collapse

Auteur Topic: Mijn Aanzoek Op 21-03-08  (gelezen 4510 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roxanne

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Gepost op: 24 maart 2008, 09:15:27 »
Wij zouden 21 maart een weekendje naar mijn ouders gaan in het oosten van het land. Het was de bedoeling dat we onderweg nog even mijn moeder zouden ophalen bij een congrescentrum waar ze die ochtend een cursus volgde. En gezien dat op de route lag, was dit geen enkel probleem.

Daar aangekomen, keek hij al of hij mijn moeder zag staan. Ondertussen had ik de koffers al uit de auto gehaald. Hij: "wat doe je nou?" Ik: "Wij blijven hier een nachtje slapen!" Hij:"Nee, dat is een geintje." Ik: "Nee, echt", en liep met de koffers al naar de ingang. Toen had hij ook wel door, dat ik geen geintje maakte.
Hij moest nog even naar het toilet en ondertussen heb ik de sleutel afgehaald. We hadden kamer 269! Wij naar boven. Komen we bij onze kamer, staat er met koeienletters voor de deur: 269 Bruidsuite!
"Goh, wat leuk!" Zegt hij. Nog niks in de gaten...

We doen de deur open en zien meteen een groot bed, jaccuzi en openhaard in de kamer. Verder nog een fruitschaal, bonbons en nog veel meer om lekker van te genieten. Nou, dat was dan toch wel erg leuk.
Om 18:30 uur had ik beneden een tafel gereserveerd voor het diner. Het was de bedoeling dat ik na het diner hem op de kamer ten huwelijk zou vragen. Ik had ook met de mensen van het hotel afgesproken, dat wanneer wij zouden gaan eten, zij zouden zorgen voor rozenblaadjes op het bed.

Na het eten, toen we weer bij onze suite aan waren gekomen, vroeg ik hem of hij nog even wilde blijven wachten. Ik gauw naar binnen. Ze hadden de rozenblaadjes mooi op het bed gelegd in de vorm van een hart. Ik snel alle waxinelichtjes aangestoken, de openhaard en ons muziekje aangezet. Toen mocht hij ook binnenkomen. "Wat gezellig", zegt hij. Had nog steeds niks in de gaten...

Sta ik daar voor de openhaard en vraag hem bij me te komen. Ik begin...
Was toch zenuwachtiger dan ik dacht, want ik kreeg door alle emotie bijna geen woord meer uit mijn keel. Op het moment dat ik door mijn knieen ging en hem vroeg: "Wil je met me trouwen", zakte hij heel lief door zijn knieen, hield me stevig vast en zei:"Tuurlijk wil ik met je trouwen". Ikke huilen...

De volgende ochtend kregen we uitgebreid ontbijt op bed. En hebben we heerlijk genoten van het feit dat we binnenkort als man en vrouw door het leven gaan.

Toen we 's middags thuiskwamen, hadden vrienden van ons de hele woonkamer versierd met slingers en ballonnen. Ook had ik van tevoren een foto van ons op poster formaat af laten drukken en deze hadden ze mooi op de deur gehangen. Toen was de verrassing helemaal compleet!

maikaenroy

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2008, 09:24:27 »
ah wat een leuk aanzoek zeg !
van harte gefeliciteerd met jullie voor genomen huwelijk , hebben jullie al een datum ingedachten ?

geniet van alle voorbereidingen want voor je het weet is het zo ver !

Armara

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2008, 10:04:45 »
snif snif

 :biggrin:

x Tamara

splinter

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2008, 10:56:10 »
Argh....ik krijg het altijd weer te kwaad bij dit soort romantische aanzoeken  :sniff:
Geniet van de leuke ( en vooral drukke) tijd die nog gaat komen :-)

xbruidjex

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Reactie #4 Gepost op: 24 maart 2008, 11:11:31 »
wauw wat heb je er werk van gemaakt zeg! echt super gaaf! wat een mooi aanzoek! veel plezier met de voorbereidingen!

bruidpatty

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Reactie #5 Gepost op: 24 maart 2008, 11:38:22 »
Klinkt goed!!

Ike

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Reactie #6 Gepost op: 24 maart 2008, 19:17:47 »
Wow, wat gaaf!!
Gefeliciteerd en veel plezier met alle voorbereidingen.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Reactie #7 Gepost op: 24 maart 2008, 20:13:30 »
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. En leuk om te horen dat het plan geslaagd is! Veel plezier met je voorbereidingen

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Reactie #8 Gepost op: 25 maart 2008, 11:31:05 »
Nou dat is helemaal gelukt!!
Super zeg!!!!
Geniet nu van je roze wolk en van al die leuke voorbereidingen!

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Reactie #9 Gepost op: 27 maart 2008, 20:19:43 »
Wauw!!! Echt super romantisch!!!

Patricia bruid 1-08-08

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Reactie #10 Gepost op: 28 maart 2008, 16:04:48 »
Romantisch! :wub:

Roxanne

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Reactie #11 Gepost op: 28 maart 2008, 18:16:34 »
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties...
We zitten nu te kijken naar een datum. Heeft iemand enig idee waar je op moet letten, of is er iemand die nog bepaalde tips heeft?
Het wordt zeker volgend jaar, maar er zijn zoveel opties...
...zucht...

knijn80

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Reactie #12 Gepost op: 28 maart 2008, 22:51:37 »
Gefeliciteerd! Leuk dat je plan geslaagd is!

HappyBride

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 21-03-08
« Reactie #13 Gepost op: 11 april 2008, 10:19:57 »
Wat een super mooi en romantisch aanzoek! Nu lekker genieten van de voorpret!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards