collapse

Auteur Topic: Trouwen In De Dierentuin  (gelezen 7147 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zoe76

  • Gast
Trouwen In De Dierentuin
« Gepost op: 2 april 2008, 12:46:12 »
Ik zit er sterk aan te denken om in de dierentuin in Rhenen of Amersfoort te trouwen. Heeft iemand van jullie dit zelf ook gedaan of misschien meegemaakt met een ander bruidsbaar? Het lijkt mij ontzettend leuk maar vraag mij af of je dan niet "last" hebt van andere bezoekers, of dit organisatorisch handig is etc.

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Trouwen In De Dierentuin
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2008, 15:15:36 »
[color=\"#6600CC\"]Ik ben ooit 's avonds op de receptie in Rhenen geweest en dat was wel leuk!! Beetje "standaard" met grappige welkomsdrankjes in een soort van plastic kokosnoot :)
Overdag ben ik er niet geweest, dus weet ik verder niks....
S6![/color]

Carina

  • Gast
Trouwen In De Dierentuin
« Reactie #2 Gepost op: 2 april 2008, 15:17:40 »
Afgelopen donderdag in het programma De 100 huwelijken van de NCRV ging er een stel tussen de tijgers in Amersfoort trouwen.

Hier de link naar hun site, misschien heb je er iets aan.
http://hethuwelijk.ncrv.nl/Wessel-Linda

happygirl

  • Gast
Trouwen In De Dierentuin
« Reactie #3 Gepost op: 2 april 2008, 16:26:37 »
Mijn zus is niet echt in dierentuin getrouwd maar we hebben daar wel gepicknikt en ze hebben daar foto's gemaakt, volgens mij kan je ook zaaltjes huren in de meeste dierentuinen en voor je gasten is het alleen maar leuk dat ze ook ff wat kunnen rondneuzen

Maria

  • Gast
Trouwen In De Dierentuin
« Reactie #4 Gepost op: 2 april 2008, 17:20:02 »
Echt daar trouwen lijkt me niets, al die mensen die daar lopen, die kijken toch maar binnen in je privé moment..

Thora&Neanie

  • Gast

Zoe76

  • Gast
Trouwen In De Dierentuin
« Reactie #6 Gepost op: 2 april 2008, 18:59:22 »
[quote name=\'iris&sander\' post=\'156603\' date=\'02 April 2008, 15:15\'][color=\"#6600CC\"]Beetje "standaard" met grappige welkomsdrankjes in een soort van plastic kokosnoot :)
S6![/color][/quote]

Hm... standaard is niet waar ik voor ging.  :wink: Maar als dat het enige "standaard" is valt het nog wel mee.

1Hanneke

  • Gast
Trouwen In De Dierentuin
« Reactie #7 Gepost op: 14 april 2008, 22:07:53 »
Wij gaan in het Noorderdierenpark Emmen trouwen :)
We hebben ook nog aan Amersfoort of Rhenen gedacht, omdat we in Zwolle wonen dus een beetje tussen de dierentuinen in, maar Emmen vonden we uiteindelijk de beste optie. In Emmen trouw je in het auditorium, een aparte zaal dus, afgesloten van publiek. In Amersfoort kan je dan tussen de tijgers in trouwen en in Blijdorp tussen de aquaria, maar dat werd toch allemaal een heel stuk duurder en boven ons budget. We vinden het ook wel prettig dat we nu dus echt ons moment hebben, het is een hele mooie zaal en je hebt de volle aandacht voor elkaar en de ambtenaar, je wordt niet afgeleid door gasten of dieren.

Verder hebben we een aparte ruimte voor de taart en buffet, apart van de bezoekers. Foto's gaan we dan in de dierentuin maken, dus dat zullen wel hele bijzondere foto's worden. En terwijl wij foto's maken, mogen onze gasten ook in het park rondlopen, dus geen problemen met dat je gasten alleen zitten als je foto's aan het maken bent. Tja en tijdens het foto's maken lopen er natuurlijk wel veel andere bezoekers in het park. Maar ik verwacht wel dat die wel plek zullen maken als wij een foto willen maken. We willen van tevoren goed plannen hoe we met de fotoraportage gaan lopen en waar we precies foto's willen maken, zodat dit allemaal goed gaat.

Ik zou gewoon van verschillende dierentuinen eens informatiefoldertjes aanvragen. Er is vaak een heleboel mogelijk! Wij hebben nu een buffet gekozen, maar er waren ook mogelijkheden voor driegangenmenu, high tea, lunch en trouwens ook de mogelijkheid om daar je feest te houden. Dit doen wij niet, omdat wij nog 's avonds kerkdienst in Zwolle hebben, maar in principe kan je alles op 1 locatie doen dus. Ik heb er alle vertrouwen in dat het een hele bijzondere dag gaat worden!

_Sabien_

  • Gast
Trouwen In De Dierentuin
« Reactie #8 Gepost op: 13 mei 2008, 21:17:10 »
Ik werk in Dierenpark amersfoort, en zie daar rond deze tijd toch wel een aantal bruidsparen per week voorbij komen. In DPA hebben ze een mooie locatie. Een afgeloten ruimte die voor de helft bestaat uit glazen wanden, met daar tijgers (soms witte, soms bruine, en de buine hebben nu 1 welp) Het is alleen niet zo'n hele grote ruimte. Ook worden er veel foto's gemaakt door het hele park heen!!

Sylvia en Andre

  • Gast
Trouwen In De Dierentuin
« Reactie #9 Gepost op: 13 mei 2008, 23:05:17 »
[quote name=\'_Sabien_\' post=\'161877\' date=\'13 May 2008, 21:17\']Ik werk in Dierenpark amersfoort, en zie daar rond deze tijd toch wel een aantal bruidsparen per week voorbij komen. In DPA hebben ze een mooie locatie. Een afgeloten ruimte die voor de helft bestaat uit glazen wanden, met daar tijgers (soms witte, soms bruine, en de buine hebben nu 1 welp) Het is alleen niet zo'n hele grote ruimte. Ook worden er veel foto's gemaakt door het hele park heen!![/quote]

Maar wel een hele mooie en gezellige dierentuin, wij komen er zeker 10-15 keer per jaar. Wij wilden hier ook een fotoreportage maken, maar bij navraag blijkt dat je dan gewoon kaartjes moet kopen (wij hebben gelukkig een jaarkaart) en zelf maar aan de gang moet gaan. Vroeger kreeg je een stukje begeleiding als je foto's wilde maken. Wij zien het niet zitten om daar in onze fraaie pakkie's gewoon maar een beetje rond te gaan lopen. Wij trouwen 20 juni, dan is het waarschijnlijk ook behoorlijk druk. Erg jammer, want we zijn helemaal gek van deze dierentuin.


Of kun jij misschien nog iets regelen Sabien  :laugh:

PS Die kaartjes kopen voor de fotograaf vinden we niet eens het ergste, maar wel dat je maar gewoon zelf aan de gang moet gaan zonder een stukje begeleiding.

ATB

  • Gast
Trouwen In De Dierentuin
« Reactie #10 Gepost op: 14 mei 2008, 07:18:07 »
[quote name=\'Sylvia en Andre\' post=\'161888\' date=\'13 May 2008, 23:05\'][quote name=\'_Sabien_\' post=\'161877\' date=\'13 May 2008, 21:17\']
Ik werk in Dierenpark amersfoort, en zie daar rond deze tijd toch wel een aantal bruidsparen per week voorbij komen. In DPA hebben ze een mooie locatie. Een afgeloten ruimte die voor de helft bestaat uit glazen wanden, met daar tijgers (soms witte, soms bruine, en de buine hebben nu 1 welp) Het is alleen niet zo'n hele grote ruimte. Ook worden er veel foto's gemaakt door het hele park heen!![/quote]

Maar wel een hele mooie en gezellige dierentuin, wij komen er zeker 10-15 keer per jaar. Wij wilden hier ook een fotoreportage maken, maar bij navraag blijkt dat je dan gewoon kaartjes moet kopen (wij hebben gelukkig een jaarkaart) en zelf maar aan de gang moet gaan. Vroeger kreeg je een stukje begeleiding als je foto's wilde maken. Wij zien het niet zitten om daar in onze fraaie pakkie's gewoon maar een beetje rond te gaan lopen. Wij trouwen 20 juni, dan is het waarschijnlijk ook behoorlijk druk. Erg jammer, want we zijn helemaal gek van deze dierentuin.


Of kun jij misschien nog iets regelen Sabien  :laugh:

PS Die kaartjes kopen voor de fotograaf vinden we niet eens het ergste, maar wel dat je maar gewoon zelf aan de gang moet gaan zonder een stukje begeleiding.
[/quote]

Wat voor begeleiding hadden jullie dan verwacht?
Bedoel je een medewerker van de dierentuin die jullie naar goede fotolocatie's begeleid?

_Sabien_

  • Gast
Trouwen In De Dierentuin
« Reactie #11 Gepost op: 14 mei 2008, 18:25:03 »
[quote name=\'Sylvia en Andre\' post=\'161888\' date=\'13 May 2008, 23:05\'][quote name=\'_Sabien_\' post=\'161877\' date=\'13 May 2008, 21:17\']
Ik werk in Dierenpark amersfoort, en zie daar rond deze tijd toch wel een aantal bruidsparen per week voorbij komen. In DPA hebben ze een mooie locatie. Een afgeloten ruimte die voor de helft bestaat uit glazen wanden, met daar tijgers (soms witte, soms bruine, en de buine hebben nu 1 welp) Het is alleen niet zo'n hele grote ruimte. Ook worden er veel foto's gemaakt door het hele park heen!![/quote]

Maar wel een hele mooie en gezellige dierentuin, wij komen er zeker 10-15 keer per jaar. Wij wilden hier ook een fotoreportage maken, maar bij navraag blijkt dat je dan gewoon kaartjes moet kopen (wij hebben gelukkig een jaarkaart) en zelf maar aan de gang moet gaan. Vroeger kreeg je een stukje begeleiding als je foto's wilde maken. Wij zien het niet zitten om daar in onze fraaie pakkie's gewoon maar een beetje rond te gaan lopen. Wij trouwen 20 juni, dan is het waarschijnlijk ook behoorlijk druk. Erg jammer, want we zijn helemaal gek van deze dierentuin.


Of kun jij misschien nog iets regelen Sabien  :laugh:

PS Die kaartjes kopen voor de fotograaf vinden we niet eens het ergste, maar wel dat je maar gewoon zelf aan de gang moet gaan zonder een stukje begeleiding.
[/quote]


Helaas werk ik niet voor de dierentuin zelf, dus kan verder ook geen goed woordje voor je doen. Daar in tegen werk ik voor de fotografie in het park, dus daar zou wel wat te regeln vallen. Maar ik neem aan dat je een eigen fotograaf hebt :biggrin:
By the way: 20 juni zijn er geloof ik nog geen schoolvakanties's dus de drukte valt dan nog wel mee. :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards