Alles over trouwen > Kleding

Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?

(1/254) > >>

Carolina:
Huwelijken zijn altijd leuk om te kijken. Van Bekende Nederlanders zijn altijd veel foto's te vinden. Wie vond jij er allemaal prachtg uitzien?


In Witwedding zag ik Do staan in een prachtige jurk van pronvias. ik kon niet zo heel veel foto's vinden alleen deze met tekst erover. Ook vond ik prinses Laurentien prachtig. Echt een sprookje. Ik was eerst opzoek naar zo'n jurk maar ik trouw in de zomer dus dan zou het te warm zijn.  :)
Mijn sluier is ook van heel fijne tule, net als bij do zit er een klein kant randje aan.


ik kan ook geen genoeg krijgen van de foto's van de bruidjes hier.  :laugh:

Liefde is ... wendy & Jasper:
Ik weet nog heel goed dat ik Maxima echt supermooi vond in haar trouwjurk. De sleep vond ik zelf iets minder mooi, qua lengte maar zelfs mijn vriend vond het geheel heel erg mooi.
Voor de rest heb ik weinig BN-ers in trouwjurk gezien, maar ik weet nog dat ik Sylvie Meis niet mooi vond in haar jurk. Net of ieder moment de borsten eruit konden kieperen.

Joma87:
[quote name=\'Liefde is ... wendy & Jasper\' post=\'156795\' date=\'03 April 2008, 16:29\']Voor de rest heb ik weinig BN-ers in trouwjurk gezien, maar ik weet nog dat ik Sylvie Meis niet mooi vond in haar jurk. Net of ieder moment de borsten eruit konden kieperen.[/quote]

Ik had echt precies hetzelfde toen ik sylivie meis zag. Ik zelf vond idd maxima erg mooi, maar ook prinses anita van pieter christiaan. Ik houd erg van kant op jurken en ook vond ik haar boeket niet zo'n struik zoals de meeste andere prinsessen hadden.

[attachment=7824:attachment]   [attachment=7825:attachment]

Sue:
hahahahah, ik wilde al vragen wie de BN'er dan was op de 2e foto, maar uit je verhaaltje begrijp ik dat het Do is???

Carolina:
[quote name=\'Sue\' post=\'156809\' date=\'03 April 2008, 18:45\']hahahahah, ik wilde al vragen wie de BN'er dan was op de 2e foto, maar uit je verhaaltje begrijp ik dat het Do is???[/quote]

Ja klopt, ik zag haar in het tijdschrift witwedding. Ik vond de sluier erg mooi, lang met een klein kanten randje. De jurk van Laurentien was gelijk de favoriet. Anita vond ik ook erg mooi, maar ik hou niet zo van wijde rokken. Maxima's jurk vond ik minder mooi.  
de jurk van sylvie meis heeft meer kritiek gekregen  :laugh: ik dacht ook dat ze eruit zouden vallen!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie