collapse

Auteur Topic: Twijfels over de jurk  (gelezen 203666 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #925 Gepost op: 2 augustus 2013, 21:52:50 »
Is het ook geen optie om er een vetersluiting in te laten zetten?

Ik wilde juist GEEN vetersluiting. Mijn 2e-keus jurk, had een vetersluiting, maar er werd al meteen gezegt dat die eruit gehaald kon worden en dat er een rits in kon.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #926 Gepost op: 5 augustus 2013, 19:47:20 »
@Ariel:waarom wilde je geen vetersluiting?vindt je het niet mooi of een andere rede?

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #927 Gepost op: 5 augustus 2013, 22:20:23 »
Ik had ook liever geen vetersluiting gehad, vind ik minder mooi.
In mijn droomjurk zit wel een vetersluiting en moet zeggen dat ik er nief wakker om kan liggen nu..

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #928 Gepost op: 5 augustus 2013, 22:55:23 »
@littlelady Een vetersluiting is niet mijn smaak, en dat is eigenlijk mijn enige reden. Ik zou mijn jurk niet hebben gekozen als deze een vetersluiting had, en dat niet vermaakt had kunnen worden. Maar gelukkig had ik gewoon een rits in mijn jurk. Een vetersluiting kan bij andere heel mooi staan, en ik geloof ook best dat het ideaal is qua maat, maar het was gewoon niets voor mij ;)

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #929 Gepost op: 6 augustus 2013, 02:03:15 »
@bolien, kon de vetersluiting er niet uit dan?

Ik ben ook geen voorstander van een vetersluiting om eerlijk te zijn, werd verliefd op een jurk waar deze ook niet inzat, maar er werd meteen er wel bij gezegd dat de vetersluiting eruit zou kunnen in geval ik wel een jurk had uitgekozen met.

T lijkt me heerlijk dat je dan terugkomt na een lange vermoeiende dag en dan je dan lekker makkelijk opengeritst kunt worden! Voor t aankleden heb ik ook maar een kwartiertje staan...

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #930 Gepost op: 6 augustus 2013, 05:55:06 »
Ik heb ook een jurk met een rits, heerlijk, in 2 minuten was ik aangekleed. Enik sluit me aan, bij sommige mensen staat een veter pracjtig, ik hoor daarbniet bij.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #931 Gepost op: 7 augustus 2013, 09:01:25 »
Ik wilde ook geen vetersluiting, niet omdat het niet snel is (ik had een jurk met rits en wel 50 knoopjes volgens mij) maar omdat ik vind dat het al snel niet mooi is, dat de curve niet in de juiste lijn loopt zeg maar, of dat de veter niet dik genoeg is. Met een rits heb je daar nooit last van.

Hier een voorbeeld wat ik echt niet mooi vind, lint is gedraaid en het 'loopt' niet mooi. Ook de strik op de kont vind ik niet mooi.


deze is veel mooier!
« Laatst bewerkt op: 7 augustus 2013, 09:07:48 door Herfststorm »

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #932 Gepost op: 8 augustus 2013, 16:16:32 »
Hier nog een enorme twijfelkont. Heb het gisteren zelfs uitgesproken tegen mn vriend. Toen ik ging passen was het budget 500 euro. In de eerste winkel hele mooie aangehad maar twijfelde nog een beetje, kom ik nergens ander geen nog mooiere tegen. Toen eigenlijk op het einde van de dag genoegen genomen met een goedkope jurk waar ik nu dus eigenlijk een beetje spijt van heb. Heb hem al in huis hangen en vandaag voor de zoveelste keer aangepast. Bovenkant is mooi maar de rest niet mooi genoeg. Nu een schenking van mijn vader gehad (lang verhaal gaat heel slecht met hem en weet niet eens of hij mijn bruiloft haalt) en twijfel zo om van dat geld de andere jurk te gaan kopen en dat te zien al kado van mijn vader stel hij kan er toch niet bijzijn.....het blijft ongelovelijk moeilijk vooral omdat ik dus zo onwijs twijfel en vraag mezelf echt af hoe kon ik zo stom zijn om deze jurk te kopen.....heb de 1e winkel gemaild of ze hem nog hebben in die maat....nu hoop ik maar dat ze hem nog hebben en dat ik misschien nog iets van de prijs af kan lullen.....

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #933 Gepost op: 13 augustus 2013, 17:50:56 »
@Herfststorm, ik heb zowel een ritssluiting als een vetersluiting! De rits zit onder de veter dus die zie je helemaal niet. Gelukkig lijkt mijn vetersluiting op die van het 2e plaatje!  :blush: Anders had ik het inderdaad ook niet mooi gevonden.
En ach, dan maar iets langer bezig met uitkleden aan het einde van de dag...ik vind de veter bij mijn jurk echt iets toevoegen dus ik heb het er graag voor over! :)

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #934 Gepost op: 13 augustus 2013, 22:02:43 »
Na jullie discussie over die vetersluiting bedacht ik me... Uhh hoe ziet de achterkant van mijn jurk er eigenlijk uit, haha! Schandalig eigenlijk, was zo verliefd op de voorkant.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #935 Gepost op: 14 augustus 2013, 22:54:05 »
Trotse Augustusbruid, de 2e sluiting op de foto's vind ik wel heel erg mooi! En het maakt inderdaad sommige jurken wel helemaal af!

Demellie

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #936 Gepost op: 2 september 2013, 14:38:50 »
Dat bedacht ik me ook PK88, maar ik heb foto's, dus ik kijk dan weer even (En vergeet het weer LOL).

De jurk is het enige waar ik niet over twijfel! Al het andere is al een keer aangepast en het stomste is: zo ben ik helemaal niet! Ik maak een keus en ik blijf daarbij. Zo stom. Wispelturig k*tje.

*even gekeken* maar het is niet goed te zien, de jurk was aardig te groot :$, dus hij zit enorm bij elkaar getrokken. Iig geen veter, want ook ik zag dat niet zitten. Heb al snel het idee dat ik stik, als iets te strak zit, dus zo'n veter zag ik niet zitten, ook al kan (als alles goed zit en je geen stomme strik op je kont heb hangen) heel mooi zijn en afgemaakt. de 18de ga ik hem voor de laatste keer passen, passen ze e.e.a. nog aan en dan mag ik hem meenemen voor 18 november. (toeval hoor, precies op de dag 2 maanden voor de trouwdag, hahaha!) SPANNEND!
Maar ja, zo ging ik met een idee naar de winkel en alles wat op dat idee leek, stond voor geen meter. Nou, ok, dat is overdreven, stond niet als een bruidje. En ik deed mijn jurk voor de tweede keer aan en het was duidelijk dat ik klaar was: uur en een kwartier nachtmerrie en 7 jurken. Weet dat andere veel EN VEEL meer aan hebben gehad, maar ik keek hier zo tegenop. Hou niet zo van aangeraakt te worden en in mijn ondergoed te staan en lekker iedereen die naar je staat te turen. BRRR. Maar mijn jurk (en schoenen) is alles wat ik niet in gedachten had. Deze jurk had het vrouwtje voor mij uitgekozen en ik keek er met een vies gezicht naar toen ze hem ophing. Joke's on me! Maar stond het aller mooist. Zo zie je maar weer he? ;-)
Ik heb mijn jurk trouwens bij Felicia in Breda gekocht.

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #937 Gepost op: 4 september 2013, 09:39:27 »
Ik had hier nog niet gepost....maar inmiddels na het vele twijfelen en er veel over gesproken te hebben met schoonmoeder en schoonzusje een andere jurk gekocht. 24 september mag ik hem komen ophalen en dan nog een keer vlak voor de bruiloft passen. Het is duidelijk een andere jurk geworden dan ik eerst had. Maar ik voel me er zoveel beter in en voel me nu echt een prinsesje! Kan niet wachten tot het januari is en ik hem echt heel de dag aan mag.

Om ff op het verhaal veter/rits aan te sluiten. 1e jurk was veter en dit is een ritssluiting. Vooral mn schoonzusje vind dit beter hahaha die zag zichzelf al zweten om de jurk bij me aan te trekken en dus de veter te sluiten. Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Ben wel van mening dat de jurk die ik nu heb niet mooier zou worden met een veter dus ben wel blij dat ik een ritssluiting heb.

Demellie

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #938 Gepost op: 4 september 2013, 09:48:59 »
Gelukkig! :)

Niets is zo erg als twijfelen en het gevoel hebben dat het allemaal niet klopt in jouw plaatje. :)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #939 Gepost op: 4 september 2013, 11:17:40 »
Wat fijn dat je nu tevreden bent met je nieuwe jurk, dat moet een geruststelling zijn!

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #940 Gepost op: 7 september 2013, 23:06:22 »
Gelukkig ben je nu wel blij met je jurk.
Ik heb toen der tijd niet eens nagedacht over een vertersluiting of rits. Ik werd verliefd op een jurk met rits en wilde daar knoopjes over heen. Die vond ik zo mooi. Was wel een gedoe om dicht te maken....haha. Oh wat zijn mijn zusje en goede vriendin lang bezig geweest zeg. Los waren ze zo met een haaknaald :-)

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #941 Gepost op: 15 september 2013, 15:13:45 »
Die vetersluitingen zijn prachtig!! Ik twijfel ook enorm, de jurken die ik mooi vind zijn van de griekse stijl. Gewoon met bandjes dus (geen mouwtjes!). Dit soort jurken kosten al gauw 1000+ euro, ik wilde max 500 uitgeven. Nu heb ik eens rondgekeken en bij veel gala jurken of avond jurken winkels hebben ze jurken hangen die sprekend op deze griekse trouwjurken lijken! Daarnaast kosten deze jurken hoogstens 250 euro.

Maar, ik kan toch niet in een avondjurk trouwen?! Ik voel me daar gek bij, maar een traditionele trouwjurk is niets voor mij met hoepel en al..

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #942 Gepost op: 15 september 2013, 15:17:00 »
Natuurlijk kan dat wel! Als dat de jurk is waarin je gaat trouwen, maakt dat dan toch je trouwjurk! Echt niet dat iemand gaat zeggen dat t niet staat omdat t niet een 'officiƫle' trouwjurk is! Gewoon doen waar je je goed bij voelt!

Demellie

  • Gast
Re: Twijfels over de jurk
« Reactie #943 Gepost op: 15 september 2013, 19:13:57 »
Idd!!!! Ik dacht dat ook: ik wilde gewoon een mooie jurk. Maar die waren het gewoon niet. Dus is het toch een trouwjurk geworden. Ik heb ook gekeken bij peek en cloppenburg en e hadden zo'n mooie gala jurk, donkerblauw, strapless en de man van mijn 'buurvrouw' zat te kwijlen toen ik uit de paskamer kwam, dus het stond me ook wel. Hihi. Toen zag ik de kraaltjes, vreselijk. Alsof de kraaltjes van de maskramer kwamen, dus heb ik het niet gedaan. Ik kon ze er ook niet eraf halen, dan zag je gaatjes en het risico dat het stof kapot ging. Maar echt, er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan die jurk denk. (L) dus conclusie: je moet doen waar jij je goed bij voelt. En als jenje zo voelt, probeer gewoon een trouwjurk aan. Ik heb wel een hoepel, maar een kleine en ook een kleine sleep en geen sluier.
Probeer niet te denken aan wat moer, want niks moet!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards