collapse

Auteur Topic: Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?  (gelezen 578079 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

CCBloom

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #75 Gepost op: 8 juli 2009, 11:57:55 »
[quote name=\'bride 2 be\' post=\'174371\' date=\'12 August 2008, 15:56\']Gevonden! Inderdaad een mooie jurk, hij is van Pronovias.

[attachment=8510:attachment][/quote]


Ik vind dit er dus niet uitzien...ordinair en goedkoop met  dat decollete en dan die spaghettiebandjes....modelletje strandjurk met een sluier en wat extra tule aan de onderkant.... Ik heb de witwedding toen gekocht waar deze foto's in stonden....zag dat wij dezelfdee fotograaf hebben als dat zij hadden en daar baalde ik wel een beetje van... vind Tanja Jess nogal ordi en dan niet op een leuke manier haha

De enige jurk die ik leuk vind in dit topic is die van Pink, op de rest heb ik eerlijk gezegd allemaal wel iets aan te merken hahaha....en daar gaat weer een mening onder stoelen en banken!

Margy

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #76 Gepost op: 8 juli 2009, 12:22:08 »
CC, vond de jurk van pink ook SUPER !
ergens verwacht je pink niet in zo'n jurk.. maar puur omdat t niet verwacht werdt...

was toevallig een programma over sterren en hun bruiloften op mtv laatst.

even een foto zoeken van nicole kidman dr laatste huwelijk vond r jurk niks
maar ze STRAALDE... en dat maakte r prachtig :)

Femke

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #77 Gepost op: 8 juli 2009, 12:32:10 »
ik zie dat bridget is getrouwd, zie hier een foto http://www.nu.nl/achterklap/2037702/trouwf...-opgedoken.html
vind het persoonlijk een tikkeltje ordi...

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #78 Gepost op: 8 juli 2009, 13:20:10 »
Mag ik heel harteloos zeggen dat ik vind dat Bridget niet echt de benen heeft voor zo'n jurk? Ik vind het niks.

@ CC: Ik heb ook op alle jurken wel iets aan te merken in dit topic :wink: Gelukkig laat ik mijn jurk maken helemaal zoals ik dat wil :biggrin:

dory

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #79 Gepost op: 8 juli 2009, 13:40:29 »
Vond het ook geen mooie jurk. Idd ordi.  Dat haar ook zo gewoontjes. Pak vond ik ook niet bijzonder.

mvdylan

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #80 Gepost op: 8 juli 2009, 14:17:13 »
ik had zoiets wel bij haar verwacht. Vind het wel een stoere jurk om zo in vegas te trouwen.
Ikzelf heb helemaal het figuur er niet voor haha dus is niks voor mij.

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #81 Gepost op: 8 juli 2009, 14:35:48 »
Vind die jurk van Bridget ook ontzettend ordi....

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #82 Gepost op: 8 juli 2009, 14:42:05 »
ik vind het wel mee vallen, het past wel bij haar...

op deze foto vind ik haar echt wel een booie bruid hoor!


Tigru

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #83 Gepost op: 8 juli 2009, 14:49:03 »
Ik vind het juist wel een gave jurk. Totaal niet iets voor mij, maar goed, dat is geen jurk in deze topic. Maar wel passend bij Bridget!

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #84 Gepost op: 8 juli 2009, 15:19:11 »
Oef, die jurk van Bridget zag ik vanmorgen ook al voorbij komen - laten we zeggen dat de foto waarop ze lopend is afgebeeld niet een van haar meest flatterende is. De foto die Loesje postte vind ik dan weer wel mooi, maar nog is het een jurk helemaal niet naar mijn smaak. Tikkie te ordinair.

~M*M~

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #85 Gepost op: 8 juli 2009, 15:24:01 »
ik vind het een echte vegas jurk wel gaaf, past perfect bij de omgeving.
ik vind vegas ook een beetje tacky en over de top (sorry short01)
zelf zou ik zoiets echt nooit aantrekken, heb ik de benen (en borsten) niet voor :)

ik vind het juist wel een jurk die bij bridget past.

Swiffer

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #86 Gepost op: 8 juli 2009, 15:34:26 »
ordi jurk van Bridget..

Leuk topic, ik ga mee zoeken!!
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2009, 15:34:55 door Swiffer »

Margy

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #87 Gepost op: 8 juli 2009, 16:12:46 »

CCBloom

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #88 Gepost op: 8 juli 2009, 16:16:16 »
[quote name=\'Loesje1986\' post=\'244657\' date=\'08 July 2009, 14:42\']ik vind het wel mee vallen, het past wel bij haar...

op deze foto vind ik haar echt wel een booie bruid hoor!

[/quote]
 zeker ordi, maar dit vind ik juist wel leuke ordi!!! En omdat dit leuk is en die van Tanja Jess niet, is die laatste eigenlijk veel ordi-er!!!! Ik bedoel, die vindt dat dus serieus een jurk waarin je gaat trouwen, Bridget is wel gaaf en staat toch al in Vegas waar gewoon wat meer kan op dit gebied!! en op deze foto vind ik haar ook een mooie bruid alleen wel erg 'zware' borsten zoals je dat dan hoort te noemen...

ik vind trouwens wel dat ze er de benen voor heeft hoor, het is best een lang end.... ik ga zelf ook in een korte jurk trouwens, maar wel rondom even lang en tot op de knie....korte jurken zijn cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Margy

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #89 Gepost op: 8 juli 2009, 16:16:17 »
Christina aguilera

Tjaa wat zal k hier eens over zeggen
ergens had k met christina wel zoiets aparts verwacht !

Margy

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #90 Gepost op: 8 juli 2009, 16:18:13 »
@ CC, why is tanja jess ordinair? had nog geen foto gezien maar doe ff googlen
kan t zo niet zien ..:S

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #91 Gepost op: 8 juli 2009, 16:29:02 »
Ik vind Bridget er op die tweede foto ook wel mooi uitzien. Op die eerste foto vind ik haar benen ronduit oncharmant opstaan, maar die tweede is al beter. Korte jurken zijn zeker cool, maar dan vind ik die die Divecouple ooit eens poste (die November Rain jurk) toch nog mooier!

Ik vind de jurken van Nicole Kidman en Christina Aguilera allebei best wel lelijk :huh:
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2009, 16:29:52 door Inx »

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #92 Gepost op: 8 juli 2009, 16:30:33 »
:) dank je. Begon er ineens een beetje aan te twijfelen na het lezen van al die reacties.

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #93 Gepost op: 8 juli 2009, 16:42:31 »
Wellicht even ter geruststelling: ik vind korte jurken ook mooi, zolang ze maar (ongeveer) even lang/kort zijn rondom. De jurk van Bridget is dat duidelijk niet (duh) en dat vind ik er zo lelijk aan. Kies gewoon of lang, of kort, maar niet zo half-half, dat vind ik he-le-maal niks!
Enne Divecouple en CC, jullie jurken vind ik dan wel weer mooi! Allebei niets voor mij, maar zoals hierboven ook al eens gezegd werd: als het bij je past dan straal je er vanzelf in! Jullie vinden mijn trouwjurk waarschijnlijk ook niets, maar ik ben er echt helemaal weg van, en zo hoort het!

Moraal van dit verhaal: korte jurken zijn ook mooi!

CCBloom

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #94 Gepost op: 8 juli 2009, 16:46:18 »
[quote name=\'Margy\' post=\'244697\' date=\'08 July 2009, 16:18\']@ CC, why is tanja jess ordinair? had nog geen foto gezien maar doe ff googlen
kan t zo niet zien ..:S[/quote]
 check pag. 3 van dit topic in een post van B2B staat een foto.... need i say more?

Femke

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #95 Gepost op: 8 juli 2009, 16:48:45 »
[quote name=\'Margy\' post=\'244696\' date=\'08 July 2009, 16:16\']Christina aguilera

Tjaa wat zal k hier eens over zeggen
ergens had k met christina wel zoiets aparts verwacht ![/quote]

:shock: oh my god!!!

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #96 Gepost op: 8 juli 2009, 16:49:27 »
Haha Femke dat had ik dus ook :laugh:

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #97 Gepost op: 8 juli 2009, 17:18:39 »
Ik vind het wel stoer, die jurk van Bridget, maar volgens mij is het in scene gezet, dit zijn geen 'spontane' foto's.

Ter vergelijking nog even de echte November Rain jurk, ziet er nog wel even wat anders uit. :wink:

« Laatst bewerkt op: 9 juli 2009, 10:19:44 door Anna Livia »

Hypnotic

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #98 Gepost op: 8 juli 2009, 18:51:16 »
Leuk topic dit!
Ik ben een stuk wijzer, nu ik weet wat de "heersende" smaak is, weet ik zeker dat ik nowaygosé met mijn jurk op het forum ga staan,
en nee, ook niet met mijn make up,

jurk 1 wordt ongeveer als die van miss Aguilera, alleen nog een stuk heftiger (kan dat? jaaa, echt wel)
jurk 2 lijkt op die van Bridget kwa stijl, maar ook weer heftiger, met kleur, lakleer, en kisten eronder,
make up is zwaarder dan de zwaarste make up hier in het topic

no offence, trouwens, ik ben erg trots op mezelf, maar kom in het dagelijks leven ook vaak genoeg de "anders is ordi, of anders is lelijk mentaliteit" tegen

Palle

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #99 Gepost op: 8 juli 2009, 19:08:21 »
Ik vind dat sterren hier wel heel erg worden afgezeken over hun lichaam en smaak. Maar owe als iemand iets over jullie te dikke knieen of rug vetje zegt. Ik vind veel jurken die jullie dragen niet mooi maar ik oordeel daar niet over. Toch wel erg dat je wel negatief mag zijn over sterren maar niet over mensen in het dagelijks leven, misschien moeten we ook sterren gewoon lekker kleding laten dragen die ze willen zonder altijd onze mening te geven.

Ik moet zeggen dat ik veel jurken van de sterren ook niet mooi vind maar wel bij ze vind passen. Christina kan nou eenmaal geen simpel jurkje aan en Brigit is een pitte meid waar geen brave jurk bij hoort.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards