanbetaling vast zat. Toch bleef Beppie zeggen dat ik er echt onder uit kon komen, dat 'ze' me alleen maar bang wilden maken en, voegde ze er ook nog aan toe, 'ik moest, als ik deze jurk wilde, wel snel beslissen omdat hij besteld moest worden.'
Om een lang verhaal kort te maken; ik heb bij Aphrodite ook een krabbel gezet en 250 euro aanbetaald.
Na veel contact met de winkel van de jurk die ik niet wilde, kwam ik tot de conclusie dat ik er echt niet onderuit kon. Dan maar die andere jurk bij Aphrodite annuleren (Beppie had immers gezegd dat dat kon en het was binnen een week na overeenkomst). Nou, dus niet... die 250 euro was ik kwijt. Mijn vriend heeft later nog naar Beppie gebeld, maar er was niets aan te doen. Na de bruiloft gaan we hier nog wel wat mee doen, want we voelen ons flink ge*PIEP*! Als zij toen in de winkel niet zo stellig had beweerd dat ik er nog onderuit kon komen, had ik het natuurlijk nooit zo gedaan. Aan de telefoon durfde Beppie ook nog te zeggen dat ik binnen een week moest annuleren omdat ik anders het totale bedrag kwijt was, want dan was de jurk al besteld (dat is van toepassing voor jouw situatie). En dat ik beter om een offerte had kunnen vragen, want die was 2 weken geldig. Ja hallo, wie is de verkoopster? Ik heb daar toch helemaal geen verstand van, ik wilde alleen mijn droomjruk kopen...
Uiteindelijk ben ik met die andere zaak tot een goede oplossing gekomen waar beide partijen blij mee zijn. Ik heb daar mijn droomjurk gevonden! Dus eind goed, al goed. Maar ik zal de volgende keer (die er niet komt!) wel 2 keer nadenken voor ik een krabbel zou zetten! Want je zit er dus echt wel aan vast!!!!

Het is nu aan jou om te doen wat je het best lijkt:
-Ben je helemaal blij met je jurk? Wacht dan nog even af, probeer nog een stukje stof te krijgen en geniet van de voorbereidingen voor jullie droomdag.
of:
-Annuleer de jurk (in elk geval 500,- kwijt en misschien wel meer) en ga of zoek naar een andere jurk en een goed gevoel bij de zaak.

Ik wens je veel succes en toch ook plezier, want een bruidsjurk kopen moet toch leuk zijn!

Groetjes Karin[/quote]

Sorry, maar elk weldenkend mens weet toch dat als je ergens voor tekent eraan vast zit??????
Lees dan de voorwaarden voordat je iets tekent!

Vind het een beetje dom gedrag moet ik zeggen! En helemaal afgaan op een verkoopster is niet echt slim, want die wil je wat aansmeren!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #28 Gepost op: 25 maart 2008, 11:52:04 »
Ik snap het verhaal ook niet helemaal.
Je bent blij met je jurk, maar je bent niet blij vanwege het feit dat je geen stukje stof kan krijgen.
Zo toch???

Ik had ook geen stukje stof bij mijn jurk gekregen, dit ging ook niet.
Dus wat ik heb gedaan, ik ben naar een winkel gegaan waar ze linten en stof verkopen.
Aangezien linten wel overeen komen met het stof van je jurk heb ik daar 2 linten gekocht waarvan ik dacht dat die wel matchte met de kleur van m'n jurk.
Thuis heb ik gelijk gekeken welke kleur overeen kwam en dat lintje heb ik gebruikt voor het pak van m'n man en de bloemen.
De schoenen had ik al gelijk met m'n jurk gekocht.
Dit kun je ook doen, en 2 stukjes lint kosten in ieder geval geen 500 euro.
Ik zou dat zeker niet over de balk gooien alleen voor zoiets.

Alexia

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #29 Gepost op: 25 maart 2008, 18:51:14 »
ik blijf het ook vreemd vinden.

Karin, het lijkt me toch ook dat je nooit zomaar ergens voor tekent? Ik begrijp dat je graag die jurk wilde hebben, maar ik zou het eerst goed met die ene winkel besproken hebben voordat je bij dat Aphrodite je handtekening zette.

En Jojanne, ik snap dat het vervelend is, maar meteen een hele jurk willen annuleren voor dat ene kleine stukje stof? Kan je dan geen foto nemen ofzo als je het echt moet hebben?

Jojanne

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #30 Gepost op: 26 maart 2008, 09:01:43 »
Ik wacht het telefoontje nog even af...
Ben ook wel blij met mn jurk, maar door al dit geneuzel ga ik gewoon weer twijfelen...
Ik hoop gewoon dat ze wat kunnen regelen, `
Ben t allemaal gewoon spuugzat eigenlijk, en niet alleen de jurk, maar gewoon alles even wat betreft t trouwen, dr gaat niks zoals het zou moeten gaan. soort van samenloop van omstandigheden denk ik :wink:
Ik wacht het gewoon af, hoop dat ik vandaag of morgen gebeld word door de winkel.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #31 Gepost op: 26 maart 2008, 11:30:09 »
Oh, dat is een goed idee! Kleurstaaltjes van de gamma, kun je zo meenemen. Kies alle kleuren rood waarvan je denkt dat ze het zouden kunnen zijn, meenemen naar de pas, en dan kijken welke het beste matcht :biggrin:

Jojanne

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #32 Gepost op: 2 april 2008, 18:36:02 »
Ben net gebeld door de winkel.
Ze kunnen gewoon echt geen stof leveren. Als ze het bij de fabriek bestellen moeten ze ongeveer 10 meter afnemen en dat kan niet zegt de winkel.
Nu had ze uiteindelijk 2 mogelijkheden
1) Het Bolerojasje een weekend meenemen om een pak te gaan kopen
2) Alleen een stropdas bij hun kopen en daarna een pak zodat het pak bij de stropdas past (as wil zwart pak)

Opzich goede oplossing vind ik..t probleem blijft wel met de bloemen en sieraden enzo.. maarja.. so be it
Blijf er wel van balen dat het zo gaat.. maarja
« Laatst bewerkt op: 2 april 2008, 18:37:07 door Jojanne »

Maria

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #33 Gepost op: 2 april 2008, 21:15:11 »
Dan neem je toch gewoon die stropdas vervolgens overal met mee! Meid maak je niet druk, het komt heus wel goed.

Jojanne

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #34 Gepost op: 3 april 2008, 12:22:09 »
Precies!!!!! :biggrin:

Sue

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #35 Gepost op: 3 april 2008, 18:52:12 »
Gewoon laten gaan en weer genieten hoor meid!
Zeker als je je jurk zo geweldig vind, wat maakt dat stukkie stof nou uit?

afgelopen vrijdag ging ik na de (overigens geweldige) pas, opeens ook met een rotgevoel de winkel uit....ik kreeg de jurk in m'n hand gedruk met de boodschap, neem maar mee???? (niet gedaan uiteraard) en juist omdat ik er een rotgevoel aan overhield ben ik de dag erna op het makkie terug naar de winkel gegaan en heb dat aangegeven. En met een hoop excuses en een korting was het weer goed :wink:.

En dit is gewoon MIJN jurk dus wat er ook gebeurt, die moet ik hebben hahahahha. Heb jij dat gevoel dan niet over jouw jurk?

bruidje2009

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #36 Gepost op: 4 april 2008, 23:15:50 »
ik zou ook lekker de stropdas meenemen. die is ook klein dus kan makkelijk in je tas en heb je meteen een das voor je mannetje

Marieltje

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #37 Gepost op: 5 april 2008, 17:20:57 »
bovendien past de stropdas dan precies bij je jurk.. hoef je je daar iig ook geen zorgen meer over te maken!
Ga er weer van genieten.. 't is wel JOUW jurk, JOUW dag!! (en ZIJN stropdas  :wink: )

ourloveJoaquin

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #38 Gepost op: 1 augustus 2008, 20:45:30 »
Dag ladies... wel grappig dat over Aphrodite... want dat is namelijk een winkel van mijn oom en tante  :laugh:  en Beppie is zelfs mijn peettante  :tongue:

Maar inderdaad als ik het zo lees... is het wel een beetje domme actie om 2 handtekeningen te zetten bij 2 verschillende winkels... en wat beppie heeft gedaan is wat een verkoopster hoort te doen .... anders wordt ze ontslagen denk ik :wink: Nee grappie... maar goed... laatst was er ook iets op kassa of radar over annuleringen van trouwjurken/pakken dat er inderdaad regels voor zijn en dat je de voorwaarden echt goed moet lezen alvorens je ook maar iets teken..

Er zijn veel bruidszaken die even de voorwaarden zo veranderen dat je er helemaal aan vast zit.. nou believe me.. ooms of tantes.. ik teken helemaal NIKS  :tongue:  eens effe zien hoe dat gaat bij mij hahahaha.... ik ga er half oktober heen, maar goed ik koop daar ook echt de jurk.. die keus staat al vast hihi

Suusje1982

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #39 Gepost op: 1 augustus 2008, 21:41:58 »
nou ik vind dat een verkoopster niet hoort te liegen, dat staat vast.
Natuurlijk moet je proberen te verkopen, maar als je daar leugens voor nodig hebt? sorry, maar dat vind ik erg vreemd.

Margy

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #40 Gepost op: 2 augustus 2008, 11:41:20 »
Nu ben ik benieuwd
op het moment dat je je jurk paste
heb je toen gevraagt of gezegt van goh... k wil ook graag dit en dit en dit in die stof?
als zij toen hebben toegezegt, en dit nu niet blijken te kunnen doen, is r zoiezo al een breuk in hun recht dat jij de jurk MOET betalen.

je bent eenmaal akkoord gegaan met de voorwaarde dat de sto\f geleverd kon worden

ourloveJoaquin

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #41 Gepost op: 4 augustus 2008, 01:21:30 »
[quote name=\'Suusje1982\' post=\'172808\' date=\'01 August 2008, 21:41\']nou ik vind dat een verkoopster niet hoort te liegen, dat staat vast.
Natuurlijk moet je proberen te verkopen, maar als je daar leugens voor nodig hebt? sorry, maar dat vind ik erg vreemd.[/quote]

daar heb je ook helemaal gelijk in, dat kan ook niet.. maar ik denk niet dat er leugens voor hoeven te zijn geweest.. de annuleringsvoorwaarden lezen lijkt mij ook wel een top idee om dat eerst te doen voordat je ook maar iets tekent.. althans dat is mij altijd wel bij gebracht om te doen... en eerst een telefoontje plegen om te checken van hoe of wat voordat je een 2e contract gaat tekenen.. ik heb het er gisteren over gehad met mijn moeder.. en zei gaf al aan dat het inderdaad niet kon wat er is gebeurt.. en dat dat geen klanten werven is natuurlijk... en daar heeft ze ook gelijk in.... maar echt voorwaarden lezen voordat je iets tekent kan alleen maar mijn tip zijn :wink: succes met de jurken hihi.... en voor een vrouw is het zo en zo al stressie volegns mijn de jurk is toch echt wel het belangrijkste onderhand niet waar...

Puma in love

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #42 Gepost op: 18 augustus 2008, 20:50:14 »
Ik weet nog steeds niet hoe het mij kon overkomen.
Ik heb een jurk gekocht en ik ben er niet zo super blij mee zoals de meeste (a.s.) bruiden hier.
Ik zit elke dag weer de foto's van mijzelf voor de spiegel in de bruidsmodezaak te bekijken en probeer mijzelf over te halen om blij te zijn - maar het lukt gewoon niet!  :sad:
Ik heb niet DE jurk gekocht, waar iedereen het over heeft, maar gewoon EEN bruidsjurk.
Ik moet zeggen, dat twijfelen en moeizaam beslissingen nemen erg in mijn aard ligt, misschien zou ik over elke gekochte japon zo twijfelen?? Ik weet het niet.
Ik had niet zo veel geld over voor mijn jurk, ca. 700 euro. (Als iemand een paar maanden geleden tegen mij zou zeggen, dat 700 euro NIET VEEL was voor een jurk zou ik het zowat niet geloven...) Daarom ging ik naar een zaak, die een uitverkoop hield. Ik ging met de gedachte - ik vind toch niets, maar ik ga ff kijken. 5 jurken uitgezocht en elke jurk, die ik aanhad, vond ik heel mooi! Het stond allemaal prachtig! Dat verbaasde mij enorm. En de laatste jurk was het mooist. Maar bij geen enkel jurk had ik het 100% zekere gevoel van "DIT IS HET! DIT IS MIJN DROOM".
Maar ja, ik heb wel die 5de jurk gekocht. Mijn vriendin en mijn schoonmoeder vonden deze jurk mij erg mooi staan. Ik was in een soort waas, denk ik. Ik had het idee - ik moet NU een jurk kopen. Waarom zou ik verder zoeken? Die jurk staat mij gewoon prachtig. En dit soort gedachten, warvan ik nu echt niet snap, dat ik ze kon hebben.....
Maar nu zit ik weer al jullie prachtige jurken te bekijken in de topic met jurken en vooral die trootse aankondigingen van de (a.s.)  bruiden van: "ik ben er helemaal verliefd op" en "dit is de jurk van mijn dromen" en baal ik zo erg dat mijn jurk gewoon als een leuke jurk aanvoelt en niet als een jurk van mijn dromen....
Ben ik de enige? Heeft iedereen haar droomjurk kunnen vinden? Of heeft iemand net als ik "second thoughts"? En wat doe je daaraan? Laatst op een verjaardag deed ik zelfs overdreven enthusiast over mijn jurk toen een kennis vroeg of ik al geslaagd was..... Zielig toch?


PS de jurk is ook betaald, no way back zeg maar....

Juni

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #43 Gepost op: 18 augustus 2008, 21:40:40 »
Ik heb geen 'second thoughts', maar ik heb ook niet het gevoel dat dit 'de jurk van mijn dromen' is ofzo. Misschien komt dat omdat ik gewoon geen "droomjurk" heb, ik heb gewoon geen emotionele band met kleding en ik ben te nuchter voor al die trouwheisa. Ja, mijn jurk vind ik heel mooi...maar het was geen drama geweest als het een ander had moeten worden. Ook zou het passen volgens velen een geweldige ervaring zijn, het echte "bruidsgevoel" geven. Nou...als dát het bruidsgevoel is dan mogen ze nu alvast mijn scheidingspapieren in orde maken, want wat was dat een vreselijk gedoe zeg! :blink:

Heb je anders wel dit soort gevoelens over kleding? Dat iets heeeeelemaal jouw ding is? Heb jij het gevoel dat je gaat 'stralen' als het over de bruiloft gaat? Zo ja...dan is het misschien inderdaad een te snelle beslissing geweest. Maar zo nee...dan ben je misschien gewoon niet zo'n typ. Probeer je niet al te veel te laten leiden door wat anderen zeggen dat je zou moeten voelen.

12 september grote dag

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #44 Gepost op: 18 augustus 2008, 22:54:43 »
wat vervelend dat je niet het gevoel heb dat je graag zou willen bij je trouwjurk.

maar je hebt nog 8en halve maand volgens je banner
waarom laat je je jurk niet even voor wat het is en ga je je even bezig houden met de andere voorbereidingen? dan maak je gewoon voor over twee maanden nog eens een pas afspraak en denk je er misschien heel anders over.
de jurk even vergeten zeg maar

ik denk dat iedereen wel eens twijfel over bepaalde dingen.
ik ben iemand die nogal eens twijfels heeft over dagelijkse kleding
mijn jurk was het eerste waar ik wel meteen blij mee was, maar heb wel gedacht: wat zouden andere ervan vinden
maar heb hem vanaf begin januari niet meer aangehad, nu pas ik hem over 3 dagen weer en kijk er naar uit.
misschien is dat ook de oplossing voor jou??

sterkte ermee

bruidpatty

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #45 Gepost op: 18 augustus 2008, 22:55:41 »
Hmm ik herken je gevoel wel, ik heb een hele mooie jurk en volgens velen straal ik ook in de jurk. Ook ik ben erg nuchter en ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik zo'n gevoel als wordt beschreven niet zal hebben. Ik ben echt heel blij met de jurk die ik heb omdat deze gewoon goed bij me past maar ik weet ook dat ik net zo blij had kunnen zijn met een andere jurk.

Dat hele jurken passen in heel veel winkels is al helemaal niet aan mij besteed, ik hou er niet van als iedereen aan me zit te sjoren en te plukken. Ik heb ook niet voor niks geen moeite met het bestellen van een jurk op ebay... hihi.

Heb je de jurk al thuis hangen of nog in de winkel. Ik zou zeggen pas hem nog een keer en waarschijnlijk weet je dan weer waarom je hem hebt gekocht.
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2008, 22:57:03 door bruidpatty »

mvdylan

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #46 Gepost op: 19 augustus 2008, 08:00:24 »
ik ken het gevoel ook. Ik had voor het passen ook echt het idee dat het een super dag zou zijn en prinsesje dit en dat en DE jurk zou vinden.
Ik heb de jurk aan gehad die ik op plaatjes altijd geweldig vond. Ik had hem aan en hij stond mij totaal niet. Dus de soort jurk waar ik van kinds af aan al van droom staat me gewoon niet. dus ik moest mijn droombeeld bij stellen. Ik heb nu een jurk gekocht die wel bij me past. Ik had/heb ook niet het gevoel dat het DE jurk is. Ik kijk nu ook veel naar foto en dan denk ik ja hij staat me goed maar niet HET gevoel. Maar ben tevreden.Dat heb ik nooit met kleren als ik het uiteindelijk aan heb (op modellen staat het altijd mooier dan jezelf vind ik). Misschien dat het gevoel nog komt.

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #47 Gepost op: 19 augustus 2008, 08:07:16 »
[color=\"#6600CC\"]Ik hoop dat het gevoel nog een beetje komt :) maar, eerlijk is eerlijk ook een bruidjurk is gewoon een kledingstuk.....en als je al niet zo'n meisje-meisje bent, en weinig geeft om kleding :) dan zal dat ook zo zijn met je bruidsjurk :)

Waar ik altijd veel last van heb is het "maar"gevoel, dus: Ik vind mijn jurk prachtig.... MAAR.... dit en dit klopt niet whatever....... dat moet ik mezelf ook een beetje afleren!!!![/color]

Juni

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #48 Gepost op: 19 augustus 2008, 08:23:15 »
[quote name=\'bruidpatty\' post=\'175419\' date=\'18 August 2008, 22:55\']Ook ik ben erg nuchter en ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik zo'n gevoel als wordt beschreven niet zal hebben. Ik ben echt heel blij met de jurk die ik heb omdat deze gewoon goed bij me past maar ik weet ook dat ik net zo blij had kunnen zijn met een andere jurk.[/quote]
Precies!

En al die verhalen van meiden die hun jurk vonden en van wie de moeder spontaan in tranen uitbarstte... Het kledingstuk waar mijn moeder tranen van geluk door gaat huilen moet nog uitgevonden worden. Sommige mensen zijn gewoon niet zo. Ik snap dat het moeilijk is om je niet op te laten fokken door wat anderen zeggen dat zou moeten. Zelf heb ik dat ook heel erg, heb er naar aanleiding van dit topic zelfs een topic over geplaatst :blush: De media geven je een beeld waar je onbewust aan wilt voldoen: zo is het met mode (iedereen wil toch graag slank zijn) en ook met trouwen.

rupsje

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #49 Gepost op: 19 augustus 2008, 08:35:34 »
Ik herken je twijfels heel erg! Ik ben in drie zaken geweest, en heb een aantal jurken gepast die ik mooi vond. De mooiste
is het geworden. Maar het wow-gevoel? Dat ken ik niet hoor! Ik heb me toen ook afgevraagd of ik de verkeerde jurk
had gekocht, maar uiteindelijk kan ik ook niets anders zeggen dan: Ik ben gewoon te nuchter om te gaan huilen en zwijmelen
bij een jurk! Mijn trouwjurk was mooi en stond me ook heel mooi, maar het was gewoon een accesoire en meer niet. Voor
mij was de gebeurtenis zelf veel belangrijker.

Jouw jurk staat je prachtig, dat vond je zelf tijdens het passen. En je moeder was het er mee eens. Dan is het toch prima zo?
Op de dag zelf ben je mooi opgemaakt, zit je haar fantastisch, draag je prachtige sieraden en een prachtige jurk. Dan is het
plaatje pas compleet en straal je echt hoor!!!
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2008, 08:37:38 door rupsje »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards