collapse

Auteur Topic: Betaalbare Fotoshoot Voor Kasteel Of Landhuis  (gelezen 7170 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wendy en Sebas

  • Gast
Betaalbare Fotoshoot Voor Kasteel Of Landhuis
« Gepost op: 30 maart 2008, 14:51:20 »
Goedendag,

Wij zijn op zoek naar een geschikte locatie om trouwfoto's te nemen met de bruidsauto erbij voor een kasteel of landhuis. Maar de meeste kastelen rekenen snel 50 euro wat te veel is gezien ons beperkte budget.

Heeft iemand van jullie suggesties in de provincies noord-holland, zuid-holland, utrecht, overijsel, friesland, drenthe of groningen waar je gratis of tegen een laag bedrag foto's mag nemen?

Mvg Sebastiaan en Wendy

Carolina

  • Gast
Betaalbare Fotoshoot Voor Kasteel Of Landhuis
« Reactie #1 Gepost op: 30 maart 2008, 16:06:39 »
Bij veel kastelen kun je gratis het park in, dan heb je het kasteel op de achtergrond.
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2010, 17:49:48 door Carolina »

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Betaalbare Fotoshoot Voor Kasteel Of Landhuis
« Reactie #2 Gepost op: 30 maart 2008, 19:38:13 »
Kasteel de essenburgh is wel in gelderland, maar daar kun je in de tuinen gratis foto's maken en als je daar binnen wilt is het 25 euro. het is in Hierden

Wendy en Sebas

  • Gast
Betaalbare Fotoshoot Voor Kasteel Of Landhuis
« Reactie #3 Gepost op: 30 maart 2008, 23:59:32 »
Oke bedankt voor jullie reacties, ik zal jullie voorstellen ook bezoeken!

[quote name=\'Carolina\' post=\'156164\' date=\'30 March 2008, 16:06\']Ik weet niet waar jullie wonen maar als je een heel eind moet reizen is  €50,- weer niet zo gek.[/quote]

Ik heb een fantastische trouwauto kunnen bemachtigen dus hoe langer ik er in kan rijden hoe beter :wink:

lodi

  • Gast
Betaalbare Fotoshoot Voor Kasteel Of Landhuis
« Reactie #4 Gepost op: 31 maart 2008, 16:20:04 »
Wij gaan foto's maken bij een kasteel en betalen alleen de entree om binnen te komen op het terrein.
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2008, 16:20:21 door lodi »

eline2

  • Gast
Betaalbare Fotoshoot Voor Kasteel Of Landhuis
« Reactie #5 Gepost op: 1 april 2008, 17:50:31 »
[quote name=\'Wendy en Sebas\' post=\'156150\' date=\'30 March 2008, 13:51\']Goedendag,

Wij zijn op zoek naar een geschikte locatie om trouwfoto's te nemen met de bruidsauto erbij voor een kasteel of landhuis. Maar de meeste kastelen rekenen snel 50 euro wat te veel is gezien ons beperkte budget.

Heeft iemand van jullie suggesties in de provincies noord-holland, zuid-holland, utrecht, overijsel, friesland, drenthe of groningen waar je gratis of tegen een laag bedrag foto's mag nemen?

Mvg Sebastiaan en Wendy[/quote]


In Noord Holland heb je het Oude Slot in Heemstede daar mag je gratis fotos maken & de Orangerie in Overveen. Daar moet je EUR 1.50 entree voor het park betalen dat door staatbosbeheer wordt beheerd, maar dat is ook een erg mooi park. Het landhuis wordt momenteel opgeknapt, maar je hebt daar wel hele leuke theehuisjes, bruggetjes etc waar je mooie foto's kan maken.
Tja,dan is EUR 4.50 (voor jullie + fotograaf) natuurlijk geen geld.

debby82

  • Gast
Betaalbare Fotoshoot Voor Kasteel Of Landhuis
« Reactie #6 Gepost op: 1 april 2008, 18:36:17 »
de ruine van breederode in noord holland is volgens mij 2 euro per persoon entree, en een hele mooie fotolocatie

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards